FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Kas ir pareizi un kas nepareizi?

 autors: Orchid  lasīts 11613 reizes komentāri: 426 
 << atpakaļ
Komentāri [20-40]
 seko 2004-05-09 17:46:22.590 
 GJIMENE ir dabas radits meistardarbs...peec tava sprieduma, slikti paliek:(((((....pilniigi nepiekriitu..ir jaaciinaas par miilestiibu, attieciibaam.. kopeejo maajokli,beerniem...
johaidii, vai tieshaam 21.gadsimtaa romantika vairs nepastaav....
 pooh 2004-05-09 19:12:32.217 
 Kas ir pareizi un kas nepareizi man? Kas bija pirmais shii baltaa klukste, vai shii RIMI pirktaa ola?
Uz tiem nav paaraak gruuti atbildeet, bet atbildes mainaas un olas paarveershas omletees, vistas galjaa, es piishljos. Un atkal jauni jautaajumi, un jaunas atbildes.
Bet ir jautaajumi uz kuriem nav objektiivas atbildes, jo nav objekta ir tikai izpluudushas fantaazijas, viizijas.
Lietu daba jau shodien ir skataama pavisam citaadi, kaa to skatiija Einshteins. Gaismas aatruma griesti ir tikai muusu fantaazija, kaa to pieraadiija eksperimenti elementaardaljinju jomaa, dazjkaart impulss paarvietojas momentaani. Speejam pusliidz orienteeties 4 dimensijaas, bet eksperimentu produceeti secinaajumi raada, ka visums ir halograafiskas uzbuuves, kur dimensijas liidziigi miljoniem laazera staru halogrammaas veido shviikas, kuras muusu praats savieno bildiitees.
Viss ir daudz vienkaarshaak kaa mees domaajam, bet daudz sarezjgjiitaak, kaa jebkad speesim saprast, ja praatosiem un neuztversi sevi un apkaarteejo taadu kaada taa ir. Un ir taa taada, kaadu muusu praats to projicee.
Izzinja muuzjam kljuudaina, bet nezinja bezjeedziiga.
Gluzji jauki ir Jeshua Austrumu celjojumaas guutaas atzinjas- "Un kaapeec juus zuudaties apgjeerba deelj? maacieties no pukjeem laukaa, kaa taas aug; ne taas straadaa, ne veerpj. Bet es jums saku: ir Zaalamans savaa godiibaa nav bijis taa apgjeerbies kaa viena no taam. Taapeec nezuudaties par riitdienu, jo riitdiena pati par sevi zuudiisies."
Pa elees jumtu mees ejam, bet par ziediem priecaajamies. Un tas ir pareizi, vismaz man, un ar to man gana ;)
 Estatete 2004-05-10 00:57:05.327 
 Manuprāt, tas ir ļoti svarīgs brīdis, ja mēs apstājamies un uzdodam jautājumu: kāpēc? Un tie ir tie lielie dzīves jautājumi, kas visos laikos ir bijuši nemainīgi,un ir ļoti nozīmīgi. Un ir labi, ja mēs atbildes meklējam. Tas nozīmē, ka mēs ne tikai domājam par materiālajām lietām. Nodrošināta materiālā dzīve to laimi sniegs tikai tad, ja būs, sakārtota iekšējā garīgā pasaule. Ja šī garīgā pamata nav, tad arī sākās haoss, priekš kam tas...kāda jēga..utt.
Mani tikai satrauc tas, ka daudzi, parasti kaut kādos krīzes brīžos, atrod, nezinu, kā lai nosauc, bet falšu reliģisko literatūru un tad salasās tā, ka pat prātiņš var pa pieskari. Kā Mateja evanģelijā teikts: "Sargieties no viltus praviešiem, kas pie jums nāks avju drēbēs, bet no iekšpuses tie ir plēsīgi vilki.(M.7.15)"
Un tas tiešām ir svētīgi, ja mēs protam apstāties un padomāt, ko daram, ieklausīties sevī. Ticīgie to sauc par sarunu ar Dievu.
