FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Bērns kā zīmogs turpmākām attiecībām...

 autors: SviescKaukaac  lasīts 8131 reizes komentāri: 173 
 << atpakaļ
Komentāri [60-80]
 Minkausis 2002-07-31 15:26:24.090 
 Atvaino, bet tu esi vīrietis! Ja sievietes nepieņem tevi un tavu bērnu, tas ir tas pats, ja viņa nepieņem tavus plusus un mīnusus.
Secinājums - tā nav īstā!!!!
Zini, tādā situācijā esmu arī es! Bet man ir lielāks mīnuss, esmu sieviete un skaista vēl pie tam. Kautkā vīrieši negrib samierināties ar domu saistīt dzīvi ar skaistu sievieti, un kurai vēl ir bērns!
Tāda tā dzīve, bet tapēc jau nav jāgaužās! Ir jādzīvo, pilnā vārda nozīmē, sev un savam bērnam! P.s. Jebkurā gadījumā nevar prasīt no otra, lai viņš iemīl tavu atvasi. Gaidi, viss atrisināsies pats par sevi, kad būs pienācis laiks! Vēlu veiksmi!
 kristiks 2002-07-31 16:24:11.060 
 Neizlasīju visus šeit esošos komentārus, bet varu pateikt tikai to ka- tad, kad parādīsies tā īstā un vienīgā, viņai būs pilnīgi vienalga vai tev ir bērns, vai nē. Tad tāds jautājums vispār nepacelsies.
 murkuliite 2002-08-01 00:03:36.950 
 sai nakts stundaa sezot pie datora, uz briidi sajutos, ka atverusi kada zurnala lapaspusi... Lasiitaju vestules un komentari par tam. Izlasiju kadas 20-3.., Atlikusajam neatlika speka. Ta ka ja atkartosos - nenem launaa...:)
... Kapec sievietes aiziet uzinajusas par bernu? Bailes. Ka reiz vina tevi var zaudeet! Kapec - Tapec, ka bernam ir mate(kas piedalijusies vina radisanaa) un ja nu reiz vina atgriezas... Varbut ta nekad nenotiks, varbut tev tas neliekas butiski, bet ja nu ta butu... Ka tu pats rikotos. Ok - dzivotu tu ar burvigu sievieti, bet kaiminmaja mistu ista berna mate, un piemeram - berns superliidzigs vinai... Un ja nu vins pajautaa kadreiz par to kaimintanti, ja nu....
Tas ir sievietes bailes. Un ne jau no varbutibas. No gadijumiem iz dzives. Bet - velos tev novelet to labako! Ir uz pasaules ari tadas sievietes, kuram nevar but berni un vinas naktii raud spilvenaa, jo karteejais puisis, ar kuru bijis tik labi ir aizgajis uzzinajis so faktu.... Ir arii taa. Vai tu nemtu tadu meiteni par sievu???
Ir daudz un dazadu jautajumu uz pasaules. Dazi tiek atbildeti, dazas atbildes paliek cilveku pratos... Sii ir sapigi reala teema.
Es varu tikai parunat ar tevi. Man ir puisis, ta kaa varam but tikai draugi (nesaki, ka taa sacijusas daudzas), bet man ir kas tads, ko varu piedavat gan tev, gan tavm "mazulim". Ja interesee, raksti personigi man, varbut varu vismaz kaut kaa ielais kadu saules starinu jusu abu dzivees:)))
 Ofely 2002-08-01 11:39:34.450 
 Gribās Tev uzdot vienu jautājumu, ko Tu pats meklē? Aužumāti bērnam, sievu vai mīļāko sev? Labu laika pavdīšanu otra cilvēka sabiedrībā?
Nu nav tas nekāds varoņdarbs audzināt bērnu vienam. Viegli nav, bet cik ir sieviešu, kas to dara un tas tiek uzzskatīts par normālu parādību.
Tu saki, ka attiecības pajūk, jo sievietes uzzin, ka Tev ir bērns. Un 10 no 12. Skaitlis nav mazs. Un, ja pieņem, ka tas ir divu gadu laikā... Varbūt problēma ir Tevī, nevis faktā, ka audzini bērnu viens.
Rezot bildi, kuru esi ielicis, man nez kapēc liekas, ka vēlies izsaukt žēlumu. Bet, divu pieaugušu cilvēku starpā ir jābūt jūtām, bet ne žēlumam. Uz tā nevar pastāvēt attiecības.
 MoonW 2002-08-02 12:30:33.357 
 Nu, es nedomaaju, ka Tev vajadzeetu iipashi satraukties, jo ja Tu maaceesi sho jautaajumu nostaadiit taa, ka taa sieviete nejutiisies tikai un vieniigi kaa Tava beerna aukliite, tad viss buus OKey! Manam bijushajam draugam arii bija puiseens, un man tika iedaliita aukliites-maajkalpotaajas loma, ko es nespeeju pienjemt, jo nevar no otra prsiit 100 proc. pakljaushanos - lomas jaasadala godiigi. Vispaar es ljoti cienu viirieshus, kuri speej uznjemties atbildiibu. Manupraat, tas ir ljoti viirishkjiigi.
 Veritus 2002-08-02 13:30:34.390 
 Palasījos un iekāroju pielikt savu kleksi zem vienas tēmas.
murkuliite.
Tas [viņas] raksts ir patiesi īsts un sirsnīgs. REĀLS, atšķirībā no vairuma (at-tvainojiet :) ) teorētisko spriedelējumu un konstruktīvs - atšķirībā no VISIEM pārējiem :)
Pārējie ir "žurnāls", bet tas - piedāvājums sarunai. -10 atšķirības- atrodiet paši... ;?)
Arī anketiņa murkuliitei forša.
Tikai kas mani pie visa tā pārsteidz - kaut kad iepriekš, "pirms 100 gadiem", esmu to un tādu jau redzējis. Tik ideālu, ka negribas ticēt, ka tā ir realitāte. Nu, piedod, murkuliit! :)
Tas par sakritībām. Vai vēl kādam neliekas šis [murkulītes] stils un vārdi pazīstami? No seniem laikiem? Jeb vai tikai man ir iestājies "dežvī" :?o

