FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!
Biežāk uzdotie jautājumi (FAQ)
Grupā "Pastkaste, vēstules, sarakste" atrasti sekojoši jautājumi:
Esmu pasūtījis SMS pakalpojumus "Pastkastes paplašināšana" (pašlaik manas pastkastes ietilpība ir 250 ziņojumu, atlikušas 7 dienas) un "Vēstuļu pārsūtīšana uz e-pastu" (beigsies pēc 10 dienām). Vai es jau tagad varu pasūtīt šos pakalpojumu nākotnei, negaidot kamēr beigsies pašreizējo pakalpojumu termiņi?
Vēstulēs vairs nerādās grafiskie "smaidiņi", kā tos dabūt atpakaļ?
Pēkšņi samazinājās pastkastes apjoms uz 50 vēstulēm, kaut esmu oHo.lv lietotājs jau ilgu laiku, kāpēc?
Pieslēdzu pakalpojumu "Vēstuļu pārsūtīšana uz e-pastu", bet nesaņemu vēstules savā e-pastā, ko darīt?
Man uz e-pastu atnāca paziņojums, ka manā oHo.lv pastkastē ir jaunas vēstules. Pieslēdzos savam oHo.lv profilam, bet jaunās vēstules neredzu, kur tās palikušas?
Nevēlos saņemt savā e-pastā informāciju par jaunām vēstulēm oHo.lv, ko darīt?



Esmu pasūtījis SMS pakalpojumus "Pastkastes paplašināšana" (pašlaik manas pastkastes ietilpība ir 250 ziņojumu, atlikušas 7 dienas) un "Vēstuļu pārsūtīšana uz e-pastu" (beigsies pēc 10 dienām). Vai es jau tagad varu pasūtīt šos pakalpojumu nākotnei, negaidot kamēr beigsies pašreizējo pakalpojumu termiņi?
Nosūtot jaunu īsziņu šiem pakalpojumiem laiku un apjomi summējas, t.i., ja tagad nosūtīsi pastkastes paplašināšanas SMS, uz nedēļu tā būs 450, tad beigsies pirmās SMS derīguma terminš, un pastkaste samazināsies uz 250.
Savukārt pārsūtīšanai pēc jaunas SMS saņemšanas vienkārši pieskaitīsies 30 dienas, tātad tā beigsies pēc 40 dienām.
Vēstulēs vairs nerādās grafiskie "smaidiņi", kā tos dabūt atpakaļ?
Ieej savā pastkastē, atver kādu nelasītu vēstuli vai jebkuru citu vēstuli atbildes rakstīšanas režīmā un klikšķini uz pogas "rādīt smaidiņus".
Pēkšņi samazinājās pastkastes apjoms uz 50 vēstulēm, kaut esmu oHo.lv lietotājs jau ilgu laiku, kāpēc?
Visdrīzāk Tu pārtrauci publicēt savu profila pamatinformāciju oHo.lv, šādā gadījumā Tavs bezmaksas pastkastes apjoms samazinās līdz 50 vēstulēm (skat šeit). Lai atjaunotu iepriekšējo pastkastes apjomu, dodies uz "Tavs profils" un iezīmē lodziņu "Publicēt datus". Pēc tam 24 stundu laikā (nevis uzreiz!) pastkastes apjoms atjaunosies.
Pieslēdzu pakalpojumu "Vēstuļu pārsūtīšana uz e-pastu", bet nesaņemu vēstules savā e-pastā, ko darīt?
Vispirms ieej sadaļā "eXtra pakalpojumi" un pārliecinies, ka pakalpojums ir pieslēgts, ja tā nav, visdrīzāk kļūdījies sūtot SMS pieprasījumu.
Ja pakalpojums ir pieslēgts, atceries, divas lietas:
  1. pārsūtītas tiek tikai Tev tieši adresētās vēstules, netiek pārsūtīti automātiskie ziņojumi, piemēram, par jaunumiem pieredzes apmaiņas un interešu grupās, kurās esi pierakstījies uz jaunumu saņemšanu un tml.
