FILMAS BILDES SPĒLES APSVEIKUMI ČATS REKLĀMA oHo.lv VIP
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!
Biežāk uzdotie jautājumi (FAQ)
Grupā "Tavs profils, reģistrācija, autorizācija, dzēšana" atrasti sekojoši jautājumi:
Kā notiek reģistrācija oHo.lv?
Piereģistrējos, bet nesaņēmu autorizācijas kodu uz e-pastu. Ko darīt?
Kad ievadu lietotāja vārdu un paroli, uz īsu brīdi parādās uzraksts "Sveiki... Tūlīt pāradresēsimies..." un es nokļūstu atpakaļ tajā pašā lapā. Kāpēc tā?
Nevaru piereģistrēties vai pieslēgties kā reģistrētais lietotājs, saņemu paziņojumu "Kļūda nododot parametrus". Kas tā par kļūdu?
Mēģinu pieslēgties kā reģistrētais lietotājs, bet saņemu paziņojumu "Lietotāja konts nav pieejams". Ko tas nozīmē?
oHo.lv neņem pretī paroli, saka ka tā ir kļūdaina. Bet es zinu, ka tā ir pareiza, ko darīt?
Kā dzēst savu profilu no oHo.lv
Kā nomainīt paroli?
Pievienoju (vai nomainīju) profila galveno fotogrāfiju, taču sīkbilde (kas parādās "Lietotāji on-line" un citur) palika vecā, kāpēc?
Sen neesmu bijis oHo.lv un vairs neatceros savu lietotāja vārdu/paroli? Ko darīt?



Kā notiek reģistrācija oHo.lv?

Lai ievietotu datus par sevi oHo.lv Tev jābūt reģistrētam lietotājam.
Ja Tu neesi iepriekš reģistrējies mūsu portālā, klikšķini uz saites "Reģistrēties" pirmajā lapā. Izvēlies sev lietotāja vārdu un aizpildi pamatinformācijas laukus.
Pēc tam uz e-pastu Tu saņemsi autorizācijas kodu un varēsi apstiprināt reģistrāciju.
Kad tas izdarīts un esi veiksmīgi pieslēdzies kā reģistrēts lietotājs, klikšķini uz "Tavs profils" vai seko instrukcijām.

Piereģistrējos, bet nesaņēmu autorizācijas kodu uz e-pastu. Ko darīt?
Tam var būt sekojoši iemesli un risinājumi:

  • Vēstule nokļuvusi SPAMa mapē. Bieži vien e-pasta serveri šāda tipa vēstules uztver kā SPAMu, tāpēc pārbaudi, vai vēstule nav "SPAM", "Surogātpasts", "Junk Mail" vai tamlīdzīga nosaukuma mapē;
  • Autorizācijas kods vēl ir ceļā. Parasti autorizācijas kods nonāk Tavā pastkastē desmit minūšu laikā, tomēr gadās, ka tas klejo pa interneta plašumiem vairākas stundas vai pat dienas. Ko darīt? Pagaidīt :)

  • Reģistrējoties esi norādījis/-usi nepareizu e-pasta adresi. Pietiek ar vienu kļūdu e-pasta adresē (piemēram, komats punkta vietā), lai autorizācijas kods Tevi nesasniegtu. Ja kods `nāk` jau vairākas dienas, dodies uz http://meeting.oho.lv/get_code.php un ieraksti pareizu e-pasta adresi

Kad ievadu lietotāja vārdu un paroli, uz īsu brīdi parādās uzraksts "Sveiki... Tūlīt pāradresēsimies..." un es nokļūstu atpakaļ tajā pašā lapā. Kāpēc tā?

Ļoti iespējams Tavai interneta pārlūkprogrammai nav pieslēgti Cookies (sīkdatnes).

Lai noskaidrotu, kā tos pieslēgt, būs jāpalasa pārlūkprogrammas palīdzība: parasti to var izsaukt nospiežot taustiņu F1, tad "Search" logā ievadi "Cookies" un lūkojies pēc "Accepting and Blocking Cookies" vai kā tml. un seko instrukcijām.

