FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Meklējam draugu nopietnām attiecībām...

 autors: Lajs  lasīts 11137 reizes komentāri: 92 
 << atpakaļ
Komentāri [40-60]
 Reiniz 2002-07-13 01:48:13.403 
 WTF? Gimene ir viiriesha un sieviets savieniiba. Kuriem ir kopiigas intereses un uzskati (var buut arii protams pilniigi preteeji, bet lielaakoties ir saskaniigi), kuri ciena un respektee viens otru. Un galvenais, speej atrast kompromisus savos uzskatos un veelmees, paarvareet savu egoismu. Un jaa, arii miil viens otru, un uzskata vien otru par vis-vis-vis.. visaa pasaulee. Un naf ko murgot par kaut kaadiem nepareiziem gimeses uzskatiem, nepareiziem vaarda gimene, nopietnas attieciibas utt. izpratni utt. Vajag uzklausiit un respekteet otru, un neaizmirst pasham sevi..taa luuk
 Gremlin 2002-07-13 09:55:54.717 
 tas , ka Lajs ir kretīns, katram reāli domājošam cilvēkam skaidrs...iespējams ka kaut kāda mirkļa emociju uzplūdā raxtītās rindas var sariest asaras arii šādu tādu vecmeitu cerīgājaās acīs un doma, ka šitāds labs puiks kā Lajs tagad ir uz patiesās gaismas ceļa, dažu labu var padarīt traku no laimes...sorry, teikšu atklāti -vīrietis kas baudījis saldējumu vairs pliku ledu nesūkās- un te nekādas nožēlas vai morāles normas, vai pat lielā mīla nelīdzēs...starp citu taa nav pesimistiska, bet gan optimistiska nots no manas puses..vienkārši ir cilvēki kuri ir radiiti ģimenei un ir tādi kuri nav...un laimīgi var justies gan vieni gan otri..es piederu pie otrajiem un ziniet ir tik daudz jauku meitenju kuras labpraat kontaktējas ar mani ..dzīve ir skaista visās tās formās un ģimene nebūt nav vienīgais ilgu un cerību piepildījums.
 novice 2002-07-13 13:27:18.170 
 Jā, nu tas jau tik vienkārši – nosaukt otru par kretīnu tāpēc, ka viņš domā un dara ne to un ne tā, kā esi paradis domāt un darīt tu pats. Pie tam, neviens no mums taču nepazīst cilvēku, kura nicks ir Lajs, ja nu vienīgi Drusska (vispār jau man Tava replika sagādāja patiesus jautrības brīžus, tomēr nepamet doma, ka Tu pati esi bijusi viena no tām daudzajām, kas Lajam ir vienlaicīgi). Ja tiešām Lajs ir ieprogrammēts tā, ka viņam ar vienu sievieti, t.i. savu sievu, ir par maz un sevis pašapliecināšanai nepieciešamas arī mīļākās, tad, domāju, arī otrreiz un trešoreiz viņam nekas nesanāks. Bet ja nu tieši šis ir tas gadījums, kad vienu cilvēku dzīve ir izmācījusi un viņš ir gatavs mainīt savus uzskatus? Jo viņš taču raksta, ka ir sapratis, ka kļūdījies savos uzskatos un vēlas būtiski mainīt savu dzīves stilu. Tas jau izklausās cerīgi un varbūt, ka viņam izdodas ar. Lai izdodas.
 Tifanija 2002-07-14 11:58:11.607 
 Eh, lamatais un uz slavas lauriem celtais Lajs..:P
Tachu butiba ir kur citur - sievietes biezhi lamaa virieshus, kas ir egoisti un etc, izmanto vinjas utt, bet visas shis vaimanatajas aizmirst muzhveco patiesibu - --ar Tevi daris to, ko Tu ljausi--. Un ja vinja sieva ir pacietusi shadu viru, kas no pirmsakumiem nav bijis vinjs verts, tad par ko vel var runat?!
