|
Svētdienas rīts ar Hipokrātu jeb ar ko beidzas laulība...
autors: oho |
lasīts 10942 reizes |
komentāri: 76 |
<< atpakaļ |
|
Komentāri [20-40] |
|
Sondra |
2001-06-22 13:31:21.263 |
Lasu atsuksmes un domāju - ar mani tātad ir bijis otrādi. Precoties es savu vīru nemīlēju, man viņš bija simpātisks, patika tas, ka viņš ļoti mīlēja mani. Taču ar laiku viņa jūtas guva atbalsi arī manī un tie 8 gadi, kurus mēs nodžīvojām kopā, bija kā pasaka, tie bija manas dzīves laimīgākie gadi. Katru dienu mēs centāmies viens otram izdarīt kāut ko patīkamu, lai tas ir kaut niecīgākais sīkums, bet tu jūti, ka otrs par tevi ir domājis, gribējis sagādāt prieku. Es nepiekrītu tam, ka mīlestība zūd. Īsta nezūd, tā tikai pieņemas spēkā. |
Pasaka |
2001-06-23 15:29:17.780 |
Iisi un konkreeti, cik cilveeku tik viedoklju. Vai kaads shadai domaai nepiekriit???? |
apokalipse |
2001-06-25 21:16:41.513 |
Interesanti spriedumi!Saprotu, ka ir viegli teikt kaut ko par citiem, bet kad saac \"piemeeriit\" savus padomus sev pasham,tad viss redzams savaadaakaa gaismaa.Vispaar nespeeju ticeet,ka muusdienaas iespeejamas attieciibaas,kaadas aprakstiija Shekspiirs vai Pushkins...esam kluvushi pavirshaaki viens pret otru,turklaat negribam to atziit un pielikt puules, lai kaut ko mainiitu...pati neredzu jeegu preceeties,ja nu vieniigi beernu deelj...uzskatu, ka taa ir utopija cereet, ka eksistee viirietis, kas miilees visu muuzhu,buus seksuaals, uzticiigs,uzticams, turklaat gudrs,bagaats,bez sekluma un kuutruma ieziimeem...taapat ar sievieteem...vai tad ir taadas sievas,kuras ir vienlaiciigi skaistas,seksuaalas,sirsniigas,straadiigas,saimnieciskas,interesantas un kompetentas daudzaas jomaas??? Ja jau pashaa saakumaa skaidrs,ka taadu cilveeku nemeedz buut, tad ir jaanosaka savas prioritaates un jaaizveelas personiigo veertiibu skalu,kura buutu reaala,nevis no pasaku pasaules vai patapinaata no stereotipiskaas dziives uztveres.Protams,individuaalaas veertiibas nepaartraukti mainaas,tachu ir tomeer kaut kas, kam nav \"inflaacijas tendences\"...manupraat, taas ir cilveeciigas attieciibas starp cilveekiem...
Neskatoties uz savu cinisko dziives uztveri,saprotu, ka tomeer ir jaatic labajam,citaadi rodas sajuuta,ka nav jeegas turpinaat nozheelojamu eksistenci...
Esmu sapratusi, ka neviens man neko uz paplātes neatnesiis un pa pastu nevareeshu pasuutiit super attieciibas...
Vai kaads var man iebilst,ka labas attieciibas ir smags un nepaartraukts divu cilveeku darbs, kas prasa ne tikai praatu, laiku, naudu, bet arii speeju piedot, saprast un uzklausiit...
