|
Iepazīsties
490 lietotāji on-line
85 jubilāri
Populārākie
Iztaujāšanas centrs
Vakara plāns
Skaties
Foto albumi
Foto vērtēšana
Lasi un piedalies
Pieredzes apmaiņa
Interešu grupas
Dienasgrāmatas
Dzejoļi - dzīvā dzeja
Noderīgi
Sapņu tulks
Filmas, kino
Apsveikumi
Par oHo.lv
Palīdzība
Atsauksmes
Reģistrētiem lietotājiem
Reģistrēties
Aizmirsu paroli!
|
Biežāk uzdotie jautājumi (FAQ)
Tavs profils, reģistrācija, autorizācija, dzēšana
VIP statuss (mega-anketa) Fotogrāfijas, foto vērtēšana Pastkaste, vēstules, sarakste eXtra servisi (SMS pakalpojumi) Citi jautājumi Grupā "Citi jautājumi" atrasti sekojoši jautājumi:
Kad izvēlos "Meklēt
draugu" parādās tikai 50 vārdi. Kur ir pārējie tūkstoši?
Lai apskatītu pārējo oHo draugu anketas Tev jāievada meklēšanas parametri
formā, kas atrodas tieši virs šo 50 nicku saraksta (augums, vecums u.t.t.).
Tad spied pogu "meklēt".
Kad ievadu
lietotāja vārdu un paroli, uz īsu brīdi parādās uzraksts "Sveiki... Tūlīt
pāradresēsimies..." un es nokļūstu atpakaļ tajā pašā lapā. Kāpēc
tā?
Ļoti iespējams Tavai interneta pārlūkprogrammai nav pieslēgti Cookies (sīkdatnes). Lai noskaidrotu, kā tos pieslēgt, būs jāpalasa pārlūkprogrammas palīdzība: parasti to var izsaukt nospiežot taustiņu F1, tad "Search" logā ievadi "Cookies" un lūkojies pēc "Accepting and Blocking Cookies" vai kā tml. un seko instrukcijām. Otra opcija - ieraksti Googlē "enable cookies" un savas pārlūkprogrammas nosaukumu, piemēram, "enable cookies Mozilla Firefox" vai "enable cookies Google Chrome"
Kā atškiras sadaļas "Pieredzes apmaiņa", "Sarakste" u.c.? Kāpēc no tām reizēm pazūd tēmas un atbildes?
Pieteicos par ekspertu "Pieredzes apmaiņā". Tagad izdomāju, ka negribu vairs tāds būt, ko darīt?
Dodies tieši tur pat, kur pieteicies, noņem ķeksīšus no atbilstošajām sadaļām un spied "Pieteikties..."
oHo.lv neņem pretī paroli, saka ka tā ir kļūdaina. Bet es zinu, ka tā ir pareiza, ko darīt?
Visticamāk tomēr Tavas zināšanas šajā gadījumā ir kļūdainas. Parole pati no sevis nomainīties NEVAR (tomēr pastāv iespēja, ka kāds nelabvēlis ir uzzinājis Tavu paroli un nomainījis to). Dari tā: 1. pārliecinies vai pareizi vadi lielos un mazos burtus, 2. pārliecinies vai klaviatūrai nav ieslēgts CAPS LOCK (lielo burtu režīms) un vai uz Tava datora nav ieslēgts neLatīņu alfabēta ievades režīms (piemēram, krievu), 3. Izmanto servisu Aizmirsu paroli.
Kur var redzēt personas, kas dotajā brīdī atrodas OHO?
Sadaļā "IKācAr?".
Kā bloķēt kādu lietotāju, lai viņš nevarētu sūtīt man vēstules, uzdot jautājumus, komentēt dienasgrāmatu un albumus?
Lai to izdarītu, Tev jāpievieno lietotājs savai piezīmju grāmatiņai un jāiezīmē bloķēt ziņas (vēstules, komentārus, jautājumus) no ....Atceries, ka bloķēšana darbosies tikai tad, ja Tev ir pieslēgts pakalpojums draugi on-line. Kliko šeit, lai uzzinātu kā to pieslēgt.
Vēstulēs vairs nerādās grafiskie "smaidiņi", kā tos dabūt atpakaļ?
Ieej savā pastkastē, atver kādu nelasītu vēstuli vai jebkuru citu vēstuli atbildes rakstīšanas režīmā un klikšķini uz pogas "rādīt smaidiņus".
Pēkšņi samazinājās pastkastes apjoms uz 50 vēstulēm, kaut esmu oHo.lv lietotājs jau ilgu laiku, kāpēc?
Visdrīzāk Tu pārtrauci publicēt savu profila pamatinformāciju oHo.lv, šādā gadījumā Tavs bezmaksas pastkastes apjoms samazinās līdz 50 vēstulēm (skat šeit). Lai atjaunotu iepriekšējo pastkastes apjomu, dodies uz "Tavs profils" un iezīmē lodziņu "Publicēt datus". Pēc tam 24 stundu laikā (nevis uzreiz!) pastkastes apjoms atjaunosies.
Kur ir lapa "Pieslēgumu ziņotājs"? Man profila apmeklējuma statistikā uzrādas, ka uz manu profilu apmeklētāji nāk no šīs lapas.
"Pieslēgumu ziņotājs" ir dzeltenā josla lapas augšā, kurā parādās informācija par draugu, favorītu un tml. lietotāju veiktajām aktivitātēm, piemēram, pieslēgšanos oHo.lv, profila foto nomainu un tml.
