|
Iepazīsties
480 lietotāji on-line
85 jubilāri
Populārākie
Iztaujāšanas centrs
Vakara plāns
Skaties
Foto albumi
Foto vērtēšana
Lasi un piedalies
Pieredzes apmaiņa
Interešu grupas
Dienasgrāmatas
Dzejoļi - dzīvā dzeja
Noderīgi
Sapņu tulks
Filmas, kino
Apsveikumi
Par oHo.lv
Palīdzība
Atsauksmes
Reģistrētiem lietotājiem
Reģistrēties
Aizmirsu paroli!
|
Biežāk uzdotie jautājumi (FAQ)
Tavs profils, reģistrācija, autorizācija, dzēšana
VIP statuss (mega-anketa) Fotogrāfijas, foto vērtēšana Pastkaste, vēstules, sarakste eXtra servisi (SMS pakalpojumi) Citi jautājumi Grupā "Pastkaste, vēstules, sarakste" atrasti sekojoši jautājumi:
Esmu pasūtījis SMS pakalpojumus "Pastkastes paplašināšana" (pašlaik manas pastkastes ietilpība ir 250 ziņojumu, atlikušas 7 dienas) un "Vēstuļu pārsūtīšana uz e-pastu" (beigsies pēc 10 dienām). Vai es jau tagad varu pasūtīt šos pakalpojumu nākotnei, negaidot kamēr beigsies pašreizējo pakalpojumu termiņi?
Nosūtot jaunu īsziņu šiem pakalpojumiem laiku un apjomi summējas, t.i., ja tagad nosūtīsi pastkastes paplašināšanas SMS, uz nedēļu tā būs 450, tad beigsies pirmās SMS derīguma terminš, un pastkaste samazināsies uz 250. Savukārt pārsūtīšanai pēc jaunas SMS saņemšanas vienkārši pieskaitīsies 30 dienas, tātad tā beigsies pēc 40 dienām.
Vēstulēs vairs nerādās grafiskie "smaidiņi", kā tos dabūt atpakaļ?
Ieej savā pastkastē, atver kādu nelasītu vēstuli vai jebkuru citu vēstuli atbildes rakstīšanas režīmā un klikšķini uz pogas "rādīt smaidiņus".
Pēkšņi samazinājās pastkastes apjoms uz 50 vēstulēm, kaut esmu oHo.lv lietotājs jau ilgu laiku, kāpēc?
Visdrīzāk Tu pārtrauci publicēt savu profila pamatinformāciju oHo.lv, šādā gadījumā Tavs bezmaksas pastkastes apjoms samazinās līdz 50 vēstulēm (skat šeit). Lai atjaunotu iepriekšējo pastkastes apjomu, dodies uz "Tavs profils" un iezīmē lodziņu "Publicēt datus". Pēc tam 24 stundu laikā (nevis uzreiz!) pastkastes apjoms atjaunosies.
Pieslēdzu pakalpojumu "Vēstuļu pārsūtīšana uz e-pastu", bet nesaņemu vēstules savā e-pastā, ko darīt?
Vispirms ieej sadaļā "eXtra pakalpojumi" un pārliecinies, ka pakalpojums ir pieslēgts, ja tā nav, visdrīzāk kļūdījies sūtot SMS pieprasījumu. Ja pakalpojums ir pieslēgts, atceries, divas lietas:
Man uz e-pastu atnāca paziņojums, ka manā oHo.lv pastkastē ir jaunas vēstules. Pieslēdzos savam oHo.lv profilam, bet jaunās vēstules neredzu, kur tās palikušas?
Visbiežāk šādai situācijai ir viens no diviem iemesliem:
Nevēlos saņemt savā e-pastā informāciju par jaunām vēstulēm oHo.lv, ko darīt?
Pieslēdzies (autorizējies) oHo.lv ar savu lietotāja kontu, tad dodies uz sadaļu Tavs profils -> E-pasts, laukā Pārsūtīt ienākošās vēstules (skat. attēlu) uz e-pastu izvēlies opciju "nepārsūtīt", izmaiņu apstiprināšanai ievadi savu paroli un spied "Nomainīt e-pasta uzstādījumus"Uzdot jautājumu
Jautājumus var uzdot tikai reģistrēti lietotāji.
Klikškini šeit, lai kļūtu par reģistrētu lietotāju. Ja Tavs jautājums ir saistīts ar reģistrāciju oHo.lv, lūdzu rūpigi izlasi sadaļu "Reģistrācija, autorizācija, reģistrācijas pārtraukšana". |