FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Vai nauda var visu ?

 autors: gribuSaprast  lasīts 10244 reizes komentāri: 139 

Dzīvē ir iestājies posms, kad neviļus radies tāds jautājums. Tas nav izplatītā realitātes šova iespaidā, vai kā savādāk. Šovs, jau kādu laiku atpakaļ norisinājās manā dzīvē. Patiesībā, virsraksts varētu būt - "Vai nauda spēj izjaukt attiecības?"

Neiedziļināšos sīkumos, plusos un mīnusos, neiztirzāšu attiecības. Negribu "mazgāt netīro veļu"... gribu vien rast atbildi uz jautājumu iepriekš jau uzdoto - vai nauda spēj izjaukt attiecības??? Varētu vēl uzdot jautājumu - cik liela loma attiecībās ir naudai, ja to pelna ģimenē (vai arī tikai attiecībās starp vīrieti un sievieti, kuri dzīvo kopā) sieviete, ne vīrietis (viņš šajā gadījumā ir bez darba)?

Negribu nevienu vainot situācijā, kāda tā ir izveidojusies. Saprotu vīrieti, ka viņš bez naudas jūtas nekāds, līdz ar to viņa pašapziņa, pašlepnums tiek dziļi iedragāts. Iestājies mirklis, kas līdzinās esam izmests no laivas, līdz krastam galu nevar saredzēt... ko nu? Saņemties un peldēt pašam? Lūkoties pēc palīdzības - varbūt tuvumā ir kāds, kurš var un galvenais GRIB palīdzēt? Būt lepnam, varbūt pat pārlieku un atteikt palīdzību - "pats varu!"? Bet varbūt palīdzību tomēr pieņemt? Varbūt tā nemaz nav palīdzība vārda tiešākajā nozīmē, bet gan cilvēcīga attieksme?

Kā īsti ir? Vai lūgt palīdzēt ir tik grūti, aizskaroši, parādot tikai vienīgi savu vājumu, vai tomēr būt STIPRAM, kad jālūdz palīdzēt???

Jautājumu ir daudz. Atbildes uz katru jautājumu ir vēl vairāk. Bet tam visam galvenais iemesls, pamats ir NAUDA...

Jau iepriekš atvainojos tiem cilvēkiem, kuri varbūt atpazīst sevi šajās pārdomās, bet vienīgais ko gribēju... gribu saprast...

