FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!
Biežāk uzdotie jautājumi (FAQ)
Grupā "eXtra servisi (SMS pakalpojumi)" atrasti sekojoši jautājumi:
Cik ilgā laikā tiek apstrādāti SMS pieprasījumi?
Kas notiek pēc tam, kad es nosūtu SMS pakalpojuma saņemšanai?
Vai pēc SMS nosūtīšanas es saņemšu kādu pieejas kodu vai paroli?
Nosūtīju SMS, saņēmu atbildes īsziņu par pakalpojuma pieslēgšanu, bet pieprasīto pakalpojumu tā arī nesaņēmu, ko darīt?
Pasūtīju pakalpojumu "Saderības noteicējs", saņēmu atbildes īsziņu "Paldies par ...", ar pieprasījuma numuru, ko tālāk?
Esmu pasūtījis SMS pakalpojumus "Pastkastes paplašināšana" (pašlaik manas pastkastes ietilpība ir 250 ziņojumu, atlikušas 7 dienas) un "Vēstuļu pārsūtīšana uz e-pastu" (beigsies pēc 10 dienām). Vai es jau tagad varu pasūtīt šos pakalpojumu nākotnei, negaidot kamēr beigsies pašreizējo pakalpojumu termiņi?
Vai eXtra servisus var apmaksāt arī ar norēķinu karti vai internetbanku? Kā to izdarīt?
Pieslēdzu pakalpojumu "Vēstuļu pārsūtīšana uz e-pastu", bet nesaņemu vēstules savā e-pastā, ko darīt?
Vai eXtra servisus var pasūtīt ar SMS no ārzemju numura?



Cik ilgā laikā tiek apstrādāti SMS pieprasījumi?
Parasti pieprasījumu apstrāde notiek 5 minūšu laikā. Reti, bet gadās traucējumi tīklā, kad SMS apstrāde var aizkavēties. Ja nosūtīji SMS, bet pakalpojums nav saņemts vairāku stundu laikā, aizpildi šo formu.
Kas notiek pēc tam, kad es nosūtu SMS pakalpojuma saņemšanai?
Ja SMS būs nosūtīta pareizi, Tu saņemsi atbildes īsziņu.
Neizdzēs to, kamēr neesi pārliecinājies, ka esi saņēmis pakalpojumu, jo šī īsziņa satur info par Tavu pieprasījumu.
Ja SMS ir kļūdaina, Tu saņemsi atbildes īsziņu par kļūdu.
Ja Tu nesaņem nekādu atbildes īsziņu, pastāv sekojošas iespējas:
 1. Tu nosūtīji SMS uz nepareizu numuru. Sūti SMS vēlreiz un uzmanīgāk.
 2. Mobilo sakaru operators vēl nav apstrādājis Tavu SMS.
 3. Tavam numuram ir atslēgta iespēja izmantot paaugstinātas maksas SMS pakalpojumus (visbiežāk tā mēdz gadīties, ja izmanto darba telefonu). Vairāk informācijas meklē pie sava mobilo sakaru operatora.

Gadījumā, ja SMS apstādāta bez problēmām, 2-5 minūšu laikā tā nonāks oHo.lv sistēmā un Tu saņemsi pieprasīto pakalpojumu.
Vai pēc SMS nosūtīšanas es saņemšu kādu pieejas kodu vai paroli?
Nē. Tava nosūtītā SMS satur Tavu lietotāja ID numuru pēc kura oHo.lv sistēma piesaistīs pieprasīto pakalpojumu Tavam lietotāja kontam.
Tu saņemsi tikai atbildes īsziņu par Tava pieprasījuma apstrādes rezultātu.
Nosūtīju SMS, saņēmu atbildes īsziņu par pakalpojuma pieslēgšanu, bet pieprasīto pakalpojumu tā arī nesaņēmu, ko darīt?
Uzmanīgi izlasi atbildes īsziņu, tai jāsatur pieprasītā pakalpojuma nosaukums un Tavs lietotāja vārds un ID, piemēram "Pakalpojums `Pastkastes palielinasana` lietotajam `oHo` (ID: 14) pieslegts.".
Ja īsziņā nav norādīts pieprasītais pakalpojums, visdrīzāk savā pieprasījumā Tu norādīji kļūdainu pakalpojuma kodu (viens līdz trīs burti).