Bailes palikt vienai? Cik stulbi, pasaulee ir tik daudz lielisku cilveku, kas nedaris paari ik uz solja un nepazemos ar saviem sansoljiem. Tadi ir!
Es uzskatu neviens cilveks nav ta verts, lai mes vinja iespaidaa kljutu sliktaaki, atteiktos no savaam labaakajaam ipashiibaam.
Vinji varbut vienigi mus noruuda, bet neko vairak.
 nejaukais 2002-07-14 16:29:33.373 
 Gjimene... Vai tomeer nav taa, ka katram no mums no mazaam dienaam zemapzinjaa tiek pastaaviigi "kodeets", ka taa ir lielaakaa veertiiba dziivee un katra cilveeka meerkjis. Un mees visi to censhamies njemt par pilnu un taa vai citaadi piepildiit. Shajaa gadiijumaa es absoluuti atbalstu Gremlina domu, ka ne visiem cilveekiem vajadzeetu par katru cenu meegjinaat dibinaat gjimeni. It sevishkji, ja taa nav vinju pashu ieksheejaa paarlieciiba, bet gan "no malas" - sabiedriibas, vecaaku, etc. "iepoteets" dziives meerkjis.
 Veritus 2002-07-15 09:34:52.060 
 Psihotipi, psihotipi... - palasiet "gudrajos"! :) Tā ir, kā saka Gremlin - taču krietni niansētāk. Katrā ziņa "ģimenes" institūtu neviens vēl nav atcēlis - pat par godu globālismam, industializācijai, ģenētikai uz "zilo" "demokrātiskajām uzvarām" zviedru u.c. parlamentos. Katram cilvēkam ir "pusīte"... un pat vairākas! :)) Ko negribēsies atlaist... "laist apritē" - tas ir cits stāsts. Tur ir tas, ko runā G. . Neviens mēs neesam brīvi (apziņā) un visa runa par to, kur katram ir mazās "brīvības" robeža. Ģimenē tai ir jāsakrīt. Un... tie ar "plašajiem horizontiem", "gredzenotie ērgļi" ... lai piedod tām irbītēm, kam lidojums svešs :)) ... paskries kādu laiku nopakaļis un tad atradīs vietu un vīru ligzdiņai ;). Izsaku, starp citu, līdzjūtību - "ērgleņu" tiešām nav daudz pie mums. Paldies dieviem par to! :) Tīri subjektīvs "paldies" no emancipācijas nīdēja! :)
...
Bet nu sveicieni visiem un laba atvaļinājuma vēlējumi! ;)
 laacenes@hotmail.com 2002-07-15 18:23:35.780 
 kas ir laimiiga gimene? kaa to radiit?
Nevajag neko radiit, bet, galvenais, nevajag sev neko iestaastiit vai sevi pasniegt par kaut ko citu, nekaa Tu esi.
Attieciibas rodas pasas no sevis, un to, vai taa buus laimiiga gimene, nevar radiit. Man gan liekas, ka visgruutaak ir saglabaat to, kas ir radies. Saakumaa visas attieciibas ir forsas un skaistas, bet tad jau atklaajas kaut kas, kas otraa saak kaitinaat utt. Un tikai tad Tu saac just, vai speesi ar to tikt galaa. Jo tas prasa zinaamaa meeraa kaut ko upureet no sevis - piekaapties, respekteet otra viedokli; samiilot otru, kad tas ir noskumis; atziit, kad esi kluudijies; just, kad var teikt visu, un kad kaut kas ir jaapatur sevii; atrast otraa kaut ko, kas speetu piesaistiit. Vienkaarsi? Nemaz ar nee - patiesiibaa tas ir gruuti, bet tikai taa dzimst miilestiiba, bet tas ir pamataa laimiigai gimenei.
Jaa, piekriitu, taadu ir maz, bet ir. Tikai nesakiet, ka laimiiga gimene ir taada, kuraa nav probleemu. Ir, bet taas ir jaagrib atrisinaat abiem, un tikai tad kaut kas iznaaks.