Un kad mēs spējam paraudzīties uz notikumiem no Dieva atskaites punkta, tie var iegūt pavisam citu jēgu.
 Dons_Karleone 2004-05-10 09:22:02.090 
 Mjaaa... muuzham aktuaalaa teema.. vai ir dziiviiba uz Marsa!?:)
 mostwanted 2004-05-10 13:24:31.060 
 nav man ko nozakt nav man kas ruus...
 sagittarius 2004-05-10 22:19:33.420 
 Dieva nav!!!
 Andruha 2004-05-10 23:52:36.297 
 Es uzskatu, ka dzivojam lai turpinaatu dziiviibu!vispaar dziive ir negatiiva!! Kad mums notiek kas labs, mes sakam, ka VEICAAS, kad kautkas slikts, tad sakam TADA IR DZIVE...Kaapeec taa???vai tieshaam dziive sux??
 brikete1 2004-05-11 10:15:37.467 
 Cien. Orchid atļauj Tavam viedoklim nepiekrist. Vai Tu esi veikusi aptauju, ja droši saki, ka lielākā daļa no mums. Katrs savu dzīvi cenšas veidot pēc sava modeļa, vai noskatītā modeļa, kāda nu kuram tā saprašana un vēlmes. Labi, vēl piekrītu Tev par māju, naudu, bet ģimene..., ko Tad Tu piedāvā, gaidīt lai Tevi kāds no augšas pabaro, vai atnes lielo dāvanu. Cilvēkam netiecoties ne pēc kā, viņu pārņem vienaldzība pret visu. Tiekties vienmēr vajag pēc kaut kā, citiem tā ir manta, citiem garīgā pasaule, vēl dažiem tā ir sava iekšējā pasaule: izzināt kas es esmu un ko es šai materiālajā pasaulē veicu. Cita viedokli uzklausīt var vienmēr, bet tikai katrs pats var vēlēties saprast un mācīties kā viņam dzīvot.
 Orchid 2004-05-11 10:46:25.483 
 To Briktete1: kā jau minēju savos iepriekšējos komentāros, manas tēmas pirmsākumi meklējami budisma filosofijas rakstos.. Iespējams, ka līdz galam tos īsti neizprotu, bet nu, tāds man ir radies priekštats, ka šamējie sludina nepieķeršanos materiālajai pasaulei un pēc būtības, ka tas, kā dzīvo "lielākā daļa" cilvēku ir bezjēdzīgs dzīves modelis.
Kāpēc apgalvoju, ka tā ir -lielākā daļa" cilvēku, kas tā dzīvo - Tu pavēro, kada ir pasaule, cik ir materiālistiski noskaņotu cilvēku un cik garīgu.. Salīdzini.. Domāju, ka nav nepieciešams veikt padziļinātus pētījumus, lai nonāktu pie šāda veida secinājumiem, vai ne?
Protams, ka Tu vari manam viedoklim nepiekrist, jo katram cilvēkam ir tiesības uz savu viedokli - kā Tev, tā arī man..:)
 Rasmis 2004-05-11 11:16:11.560 
 Ja cilvēks sāk domāt kas ir pareizi un kas ir nepareizi, viņš jau brauc auzās. Tas ir primitīvas domāšanas veids...dalot visu labajā un sliktajā. Visiem ir zināms, ka labais bez sliktā nespētu eksistēt.
Nevienam nav vajadzīgs skolnieks, kas sēž vislaik vienā kolasē, bez jebkādas attīstības. Un tādai primitīvai domāšanai ir tieši tādas sekas - cilvēks apstāj attīstīties. Laime, kā sajūta nav paliekoša un patstāvīga, laime ir sajūta, kas rodās patstāvīgā attīstībā. Kad progress apstājās laimes sajūta arī pazūd. Bet tad rodās jautājums - kā tad mums jādomā lai progress, attīstība neapstātos? Viss ģeniālais ir tajā vienkāršībā un tieši tāpēc daudzi nemaz šo ģeniālo atkl--asmi aizlaidīs gar ausīm. Domājot - liekot kop[ā domas cilvēks spēj ražot sev enerģiju, nevis zaudējot, kā tas ir pie aukšminētās domāšanas, kad dala domas labajā un sliktā. Enerģiju var gūt, ja abas šīs pozīcijas apvieno vienā domā. Labais un sliktais kopā...tas tāpat, kā elektrībā plusam pieliekot mīnusu rodās enerģija - gaisma...notiek cilvēka apgaisme.