Ja īsziņā nav norādīts Tavs lietotāja vārds un ID numurs, visdrīzāk Tu pieprasījumā norādīji nepareizu lietotāja ID vai norādīji to nekorekti, piemēram, ciparu "nulle" vietā rakstīji burtu "O".

Ja īsziņā rakstīts "Kļūda pieprasījuma sintaksē" vai kas tamlīdzīgs, visdrīzāk SMS pieprasījums bija uzrakstīts kļūdaini, piemēram, bez tukšumzīmēm. Vairumam oHo.lv eXtra pakalpojumu pasūtījuma SMS formāts ir:
OHO X 111111
kur X ir izvēlētā pakalpojuma kods (viens līdz trīs burti/cipari) un 111111 ir oHo.lv lietotāja ID vai pakalpojuma apakškods (elementus jāatdala ar vienu tukšumzīmi!)
Visos augstākminētajos gadījumos Tev jāsūta pieprasījuma SMS atkārtoti norādot parametrus pareizi.

Ja esi pārliecināts, ka visu izdarīji pareizi, bet pakalpojums nav pieslēgts, mēģini atkārtoti pieslēgties oHo.lv [nospied "beigt (logout)", aizver pārlūkprogrammu, atver to no jauna un pieslēdzies oHo.lv ar savu lietotāja vārdu un paroli].

Ja arī pēc tam pakalpojums vēl aizvien nav saņemts, aizpildi šo formu.
Pasūtīju pakalpojumu "Saderības noteicējs", saņēmu atbildes īsziņu "Paldies par ...", ar pieprasījuma numuru, ko tālāk?
Tagad atliek tikai atrast lietotāju, ar kuru vēlies noteikt saderību un klikot uz "Noteikt saderību" viņa(-s) anketā.
Ja vēlies pārbaudīt, cik saderības noteikšanas kredīti Tev atlikuši, dodies uz "Mazās grāmatiņas->Saderības noteicējs" un kliko uz [cik kredīti atlikuši?]
Esmu pasūtījis SMS pakalpojumus "Pastkastes paplašināšana" (pašlaik manas pastkastes ietilpība ir 250 ziņojumu, atlikušas 7 dienas) un "Vēstuļu pārsūtīšana uz e-pastu" (beigsies pēc 10 dienām). Vai es jau tagad varu pasūtīt šos pakalpojumu nākotnei, negaidot kamēr beigsies pašreizējo pakalpojumu termiņi?
Nosūtot jaunu īsziņu šiem pakalpojumiem laiku un apjomi summējas, t.i., ja tagad nosūtīsi pastkastes paplašināšanas SMS, uz nedēļu tā būs 450, tad beigsies pirmās SMS derīguma terminš, un pastkaste samazināsies uz 250.
Savukārt pārsūtīšanai pēc jaunas SMS saņemšanas vienkārši pieskaitīsies 30 dienas, tātad tā beigsies pēc 40 dienām.
Vai eXtra servisus var apmaksāt arī ar norēķinu karti vai internetbanku? Kā to izdarīt?

eXtra servisus var apmaksāt arī ar norēķinu karti vai izmantojot Swedbank internetbanku.

Lūdzu klikšķini šeit lai uzzinātu vairāk.

Atceries - šādi Tu nepasūti konkrētus eXtra servisus, bet gan iegādājies kredītus to pasūtīšanai!

Lai izmantotu kredītus, dodies uz sadaļu "eXtra servisi" un klikšķini uz [izmantot] pie attiecīgā pakalpojuma,

Kā izmantot kredītus

vai arī izmanto saiti "pieslēgt ar eXtra kredītu" jebkurā pakalpojuma pasūtīšanas logā.



