FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Meklējam draugu nopietnām attiecībām...

 autors: Lajs  lasīts 11148 reizes komentāri: 92 

Aizpildot oho iepazīšanās anketu nākas atbildēt uz jautājumu: "Ko tu vēlies šeit atrast (var iezīmēt vairākus)?: Vēstuļu draugu; Seksa partneri; Draugu izklaidei; Draugu nopietnām attiecībām; Dzīvesbiedru." Būtu labi, ja kopējos komentāros oho pārstāvji padalītos savās pārdomās, ko viņi zem tās saprot? Tās pirmās trīs atbildes man taka būtu saprotamas un tas ir citas diskusijas jautājums, tač tās noslēdzošās divas atbildes rada nopietnas pārdomas.
It kā mēs intuitīvi viņas saprotam, tomēr tik daudz kari ir izcēlušies no tā, ka it kā saprot, tač īsi nesaprot un pārprot viens otru. Štrunts par kariem! Tač arī dēļ šo jautājumu savādākas sapratnes ir izjukušas tik daudz nopietnas attiecības un ģimenes. Šobrīdējā statistika ir draudoša - 50 līdz pat 75 % šķirtas ģimenes no tām, kas salaulājušas pēc 1980. gada. Kāpēc? Ir simtiem iemesli, tač man liekas, ka viens no galvenajiem iemesliem ir tas, kas vārdus: "NOPIETNAS ATTIECĪBAS, DZĪVESBIEDRS, ĢIMENE" MĒS KATRS SAPROTAM SAVĀDĀS, PA SAVAM. Nav pareizo un nepareizo atbilžu. Ja divi cilvēki ģimenē no mūsu skatījuma dzīvo galīgi garām, tač viņi paši jūtas labi, tad lai viņi dzīvo - tā ir viņu dzīve. Vēlos ar Jums padiskutēt par šo jautājumu. Vēlos pats izjusts, saprast, zināt kas ir ģimene? Kas ir laba ģimene? Kas ir dzīvot ģimenē? Kāda ir laimīga ģimene? un Kādi ir laimīgas ģimenes priekšnosacījumi?

Dzīve ir metusi dažādus lokus un spirālveida attīstības laikā ir bijuši gan kāpumi, gan kritumi. Kāpēc? Jo esmu pārliecinājies, ka ārā nekā nav. Viss notiekošais ir manī. Āra ir vienkārši manas iekšējais pasaules spogulis. Manī pašā dzimst tas, kas ar mani notiek, tas kas man ir vajadzīgas. Apkārtējie ir manas vēlmes. Ar manīm satiekas tie, tad un tā, kā es pats esmu gatavs, kā es pats atļauju un kā es sevi pats izjūtu. Un vēl cits atzinums, ko teica Dzejs Heilijs: "Ja Tu darīsi to, ko Tu vienmēr esi darījis, Tu saņemsi to, ko vienmēr esi saņēmis. Bet, lai Tu saņemto to, ko Tu nekad neesi saņēmis, Tev ir jādara tas, ko Tu nekad nēsi darījis." Šobrīd esmu sapratis, ka līdz šim esmu kļūdījies savos uzskatos, jo vispirmāmkārtām neesmu redzējis laimīgu ģimeni ne savā vecāku ģimenē, ne savu paziņu vai radu vidū. Esmu dzirdējis nostāstus, ka ir laimīgas ģimenes. Ja Jums kādam tāda ir, pastāstiet mums pārējiem par to, kā un kas ir laimīgā ģimenē?
Šobrīd apzinos, ka esmu smagi kļūdījies un maksāju ar šķiršanos tai ģimenē, ko esmu centies radīt par ideālu. Arī apzinos, ja nemainīšu savu domāšanu, izpratni un dzīves stilu, tad nākamās attiecības būs ļoti līdzīgas. Es vēlos labākas. Vēlos saprast, sajust un izjust. Vēlos būtiski pārveidot savu dzīves stilu un uzskatus, lai būtu gatavs jaunām un laimīgām attiecībām. Vēlos nedarīt vairāk pāri savai mīļotai sieviņai, kā jau esmu nodarījis, cenšoties viņu darīt laimīgu. Piespiežot būt laimīgai manā izpratnē. Šobrīd saprotu, ka man nav un nebija tādas tiesības un pienākuma, tač tagad jau ir pagājuši 5,5 gadi un esam uzsākuši šķiršanos pēc ilgiem, neveiksmīgiem mēģinājumiem tomēr izveidot mūsu attiecības pavisam citā plāksnē.