Atgrūžot no sevis to slikto, cilvēks atgrūž elektrisko mīnusa lādiņu un līdz ar to tikai zaudē. Ar šādu domāšanu ir iespējams izzināt visu par visu. šis ir domāšanas veids kurš spēj izskaidrot visas nesapratnes. Padomā lūdzu par šo !!! Es tam esmu veltījis daudz laika un man nebija neviens kas to pateiktu priekšā. :) Ja veelies ko vairāk zināt par manis rakstīto palasi - http://home.parks.lv/sandisj/stuff/sakums/sakums.html
 Orchid 2004-05-11 11:24:50.873 
 To Rasmis: Kas ir pareizi un kas nepareizi - vienkāršas vārdu spēles, lai izdomātu tēmai nosaukumu, bet protams, ka apzinos to, ka katrs cilvēks katru rakstīto vārdu spēj uztvert citādi, pa savam, ņemot talkā savu dzīves pieredzi..
MAn šķita, ka es nerunāju par dalīšanos melnajās vai baltajās krāsās.. Es vienkāršī mēģinu saprast, kurš tad ir tas īstais ceļš par kuru iet.
Bieži vien, izlasot kādu grāmatu, pat kādreiz noskatoties kino (ja tas ir vērtīgs), mums rodas viela pārdomām. Arī man, iepazīstoties ar jaunām atklāsmēm par dzīvi rodas pārdomas, ar kurām tad arī dalījos pārdomām paredzētajā "Pārdomu stūrītī".
Jā, varbūt Tev ir taisnība - es jau atrodos auzās, bet vai Tu vari pateikt, kā no tām izkļūt?:)
 Rasmis 2004-05-11 12:07:04.090 
 Auzās neesi tikai tu, bet visa cilvēce. Daudz analizējot, domājot esmu pienācis pie atziņas, kad visa mūsdienu sadzīves iekārta ir radīta tam lai aizvirzītu cilvēku tālāk no sapratnes. Ir radītas spēcīgas domu formas, kas ietekmē mūs visus. Tās ir radītas lai atšķirtu labo no sliktā, lai atšķirtu cilvēkus viena no otra. Mēs vairs nespējam izdzīvot bez naudas, bez darba, bez rūpēm par izdzīvošanu. Mēs meklējam paradīzi kaukur debesīs, bet šei pat uz zemes ir viss priekš tā lai mēs dzīvotu pilnvērtīgi - tā kā tas ir radītāja iecerēts.
Es neesu pret tavu domāšanu...es tikai apsveicu tevi un pārējos, kas meklē ceļu no auzām :) Galvenais, ka primārais ir griba. Ja tu gribi izzināt, tad ar to arī pietiek. Atbildes pašas nāks pie tevis, tik ir jāspēj tās saskatīt ik uz soļa. Gan man, gan visām augstākām apziņām ir tikai liels prieks par to, ka ir vēl kāds, kas grib izlīst no auzām, grib zināt to kas mēs esam un ko spējam. Nav jāmeklē Dievs ārpus sevis. To var atrast sevī, cauri sevīm. Ja Dievu pielīdzinātu kokam, tad mēs esam koka lapas, tās kas sniedz stumbram informāciju par apkārtesošo. Bez lapām koks nespēj eksistēt, tāpat kā radītājs bez mums. Mēs esam viens iekš otra, vienā veselā neatņemams kopums - tu un es :)
 Orchid 2004-05-11 12:56:41.623 
 To Rasmis: es zinu tikai to, ka laime ir jāmeklē sevī, nevis apkārtējos apstākļos un, ka viss ir atkarīgs tikai un vienīgi no manis pašas. Zinu arī to, ka tas, kā uztveru lietas ir atkarīgs tikai un vienīgi no mana prāta stāvokļa.. Jā, to es zinu, bet ar to vis nepietiek, lai gūtu "absolūto skaidrību" un pieņemtu to, ka sistēma, kurā dzīvojam ir nekam nederīga...