Svarīgi - pēc maksājuma veikšanas Swedbank internetbankā noteikti jānoklikšķina uz pogas "Atpakaļ pie tirgotāja/pakalpojumu sniedzēja"!  Ja aizmirstat to izdarīt un apmaksātais pakalpojums netika pieslēgts, sūtiet e-pastu uz help@oho.lv norādot savu lietotāja ID un pievienojot maksājuma uzdevumu.
Pieslēdzu pakalpojumu "Vēstuļu pārsūtīšana uz e-pastu", bet nesaņemu vēstules savā e-pastā, ko darīt?
Vispirms ieej sadaļā "eXtra pakalpojumi" un pārliecinies, ka pakalpojums ir pieslēgts, ja tā nav, visdrīzāk kļūdījies sūtot SMS pieprasījumu.
Ja pakalpojums ir pieslēgts, atceries, divas lietas:
  1. pārsūtītas tiek tikai Tev tieši adresētās vēstules, netiek pārsūtīti automātiskie ziņojumi, piemēram, par jaunumiem pieredzes apmaiņas un interešu grupās, kurās esi pierakstījies uz jaunumu saņemšanu un tml.
  2. pārsūtītas tiek tikai vēstules, kuras Tev nosūtītas PĒC pakalpojuma pieslēgšanas, iepriekš izsūtītās vēstules pārsūtītas netiek.
Ja nesaņem vēstules savā e-pasta kastītē, tam var būt sekojoši iemesli:
  • Nepareizi norādīta e-pasta adrese.
    Ieej sadaļā "Tavs profils -> E-pasts" un pārliecinies, ka tur pareizi norādīta e-pasta adrese uz kuru vēlies saņemt vēstules, kā arī vēstuļu pārsūtīšana ir ieslēgta (pie "Pārsūtīt ienākošās vēstules uz e-pastu" jābūt izvēlētam "pārsūtīt ja neizlasu X.minūšu/stundas laikā")
  • Tu izlasi vēstules oHo.lv pirms tās tiek pārsūtītas.
    Vēstules tiek pārsūtītas uz e-pastu tikai tad, ja Tu tās neizlasi oHo.lv e-pasta iestatījumos norādītajā laikā. Piemēram, ja norādīji "pārsūtīt ja neizlasu 20 minūšu laikā" un izlasi vēstuli oHo.lv piecas minūtes pēc izsūtīšanas, šī vēstule uz e-pastu pārsūtīta netiks;
  • Vēstule nokļuvusi SPAMa mapē. Reizēm e-pasta serveri šāda tipa vēstules uztver kā SPAMu, tāpēc pārbaudi, vai vēstule nav "SPAM", "Surogātpasts", "Junk Mail" vai tamlīdzīga nosaukuma mapē.
    Lai tā nenotiktu turpmāk, atrodot vēstuli no mums SPAMa mapē, atzīmē ka tā nav SPAMs (poga "Not spam" vai tml.), kā arī pievieno tās sūtītāja e-pasta adresi (no-reply@oho.lv) saviem kontaktiem vai sūtītāju baltajam sarakstam (whitelist), ja atrodi tādu iespēju.
Vai eXtra servisus var pasūtīt ar SMS no ārzemju numura?
Nē, SMS pakalpojumi pieejami tikai Latvijas mobilo operatoru klientiem.
eXtra servisus no ārzemēm varat pieslēgt izmantojot eXtra kredītus, kurus var apmaksāt ar norēķinu karti vai internetbanku (skat jautājumu "Vai eXtra servisus var apmaksāt arī ar norēķinu karti vai internetbanku?")


Uzdot jautājumu
Jautājumus var uzdot tikai reģistrēti lietotāji.
Klikškini šeit, lai kļūtu par reģistrētu lietotāju.
Ja Tavs jautājums ir saistīts ar reģistrāciju oHo.lv, lūdzu rūpigi izlasi sadaļu
"Reģistrācija, autorizācija, reģistrācijas pārtraukšana".
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