Vēlos ar Jums rakstiski padiskutēt par šiem jautājumiem. Izrādās, ka es neesmu vienīgais, kas par tiem domā un redzu, ka cilvēkiem rodas domstarpības savā starpā veidojot nopietnas attiecības arī tāpēc, ka vienkārši katrs jēdzienus: "NOPIETNAS ATTIECĪBAS, DZĪVESBIEDRS, ĢIMENE" saprot savādāk. Kopā mēs varam izveidot vispusīgākus viedokļus un tādā veidā uzlabot katrs pats savas attiecības, savu dzīvi, jo citi jau mūsu vietā to nevar izdarīt, arī tad, ja viņi ļoti, ļoti vēlas. Par to esmu pārliecinājies. A varbūt ir pavisam savādāk?

Ar cieņu Lajs, kurš vēlas dzīvot laimīgā ģimenē.

Pielikums "ko par šiem jēdzieniem saka valodnieki"

  

 << atpakaļ
Komentāri [0-20]
 regate 2002-07-04 20:48:55.530 
 Laj! Patiesi laimīgu ģimeni nevar izveidot ar prātu un racionālismu. Saskaņa vai nu rodas, vai ne. Tas atkarīgs vien no tā, cik katram mums ir dabas dots dvēseles dziļums, kāda lietu kārtības izpratne mājo prātos (bērnībā ieaudzināta un dzīves gaitā radusies), un cik mēs spējam panākties pretī cilvēkam, ar kuru esam izvēlējušies būt kopā.
Es domāju, ka formula ir vienkārša, tikai cilvēki to par varītēm grib sarežģīt. Tā, lūk!
 i_deja 2002-07-04 21:13:18.327 
 Uzskatu, ka gjimenes veidoshana ir ljoti svariiga. Ja tieshaam abi ir gatavo veidot kopeeju savu dziivi, tad, nenoliedzmi, vienmeer ir jaapaietas katram pa soliitim pretii un jaameegjina ne tikai runaat, bet arii saprast ko otrs veelas un ko saprot ar vaardu gjimene.
Lai Jums veicas atrast zelta vidus celju!
 animal 2002-07-05 05:57:54.903 
 Baigā pašreklāma :" Vēlos SAPRAST, SAJUST un IZJUST. Vēlos būtiski pārveidot savu dzīves stilu un uzskatus, LAI BŪTU GATAVS JAUNĀM UN LAIMĪGĀM ATTIECĪBĀM. Vēlos NEDARĪT vairāk PĀRI SAVAI MĪĻOTAI SIEVIŅAI, kā jau esmu nodarījis, cenšoties viņu darīt laimīgu.
Jācer ka visa šī teksta doma nebija sev piesaistīt pretējo dzimumu.
Bet visumā regate ir visu ļoti labi pateikusi:"Saskaņa vai nu rodas vai nu nē". Saskaņa un attiecības nav māls, no kura Tu vari veidot skaistu un harmonijas pilnu skulptūru un, ja nesanaak sākt visu no gala.
Vai nu ir vai nu nav.