|
nezināms |
2001-06-26 08:35:20.000 |
Nu kruti gabalinji,...bet tomeer arii reizee katrs no katra atshkjiraas, KAA VISAS LIETAS DZIIVIITEE! ...bet vismaz romantiski! |
paparde |
2001-06-26 15:36:10.747 |
piekrītu tiem, kas saka, attiecības ar laiku pārveidojas, un tā taču noteikti arī jābūt, nevar visu dzīvi sēdēt un apbrīnas pilnām acīm vērties savā izredzētajā.. skaidrs, ka degsmes vietā nāk pieradums, bet vai tad tas ir slikti? rozā briļļu vietā nāk izpratne par otru cilvēku, par to, kā viņu papildināt, lai abi kopā tik tiešām ir viens vesels. nedomēju, ka tas būtu atsalums vai distance, drīzāk vērtību pārvērēšana, kas ir nepieciešama jebkuram kādu posmu noejot.. bet vai tad nav iespējams, ka sirmgalvim, ejot pāri deju grīdai savu mīļoto uzaicināt uz deju, ietrīsas sirds un viņai tāpat? es to noteikti gribētu piedzīvot! |
Runchelis |
2001-06-26 16:01:55.717 |
Domas jau daudzas, katrs to uztver pa \"svojemu\", jo nav jau vienadu cilveku un vienadu dziives celju, atbalstu uzskatu....-katrs pats savas laimes kalejs!\" Un nav nevienam tiesibu to nosodiit vai apstriideet! Sheit es ieskaitu gan vecuma cenzu, gan pieradumu auru, ieskaitu visu! |
Tofiks |
2001-06-27 15:44:09.450 |
Katram savs laiks |
emili |
2001-06-27 19:11:04.217 |
Laulība sākas ar degsmi, beidzas ar vēsumu - tāda taču ir tēma. Kāpēc visiem tā gribas novirzīties no tās uz kaut ko sev tuvāku? Nu labi, tagad manas domas... ir taču arī laulības, kuras jau sākas ar vēsumu... Un kas tad īsti ir šī degsme?? Man jau liekas, ka nekas cits, kā vienkārša iemīlēšanās, un, ja tikai uz tās pamatiem tiek veidota laulība, tad nebūtu nekāds brīnums, ka tā beidzas ar neko. Laulībai tā kā vajadzētu nedaudz vairāk...:)
Bet patiesībā, protams, ka jebkuras attiecības ar laiku mainās. Un pavisam noteikti ticu, ka, ja atradīsim sev īsto cilvēku, tas nebūs vēsums, kas nāks pēc degsmes, tas būs siltums :) Un to nu ar varu neizspiest...
Tā nu sanāk, ka Hipokrātam it kā ir taisnība, jo vairumā gadījumu tā arī tās laulības beidzas, tomēr ļoti gribas viņu apstrīdēt un pierādīt pretējo :) |
Apeed |
2001-06-28 09:22:02.450 |
Nelasiit!!! Baigs penteris!!!
.......nu gan penterus te sarakstiijushi!!!....truukst pacietiibas tos visus lasiit un veel iedziljinaaties!!!!.....
...bet ar mani ir taa: es, protams, esmu preceejies gadus desmit, un nevareetu teikt, ka ar savu ideaalu,....bet gadu gaitaa esam piesliipeejushies viens otram, paciesham, vai izliekamies neieveerojam cits cita vaajiibas, miinusus, netikumus....iisaak sakot, esam iepazinushi viens otru, ko nekad nevarees izdariit jaunieshi, kas tiko iepazinushies, nodziivojushi, teiksim gadu kopaa, un nu domaajas paziistam viens otru....
.....droshi vien man buutu kaada cita sieviete, kuru buutu preceejis, ja nebuutu sastapis savu tagadeejo, un nekaadas garantijas nevar buut, ka taa buutu labaaka,....
....vaardusakot, no taa, kas dots, jaanjem tas labaakais un jaavirza djeelas taa, lai shiis savieniibas rezultaats buutu abiem veelams!....bet pamest veco, lai saaktu ko no jauna! - vieglpraatiiba!
.....nju re!....arii penteris sanaaca! |
Apeed |
2001-06-28 12:22:25.763 |
...paparde ljoti labi ir izteikusies! |
bastards |
2001-06-28 12:39:32.187 |
un aiziet sieviete kaa pati dziive.un viss... |
bastards |
2001-06-28 12:39:42.233 |
un aiziet sieviete kaa pati dziive.un viss... |
grundulis |
2001-06-29 09:14:15.983 |
Lauliiba, beerni, gjimene, tas ir tik bezjeedziigi. Bet taa jau laikam ir cilveeka daba, savaadaak cilveeki sen buutu izmirusji. Nav jau laikam jeegas tam pretoties, bet vienalga kaut kaa skumji, kad cilveeka dziivee viss jau ieprieksj ir nolemts... |
ievele |
2001-06-29 11:50:55.293 |
Hipokraats laikam tieshaam bijis baigais gudrinieks.....
