|
Iepazīsties
480 lietotāji on-line
85 jubilāri
Populārākie
Iztaujāšanas centrs
Vakara plāns
Skaties
Foto albumi
Foto vērtēšana
Lasi un piedalies
Pieredzes apmaiņa
Interešu grupas
Dienasgrāmatas
Dzejoļi - dzīvā dzeja
Noderīgi
Sapņu tulks
Filmas, kino
Apsveikumi
Par oHo.lv
Palīdzība
Atsauksmes
Reģistrētiem lietotājiem
Reģistrēties
Aizmirsu paroli!
|
Biežāk uzdotie jautājumi (FAQ)
Tavs profils, reģistrācija, autorizācija, dzēšana
VIP statuss (mega-anketa) Fotogrāfijas, foto vērtēšana Pastkaste, vēstules, sarakste eXtra servisi (SMS pakalpojumi) Citi jautājumi Grupā "Tavs profils, reģistrācija, autorizācija, dzēšana" atrasti sekojoši jautājumi:
Kā notiek reģistrācija oHo.lv?
Lai ievietotu datus par sevi oHo.lv Tev jābūt reģistrētam lietotājam.
Piereģistrējos, bet nesaņēmu autorizācijas kodu uz e-pastu. Ko darīt?
Tam var būt sekojoši iemesli un risinājumi:
Kad ievadu
lietotāja vārdu un paroli, uz īsu brīdi parādās uzraksts "Sveiki... Tūlīt
pāradresēsimies..." un es nokļūstu atpakaļ tajā pašā lapā. Kāpēc
tā?
Ļoti iespējams Tavai interneta pārlūkprogrammai nav pieslēgti Cookies (sīkdatnes). Lai noskaidrotu, kā tos pieslēgt, būs jāpalasa pārlūkprogrammas palīdzība: parasti to var izsaukt nospiežot taustiņu F1, tad "Search" logā ievadi "Cookies" un lūkojies pēc "Accepting and Blocking Cookies" vai kā tml. un seko instrukcijām. Otra opcija - ieraksti Googlē "enable cookies" un savas pārlūkprogrammas nosaukumu, piemēram, "enable cookies Mozilla Firefox" vai "enable cookies Google Chrome"
Nevaru piereģistrēties vai pieslēgties kā reģistrētais lietotājs, saņemu paziņojumu "Kļūda nododot parametrus". Kas tā par kļūdu?
Iespējams uz Tava datora instalēts "Norton Internet Security", "Firewall" vai tamlīdzīga programmatūra, kas nesaprot oHo.lv izmantotos aizsardzības mehānismus. Lai novērstu kļūdu Tev vai nu jāatslēdz šī programma vai jāmēģina noņemt atsevišķas tās aizsardzības opcijas (parasti "Content Filtering" vai tml.).
Mēģinu pieslēgties kā reģistrētais lietotājs, bet saņemu paziņojumu "Lietotāja konts nav pieejams". Ko tas nozīmē?
Tas nozīmē, ka lietotāja konts no oHo.lv ir dzēsts. Pastāv divi varianti:1. Kontu izdzēsi Tu pats, spiežot uz "Likvidēt savu lietotāja kontu oHo.lv 2. Tavu kontu likvidējusi oHo.lv administācija par oHo.lv lietošanas noteikumu pārkāpšanu. Jebkurā gadījumā konta atjaunošana nav iespējama, tāpēc nav nekādas jēgas to pieprasīt.
oHo.lv neņem pretī paroli, saka ka tā ir kļūdaina. Bet es zinu, ka tā ir pareiza, ko darīt?
Visticamāk tomēr Tavas zināšanas šajā gadījumā ir kļūdainas. Parole pati no sevis nomainīties NEVAR (tomēr pastāv iespēja, ka kāds nelabvēlis ir uzzinājis Tavu paroli un nomainījis to). Dari tā: 1. pārliecinies vai pareizi vadi lielos un mazos burtus, 2. pārliecinies vai klaviatūrai nav ieslēgts CAPS LOCK (lielo burtu režīms) un vai uz Tava datora nav ieslēgts neLatīņu alfabēta ievades režīms (piemēram, krievu), 3. Izmanto servisu Aizmirsu paroli.
Kā dzēst savu profilu no oHo.lv
Ja vēlies likvidēt savu lietotāja kontu oHo.lv pavisam, dodies uz "Tavs profils", kliko uz "Likvidēt savu lietotāja kontu oHo.lv" lapas lejā:Atceries, ka likvidētu kontu nevar atjaunot. Tavs likvidētais lietotāja vārds nebūs pieejams atkātrotai reģistrācijai vismaz 90 dienas.
Kā nomainīt paroli?
Lai nomainītu paroli dodies uz "Tavs profils" un laukā "Parole" ievadi jauno paroli (divas reizes), tad spied "OKi" lapas lejā.
Pievienoju (vai nomainīju) profila galveno fotogrāfiju, taču sīkbilde (kas parādās "Lietotāji on-line" un citur) palika vecā, kāpēc?
Visdrīzāk sīkbilde IR nomainījusies, taču Tavas pārlūkprogrammas atmiņā (cache) saglabājusies iepriekšējā versija. Nospied pārlūkprogrammā pogu Refresh vai taustiņu F5 uz klaviatūras. Ja tas nepalīdz, pamēģini iztīrīt pārlūkprogrammā saglabātos datus (parasti zem "Internet options/settings" opcija "Clear Temporary Internet files", "Clear History", "Clear browsing data" vai tml.). Ja vēl aizvien redzi sīkbilde nav parādījusies, varbūt tā tiešām nav izveidojusies tehnisku iemeslu dēļ. Pamēģini nomainīt profila galveno fotogrāfiju vēlreiz un atkal veikt augstāk minētās darbības.
Sen neesmu bijis oHo.lv un vairs neatceros savu lietotāja vārdu/paroli? Ko darīt?
Ja neesi lietojis savu oHo.lv profilu vairāk kā 24 mēnešus, visdrīzāk tas ir automātiski likvidēts. Pretējā gadījumā, ja neatceries savu lietotāja vārdu, pameklē savā e-pastā, varbūt ir saglabājies no oHo.lv sūtītais reģistrācijas apstiprinājums. Vēl lietotāja vārds būs norādīts no oho.lv sūtītajās vēstulēs, ja esi parakstījies uz to saņemšanu. oHo.lv jaunumu saņemšana e-pastā automātiski nenozīmē, ka Tev ir aktīvs lietotāja konts oHo.lv, jo uz jaunumiem Tu pieraksties ar savu e-pasta adresi, nevis lietotāja kontu. Ja nevēlies saņemt oHo.lv jaunumus e-pastā, lūdzu izmanto šo saiti. Ja lietotāja vārdu neizdodas sameklēt vai arī lietotāja konts jau ir likvidēts, laipni lūdzam reģistrēties oHo.lv no jauna. Uzdot jautājumu
Jautājumus var uzdot tikai reģistrēti lietotāji.
Klikškini šeit, lai kļūtu par reģistrētu lietotāju. Ja Tavs jautājums ir saistīts ar reģistrāciju oHo.lv, lūdzu rūpigi izlasi sadaļu "Reģistrācija, autorizācija, reģistrācijas pārtraukšana". |