Ziņojums par nesaņemtu oHo.lv SMS pakalpojumu

Pirms aizpildi šo formu, pārliecinies, vai nebiji pieļāvis kādu no sekojošām kļūdām SMS tekstā:
- OHO jaaraksta ar "O" burtiem, nevis cipariem "nulle";
- starp SMS daļām jābūt vienai tukšumzīmei.

Kopš 2010.gada vairāki operatori ir ieviesuši ierobežojumus maksas pakalpojumu pasūtījumiem (Bite pieprasa apstiprināt katru pirkumu, Tele2 un LMT var atslēgt iespēju izmantot paaugstinātas maksas pakalpojumus). Pirms aizpildi šo formu, lūdzu pārliecinies, vai pakalpojumu Tavam numuram ir pieejami maksas pakalpojumi un esi šo maksājumu apstiprinājis!

oHo.lv lietotāja ID
oHo.lv lietotāja vārds (nicks)
Tālruņa numurs, no kura tika sūtīta īsziņa
Tavs mobilais operators LMT  Tele2  Bite  cits
Tālruņa numurs, uz kuru sūtīji īsziņu
Nosūtītās īsziņas teksts 
Atbildes īsziņu saņēmu  nesaņēmu
Atbildes īsziņas teksts
Pieprasījuma laiks (datums, laiks)
E-pasts atbildei
Komentārs