 Runchelis 2002-07-05 07:34:23.797 
 Laj! Nav uz papiira uzrakstiitas receptes, kas der vienam, Tev tas var buut galiigi garaa. Vienkarshi vajag buut CILVEEKAM arii prieksh otra cilveeka, respekteet domas un darbus, piekaapties. Nezinu, vai pareiziz nu ta ir saciit, man skjiet ka vajag vienmeer un visur ar savu miljo cilveeku par visu buut atklaatiem un izrunaaties, galvenais uzticeeties! Zinu ka kaut kaadu nieku nokluseejopt rodas diskonforta sajuuta un dazaadi paarpratumi, liekas domas (un nejau taas pareizaakaas). Ar visiem 100% atbalstu Regates viedokli, tur viss preciizi pasaciits!
 ARISQ 2002-07-05 08:38:08.200 
 paaraak garsh raxts lai es ar savaam aciim lasiitu. bet saakums ir labs
 Agnesa 2002-07-05 09:14:18.280 
 ģimene - ir pleca sajūta pirmām kārtām, lai kādi vēji pūstu tai ir jābūt miera ostai kur vienmēr atgriezties... un ģimeni veido cilvēki paši - tas ir grūts un smags ikdienas darbs.... jo tas ir uz ilgu laiku.. jo ir jāatsakās no daudz kā...jo ir jāpieslīpējās... gan vīrietim un sievietei, gan arī pie bērniem, lai nebūtu ilglaicīgu krīžu kas grauj ģimeni.... bet pec savas 12 gadu ģimenes pieredzes - siltums un vieta kur atgriezties , patvērums ja gribat varat to ta saukt.... un nez kāpec man liekas ka tam visam ar laulībām ir maz sakara.... ar to gribu teikt ka laulība nenozīmē ka ir ģimene.... njā... un manā ģimene ir tā - ja kādam ir sūdīgi tad aiz viņa stājas visa ģimene plecu pie pleca un palīdz izvilkt slīcēju - fantastiska sajūta.... ceru ka ta ir daudziem...
 pampolino 2002-07-05 09:38:38.607 
 nu, ja tu ta vienkarsi un fiksi iedomajies, ka tas ir tas cilveks, kurs atbilst visiem trim vardiniem, tad jau drosi vien visdrizakais ir iespejama vilsanas. kaut gan nekad jau uz sis pasaules nav bijis ta, ka kads gadiem ilgi parbauditu kadu otru, lai parliecinatos, ka spes ar vinu sadzivot. Man liekas, ka patiesais iemesls ir tas, ka pasparliecinatiba un augstpratiba ir sasniegusi savu augstako pakapi un mums liekas, ka cilvkes, kurs neliek man VIENMER justies IDEALI man neder! bet paskaties uz savu mammu un teti. vini tacu ir precejusies jauni, nu vai nu 18 vai ka velakais 22 gados! bet vini apprecejas, dzivo kopa un mekle to celu, kurs var but pienemams, mekle, ka saprast vienam otru. islaicigas kopdzives ir musu idealisma un nepacietibas auglis... varbut tomer ir verts iemacit sevi sadzivot, protams, ja tas ir iespejams:)
 Dzzesika 2002-07-05 10:22:44.297 
 Laimiigas gjimenes kodolu veido divi cilveeki. Lai buutu stipra gjimene abiem shiem cilveekiem jaajuutas labi. Beerni ir kaa daavana shiem cilveekiem, un nevajag padariit vinjus par kjiilniekiem. Nevar buut stipra gjimene, ja viens no jums juutas nelaimiigs/nesaprasts/vientuljsh. Un teikt, ka dziivoju kopaa ar kaadu tikai beernu deelj ir atruna. Jo ne jau kopiigs galds vai gulta veido gjimeni. Un beerni to perfekti sajuut. Miilestiibu un sapratni , taapat kaa neapmierinaatiibu un dusmas nevar nosleept - taas virmo gaisaa. Bet nav vienas receptes - ir dazhaadi cilveeki un dazhaadas situaacijas. Ir atbildiiba. Leemumu par gjimenes turpinaashanu vai attieciibu paartraukshanu ir jaaizlemj tiem diviem cilveekiem pashiem. Tur nevar dot kaadus iipashus padomus.... Tikai vienu gribeeju piebilst - vau Tu tieshaam domaa mainiit sevi? Es domaaju, ka cilveeks var izmaniniit kaadas savas aareejaas izpausmes, piemeeram iemaaciities savaldiities, sarunaaties utt., bet pati buutiiba tomeer paliek...No sevis neaizbeegsi...