Patiesiibaa par so teemu vareetu sarakstiit graamatu.. jo drosi vien nav divu vienaadu laimiigu gimenu.
 Rego 2002-07-16 09:50:42.140 
 Laimīga ģimene? Kas tad vispār ir - LAIME? Es domāju - kad cilvēks jūtas laimīgs. Laimīga ģimene ir tā, kur laulātie viens par otru domājot un
rūpējoties vakarā iemieg un no rīta ceļas, kad viens otru saprot ja ne no skatiena vien, tad no pusvārda noteikti. Bet pats galvenais lai viņiem tas izdotos pats no sevis, bez piepūles, bez "piespēlēšanas". Pretēji daudzu uzskatam, dzīve tomēr nav teātris un mēs neesam aktieri. Pat ja uz īsu laiku par, prieku mīļotam cilvēkam, mēs varam pietēlot, sevi pārveidot tā, kā tas patīk viņam, mēs nogursim agri vai vēlu, īstais "es" izlauzīsies ārā, to nevar apglabāt kaut kur dziļi sevī. Laimīga būs tikai tāda ģimene, kur vīrietis un sieviete viens otru pazīst, kā saka, no A-Z, un viens otru pieņem tieši tādu, kāds viņš ir - t.i. ar visiem trūkumiem, labajām un sliktajām īpašībām. Un nevajag pat mēģināt sev iestāstīt, ka mana mīļākā krāsa sarkanas vietā tagad būs zaļa, jo viņai patīk zaļā krāsa, mans mīļākais apģērbs būs vairs ne džinsa bikses, bet minisvārki, jo viņam patīk tie. Tas viss it kā ir dzīves sīkumi, bet no sīkumiem jau sastāv viss lielais. Protams, es te nedomāju sadzīviskas nesaskaņas, kad sieviete pārmet vīrietim par neaiztaisītu zobu pastas vāciņu, nenoliktiem apaviem savā vietā u.t.t. Nu nespējam mēs mainīt sevi pat par prieku visdārgākam, vismīļākam cilvēkam pasaulē. Ne velti saka - pārmainot cits citu, cilvēki kļūst cietsirdīgi pret sevi, un cits pret citu. Jā, ideāli laimīga ģimene - arī man nav tādu gadījies redzēt. Vai tāda maz ir iespējama? Es domāju ka ir gan. Un visi mēs ceram, ka tieši tādu mēs veidosim savu ģimeni. Un ko gan citu mums darīt, ja ne cerēt uz labāko. Nu lai izdodas Lajam un mums visiem!
 Neparedzama 2002-07-16 10:45:45.360 
 Veidot labu ggimeni ir jaagrib abiem un ja taa ir tad buus arii savstarpeejaa sapratne, uzticeessanaas. Es parasti censsos sevi nostaadiit otra cilveeka vietaa un meegginu izprast kaa es justu vai domaatu tai situaacijaa kuraa atrodas tas otrs cilveecinnss. Bet cilveeku ir daudz un katrs ir audzis dazzaadas ggimenees un katrs domaa savaadaak nu un taadeel mees censsamies atraas dazzaados veidos to savu otro pusiiti, lai veidotu savu laimiigo ggimeni kaa nu mees katrs izprotam.
Lai Tev veicas.
 Veritus 2002-07-16 11:27:46.747 
 Nu re! - Visi (gandrīz) vienisprātis, visi gudri (malacis Rego, guddrenieks! Un Neparedzamā arī un ... :) ), bet ... kur tad ir tās laimīgās ģimrnes?
... Man neprasiet - samelošu! :)

Gaišu dienu!
Veritus Vulgaris
 lauvinja@one.lv 2002-07-16 14:38:28.187 
 Laimīgi vai nelaimīgi mēs esam tik cik paši gribam būt, jo ne jau velti ir teiciens, katrs pats savas laimes kalējs!