Ar cieņu
gribuSaprast

 << atpakaļ
Komentāri [0-20]
 zalktis 2002-11-25 15:03:04.467 
 Ja attieciibas ir patiesas, naudai tur nav nekaadas noziimes.
Nauda netiek skaitiita attieciibaas. To pat nevar izskaidrot. Piemeers varbuut nav pareizs. Ar draugiem - kaads panjem un nopeerk kaut ko tusam. Vinjam nekad praataa nenaaks prasiit citiem samaksaat, kaut arii visi lietos. Vienkaarshi mees zinam, ka naakosho reizi liks cits. Attieciibas ar naudu labaak nemaz nesaistiit. Ja sasaista, tad taas ir nolemtas izjukshanai.
Nauda izjaukt attieciibas var ljoti vienkaarshi, ja kaadam nauda saak likties svariigaaka par pashu cilveeku!
 Lea1 2002-11-25 15:08:46.263 
 1. Apsveicu ar tēmas publicēšanu - tomēr sagaidīji.
2. Jā, nauda var izjaukt attiecības. par šo tēmu ir daudz rakstīts dažādos žurnālos etc.
Šo tēmu ir pat pētījuši dažādi psihologi.
Ja sieviete pelna vairāk par vīrieti - viņš jutīsies ĻOTI nefeini, ko tur runāt par to, ja viņš ir bezdarbnieks.
Īstenībā, tā ir diezgan smaga tēma, par kuru varētu folozofēt un diskutēt stundām ilgi.
Nauda ir tā, kas tieši vai netieši regulē mūsu dzīvi, lai arī kādas mums būtu prioritātes, nauda spēlē vienu no galvenajām vijolēm un tādēļ, ja rodas kādas finansiālas problēmas - rodas problēmas it visā...
Galvenais ir uzņēmība. Ja nevari - nelūdz palīdžibu, bet ej un pats cīnies par sevi, nevis gaidi, kad Tev kāds ko pienesīs. Nu nav tādi laiki un šķiet, ka nekad nav bijuši un nebūs...
 nezināms 2002-11-25 15:56:22.873 
 Nauda.........
Tas tagad ir viss !
 nezināms 2002-11-25 17:36:03.670 
 Nē, nauda nevar visu!!!
 dolce 2002-11-25 18:26:26.687 
 iisti nesapratu , autors ir sieviete vai viirietis, un taapeec:
1.ja Tev blakus ir viirietis, kas nespeej noveerteet, pienjemt Tavu paliidziibu savas dzilji buutiibaa aizvainotaas pashapzinjas deelj,suuti to ...nu Tu saprati kur...vinju vairaak satrauc, kaa juutas vinjsh, nevis Tu, kas no vienas puses ir egoistiski dabiigi, bet no otras, Tev TO VAJAG???...nauda ir tikai nauda, shodien taa ir, riit nebuus, pariit atkal buus...un , nafig, par to satraukties?:)
2.ja esi viirietis, kas nespeej nopelniit un arii sadziivot ar domu, ka Tava sieviete pelna par Tevi vairaak, atrodi kaadu bomzieni, kuras priekshaa vareesi "raspaljcovkas" raadiit, vai ej zagt, laupiit , pofig ko dariit un nopelni...bet ,iisteniibaa, Tu neesi shiis sievietes cieniigs....jo nespeej to noveerteet.
 enprivileged@e-apollo.lv 2002-11-25 19:18:12.357 
 pilniigi jebkas var izjaukt attieciibas! Kaapeec lai taa nevareetu buut nauda?:D Modernajaa pasaulee tach praktiski viss uz to balstaas.
 hese 2002-11-25 21:34:59.153 
 Piekrītu iepriekšrakstītajam, ka mūsdienu pasaulē uz naudu balstās gandrīz viss. Cilvēks neprot un laikam jau nemaz sevišķi negrib iemācīties paļauties uz sevi. Viņš visur kā iekšējās drošības līdzekli mēģina izmatot naudu. Bet vienīgi nauda diez vai var būt mūsu dzīves pamats. Tāpēc īstenībā viss ir ļoti vienkārši un tai pašā laikā arī sarežģīti. Naudai mūsu dzīvē vienmēr būs tik liela vērtība, cik mēs paši piešķiram.
Varbūt vienkārši izvērtēt, kas ir svarīgāks - attiecības vai nauda? Nekas nav mūžīgs, arī naudas trūkums ne. Bet jūsu attiecības šī situācija var stiprināt, bet var arī sagraut.



 _redone_ 2002-11-26 00:28:13.123 
 piekriitu viedoklim, ka nauda muusu dziivee vienmeer buus tik liela veertiiba, cik mees pashi pieskjiram ..
 Lea1 2002-11-26 09:01:49.903 
 GribuSaprast: palsi šī mēneša "Santu".
Tieši šī mēneša Nr. tiek aprakstīta Tevī interesējošā tēma.
 katriina_lielaa 2002-11-26 09:10:29.763 
 gribeetu mazliet abstraheeties no taa, ka runaa sheit it kaa ir par naudu, un no shaada aspekta man sheit jaadomaa par divaam lietaam:
1. cik no mums briidii, kad it kaa paliidzam otram, aizdomaajas par to, ka iisteniibaa paliidzam ar to pashi sev, jo apmierinam savu vajadziibu paliidzeet. iisteniibaa mees to daram sevis nevis otra deelj, lai ko mees teiktu un domaatu apzinaataa liimenii. un cik aizvainoti mees kljuustam, ja otrs neljauj mums vinju shaadaa veidaa izmantot par savu neapzinaato vajadziibu apmierinaataaju!
2. viena lieta ir izkopt sevii altruisma speeju, bet cita - speet PIENJEMT paliidziibu, ja taa tieshaam ir patiesa un mums nepiecieshama. ir cilveeki, kuru dziives stils to nepieljauj, bet shii ir lieta, kas mums izveidojas liidz 7 gadu vecumam, un kuru groziit sadziiviskaa liimenii tikpat kaa nav iespeejams.