 zigiitis 2002-07-05 11:49:10.747 
 Patiesiibaa ir jaatrod tas iistais cilveeks, biezhi vien mees turaamies pie taa otra tikai aiz pieraduma un baileem palikt vienam, bet dazhreiz palikt vienam ir labaak, kad paliec viens - saproti, ka tas cilveeks tomeer nebija tas iistais un ka pa iistam nemaz nesapaseeja (vai arii preteeji)! Bet lai vai kaa buutu ir jaacenshas paskatiities uz dziivi taa otra cilveeka aciim, kaa vinjsh to visu saprot un redz un censties saprast vinju! Tas noteikti paliidzees :) Ja nee - taatad attieciibas nekur taalu nenovediis!!!
Veel man shkjiet ka cilveekam ir jaasaprot ko vinjsh iisti veelas no shiim kopiigajaam attieciibaam un shajaa zinjaa raksturi ir ljoti dazhaadi, arii intereseem buutu jaasakriit, jo nevar kopaa dziivot pilniigi dazhaadi cilveeki! Nemekleejiet savu otro pusiiti tur, kur pashiem nepatiik atrasties - tas cilveeks ko juus atradiisiet buus pavisam savaadaaks un ar citu dziives stilu! Dziivojiet savaa dziives ritmaa un ljaujiet sev uzdriiksteeties! Esiet "es pats" un tad jau buus viss labi! Vai varbuut meegjinat vispaar par to visu nedomaat :) Jo vairaak domaajam jo lielaakas probleemas sev atrodam :P
 Miss X 2002-07-05 12:46:44.733 
 Lasu, un man ir sajūta, ka tikai retais no jums saprot - izjūt, ko Lajs ir domājis. Liela taisnība. Īpaši Tavā otrajā rindkopā. Zini, ko es daru?:) Koncentrējos uz laimīgiem ģimenes modeļiem. Sasūcos. Tā ir - tu reproducē to, ar ko esi piesūcies attiecību ziņā. Neapzināti. Ir tā mikroshēma, bet - visu var mainīt. Nojaušu, kā jūties, bet jau tas vien, ka tik skaidri to visu apzinies, ir baigi lielais solis. Tici man. Un Tu esi pieķēris pie saknes:)
 psa 2002-07-05 13:05:50.483 
 Es gan negribeetu piekrist par 100% regates izteiktajam viedoklim par to, ka "Saskaņa vai nu rodas, vai ne" un ka "laimīgu ģimeni nevar izveidot ar prātu un racionālismu". Es driizaak gribeetu nostaaties kaut kur pa vidu - ar prātu un racionālismu ir daudz lielaakas iespeejas radiit saskanju un laimiigu gjimeni.
Protams, jo atskjiriigaaki cilveeki, jo gruutaak tiem buus rast saskanju un laimi, bet neaizmirsiisim ari, ka dazaadi cilveeki var lieliski papildinaat viens otru ar taam iipashiibaam, kuras katram pasham pietruukst, taadejaadi veidojot kaut ko daudz ideaalaaku, nekaa katrs atsevishkji. Shajaa gadiijumaa shaadas taadas atzinjas, viedoklji, padomi utml. "praatiigas un racionaalas" lietas var naakt tikai par labu.
 nemos 2002-07-05 13:26:56.793 
  Piekrītu apgalvojumam ka divu cilveeku savieniiba bez bērniem nav uzskatāma par ģimeni. Runājot par "nopietnām attiecībām", vispirmāmkārtām tā ir nopietna attieksme pret dzīvi un dzīvību, pret sevi un saviem pienākumiem ...