Protams, ka tas notiek visaas attieciibaas, jautaajums ir tikai kaa mees to risinam un vai mees to atziistam. Tikko saakushaas attieciibaas cilveeki vienmeer apgalvo, \"Nee, nu tagad tieshaam ir pa iistam. Liidz kapa malai.\" Diemzheel peec laika viss mainaas. Un katra pasha zinja paliek izveele, ko dariit ar shaadaam attieciibaam - paartraukt, pieciest, mainiities,utt. |
nezināms |
2001-07-04 18:11:59.733 |
Gribetu iesākt ar to cik cilveku tik domu un pratojumu par dzivi mes nevaram teikt ka redzi manas domas ir tas pareizas vai ari gudra veca Hipokrat domas ir tas pareizas mes katrs dzivojam savu dzivi un censamies macities no kludam, kuras ir pielautas iepriekš bet gadas jau, ka nesanāk. Pac esmu precejies gadu un 3 nedalas atpakal man piedzima dels super un es ne mirkli nesmu to nozelojis ja tiesi nozelojis ir mani bijusi pardomu mirkli. Jā varbut vajadzeja darit ta vai sitā bet ne mirkli nesmu to noželojis es milu savu sievu un delu un domaju par to lai mes visi tris butu laimigi.
Sini gadijua ir svarigi lai ari otrs cilveks jut to pasu un cenšas darit to pacu un tad vis ir okei. Man liels pardzivojums bija gimenes dzemdibas kuras piedalijos, tas tik bija pardzivojums pec kura mani paša un musu gimenē pret daudzam lietām izveidojas citi uzskati un gimenes saites kluva daudz ciešakas.
P.S. Arī koku iestadot un nekopjot tas izaug par kropli, taa pat ir ar milestibu ja to nekopj tad ta neizdodas. Nepietiek tikai mirkļa jutu uzpludums un kaisle TUR IR KAS VAIRAK |
POOH |
2001-07-04 18:13:03.060 |
Gribetu iesākt ar to cik cilveku tik domu un pratojumu par dzivi mes nevaram teikt ka redzi manas domas ir tas pareizas vai ari gudra veca Hipokrat domas ir tas pareizas mes katrs dzivojam savu dzivi un censamies macities no kludam, kuras ir pielautas iepriekš bet gadas jau, ka nesanāk. Pac esmu precejies gadu un 3 nedalas atpakal man piedzima dels super un es ne mirkli nesmu to nozelojis ja tiesi nozelojis ir mani bijusi pardomu mirkli. Jā varbut vajadzeja darit ta vai sitā bet ne mirkli nesmu to noželojis es milu savu sievu un delu un domaju par to lai mes visi tris butu laimigi.
Sini gadijua ir svarigi lai ari otrs cilveks jut to pasu un cenšas darit to pacu un tad vis ir okei. Man liels pardzivojums bija gimenes dzemdibas kuras piedalijos, tas tik bija pardzivojums pec kura mani paša un musu gimenē pret daudzam lietām izveidojas citi uzskati un gimenes saites kluva daudz ciešakas.
P.S. Arī koku iestadot un nekopjot tas izaug par kropli, taa pat ir ar milestibu ja to nekopj tad ta neizdodas. Nepietiek tikai mirkļa jutu uzpludums un kaisle TUR IR KAS VAIRAK |
ragve |
2001-07-05 11:35:27.733 |
Ir jaabuut abpuseejai miilestiibai, abpuseejai veelmei buut kopaa it visaa. Un tad nebuus vajadziigi kreisie solji, shkjirshanaas utt. Banaali? Bet varbuut fakts. |
faget |
2001-07-16 02:23:07.013 |
tam kuram vel ir jutas pret to kuram jau tas ir padzisushas ir ljoti sapiigi.
ir mazak jutigi cilveeki ir vairak jutigi cilveeki...no pieredzes varu teikt ka no tam sapeem ir taada depresija ka prieks....var izmantot kaa piemeeru psiho/logu/terapetu macibas.
galvenais jau tas ka ja tu centies visaadi a viss tik un taa grimst tad visa dzive sakt likties bezceriiga.
|
Natella |
2001-07-16 15:43:35.687 |
Piekriitu, ka situaacija, kad vienam pret to potru veel ir juutas, bet tam otram vairs nav, ir neapskauzhama. Un buutiibaa jau ciesh abi, un vainiigs jau arii nav ne viens ne otrs, ne tas kursh veel miil, ne arii tas kursh vairs nemiil..pa vidu veel vainas apzinja - tas kursh vairs nemiil juutas vainiigs taa otra priekshaa....ar vienu vaarsdu sakot - prieka no taa visa maz.. |
faget |
2001-07-16 18:43:30.873 |
jaa un ja vel tas otrs iisti nevar pats saprast vai miil vai nee tad ir vienkarshi marazms. Nezinja un nestabilitaate ir pats drausmigakais kas var notikt. imho. |
|
|
|
|
|
|