  2. pārsūtītas tiek tikai vēstules, kuras Tev nosūtītas PĒC pakalpojuma pieslēgšanas, iepriekš izsūtītās vēstules pārsūtītas netiek.
Ja nesaņem vēstules savā e-pasta kastītē, tam var būt sekojoši iemesli:
  • Nepareizi norādīta e-pasta adrese.
    Ieej sadaļā "Tavs profils -> E-pasts" un pārliecinies, ka tur pareizi norādīta e-pasta adrese uz kuru vēlies saņemt vēstules, kā arī vēstuļu pārsūtīšana ir ieslēgta (pie "Pārsūtīt ienākošās vēstules uz e-pastu" jābūt izvēlētam "pārsūtīt ja neizlasu X.minūšu/stundas laikā")
  • Tu izlasi vēstules oHo.lv pirms tās tiek pārsūtītas.
    Vēstules tiek pārsūtītas uz e-pastu tikai tad, ja Tu tās neizlasi oHo.lv e-pasta iestatījumos norādītajā laikā. Piemēram, ja norādīji "pārsūtīt ja neizlasu 20 minūšu laikā" un izlasi vēstuli oHo.lv piecas minūtes pēc izsūtīšanas, šī vēstule uz e-pastu pārsūtīta netiks;
  • Vēstule nokļuvusi SPAMa mapē. Reizēm e-pasta serveri šāda tipa vēstules uztver kā SPAMu, tāpēc pārbaudi, vai vēstule nav "SPAM", "Surogātpasts", "Junk Mail" vai tamlīdzīga nosaukuma mapē.
    Lai tā nenotiktu turpmāk, atrodot vēstuli no mums SPAMa mapē, atzīmē ka tā nav SPAMs (poga "Not spam" vai tml.), kā arī pievieno tās sūtītāja e-pasta adresi (no-reply@oho.lv) saviem kontaktiem vai sūtītāju baltajam sarakstam (whitelist), ja atrodi tādu iespēju.
Man uz e-pastu atnāca paziņojums, ka manā oHo.lv pastkastē ir jaunas vēstules. Pieslēdzos savam oHo.lv profilam, bet jaunās vēstules neredzu, kur tās palikušas?
Visbiežāk šādai situācijai ir viens no diviem iemesliem:
  1. Ar Tavu e-pastu reģistrēti vairāki oHo.lv profili, jaunās vēstules ir vienā profilā, bet Tu pieslēdzies citam. Rūpīgi pārlasi saņemtā e-pasta tekstu, tajā ir minēts lietotāja vārds (profils), kuram adresēts šis e-pasts un izmantojot šo lietotāja vārdu pieslēdzies oHo.lv;
  2. Kopš e-pasta izsūtīšanas pagājis pārāk ilgs laiks. Neizlasītās vēstules, atkarībā no to tipa, tiek uzglabātas 30-365 dienas, pēc tam tās tiek neatgriezeniski dzēstas. Tāpēc, lai nepazaudētu svarīgas ziņas, pieslēdzies oHo.lv regulāri!
Nevēlos saņemt savā e-pastā informāciju par jaunām vēstulēm oHo.lv, ko darīt?
Pieslēdzies (autorizējies) oHo.lv ar savu lietotāja kontu, tad dodies uz sadaļu Tavs profils -> E-pasts, laukā Pārsūtīt ienākošās vēstules (skat. attēlu) uz e-pastu izvēlies opciju "nepārsūtīt", izmaiņu apstiprināšanai ievadi savu paroli un spied "Nomainīt e-pasta uzstādījumus"



Uzdot jautājumu
Jautājumus var uzdot tikai reģistrēti lietotāji.
Klikškini šeit, lai kļūtu par reģistrētu lietotāju.
Ja Tavs jautājums ir saistīts ar reģistrāciju oHo.lv, lūdzu rūpigi izlasi sadaļu
"Reģistrācija, autorizācija, reģistrācijas pārtraukšana".
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