FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Izvirdums

 autors: Snorry  lasīts 7317 reizes komentāri: 85 
 << atpakaļ
Komentāri [20-40]
 SAMTS 2003-01-15 16:57:43.060 
 ;) Ai, Tu maksimaalist - visa pasaule zem, pie Tavaam kaajaam - skjiet ;) ... Sjarls Bodleers ;) - Kamii - Svesjais starp saveejiem un saveejais starp svesjiem ;) ... mekleetaajs un pa nazja asmenis staigaataajs ... ir jau laba sajuuta citreiz paarbaudiit - iegrieziis vai ne ... varbuut paariesi un peedas buus sveikas un veselas! ;) uhh cik tomeer labi dziivot ar pilnu kruuti...
Izzini sevi un nebaidies - dari kaa sirds juut, bet savai sirdij skjiet Tu klausi ;)...skjiet staasts ir tikai lai savas izjuutas vaardos teerptu - briizjiem jau citi biistas lasot ko stipraaku ;)
 SAMTS 2003-01-15 16:59:21.857 
 ;) Ai, Tu maksimaalist - visa pasaule zem, pie Tavaam kaajaam - skjiet ;) ... Sjarls Bodleers ;) - Kamii - Svesjais starp saveejiem un saveejais starp svesjiem ;) ... mekleetaajs un pa nazja asmenis staigaataajs ... ir jau laba sajuuta citreiz paarbaudiit - iegrieziis vai ne ... varbuut paariesi un peedas buus sveikas un veselas! ;)
Izzini sevi un nebaidies - dari kaa sirds juut, bet savai sirdij Tu klausi ;)...sajuutas ieteerptas vaardos baida tos kuri ir citaas sajuutaas - tas jau dabiski ;)
 Neticigaa 2003-01-15 22:56:04.513 
 kad es ko shaadu izmetu vienmeer skan fraaze par pubertitaati paarejas vecumu un veel sazin kaadam psihozeem un kaadiem tuyr veel radiijumiem, kaadaa zhurnaala avai graamataaa man pat naacaas saskarties ar ideju, ka shaadi domaajsohi cilvekei ir ar paaraak aukstu pashnoveerteejumu un saizn ko tur veel...
bars kas izniciina pashi sevi nevis kanibaali, bet radiijumu kas muteejushi no kanibaaliem un katru dienu noeed vismaz daljinju sevis, visu zinoshie un neko nezinoshie, aks ljoti labi zin, ka kaads reiz teica, ka ja apzinieks ka neko nezini esi gudrs un taa taalaak...
Cienja un dogaashana...nus ko man te teikt ik vienam, prakstiski ik vienam ir gariiga nepiecieshamiiba peec atziniiga vaarda, visdriizaka pat uz tiem, kas uz shaadiem izteicieniem vai maajieniem reaghee noraidoshi vai pat naidiigi, vai nekaa....
cilveeks ir pleeseejs un tur neka nevar padariit...taa ir vinja gariiganepiecieshamiiba nogalinaat...
 MONY 2003-01-16 22:59:39.420 
 ir kaa tu saki...skumiigi bet ir taa..

un par mirklliem, to deell laikam mees dziivojam, tad pasmaidiit arii nemaaksliigi :))