Savā dzīvē pirmajā lielajā/nopietnajā (man tā likās) mīlestībā esmu vīlusies. Attiecības (4,5 gadu garumā, bez bērniem gan) jau labu laiku ir beigušās, izplēnējušas kopā ar vēju. Tagad aizdomājoties par to kāpēc viss ir tā kā tas ir (respektīvi pajucis), atbilde ir salīdzinoši vienkārša: katrs gribējām, lai viss notiktu pēc mūsu prāta, bijām pārliecināti par to, ka mani un tikai mani uzskati ir pareizie šajā dzīvē, negribējām/nemācējām viens otram līdz galam uzticēties, pārliecināt otru un galvenais nemācējām diskutēt. Dzīve izrādījās kompromisu spēle, bet mēs nebijām gatavi kompromisiem.
Šobrīd man ir citas attiecības, nu jau gadus 3,5. Pa vidu esmu iepazinusi daudz cilvēku un katrs ir devis savu atziņu par dzīvi (laikam ne vilti saka, ka satiekam tos cilvēkus, kurus vajadzētu satikt). Bija gan precēti, gan neprecēti - katrs ar savu dzīves mācību, pārliecību un sāpi, ko izsāpēs. Esmu centusies no tā visa mācīties, šīs atziņas likt lietā savā dzīvē un attiecībās. Gribētos uzdrošināties teikt esmu laimīga šajā laulībā, diemžēl nezinu vai tas būs uz mūžu, jo iepriekšminētais ir grāvis ticību attiecībām uz mūžu, tiesa šobrīd nelauzu par to galvu un dzīvoju. Arī vīram šīs nav pirmās attiecības - arī paspējis apdedzināties un varbūt tieši tāpēc mēs cenšamies, lai otrs justos labi un mēs justos labi abi kopā. Visa pamatu pamats ir uzticēšanās otram līdz galam.
 kreizi 2002-07-20 23:50:34.247 
  Jā... ko lai saka. 5,5 gadi jūs patiesībā viens otru esat morāli spīdzinājuši, kas ir briesmīgākais spīdzināšanas veids. Nevar sasiet iepuvušus diegus. Cilvēki nemainās, var tikai censties - būtība nav ar domām aizsniedzama. Piekrītu visiem , kas teica - vai nu ir vai nav. To var pamanīt jau sākumā ( tas gan neattiecas uz padsmitniekiem ). Noteikti kaut kur ir tā īstā, ar ko būsi patiesi laimīgs. Esi tāds kāds esi un viss notiks pats par sevi. Mans miļākais teiciens ir - "vajag tikai ļoti,ļoti,ļoti,ļoti,ļoti gribēt un būs ". Jā, un ideālu laulību nav, ja kāds apgalvos pretējo, viņš iespējams kaut ko slēpj. Un tas jau ir nopietni.
 Dina.K&one.lv 2002-07-22 18:28:21.747 
 interesants raksts, teiksju godiigi pirms paaris gadiem man pat praataa nenaaca, ka piederu pi etiem laimiigajiem cilveekiem, kuri ir piedzimusji laimiigaa gjimenee. man likaas, ka sjausmiigaaku gjimeni par maneejo nevareetu atrast, neviens mani nesaprata un neatbalstiija. tikai tagad es esmu sapratusi, ka es pati neveeleejos buut saprasta atbalstiita un miileeta. es uzskatu,lai tu vareetu dariit kaadu laimiigu, ir jaabuut pasjam laimiigam, lai kaadu miileetu, ir jaamiil sevi pasju,jo nevar dot vairaak nekaa tev ir un nevar prasiit vairaak nekaa vari panjemt.vieniigais ko varu teikt, iemiili un dari laimiigu vispirms sevi pasju, un tikai tad naaks cilveeks, kuru tu speesi miileet un saprast.lai tev veicas!!!!!!