Papriekšu meitenes - aukļi un auklītes - pēc tam! :)

joprojām atvaļinājumā ;?P
 Veritus 2002-08-02 13:41:58.513 
 Par tēmu.
Pievienojos Barbarai, Lapsai, hihi. Protams, murkuliitei.
Ar šo jautājums, manuprāt, arī izsmelts - meklē, vecīt, dāmu, kurai vai nu pašai ir viens (vairāk, - tas jau riskanti) bebis, vai arī [labāk, - ja esi gatavs riskēt, ka "prec" tieši Tevi ;) ] tādu, kurai nevar būt savs. Sk., "ārzemju pieredzi" :) .

P.s. Piekrītu arī trīskoša, blēža Laja šīsreizes izpausmei :)
 Laachuks 2002-08-04 09:24:06.000 
 Hmm, tas ir bullshits, ka jaameklee kaada, kurai pasai jau ir beerni (vai arii nevar buut). Ja buus normaala meitene, tad viss buus kaartiibaa. Tas no pasha pieredzes. Veel paarguleejis nebiju ar meiteni, kad satiku vienu ar beernu, un pasam par izbriinu tas manii nekaadas negatiivas emocijas neizraisiija, vairaakus gadus bijaam kopaa, nekaada vaina. (un paskiiraamies ne jau beerna deelj). Vaardu sakot - es nesaprotu taadus uzskatus, ka cilveeks norakstaams tikai taapec, ka vinjam ir jau beerns. Varbuut godaajamaas sievieshu kaartas paarstaaves vareetu izskaidrot tuvaak, kaapeec vinjas beeg shaadaa gadiijumaa?
 Veritus 2002-08-04 13:35:56.153 
 Laachuks, -
VISPĀR jau Tev ir taisnība, bet PRINCIPĀ, redzi, čalim neiet. Varbūt laika nav, varbūt vietas, varbūt paskata tāda, lai uz "urrā" izķertu to "normaalo meiteni" par ko sasapņojies (pats, blēdis, tak šukerē pa tām jaunajām kaziņām, ne sava stātusa, ... piedodiet, matronām ... >?x ) ... Nu ir tas bebis "mīnuss" priekš jauna šika skuķēna - ja citas vīra īpašības to piesedz - ok! Bet ja nē? Jāspiež galvu durvīs vai jādomā, kā citādi izlāpīties... Nu, redz - un mēs te puslīdz kolektīvi :)) iesakām sameklēt to, kas mazuli par "mīnusu" neuztvers... Savu "kreiso (vai, attiec., "labo") vīzi". Pārskatīt savu paša vērtību mēru, ja jau gribas tik fiksi-fiksi, ka gaidīt sapņu princesīti nav laika un raudu gabals jāraksta ;)

apmēram.