bet lai nogalinaatu, nu to mirkli atstaaj uz dziives beigaam ok, prieksh oda :))
 birdie 2003-01-17 07:53:58.733 
 Dusmoties nedrīkst? Drīkst! Un vajag! Un pie laika, kamēr vēl iekšā nav sakrājies n+1 ugunsmetēju vienību spēks, kas, paticis vaļā, atstāj aiz sevis kailu, izdegušu zemi. Radioaktīvu tuksnesi. Kamēr tas vēl ir kontrolējams, tam jāļauj būt, tikai jāatrod PIEMĒROTS "poligons".
Ne jau dusmoties ir slikti. Slikti ir melot sev, ka man ir labi, vai, ka citi nav vainīgi, vienīgi es, es, es esmu slikts, nepareizs un vispār nekur nederīgs cilvēka mūdzis. Arī sevi galu galā vajag mīlēt un cienīt. Kā gan mīlēsi tuvāko kā sevi pašu, ja sevi pašu nepagalam nevari ciest? Tāpat? Visticamāk, ka jā.
 Lea1 2003-01-17 08:37:55.200 
 To Birdie: dumsmas ir pašas negatīvākās emocijas, kas cilvēkam vien var būt. Ja cilvēks spēj apzināties lietu būtību, to cēloņsakarības, etc., tad viņam nemaz nerodas vēlme dusmoties.
Šeit neiet runa par to, ka cilvēks, pozitīvi raugoties uz pasauli un iznīcinot visas negatīvās īpašības sevī, ir zaudējis pašcieņu. Tieši otrādi - tas ir viscienījamākais cilvēks pasaulē!
Vai par Dalailamu ko sliktu varat pateikt? Šeit es domāju viņa pašreizējo darbību, nevis pagātni.
Saprotot lietu būtību un to cēloņsakarības, cilvēkam ir vieglāk dzīvot. Negatīvās emocijas un domas nepārņem viņa prātu, un viņš spēj sasniegt patiesu laimes stāvokli. Jo dusmojoties mums rodas stress, kas spēj ietekmēt mūsu veselību. Vai mēs vēlamies būt slimi?
Ja vēlaties tikt galā ar negatīvajām emocijām, pastudējiet budisma literatūru, jo ticiet man, ka negatīvās emocijas nav tās, kas Jūsu dzīvē ir akūti nepieciešamas. Bez tām var patiesi labi iztikt!
 Snorry 2003-01-17 10:10:50.810 
 To Lea1: Neagjitee luudzu ar budismu!!! Ljeoti nepatiikami, ka cilveeki savu paarlieciibu staada augstaak par citu!!! Es nevienam neiessaku lasiit skandinaavu Eddas un nesaku, ka taas ir kaa dziives paraugs:D
 Labdiena 2003-01-17 12:32:44.920 
 Lea1: Man skiet, ka katram tomer jalauj paust tadas emocijas, kadas vinam ir un ne tev, ne citiem ir tiesibas nosodiit siis emocijas. Ja tu runa par budismu, tad tas ir tomer viens no tiem virzieniem, kas lauj cilvekam pasam nonakt pie atzinam un nenosoda, bet tu paslaik NOSODI un nonac pretuna pati ar sevi. Liekas, es esi diezgan pastaisna un domaa, ka labak par citiem zini, ka jaabuut un ja kadam ta neskiet, tad vins nesaprot lietas --saali--. Nu nevajag taa, nevajag.
 Lea1 2003-01-17 12:38:24.530 
 To Snorry - es neaģitēju. Drīzāk Tavs raxts aģitē uz negatīvismu un iespēju šīs emocijas brīvi paust.
Nekā personiska. Tev ir sava pārliecība, man sava, un pie tā arī paliksim. Tu uzrakstīji tēmu un tagad esi gatavs dažādiem komentāriem.
Kāpēc neiesaki Eddas? Neviens Tev to neliedz, tikai pamato, kādēļ tās būtu jālasa.
 Lea1 2003-01-17 12:41:19.013 
 To Labdiena: šeit ir demokrātiska valsts un katram ir tiesības uz savu viedokli. Es to nenoliedzu un ceru, ka arī Tu to ievēro.
Par budismu - to minēju, jo pati reiz ļāvos šīm negatīvajām emocijām - dusmām, etc., bet tagad - caur budismu, esmu nonākusi pie sava veida apgaismības, izprotot lietu būtību un cēloņsakarības, tādēl neredzu iemeslu, lai dusmotos.
Es izsaku savu viedokli, bet nenosodu. Es nesaku: "Tu nedrīksti!", es saku: "man nepatīk!"
 Labdiena 2003-01-17 12:43:06.060 
 Labdiena: Iespejams, ka runajot virtuaali, es kaut ko nepareizi izprotu, bet tu to "Man nepatiik-- saki diezgan agresiivi...
 Labdiena 2003-01-17 12:48:58.403 
 Pedejais koments bija domats Lea ;)
 Lea1 2003-01-17 13:05:25.950 
 Tieši tā ir virtuālās komunikācijas specifika, ka mēs nespējam caur rakstītajiem vārdiem PRECĪZI nodefinēt emocijas, kādas ir šo vārdu rakstītājam.
 Labdiena 2003-01-17 13:15:11.327 
 Lea: Iesaistijos saja diskusija vairak tapec, ka izlasiju tavus tekstus. Lieta tada, ka es ari loti labprat pienemu budismu, tikai man tiesi tas neliek tik asi kritizeet citus, tas man laava daudz mierigaak un labveligaak pienemt pasauli, arii to, kas ir dusmiiga, nelaimiiga, neapmierinaata, nevis vilties un but nokaitinatai, ka kada viedoklis nesakrit --ar manu scenariju--.
 Lea1 2003-01-17 13:31:09.233 
 To Labdiena: Bezkaislīgi un bez emocijām: cilvēks ir viena no dzīvajām būtnēm, kurai ir dots vairāk, nekā pārējām, proti, tai ir prāts. Tādēļ, lūdzu, pielieto to, lasot manus textus, ja reiz Tev tik ļoti tīk tos komentēt.
Es apzinos, ka mani vārdi dažreiz mēdz skanēt asi, bet es drīzāk to sauktu nevis par asumu, bet pārliecību. Pašpārliecību. Pilnīgi bezkaislīgi un bez emocijām....
 Labdiena 2003-01-17 13:41:29.530 
 Lea: Tikai mieru ;) Es nesaku, ka katram nevar but savas domas. Pie taam ari paliekam!
 Lea1 2003-01-17 13:49:15.403 
 To Labdiena: paldies, miers manī ir pārpārēm un jūtu, ka arī Tevī tas ir. Tas patiesi priecē...:-)
 JerryMouse 2003-01-17 15:32:21.327 
 Lea1, nestrīdies ar Snorry - viņš tāds vienkārši ir ;)