 EsArRadziniem 2004-05-11 16:32:16.000 
 Man jau baigi patiik!!! Biezi vien es ar sitaa fantazeeju.. par dziives jeegu..kamdeell mums taa lauzties un ciniities..??? Tapat visi nomirsim!!! Kada jega dziivot stuulbu dziivi ja mirsim??? Kapec mums tik daudz jaciess un jaastraadaa?..tam tak nav jeegas, bet tad iepaziisti kaadu cilveecinnu un saproti..ir jeega..ir.. tas ir sis jaukais cilveecinnss..tavu sapnu deell ir jaadziivo.. Ieteiktu jums visiem kam ir iespeeja noskatiities filmu "Muuziigi Lilja" noskatoties so filmu es varu sadereet juus billaasiet.. nju protams ja skatiisieties viens, bet ja ar draugiem jus gribeesiet pasmieties kaut ar ieksseeji dziivosiet liidz.. Man patiik jautaajumi uz kuriem ir atbildes-jautaajumi.. hmm..
 brikete1 2004-05-12 08:59:15.250 
 Orchid. Savu viedokli Tu izteici tikai par lielāko daļu cilvēku, bet savu modeli dzīvei, vai Tu tāpat kā lielākā daļa deputātu viss kas nav manis ieteikts ir nepareizs, bet kā to vērst par labu... Filosofiski var apspriezt jebkuru tēmu, bet tālāk... Taviem pēdējiem vārdiem es piekrītu, bet jebko nederīgu var tikai izmest, sabojātu varētu salabot.
 Bandiic 2004-05-12 10:19:33.123 
 a kapeec cilveex kursh dziivo peec apmeeram shiiprincipa, modelja mezhoniigi tiecas uz kauko savu, tuvu, miilju ierobezhojoshu utt...kautvai savaam maajaam un gjimenes...kuru nau...man jau 7 gadus maaja ir vieta kur ir gulta gjimene ir man patstaaviigi esoshaas lietas, visu laiku vazaajos pa pasauli (to laikam sauc par celjoshanu, bet ar meerkji), nepaartraukti mainu dislokaacijas vietas mainu sievietes, kaurt gribaas vienu savu...patstaaviigas izmainjas un atkal nau labi...kapeec taa ...Tapeec ka cilveekam dod ko gribi nekad nebuus labi...taakaa shiis tikai taadas filozofiskas pardomas vien ir....arii kadam filozofam (prototips - cilveex kuram nau ko dariit , piebaazh galvu ar visaadaam mulkjiibaam un iztirzaa vienkaarshas lietas meegijna rast skaidrojumu savaa stilaa) kaukas piegriezies un nemaak neko mainiit vai nevar, lietas pa ko var runaat ilgi un dikti ja ir oponents
 neticiigais_Toms 2004-05-12 13:29:29.437 
 Kas ir pareizi un kas ir nepareizi? Kas ir labs un kas ir slikts?
Kur ir taa robeža, ka tas IR normāli un tas vairs NAV normāli? To nekad neviens nevarees pateikt. Visu taču kādreiz kāds ir izdomājis. Un kur ir teikts, ka tas kāds nekļūdas?

Cilvēki ir dažādi. Katram savas intereses, mērķi, dzīves uztvere, sapratne par lietām. Mēs varam stundām ilgi strīdēties, cik labi vai slikti ir būt materiālistam, altruistam, garīgu vērtību dzīves pārņemtam cilvēkam. Taču patiesība ir viena, mēs visi esam cilvēki ar saviem plusiem un mīnusiem. Mēs visi gribam dzīvot, mīlēt un būt mīlēti. Tāpēc ir jāzīvo, jātver viss kas ir mums apkārt - krāsas, smaržas, tā vienreizējā sajūtu gamma. Tikai Tu vari vari zināt, kas priekš tevis ir labi. Dari to!