Ģimene pirmāmām kārtām ir pienākumi un darbs nevis svētki. Otrs cilvēks ir vajadzīgs nevis svētkiem, bet darbam, tāpēc ka bez viņa neizdosies paveikt darbu, izpildīt pienākumu. Ja to saprot abas puses tad ģimenei ir pamats, citādi ne. 8)
 lorinda@one.lv 2002-07-05 13:55:22.263 
 Kaut mums piedzimstot,liidzi butu naakusi dziives pamaaciiba...Un tomeer,vai TAD mees nekluudiitos?Vareetu piebilst,ka iisteniibaa katra seit izteiktaa doma ir patiesiiba,kas naak no cilveeka,kurs to teicis no personigaas pieredzes!"Pat,ja visi zupu gatavos peec vienas receptes,katram taa iznaaks atsskiriiga!"Dziivee vienkaarsi jaariikojas saskanaa ar savu sirdsapzinu UN tomeer veel jaaieveero vissenaas pamaaciibas(bausliisi)-"Miili tuvaako kaa sevi passu!" utt.Visi jau mees tos zinaam,tikai nez kapeec neieveerojam un tad uzdodam jautaajumus:par ko man tas?un par ko ssis?Buutiibaa jau ne par ko un tomeer...
zigiiti-cepuri Tev nost!Es nevareetu pateikt labaak...
Bet vai ir tik slikti,ja intereses tomeer nesakriit,buutu atsskkiriigi un daudzpusiigi sarunu temati!?Iespeeja uzzinaat to par ko pats iisteniibaa pat nepaintereseetos!
Seit tiek izrunaatas muuzzsenas teemas un apspriesti muuzziigie jautaajumi...Bet vai ir atrastas atbildes?...Esmu lasiijusi daudzas graamatas,mekleejusi iespeeju uzzinaat atbildes uz mokossiem jautaajumiem,bet...
Naakotni mees nszinam,bet pagaatni labot nav muusu speekos!Taapeec jaadziivo ssodienaa un jaadara peec iespeejas labaakus darbus,jaasaka jaukaakus vaardus,turklaat,negaidot par to neko pretii!Taa jaacenssas dziivot vispirms jau gimenee,jo kas var buut daargaaks par tiem cilveekiem,kas mums ir...
Es visiem gribeetu noveeleet-vairaak smaidiit,buut jaukiem un atsauciigiem,miilliem un iejuutiigiem...Un,galvenais,protiet piedot...
 Veritus 2002-07-05 13:59:10.170 
 Nu, gudrinieki :)) ... Ja drīkst - kāda ģimenes locekļa statusā (oHo) mums ir dators? Atrast to - nozīmē atrast atbildi ... uz visiem padomiem :))
Lajs ir dīvainis. Un meklē ne tur, kur to nākas darīt. Ne tā, kā to jādara. //Draugs, visa teorija pelēka/ pret mūžam zaļo Dzīves koku...// (Villijs)
Neesi dīvainis, Lajs. Un nežēlo sevi - tas - pats galvenais. Cilvēks, kas pakritis, no pāri skrejošajiem saņem spērienus, ne palīdzību. Vismaz mūsu pasaulē.
Un vēl sačakarē citiem garastāvokli. Un par to arī (pelnīti) sper.
Katrs cilvēks ir Pasaule.
Gaišas domas visiem!
 Miss X 2002-07-05 14:11:16.030 
 Veritus, garām. Atļauj nepiekrist. Vislielākā purvā ir tad, ja nespēj runāt par to, kas Tevi patiešām interesē un par ko domā, un centies apaudzēties ar zālīti. Tas ir neoriģināli - jo vairums tā dara, nepopulāri, jo tieši TĀdi cilvēki ir staigājošas problēmas, gļēvi un nav gudri, jo nerok pie saknes un neko nemaina. Tā ir tāda bailīgo slēpšanās ar galvu smiltīs. Pats vari tam sekot, bet citiem neiesaki...
 sauljuks 2002-07-05 14:15:44.763 
 MIss X, pareizi pateici, pievienojos...:)