Bet vispār tagad, man šķiet, aug izteikta sociopātu paaudze. Cilvēku apkārt ir par daudz, lai visiem pievērstu individuālu uzmanību, tādā veidā daudz kas paliek nepamanīts un var rasties visādi pārpratumi; vienlaikus mēs, lai paši izvairītos no tādas attieksmes, iemācāmies visu laiku turēt spuras gaisā. Un tad jau nekāda kvalitatīvā komunikācija nesanāk.. Piedevām, mēs citus izmantojam pašrealizācijai. Laikā, kad ir tik augsta komercializācijas pakāpe, tas vēl vairāk saasinās. Pēc tam uznāk brīdis, kad mēs par visu varu gribam kādam pakļauties, kādam piederēt. Un tā - nemitīga lēkāšana no lomas uz lomu. Kāda tur vairs dzīve.. :P
 whitesnake 2003-01-18 10:43:14.890 
 Cilveeka emocionalitaate ir elementaara psihologjiska reakcija, un tajaa var izshkjirt 4 galvenos veidus : prieku, beedas, dusmas un bailes. Taa kaa ja cilveeks noliedz vai apspiezh kaadu no shiim emocijaam, vinjsh nokljuust pretrunaa ar cilveeka buutiibu. Taapeec vispirms ir jaaizprot sho emociju mehaanismu, un tad tikai var kjerties pie taam metodeem, kas maaca panaakt gariigo liidzsvaru (piem.austrumu religjijas). Tikai liidz tam ir jaanonaak katram cilveekam pasham, nevis kad kaads cits kaut ko meegjina uzspiest (piem.kaa tie, kas sheit komentaaros nosoda dusmas).
Raksta autoram ir ljoti spilgta un emocionaala ieksheejo paardomu pasaule. Zheel tikai, ka citi cilveeki neatpaziist un noliedz tamliidziigas izjuutas sevii. Skumji, ka nespeejat pienjemt sevi kaa cilveeciigus radiijumus, ar visaam iespeejamajaam emocijaam. Cilveeks, kas zaudee speeju just un reagjeet, praktiski ir miris, tikai ir aizmirsts apglabaat...
 Lea1 2003-01-20 08:48:43.107 
 To Whitesnake - es nepiekrītu Tevis teiktajam, ja gadījumā, ja cilvēks izskauž no sevis sliktās emocijas, proti, dusmas, viņš kļūst bezjūtīgs. Nē, viņš spēj just vēl vairāk nekā citi. Jo tikai tas cilvēks, kurš ir izskaudis no sevis ļauno, spēj ka neviens cits, izjust apkārtējo pasauli. Par austrumu reliģijām Tev piekrītu - bet neviens še neko nevēlas uzspiest. Arī es, līdz savai pašreizējai pārliecībai nonācu tikai ar kāda sev tuva cilvēka līdzdalību. Iespējams, ja nebūtu viņa, es vēl joprojām būtu pretrunīgā kristiete.
<< iepriekšējie [ rādu 20-40 kopā 85] nākamie >    pēdējie 10 >>

Pievienot komentāru
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji
Kliko šeit, lai reģistrētos.
Twitter Draugiem Facebook
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