 evucs 2002-07-24 11:03:28.763 
 Sveikiņi! Šī ir ļoti sāpīga problēma. Arī man ir neliela pieredze, es ģimenē nodzīvoju 9 gadus. Burtiski nesen sapratu, ka tas nav tā vērts, la dzīvotu un ciestu tikai dēļ vārda ĢIMENE. Vīriešiem laikam vispār ir maz saprašanas par ģimenes svētumu un siltumu. Mans vīrs to saprata tikai tad, kad es no viņa aizgāju, tad viņš saprotoši teica, ka ir zaudējis pašu dārgāko, kas viņam bija - sievu un meitu. Tika bērti bezjēdzīgi daudz solījumi un zvēresti, ka vis tikšot mainīts un, ka tagad viņš visu darīšot, lai ģimene būtu laimīga. Īstenībā gribētos ticēt, bet ja cilvēks tik daudzus gadus nedarīja neko ģimenes labā, diez vai viņš var mainīties pāris dienās uz citu pusi.
Laj, ja tu tiešām esi nolēmis dibināt jaunu un laimīgu ģimeni, tad nesteidzies un nemeklē to. Ja būs lemts - tā pati radīsies, jo dzīve un liktenis ar mums veic neiedomājamas lietas, mēs pat nevaram iedomāties cik jaukas un tai pašā brīdī ļaunas, no kurām mums izbēgt nav lemts. Vienkārši ir jādzīvo un jajūt savi sirds puksti un dabas dotumi. Un pats galvenais, ja ir kas sirdij DĀRGS - tas ir jāglabā un jāsaudzē, lai to nepazaudētu!
LAI VEICAS!!!
 menessmeita 2002-07-24 12:14:09.153 
 zini, vienīgā īstā neveiksme tevi gaida tad, kad pārstāj mēģināt.ja cilvēkam pietiekami bieži saka, ka viņš ir lielisks, viņš beidzot pats tam notic. vispirms notici, ka tu tāds esi un, ja reiz esi izvēlējies cilvēku savai dzīvei, svarīgi pašam pilnīgi godīgi redzēt viņu lielu, skaistu un stipru. tas ne vienmēr nozīmē maigumu un vieglumu, bet tas vienmēr nozīmē patiesumu un īstumu.ja noskaņojas uz neveiksmi, neveiksmi arī dabū, tur es tev pilnīg piekrītu. tādējādi, grozies kā gribi, vienīgais veids kā izmainīt pasauli ap sevi ir mainīties pašam. attiecības ir jākopj, tas nav kaut kas gatavs un dots uz mūžiem līdz nāve mūs šķirs. tas bieži nozīmē izkāpt no savas komforta zonas un būt gatavam uz to, ka par visu šai dzīvē ir jāmaksā.
 brutal 2002-07-28 10:04:58.920 
 kautkāds murgs.
 Publicists 2002-07-29 13:47:24.340 
 Shkjiet, ka tu par primaaro esi vienmeer licis sevi... ja tas taa vareetu buut reaalajaa dziivee... tachu par laimi tas taa nav. Cilveeks ir sociuma buutne un bez sabiedriibas - bez apkaarteejiem cilveekiem nav iedomaajams. Liidzigi tas vareetu buut arii gjimenes dziivee. Vienam otru jaacenshas saprast un iepaziit, jo cilveeku liidz galam izprast nevar nekad.
Gjimenes laime - jeedziens, kuru katrs atradiis savaadaaku un labi ka tas taa ir! Iedomajieties - visiem vienaadas laimes kaada garlaiciba, turklaat to jau centaas kaadreiz panaakt, paldies dievam neveiksmiigi. Laimi nevar nodefineet laika momentaa un tur ir taa lielaaka probleema, Laimes mirklis ir tik iis un tikai peec ilgaaka laika posma tu saproti - ES BIJU LAIMIIGS! Savukaart visu dziivi var uzskatiit par laimiigu ja kaut reizi tu to esi sapratis...