Veritus, nav Tev taisniiba... taapeec jau mees esam cilveeki, lai paliidzeeti viens otram iet un piecelties tiem, kas sanaacis paklupt!

...ir ljoti buutiski atcereeties, ka mees visi esam cilveeki... ar saviem plusiesm un miinusiem... un no sevis patieshaam neaizbeegsi, tapeec sevi lauzt nevajag... vajadzeetu izkopt prasmi klausiities, vispirms vajadzeetu iemaaciities buut draugam, buut blakaam, ljaut otram buut par vinju pashu...:)) tajaa pat laikaa saglabaajot ieksheejo savu buutiibu neskartu.... muusos visos labaa ir vairaak par slikto, nu tad liksim to lietaa! :)))
 Andrs 2002-07-05 15:40:47.187 
 :o))

Schii teema ir ljoti savlaiciiga un buutiska, tacju no otras puses schkjietami vienkaarscha un pat bezjeedziiga. Lai gan, manupraat, paschos pamatos probleema ir nepareizi defineeta. Meegjinaaschu paskaidrot savu apgalvojumu, kaa arii izteikt savas paardomas par to, kas varbuut ir laimiiga gjimene un vai taada maz iespeejama. Meegjinaaschu par scho jautaajumu izteikties iespeejami iisi, kaa rezultaataa rakstiskaa argumentaacija var buut nepilniiga, par ko ieprieksch atvainojos.:o))

Kaapeec probleema ir nepareizi defineeta......
Lai cik tas vulgaari arii neskaneetu, tad gjimene, manupraat, ir laiku gaitaa izveidojusies sabiedriska struktuura, ar kuras paliidziibu cilveeki visracionaalaak speeja realizeet savu pamatfunkciju – cilveeces atrazjoschanu. Un tas notika taa, nevis tamdeelj, ka es taa saku, vai cilveekiem taa gribeejaas, bet tamdeelj, ka dabas likumi schaadaa veidaa paliidzeeja vislabaak cilveekiem izdziivot un audzinaat savus peecnaaceejus. Lai gan jaaatceras arii tas, ka pirms gjimenes kaa mazaakaas cilveeku atrazjoschanas vieniibas bija gjints, kopiena un pat vienkaarschi bars ar savu hierarhiju.
Daudziem lasiitaajiem /it iipaschi sievieteem/ ljoti var nepatikt manis lietotie jeedzieni “cilveeces atrazjoschana”, “atrazjoschanas vieniiba”, tacju ja mees konkreeti skataamies uz cilveeka dziiviibas jeegu visas dabas kontekstaa, tad nekaa nopietnaaka par to cilveekam daba arii nev devusi dariit.

Gjimene......
Taatad gjimene ilgu laiku ir bijusi racionaalaakaa beernu audzinaaschanas un radiischanas sabiedriibas struktuura. Gjimenes veidoja dzimtu, un pat schobriid uz schiis lodiites ir vietas, kur zem viena jumta dziivo vecvecaaki, vecaaki un vinju beerni. Arii Latvijaa ne tik sen schaada situaacija bija normaala. Taada struktuura bija normaala agraaraa sabiedriibaa, kaa arii nomadiem, jo nodroschinaaja racionaalaaku visu cilveecisko resursu izmantoschanu. Viirieschi kaa fiziski speeciigaakie kopa zemi, mediija, sievietes nodarbojaas vairaak ar ievainoto kopschanu, beernu audzinaaschanu. Tad kad cilveekam nodroschinot savu eksistenci radaas sarazjotie/samediitie/sagaadaatie paarpalikumi, tad arii saakaas mazie karinji par tiem, kuros pamataa piedaliijaas viirieschi. /Amazones nav fenomens, tacju iznjeemumi gan, lai kaa arii tas kaadai var nepatikt/. Ja runaa par matriarhaatu/patrarhaatu, tad schaadu funkciju sadaliijumu tas neitekmee, taas driizaak ir paarvaldes formas.
Gjimene schobriid......
Schobriid schii situaacija ir mainiijusies, tacju ne visaa pasaulee. Situaacija mainaas taniis vietaas, kur sieviete ieiet darba tirguu, liidzaas viirietim, kaa rezultaataa vinjai paliek mazaak laika veltiit naakamajai paaudzei. Kaa rezultaataa vinjai gjimene kaa pamatnodarboschanaas ienjem aizvien mazaaku vietu. Tacju gadu tuukstoschiem izveidojusies sabiedriskaa doma nespeej tik strauji mainiities, kaa rezultaataa izveidojusies revolucionaaraa situaacija!J)) Sievietes domaa pa jaunam un riikojas pa jaunam /atbilstoschi s...
 Andrs 2002-07-05 15:45:23.827 
 Gjimene schobriid......
Schobriid schii situaacija ir mainiijusies, tacju ne visaa pasaulee. Situaacija mainaas taniis vietaas, kur sieviete ieiet darba tirguu, liidzaas viirietim, kaa rezultaataa vinjai paliek mazaak laika veltiit naakamajai paaudzei. Kaa rezultaataa vinjai gjimene kaa pamatnodarboschanaas ienjem aizvien mazaaku vietu. Tacju gadu tuukstoschiem izveidojusies sabiedriskaa doma nespeej tik strauji mainiities, kaa rezultaataa izveidojusies revolucionaaraa situaacija!J)) Sievietes domaa pa jaunam un riikojas pa jaunam /atbilstoschi savai jaunajai vietai darba tirguu, jaunajai lomai resursu tirguu/, viirieschi domaa pa vecam un taapat arii riikojas. Tas nav labi, tas nav slikti, taa tas vienkaarschi ir. Tacju, kaa jau katrai jaunai lietai, tad saakotneejaa izpausme sievieschu ciinjai, par savu vietu zem saules bija radikaalaakas pat fanaatiskaakas izpausmes /taa saucamaas zilzekjes ASV 60-80 gados.Lai gan arii schobriid schiis sievieschu tiesiibu ciiniitaajas no ASV Eiropas sievieteem nav liidz galam saprotamas./ Taatad var teikt ka mees dziivojam laikaa kad gjimene zaudee savu funkcionalitaati, jo zuud starpiiba starp viirieti un sievieti darba tirguu, pat armijaa dieneet un karot driikst pat sievietes.