un kaa piebilde - cik biezhi visceelaako motiivu vadiiti mees veelamies kaut ko izdariit otra vietaa, ko vinjsh speetu iisteniibaa izdariit pats. tas, ko mees shaadi panaakam - atnjemam otram cilveekam drosmi, pashpaljaaviibu un pazemojam vinju.
 Rego 2002-11-26 09:37:06.467 
 Piekrītu _redone_, praktiski visa mūsu dzīve balstās uz naudu, un ja ir iespēja izvēlēties būt bagātam vai nabagam, mēs vienmēr izvēlamies pirmo, bet katra cilvēka acīs naudai būs tāda vērtība (nozīme), kādu mēs paši tai piešķirsim. Un, jo mūsu acīs naudai būs mazāka nozīme, jo stabilākas būs attiecības. Naudu nekad nedrīkst likt "augstākā plauktā" par draudzību, mīlestību, u.t.t. Nauda, vara un slava ir nopietnākie pārbaudījumi, kas ir uzlikti cilvēkam. Diemžēl lielākā daļa šo pārbaudījumu neiztur. Virsrakstā ir jautājums - "vai nauda var visu?". Atbilde ir - NĒ !! Jo ne viss šai dzīvē ir pērkams, un tāpēc graša vērts, ko nopirkt var par naudu. Nauda nekad nevarēs visu, jo cilvēks ir izdomājis (radījis) naudu, tāpēc cilvēkam vienmēr būs vara pār naudu - es pat gribētu apgalvot, ka tieši cilvēks var visu (tikai bieži mēs paši to neapzināmies). Vai nauda var sabojāt attiecības? Atkal - NĒ ! Neatkarīgi no tā, vai daudz lielākas naudas pelnītājs ir viņš, vai viņa. Nauda nesabojā attiecības, tās sabojā paši cilvēki, ja nav izturējuši pārbaudījumu, ko uzliek nauda. Vai vīrietim ir jābūt lepnam, un jāatraida finansiāla palīdzība no sievietes? Protams, katrs dara kā grib, un rīkojas atbilstoši saviem principiem, bet gribu atgādināt, ka arī pašnāvnieki nav nekādi drosmīgie cilvēki. Jo aiziet no dzīves nav vajadzīga liela drosme - daudz drosmīgāki ir tie cilvēki, kas pieņem likteņa triecienus, cīnās ar savām problēmām un uzvar tās. Protams, nav patīkami vīrietim, ja viņu uztur sieviete, bet dzīvē var gadīties visādi. Un kāpēc nepieņemt šādu palīdzību no sievietes kas var un grib palīdzēt. Šeit tikai jāatgādina, ka pie visa labā ļoti ātri pierodam, bet šai gadījumā tas nav piedodams!
 Andrs 2002-11-26 10:20:30.170 
 Nauadai kaa absoluutai veertiibai manupraat divu cilveeku attieciibaas nav noziimes.:)) Jautaajums ir par to ko cilveeki veelas.:))
Ja pirmajaa vietaa ir dziives komforts, tad sieviete/viirietis izveeleesies taadu dziives partneri, ar kuru var nodroschinaat komfortablu dziivi.:))
Savukaart, citiem, kuriem svariigaakas schkjiet gariigaas veertiibas, var gadiem dziivot no "svaiga gaisa un miilestiibas".:))
Ja sieviete pelna vairaak par viirieti...:)) Patiesiibu sakot muusu patriarhaaalajaa sabiedriibaa briesmiigi liela probleema.:)) Muusu maates dzemdeetaajas tacju ljoti biezji staasta, ka puikas neraud, ka puikas paschi var, ka taa zeeni nedara.:)) Un tad dziivee reizeem sanaak otraadi..... Un tie viirieschi, kuri nespeej paarvareet scho diskomfortu pat pamet miiljoto sievieti.:)) Vai vinji par to jaavaino?:)) Vai vinji jaavaino par to, ka sabiedriiba veel aizvien ir patriarhaala....?:))
 gribuSaprast 2002-11-26 10:31:30.530 
 Paldies tiem, kuri ir izteikuši savus viedokļus, domas. Ir tik daudz par un pret, ka salikt to visu pa plauktiņiem var tikai laiks.

