|
Inkata tēma (2014-02-21 16:24) [ visas] :
Vai var otram atņemt zināšanas?
Saskāros ar šādu izteikumu - atņemt otram zināšanas. Varbūt kads var izskaidrot kā tas ir. Lai nu ko, bet mandomāt otram zināšanas atņemt nav iespējams. Zināšanas ir tāds lielums ko neviens nevienam atņemt nevar. Cita lieta, atņemt rezultātu, vai iespēju ko var iegūt pielietojot zināšanas. Bet zināsanas kā tādas taču atņemt nevar. Ar zināšanām var dalīties, bet tas nenozīmē, ka tas kurš padalās ar savām zināšanā šīs zināšanas zaudē. Zaudēt var tikai to labumu ko var iegūt pielietojot attiecīgās zināšanas, ja šis labums ir ierobežotā daudzumā.
|
Nevar!
|
Nevar! Var pacienāt ar šnabi ilgstoši, lai nodzerās.
|
Protams, ka var, ja tās zināšanas glabājas kādā elektroniskā ierīcē, grāmatā, ne paša galvā. :)
Man, piemēram, darbā ir plašas zināšanas par uzņēmumu apgrozījumu, reitingiem utt., bet, ja man atņemtu pieeju datu bāzei, tad šo zināšanu man vairs nebūtu, jo galvā to infu neturu.
|
kada centiba vienai otru parspet gudriba!
INKATA-, visos savos jautajumus-,tavs tekst saklas-,es saskaros.....
talakais turpinajums,...es gribu zinat citu domas,ti.,lai citi ari saskaras?
gruta tev -,kur tev ta nakas -,saskarties?
kad bija 16g., lasot gramatas saskaros ar jedzieniem , svesvardiem , lai neparprastu to nozimi-,iegadajos skaidrojosas vardnicas!
Varbut tev -,savos 16.g,laiks padomat par skaidr.vardnicu iegadi?
|
Deisa-,tu runa par info.,vai zinasanam?
es seit redzu lielu atskiribu
tad .. darba ir plasas zinasanas par apgrozibu-,un tas stav kompi?
pieeju datu bazei neatnem,bet liegums pastav!
bet ka noprati Inkata ne par kompi runaja-,bet par zinasanam!
|
MARSELIM Dievs atņems prātu iedos sievu:-D ( neko peŗsonīģī)
|
marselis/ nu nav tādas skaidrojošās vārdnīcas kur šādu jautājumu atrast.
|
Deisa/ nē, runa tur gāja par zināšanām galvā, saistībā ar cilvēku eksistenci un pasaules uztveri un izziņu. Nevarēju pajautāt tam cilvēkam tieši, ko viņš domāja, tāpēc jautāju šeit. Kāds varbūt zinās atbildi, vai ieteiks kur atbildi meklēt. Jautājuma sapratnei varbūt palkīdz tādi termini kā - intuīcija, informācijas vākšana, emocionālā sajūtu uztvere, ticība zīmēm, zināšanu atņemšana citiem.( mans uzdotais jautājums)
|
Latvijā var atņemt zināšanas. Piem.,olimpiskais čempions bobslejā Jānis Ķipurs Latvijā nevar strādāt par treneri un izmantot savas zināšanas un pieredzi, kuru neviena augstskola nedod, jo viņam nav birokrātiskā augstskolas diploma. Taču viņš ar panākumiem vadīja Šveices izlasi.
|
Var, ja celjaa uz skolu atnjem aabeciiti. :)))
|
Var atņemt zināšanas, atņemot visu atmiņu cilvēkam, vai tikai to daļu atmiņas, kuras laikā tika iegūtas kādas konkrētas zināšanas. Pie šādām, un daudz savādākām, iespējām jau vairāk kā pusgadsimtu strādāja/strādā pasaules attīstītāko valstu (fašistiskā Vācija, PSRS, ASV, utt...) slepenie dienesti un saistošās organizācijas! Attiecīgie eksperimenti un prakses, tiek realizētas visā pasaulē.
|
Ja Dievs grib kādu sodīt, viņš tam atņem saprātu. Sens indiāņu ticējums.
|
Frāzi bez konteksta, minot dažus terminus, var apcerēt tikai fantāzijas līmenī.
Bet Vienss versija, manuprāt, ir gana laba.:))
|
P.S. Arī ar maģijas palīdzību var atņemt daudz ko, tajā skaitā - zināšanas!
|
Nevar atņemt.Var izmantot otra zināšanas savā labā,piemēram,
uzdot otra zināšanas par savējām.
|
Jā var. Eksistē elektrošoks un psihiatriskās zāles.Bez tam ar
praksi nenostiprinātas zināšanas arlaiku vismaz daļēji pazūd
bez iejaukšanās no malas.
|
Ja atdod otram sevi, tad var, uzvar spēcīgākais.
|
INKATA-,gruti man izprast no kadas latinas limena to jauta!
Ja ""atnemt""-,drizak saitas ar materialo-,bet zinasanas ar garigo-,ta ka seit, sie vardi,jedzieni kopa neliekas...
par so temu daudz varetu runat-,gan to, kas ir zinasanas,kur un ka tas uzglabajas utt.,
ka jau paris seit izteica-, to,ka var ""atnemt"",
-,attiecigi-,kada limena zinasanas un kur tas glabajas-,(jo info.bloki atrodas pa visu kermeni un arpus ta),
musdienas izmanto-,smadzenu skalosanas met.,kimisko, kimiskas+EML metodes,apstarosanas utl.,to ir loti daudz.,
drizak sis metodes ir aizvietosana-,nevis atnemsana!
jo -,psih.,ja kaut ko lielas dalas izmen-,un neieliek kaut ko atpakal,96% suecids.