Otra opcija - ieraksti Googlē "enable cookies" un savas pārlūkprogrammas nosaukumu, piemēram, "enable cookies Mozilla Firefox" vai "enable cookies Google Chrome"


Nevaru piereģistrēties vai pieslēgties kā reģistrētais lietotājs, saņemu paziņojumu "Kļūda nododot parametrus". Kas tā par kļūdu?
Iespējams uz Tava datora instalēts "Norton Internet Security", "Firewall" vai tamlīdzīga programmatūra, kas nesaprot oHo.lv izmantotos aizsardzības mehānismus. Lai novērstu kļūdu Tev vai nu jāatslēdz šī programma vai jāmēģina noņemt atsevišķas tās aizsardzības opcijas (parasti "Content Filtering" vai tml.).
Mēģinu pieslēgties kā reģistrētais lietotājs, bet saņemu paziņojumu "Lietotāja konts nav pieejams". Ko tas nozīmē?
Tas nozīmē, ka lietotāja konts no oHo.lv ir dzēsts. Pastāv divi varianti:
1. Kontu izdzēsi Tu pats, spiežot uz "Likvidēt savu lietotāja kontu oHo.lv
2. Tavu kontu likvidējusi oHo.lv administācija par oHo.lv lietošanas noteikumu pārkāpšanu.
Jebkurā gadījumā konta atjaunošana nav iespējama, tāpēc nav nekādas jēgas to pieprasīt.
oHo.lv neņem pretī paroli, saka ka tā ir kļūdaina. Bet es zinu, ka tā ir pareiza, ko darīt?
Visticamāk tomēr Tavas zināšanas šajā gadījumā ir kļūdainas. Parole pati no sevis nomainīties NEVAR (tomēr pastāv iespēja, ka kāds nelabvēlis ir uzzinājis Tavu paroli un nomainījis to). Dari tā:
1. pārliecinies vai pareizi vadi lielos un mazos burtus,
2. pārliecinies vai klaviatūrai nav ieslēgts CAPS LOCK (lielo burtu režīms) un vai uz Tava datora nav ieslēgts neLatīņu alfabēta ievades režīms (piemēram, krievu),
3. Izmanto servisu “Aizmirsu paroli”.
Kā dzēst savu profilu no oHo.lv
Ja vēlies likvidēt savu lietotāja kontu oHo.lv pavisam, dodies uz "Tavs profils",  kliko uz "Likvidēt savu lietotāja kontu oHo.lv" lapas lejā:


Atceries, ka likvidētu kontu nevar atjaunot. Tavs likvidētais lietotāja vārds nebūs pieejams atkātrotai reģistrācijai vismaz 90 dienas.
Lūdzu nesūti ziņu "lūdzu izdzēst manu kontu" vai tml. - dzēšana notiek TIKAI augstāk minētājā kārtībā. 
Kā nomainīt paroli?
Lai nomainītu paroli dodies uz "Tavs profils" un laukā "Parole" ievadi jauno paroli (divas reizes), tad spied "OKi" lapas lejā.
Pievienoju (vai nomainīju) profila galveno fotogrāfiju, taču sīkbilde (kas parādās "Lietotāji on-line" un citur) palika vecā, kāpēc?
Visdrīzāk sīkbilde IR nomainījusies, taču Tavas pārlūkprogrammas atmiņā (cache) saglabājusies iepriekšējā versija. Nospied pārlūkprogrammā pogu Refresh vai taustiņu F5 uz klaviatūras.
Ja tas nepalīdz, pamēģini iztīrīt pārlūkprogrammā saglabātos datus (parasti zem "Internet options/settings" opcija "Clear Temporary Internet files", "Clear History", "Clear browsing data" vai tml.).
Ja vēl aizvien redzi sīkbilde nav parādījusies, varbūt tā tiešām nav izveidojusies tehnisku iemeslu dēļ. Pamēģini nomainīt profila galveno fotogrāfiju vēlreiz un atkal veikt augstāk minētās darbības.
Sen neesmu bijis oHo.lv un vairs neatceros savu lietotāja vārdu/paroli? Ko darīt?
Ja neesi lietojis savu oHo.lv profilu vairāk kā 6 mēnešus, visdrīzāk tas ir automātiski likvidēts. Pretējā gadījumā, ja neatceries savu lietotāja vārdu, pameklē savā e-pastā, varbūt ir saglabājies no oHo.lv sūtītais reģistrācijas apstiprinājums. Vēl lietotāja vārds būs norādīts no oho.lv sūtītajos jaunumos, ja esi parakstījies uz to saņemšanu.

Ja lietotāja vārdu neizdodas sameklēt vai arī lietotāja konts jau ir likvidēts, laipni lūdzam reģistrēties oHo.lv no jauna.


Uzdot jautājumu
Jautājumus var uzdot tikai reģistrēti lietotāji.
Klikškini šeit, lai kļūtu par reģistrētu lietotāju.
Ja Tavs jautājums ir saistīts ar reģistrāciju oHo.lv, lūdzu rūpigi izlasi sadaļu
"Reģistrācija, autorizācija, reģistrācijas pārtraukšana".
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.