Bet, patiesībā, viss ir bleķis. :)
Eju gulēt.
 adatina 2002-08-06 10:54:58.950 
 Teiksu godigi, man ka sievietei tas liekas divaini, ka Tu saskaries ar sadu sieviesu reakciju. Es pati esmu domajusi, kas notiktu, ja es izveletos palikt viena ar savu berninu (vinam nav pat vel gadins), un zini, man galva ienaca tikai viena doma - es nevienam virietim nebusu vajadziga, jo man ir berns no cita! Man patiesi visu laiku ir licies, ka viriesiem ir aizskarosi, ja jauznemas atbildiba par cita viriesa bernu, bet es nekad nebutu iedomajusies, ka ari sievietem piemit sada veida aizspriedumi!
Ir tikai viens, ko es Tev varu teikt - nesaspringsti, jo noteikti atradises viena kaut vai no 100, kas pienems Tevi ar visu bernu! Lai ari gribas pasam savu dzivi nokartot, berns tomer saja gadijuma ir galvenais, jo, ka jau Tu teici, vins nav vainigs, ka nonacis sada situacija.
 MezonigaKake 2002-08-07 19:00:52.200 
 man jau gan personigi tieshi simpatizetu virietis, kurs viens audzina bebi - pirmkart, caur bebi vieglak izpaust jutas un attistit atiecibas; otrkart - tas liecina par viriesa raxturu tomer - atbildibas sajuta ar bebja audzinasanu viennozimigi tada viriski bus iesaknojusies.
un galu gala.. nav slikti bez liekam pulem, pardzivojumiem, karjeras parravumiem tikt pie ta, pec ka katra normala sieviete sievietes vecuma alkst - pie sava apcubinama mazulja...
 Paradiii 2002-08-08 15:30:35.450 
 Palasiijos kauch ko no saakuma, no vidus un beigaam arii... visu ne-e.
OK, var buut visaadi... bet mani interesee viens; nu, labi- 10 no 12... bet taas 2 taksh paliek, ja ar manu matemaatiku viss kaartiibaa. Un... jaa, varbuut, ka tas patiesi IR kaut kaads sviesC, bet arii 2 sievietes no 12 ir sievietes... taatad nav jau taa, ka galiigi nekaa.
Un... labi, esmu siika, bet man nekad nav bijushi nekaadi iebildumi pret beernjukiem.
Nu, luuk.... varbuut, ka te kaut ko var arii saprast :)
 vvr 2002-08-08 16:16:10.590 
 Varu vieniigi piekrist Danielle. Es puisha beernu uztvertu kaa jebkuru citu vinja labaako draugu. Protams, jaanjem veeraa, ka shim draugam vajadziiga muusu paliidziiba. Bet taas jau ir tikai detaljas. Visu var nokaartot. Vieniigaa lieta, kam ir noziime - tas ir prieks (vienam par otru).
Es arii to uzskatiitu par bonusu.
 vvr 2002-08-08 16:20:55.607 
 Paradiii, 10/12 vienkaarshi samazina izveeli. Taatad ar taam 2 kaut kas cits nesanaaca.
Me autoram ietektu siiko taa neuzkriitoshi piemineet jau pirmajaas sarunaas ar sievieti. Tad nevajadzeetu velti laiku un nervus teereet.
 strance@e-apollo.lv 2002-08-08 16:32:02.733 
 neizlasiju visus komentarus, kas bija pievienoti, tapec ceru, ka neatkartosos. berns nekad nevar but skerslis, lai starp virieti un sievieti izveidotos nopietnas attiecibas. man ir meita, ar viru kopa nedzivojam gandriz gadu. pec tam, kad izskiramies, man ari likas, ka nevienam neesmu vajadziga. bet gaja laiks - dzive pieradija pretejo. un tas, ka virietis ir uznemies atbildibu par bernu - tas ir ne tikai apsveicami, bet ari pilnigi neticami. es loti ceru, ka tu satiksi to meiteni, kas tevi novertes.
 nezināms 2002-08-09 13:31:39.653 
 Es te gados reti,bet shobriid juutos patiikami paarsteigta, lasot vairaak vai mazaak inteligjentu domu apmainju.Bet par teemu,ja atljauts piebiedroties,-arii domaaju,nee, nevis domaaju, bet esmu jau paarliecinaajusies-notiek tad,kad jaanotiek. Tas vis nenoziimee,ka nu pasham jaaseezj, rokas kleepii salikusham,bet satraukums par to,ka beibei nepatiks Tavs beerninjsh??Lai nepatiik,prieksh kam gan Tev taada? Tev tachu nevar ilgstoshi patikt meitene,kurai svesha cilveeciiba??
 Lajs 2002-08-09 21:11:37.750 
 Veritusam no trīskoša, blēža Laja!

Paldies, šis izteikums mani ļoti iepriecināja. Redzu ka mēs sekojam viens otra izteikumiem - jauki. Radies tāds jautājums: Vai ņemot vērā Tavus izteikumus un niku, esi DIONĪSS?
 girl19 2002-08-10 15:01:56.200 
 Es pienemtu....
 revox 2002-08-10 16:07:52.233 
 girl19, jauna veel esi, un atvaino, d***a... Cilveekam ir raksturiigi riikoties neracionaali stadijaa, kad vinjsh ir iemiileejies. Bet tas paariet, kaa arii viss paareejais. Taadeelj ir labi, ja blekus ir arii kaads, kas paliidz saskatiit to, kas pasham tajaa briidii neliekas buutisks.
 SviescKaukaac 2002-08-10 19:53:52.810 
 Eeee, vechi :)))! Laj un Veritus, neko jau negribu noraadiit ... bet tak savas shtelles var risinaat arii rakstot viens otram :")))))!
<< iepriekšējie [ rādu 60-80 kopā 173] nākamie >    pēdējie 10 >>

Pievienot komentāru
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji
Kliko šeit, lai reģistrētos.
Twitter Draugiem Facebook
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