 Veritus 2002-07-29 17:18:35.340 
 Par "laimīgs", draugs, Publicist, nepiekritīšu. Par "laimīgs" nesaka "biju". Ja esi laimīgs, tad par to nedomā, ja esi "bijis laimīgs", - tātad tagad - nelaimīgs. Esi padomājis, kāpēc dzejnieki tik daudz sarakstījuši dažādas "gaudu dziesmas" ar textiem "ja...", "reiz..."? - Pareizi - kas var - dara, kas nevar - runā! Pats sāku rakstrīt dzeju, kad atrados galīgi bedrē. Bet nu vairs necenšos popularizēt pat nejaušās "pērles" no tā laika "daiļrades" - par tēmu -"- jau tik daudz tintes liets ... :)
Vienkārši atkal vēršos pret santimentalicIzmu :)
- - -

 Veritus 2002-07-29 17:34:14.840 
 ... Nu, labi, - paanalizēsim tālāk. Ceru, ka pieņemsiet manu visai patvaļīgo ("no atmiņas" citēto) dalījumu:
vīriešu psihotipi: "tēvs", "dēls", "mīļākais", "draugs";
sieviešu,attiecīgi,: "māte", "meita", "mīļākā", "draudzene".
Nu, protams, ir arī jauktie.

Ja cilvēks pats spēj noorientēties un pareizi "klasificēt" savu tipu, tad, manuprāt, nav problēmu atrast tam atbilstošu pretējā dzimuma tipu (pārstāvi :) ). Un tieši šī tipu saderība ir pamats ilglaicīgākai laimei (nesaku - mūžīgai :) )
Nav ko raudāt, - izvēle, paši saprotat, pietiekama - der ~ 1/4 no visiem "puslīdz...". Varu dot aptuvenas "iestrādes" (no paša vērojumiem, tā teikt un ņemot vērā, ka sekojoši no dāmām pa kaklu dabūšu tikai virtuāli :)) )
Tātad (pēc zodiakālā horoskopa): Auns - "mīļākā", "draudzene",
vērsis - "māte", "draudzene",
vēzis - "meita", "mīļākā",
lauva - "māte"
svari - "māte", "draudzene",
jaunava - "māte", "mīļākā", "draudzene",
skorpions - "draudzene", "mīļākā",
strēlnieks - viskautkas (cienu :?9 ),
mežāzis - "māte", "draudzene",
dvīnis - "meita", "mīļākā",
ūdensvīrs - "draudzene", "mīļākā",
zivtiņa - "meita", "draudzene"...
Nu, lūk. Īsumā tā es to iedomājos, taču nepretendēju uz aPPsolūtu patiesību. Vēl jau tipi nedaudz mainās atkarīobā no vecuma, vides u.tml. ... var būt izņēmumi :)
Iebildumus un priekšlikumus (pieklājīgā formā! :) ) lūdzu rakstīt zemāk!
- - -
Laime... hmm... ir tāda sarežģīta lieta... :?)

Veritus Jau Atvaļinājumā ;?P
 Publicists 2002-07-30 08:41:37.357 
 Speciaali Vertiusam
Par Laimi - saprast un noveerteet var tikai peec laika, ja jau tu tagad saproti, ka esi (buusi) laimiigs, kas var buut veel labaak... Vai nebuutu labaak iziet no preteejaa pienjeemuma - vai var nodefineet "kas ir nelaimiigs?" /neleimiigs cilveeks vai nelaimiiga gjimene/
Pr dzeju - vai to raksta tikai nelaimee (peec tam baidoties pat nociteet - kuram gan tie murgi interesee, kursh gan grib buut nelaimiigs)
Iisto dzeju (muuziku, maakslu utl) rada tikai pceeluma briidii, kad rodas domas lidojums, kad cilveeks ir laimiigs... tachu nejau par to ir diskusija.
<< iepriekšējie [ rādu 40-60 kopā 92] nākamie >    pēdējie 10 >>

Pievienot komentāru
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji
Kliko šeit, lai reģistrētos.
Twitter Draugiem Facebook
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