Gjimene naakotnee......
Nezinu vai vinja spees paarveidoties un saglabaaties. Nezinu vai vinja izzudiis. Tacju taada kaada vinja bija liidz schim nekad nebuus. Taada kaada vinja bija liidz schim viirieschu izpratnee.J)

Manas zinaaschanas raada, ka lielaakai daljai Latvijas sievieschu nav pienjemams tradicionaalais gjimenes modelis, tacju kaut ko jaunu un paliekoschu veel vinjas nespeej piedaavaat, ja vispaar ko vajag piedaavaat.
Ja savulaiku gjimene asocieejaas ar jeedzieniem – darbs, pienaakums, atbildiiba, uzticiiba, kalposchana, tad schobriid ir prasiiba peec – laimes, miilestiibas utt. Agraak gjimene bija racionaala vieniiba, tacju nezinu vai daba pieljauj kopumaa iracionaalas, emocionaalas izpausmes.
Ne vulkaana izvidrums, ne veetra, ne pluudi, ne meteoriits nav nekas iracionaals un emocionaals.

Laimiiga gjimene....
Gruuts jautaajums. Tacju domaaju, ka laimiiga gjimene buus taa /ja to sauks par gjimeni/, kuraa viirietis un sieviete spees harmoniski izbalanseejot racinaalaas un iracionaalaas veertiibas, sniegt saviem peecnaaceejiem lielaakas izaugsmes un izdziivoschanas iespeejas tanii ciininjaa ko sauc par dziivi. Principaa schis ir vislielaakais izaicinaajums sievieteem, jo vecais gjimenes modelis vinjas neapmierina, tacju vinju vietaa viirietis domaat nevar.


Andrs

P.s. Ceru, ka tie, kuri nespeej lasiit garu tekstus, komentaarus par manaam domaam neizteiks.
 nemos 2002-07-05 15:54:41.327 
  Teorija interesanta, secinājumi gan īsti nepārliecina. Vai tas nozīmē ka ģimene kā atražošanas struktūra vairs nav vajadzīga ? Vai sievietei bērna audzināšanai vīrieši nav vajadzīgi, vai vīriešus bērni neinteresē ? Kā tur palika jautājums par personības formēšanu un sugas izdzīvošanu. Vai tas neskan pēc absurda ... ?
Tas ka izdzīvošanas nosacījumi kļuvuši maigāki nenozīmē ka galvenās likumsakarības mainījušā.
8)
 Miss X 2002-07-05 16:24:28.890 
 Interesanti bij, Andrs. Visumā loģiski un piekrītu. Daļēji esmu to sev izfunktierējusi un secinājums līdzīgs kā Tev. Un galvenais - ideja, kam tiek pielietoti līdzekļi ir primāra attiecībā pret pašiem līdzekļiem:)
[ rādu 0-20 kopā 92] nākamie >    pēdējie 10 >>

Pievienot komentāru
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji
Kliko šeit, lai reģistrētos.
Twitter Draugiem Facebook
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