Katriina_lielaa - gribu mazliet iebilst Tev, jo šajā gadijumā runa iet tikai par cilvēcīgu attieksmi, nevis sevis, kā naudas devēja vēlmju apmierināšanu. vai tāpēc justies aizvainotam, ka mana palīdība netiek pieņemta??? vai to vispār var nosaukt par neapzinātu vēlmi "palīdzēt"???
 katriina_lielaa 2002-11-26 10:36:50.530 
 gribuSaprast - taas bija tikai vispaariigas paardomas, ko Tev nebuutu jaauztver personiigi, jo informaacijas par Tavu situaaciju ir paaraak maz. bet ja jau tiek prasiitas paardomas, tad es arii izsaku..:) katram mums ir tik daudz neapzinaatu motiivu, kaapeec mees kaut ko daraam.. un pilniigi vienalga, kaa mees to skaidrojam apzinjas liimenii..
sorry, nu darbs man taac..:)))
 sabiine 2002-11-26 21:25:29.200 
 Naudai ir liela noziime, pat paaraak liela. Uzdriiksteesos teikt, ka taa muudu dziivee nosaka visu. Un, ja viirietis naudas lietaas ir nulle (sjaa gadiijumaa vinjam nav darba) tad tur iet valjaa elle. Jo vinjs to nevar paardziivot. Un nezkaapeec nevar apvaldiit savas negatiivaas emocijas.
Esmu tam gaajusi cauri, kad biju vainiga pie visiem pasaules greekiem, ieskaitot faktu, ka vinjs ir atlaists, ka tagad ir tikai mana nauda.Nu, kaa lai saka, mees izskiirsaamies...
 hese 2002-11-27 00:14:36.810 
 Andrs,
Cik gudri vārdi! Bet ir arī vēl otra puse. Sievietes gadu tūkstošiem dzīvojušas šajā laikmetā, un daudzas no mums vispār šajā vīriešu nežēlības un valdīšanas laikā (neattiecas uz visiem vīriešiem, bet pamatojumu vēstures gaitā šādiem vārdiem var atrast miljoniem)ir pazaudējušas sevi. Mūsu sabiedrībā arī šodien par ļoti daudz ko atbildība sievietei jāuzņemas vienai. Nevienu necenšos vainot, bet tas izskaidro daudz ko. Cik bieži runājam par vīriešiem upuriem un cik par sievietēm? Kaut vai viens piemērs; jūs pēc savas brīvas izvēles (jo likumus pieņem vīrieši) viens otru gadsimtiem slaktējat nost. Bet, kas notiek ar sievietēm, sirmgalvjiem un bērniem? Būt stiprākajam - tā nav tikai vara. Stiprs varbūt tikai tas, kurš prot nest atbildību par savu spēku. Un jo lielāks šis spēks jo proporcionāli pieaug arī atbildības smagums. Ja to nespēj tad vienkārši pienāk brīdis kad jābauda sekas.
 Arkon 2002-11-27 05:26:10.873 
 Nu peec buutiibas... ja cilveeks nespeej tikt ar taadu lietu galaa, tad vinjam kautkas nav kaartiibaa ar galvu...
Taa ka padomaa vispaar, vai Tev pashai ir vajadziigs taads cilveeks blakus?
 Agate 2002-11-27 21:56:53.640 
 Situācija ir šausmīgi smaga visiem kas tajā ir iesaistīti, neapskaužu. Gan vīrietim, kurš ir bez darba, jo mums tiešām vēl ir saglabājies priekštats par vīrieti- ģimenes apgādātāju. Gan sievietei, kura ne pie kā nav vainīga, bet to visu ir spiesta izciest.