Nav vērts spriest un grimt pārdomās kam man viss tas? Priekš kā es to daru? Taa var nonākt līdz absurdam, ka dzīvot nav jēgas, jo nekam nav jēga....

p.s.Atceros reiz lasīju grāmatu par filozofijas pamatlicējiem un par Sokrata skolu. Tad lūk, kas ir interesanti. Audzēkņiem bija aizliegts runāt. Ja kādam bija vēlme, ko pateikt, tad tam bija jābūt saturiskam ar dziļu domu apveltītam teikumam. "Ko svarīgu Tu šodien esi pavēstījis pasaulei ?" bija viens no viņu moto. Ja mēs sekotu viņu piemēram, tad pasaule kļūtu daudz klusāka un garlaicīgāka. Ir jāmeklē patiesība sevī, ir jābauda dzīve, ir JāDZīVO!!!


Dziļā cieņā vienmēr Jūsu, neticiigais_Toms
 ilkss 2004-05-12 15:27:17.140 
 Kāda jēga lasīt grāmatas, kad tur tās pašas sāpes risinājums ir rakstīts citam mērķim, vis saasinātāka sāpe paliek, kad rokā ir balodītis kurš nes sirdij prieku un līksmūbu, bet izlaist nevar, jo viņš aizlidos un garīgās vērtības paņems līdzi, bet pavisam nedaudz priekšā stā gards kumoss, ko gribās apēst, un apēst to var tikai tad, ja palaidīsi balodi vaļā lidot un paņemsi kumosu - izvēle. Un abi varianti neapmierina. Mūžsenais miesas un dvēseles karš. Kas ir labāk, dzīvot mierā un saticībā ar sevi, būt nabagam bet laimīgam un apmierinātam. Vai pretēji cīnīties par nākotni, kura nav zināma, censties iegūt vietu sabiedrībā gūt atzinību, no kā reāli labuma nav nekāda. Rauties uz pusēm lai čeltos augšā pa karjeras kāpnēm, bet vai līdzekļi (veselība) attaisno rezultātu?
Izvēle nav viegla. Parasti mēs izvēlamies miesas ceļu (darbu, karjeru, spēka patiesību) un ar sāpēm noskatamies, kā aizlido balodītis, lai gan šī izvēle nevienam nepatīk.
 nirvana 2004-05-12 17:19:26.090 
 Katrs cilveeks shajaa pasaulee dziivo ar kaut kaadu jeegu, un taa ir, pilveidot savu es, labot kljuudas un attistiities uz augshu. Un lai to veiktu cilveekam dziivee ir jaapaarvar dazhaadas gruutiibas un situaacijas.Taapeec nekas nav lieks un jaastraadaa ar sevi ir, to piespiezh dziive,jo, ja, tikai seedeesi, neko nedariisi un teiksi "prieksh kam tas viss" Tu iisteniibaa iesi atpakalj. Ir jaakustaas un veelams uz priekshu, jo neviens nav pilniiba. Arii nodarbojoties ar taadu "nevajadziigu lietu" kaa naudas pelniishana, Tu attiisties, nu vismaz taa vajadzeetu buut. Bet, ka Tu domaa, arii tas ir labi.:)
 ladyzozefiine 2004-05-12 18:52:33.250 
 Mes dzīvojam, lai mīlētu un tiktu mīlēti, tāpēc jādzīvo tā, lai pēc iespējas vairāk mēs izdzīvotu šīs jūtas un viss kas saistās un sekmē uz šo jūtu sasniegšanu ir pareizais veids kā dzīvot, dzīvot saskaņā ar sevi.
<< iepriekšējie [ rādu 20-40 kopā 426] nākamie >    pēdējie 10 >>

Pievienot komentāru
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji
Kliko šeit, lai reģistrētos.
Twitter Draugiem Facebook
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