Domaju nebutu etiski stastit kadas vielas un kadus EML metodes,ierices pielieto ...,
p.s.-,vispopularaka ir cilveka identitates aizvietosana,par to pietiekosi daudz materialu gan psih.,gan kriminalistika gan militara medicina!
|
Jebkura cilvēka zināšanas ir saņemtas no kāda cita cilvēka. Vienalga, vai tieši, vai internetā, vai grāmatā. Es tās paņemot viņu neapzogu. Bet man ir bijušas dzīvē situācija, kad manu kursa darbu nokopēja un iedeva kā savu, man nezinot. Rezultātā, kad iedevu savu darbu, izrādās, ka man nācās pierādīt, ka mans darbs nav kopija. Tajā brīdī jutos apzagta. Jo manas domas un manas zināšanas bija nozagtas tiešā veidā.
|
Lindalina, Tavas zināšanas jau palika kopā ar Tevi. Tika izmantoti Tava darba un prāta augļi, kuru radīšanai bija nepieciešamas arī zināšanas.
|
Ja pēc zināšanu iegūšanas mainās politiskā iekārta valstī,tad daļa šo zināšanu var izrādīties nepareizas vai kļūdainas.
|
Paldies par atbildēm. Drusku skaidrāks man tas jēdziens kļuva. Bez tam ieguvu pievienoto vērtību, ja tā var teikt. Aizdomājos par vēl vienu lietu. Vai ir iespējams pretoties ļaunprātīgai ķīmiskai un psiholoģiskai iedarbībai? Saka, ka cilvēks izmanto tikai 10% sava smadzeņu potenciāla. Vai ar tiem pārējiem procentiem var pretoties piemēram ķīmiskām vielām? Laikam jau nevar. Ķīmija ir ķīmija. Ja organismā sapumpēs kādas zāles, tad nojukšana vai amnēzija garantēta. Bet psiholoģiskam teroram nepakļauties noteikti var. Vienīgi labi jāpārzin kas tiek bīdīts.
|
lai saprastu kas ir iespejams,kas ne-,jasak ar to-,kas kur uzglabajas!
genos-,genu info (ka genetiska zinasana, ka attistities).,sunas -sunu info.,nervu pinumos-,sava info(emocionala)-,muskulos sava-,fiziskas kustibas info-,...arpus kerm-,..biolauks ,ka EML-,kurs ir savukart noteiktas info.nesejs!
Prats-,ka uzkrata dzives pieredze-,
saprats-,operativa sistema,kura apkopo darbibu(opere ar pieredzi)
apzina-,sevis apzinasana vide,laika,telpa,un citos jedzienos.
seit bezjedzigi runat par 10%,jo tas ir cietas disks,ka kompi-,kur virusu var iemest.,tiesi tapat ar sapratu,ka operejoso sistemu-,ja virusu uzkarina progas sakuma...teiksim Biosa.,
uz arejam energetiskam strukturam,kuras sad tad sauc par zemapzinas zemakiem limeniem,kur ir nerv.pil.,utt.atmina-,ari var uzkarinat patalogisku lauku-,
gan kimiskam,gan EML,gan citam augst.,minetam iedarbibas formam var pretoties-,
to apmaca ipasas strukturas-,...
bet ka to dara,...ta ir neveseliga tema!
|
Atņemt laikam nebūs pareizākais termins. Zināšanas var izdzēst, var nokopēt, bet atņemt laikam nevar, jo tā nav taustāma manta.
|
jau ieprieks mineju-,termins"" atnemt""nevieta!
info nesejs-energija(potenc.kinet.-enegiju veidu daudz,ar to virzieniem,griezi,statistiku,latenta).
info-,iznicinat nav iespejams-,tas ir sakaribas likumu,norises.(bez tas nespej pastavet dota sistema,vai nu kompis,vai cilveks,vai dzivnieks,vai augs utt., utt.,)
psiholog.,ari neiznicina-,ievada jaunas zimes,virzienus,maina sastavdalu vietam,vedo pacelumus,nolaidumus,segumus,segmentus utt.,!
tiesi tapat ar jebkuru ielausanos sistema-,tiek parkodeta neseja info struktura(pamats,ka matrica),ja ta kaitnieciska progai(matrica ka kopums)-,tad to uzskata ka kaitn.progu-,virusu (virus suna un to iznicinasana!)
-,vienkarsak sakot-,binaras vienibas tiek mainitas,to plusma,seciba-,....rezultats persona nespej sevi idenficet,(organiska,molekulara,genetiska,domasanas,uztveres slimiba) iekseja info.ir izkroplota-,neatbilst esosa neseja matricai!
""kropla"" info var but veiksmigi ievita struktura,latenta vai ar mazu IZLEKSANAS iezimi sistema-,ta darbojas palenam,rezultativi ar progresejosu kaitniecibu -,var but tada ,kura slikti ieklauta sistema-,viegli idenficejama ar strauju norisi un citam paradibam! utt.,utt.,
|
Vispār zināšanas nevar atņemt ja Tev viņas ir tad uz mūžu bet izmantot citu zināšanas piebilstot ka tās ir Tavas to gan var protams nelietība netiek slavēta bet dzīvē bieži tā notiek
|
|
Rādu no 1 līdz 27 (kopā 27) |
|
Šī tēma ir slēgta un to vairs nevar komentēt
|