Tam, kurš ir bez darba, ar gudriem padomiem (neviens klāt nenesīs, vajag pašam rīkoties u.t.t.)naviens nav palīdzējis. Tajā laikā moka mazvērtības kompleksi, trūkst pašpārliecības. Viennozīmīgi, ka tas kādreiz beigsies un viss atkal būs kārtībā. Kuram dzīvē nav licies, ka esi apakšā un lielais vilnis gāzīsies virsū un tevi tūlīt, tūlīt apraks...
Bet nedomāju, ka runa iet par naudu.
Problēma ir attiecībās.
Ja viss pirms tam bija kārtībā, tad arī šo posmu, lai arī cik grūts tas būtu, abi izcietīsiet. No sievietes puses šajā gadījumā tiešām jābūt milzu pacietībai, iejūtībai un izpratnei. Un neiet runa par to, kāpēc man ir jābūt iejūtīgai, vai izprotošai. Viņš šobrīd jūtas pārāk slikti, lai spētu būt objektīvs, saprotošs. Tātad tai jābūt tev, kas paklusēs, nogludionās asumus, piecietīs. Jo attiecības ir svarīgākas un būtu žēl pazaudēt tuvu cilvēku kaut kādas pārejošas neveiksmes dēļ.
Problēma ir tad, ja attiecībās kas kliboja jau pirms šīs situācijas izveidošanās. Tad tā kļūst par iemeslu, lai teiktu "viņš ir tāds un šitāds, es vairāk nevaru" un beigu beigās pārtrauktu attiecības (un visi tevi sapratīs un daļa pat atbalstīs, jo viņš tiešām taču ir vienkārši neciešams!). Bet problēma tiešām nav naudā- ne šoreiz...
 Agate 2002-11-27 22:05:19.233 
 Arkon- cerams, ka ar tavu galvu viss ir kārtībā. Un kad tev kādreiz dzīvē būs "melnais posms" - nobeigsies mīļotais kaķis, sadauzīsi mašīnu, atlaidīs no darba, aizies sieva u.t.t., tu ļoti veiksmīgi to atrisināsi.
Cerēt tu uz to vari, bet ne vienmēr tā sanāk...
Un tad kāds tāds iedomīgs gudrinieks, tikko no universitātes beņķa nokāpis, par tevi teiks- "ja cilvēks nespēj tikt ar tādu lietu galā, viņam nav kārtība ar galvu"!
 dolce 2002-11-28 12:17:49.390 
 agate...klasiska sieviete...no saakuma iebiida textu, ka probleema ir attieciibaas un peec mirklja uzbrauc cilveekam, kas pasaka, ja cilveeks netiek galaa ar savaam attieciibaam, tad vinjam ir galvasprobleemas!!! a kaadas citas probleemas tad vinjam ir????
Tavs nospraagushais kakjis, sasistaa mashiina un bezdarbnieka statuss nav iemesls ,lai sasprindzinaatu otru cilveeku...ja nu vieniigi , Tu to izmanto, kaa boxeru maisu,tb niknuma izlaadeeshanai!!!
[ rādu 0-20 kopā 139] nākamie >    pēdējie 10 >>

Pievienot komentāru
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji
Kliko šeit, lai reģistrētos.
Twitter Draugiem Facebook
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