Kā noskatīties filmas oHo.lv?
oHo.lv nepiedāvā filmu skatīšanos tiešsaistē. Mūsu filmu sadaļā vari atrast filmu aprakstus, komentārus, attēlus, reklāmas rullīšus un daudz citas informācijas, kā arī veidot savu filmu TOPu un noskatāmo filmu sarakstu.
Manu pievienoto saturu (profila bilde, ieraksts/foto dienasgrāmatā, albumā u.t.t.) izdzēsa, kāpēc? Ko darīt?
oHo.lv darbojas moderatori, kas regulāri caurskata lietotāju pievienoto saturu un pārbauda tā atbilstību oHo.lv lietošanas noteikumiem, kā arī attiecīgo sadaļu satura noteikumiem. Ja Tavs pievienotais saturs ir dzēsts, tātad kāds moderators ir uzskatījis to par oHo.lv noteikumiem neatbilstošu vai nepiemērotu. Atceries, ka noteikumi ir tikai vispārīgas vadlīnijas, tajos nevar būt pilnīgi precīzi aprakstītas visas nianses un gadījumi, tāpēc pieturies pie vienkārša noteikuma - ja moderators ir Tavu pievienoto saturu dzēsis, tas nav oHo.lv piemērots un nedrīkst tikt pievienots atkārtoti, pat ja Tu uzskati pretēji.Par vienreizēju noteikumiem neatbilstoša satura pievienošanu, ja vien pārkāpums nav rupjš, apzināts, atkārtots vai ievērojams (piemēram, pornogrāfiska satura materiālu pievienošana) parasti vienīgā sankcija ar attiecīgā satura dzēšana. Par atkārtotiem un apzinātiem pārkāpumiem, sankcijas ir nopietnākas - pieejas liegšana atsevišķām oHo.lv sadaļām vai oHo.lv kopumā, lietotāja konta dzēšana un tml. Dzēsts var tikt ne tikai lietotāja konts, no kura veikts pārkāpums, bet visi konti, ko oHo.lv administrācija uzskata par saistītiem ar konkrēto personu. Ko darīt šādā situācijā: 1. Izlasīt oHo.lv lietošanas un attiecīgās sadaļas lietošanas noteikumus; 2. Turpmāk nepievienot saturu, kas neatbilst šiem noteikumiem un/vai ir līdzīgs saturam, kurš tika izdzēsts; 3. Ja uzskati, ka moderatora lēmums nav taisnīgs, vari nosūtīt attiecīgu sūdzību uz e-pastu help@oho.lv. Ja sūdzību nosūtīji, esi drošs - mēs to esam saņēmuši un izskatījuši, pat ja neesi saņēmis atbildi, un nav nepieciešamības to sūtīt atkārtoti. Ja tiks konstatēta moderatora kļūda, Tu saņemsi attiecīgu atbildi vai uzliktie ierobežojumi tiks noņemti. Diemžēl mūsu (moderatoru) ir daudz mazāk nekā lietotāju, tāpēc mēs visdrīzāk nesniegsim atbildi uz katru jautājumu, it īpaši, ja uzskatīsim, ka tā ir atrodama noteikumos, kā arī neieslīgsim diskusijās par noteikumu saturu. Mēs noteikti par argumentāciju neuzskatīsim atsaukšanos uz kādām citām vietnēm vai vidēm, kur šis pats vai līdzīgs saturs ir publiski pieejams - katrai vietnei ir savi lietošanas noteikumi un politika. Ko nedarīt šādā situācijā: 1. Nepievienot attiecīgo (vai līdzīgu) saturu atkārtoti, lai "paskatītos kas būs" - visdrīzāk sankcijas sekos ātri un bez brīdinājuma; 2. Nemēģināt apiet oHo.lv noteiktos ierobežojumus (veidojot jaunus lietotāja kontus un tml.), mūsu rīcībā ir pietiekami resursi, lai šādas darbības identificētu un rīkotos, lai tās novērstu.
Kāpēc lietotāju profilos atsevišķa informācija ir zaļā krāsā, bet cita sarkanā?
Ar šīm krāsām tiek izceltas sakritības vai atšķirības starp jūsu profilos norādītajiem parametriem. Sakritības gadījumā teksts ir zaļš, atšķirības gadījumā - sarkans.Piemēram, ja Tu apskati lietotāja profilu, kurš vēlamā partnera vecumu ir norādījis no 20-30 gadiem, bet Tev ir 35 gadi, šis parametrs būs sarkanā krāsā, ja Tev būtu 25 gadi - būtu zaļā. Un otrādi, ja Tu, piemēram, esi vēlamā parametra svaru norādījis robežās no 70 - 80 kg, apskatot lietotāja anketu, kura svars ir 60kg tas būs sarkans, bet lietotājam ar svaru 74kg - zaļš.
Izdzēsu savu profilu oHo.lv, bet e-pastā turpina pienākt vēstules par jaunumiem, nevēlos tās saņemt, ko darīt?
Parakstīšanās uz oHo.lv jaunumiem vai jokiem nav saistīta ar Tavu profilu, bet e-pasta adresi. Katras vēstules beigās jābūt instrukcijām (saitei), kā atteikties no jaunumu saņemšanas.Lai atteiktos no jaunumu saņemšanas izmanto šo formu. Uzdot jautājumu
Jautājumus var uzdot tikai reģistrēti lietotāji.
Klikškini šeit, lai kļūtu par reģistrētu lietotāju. Ja Tavs jautājums ir saistīts ar reģistrāciju oHo.lv, lūdzu rūpigi izlasi sadaļu "Reģistrācija, autorizācija, reģistrācijas pārtraukšana". |