FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Puiši uzvedas kā bezmugurkaula gliemeži...Vai tā var būt?

 autors: Lajs  lasīts 8288 reizes komentāri: 116 

Esmu dzirdējis, ka te ir Puiši, kam patīk pusdienot, vakariņot, dejot, doties uz randiņiem un iepazīties ar simpātiskām meitenēm! Esmu dzirdējis, ka te ir meitenes, kam patīk pusdienot, vakariņot, dejot, doties uz randiņiem un iepazīties ar simpātiskiem puišiem.

Vai tā var būt, ka meitenēm pašām jābūt aktīvākām, par puišiem, ar idejām un reāliem piedāvājumiem par tikšanos? Vai tā var būt, ka puiši šai lapā uzvedas kā tādi bezmugurkaula gliemeži, kas gaida, kad kāda maiga meitenes roka viņam pados mīkstu salāta lapiņu? Jā tad gan, viņi, kā aktīvi, stiprā dzimuma pārstāvji metas to notiesāt! Vai 21. gadsimts ar sevi stabili iezīmē matriarhāta robežu, kur aktivitāte un pirmā, reālā piedāvājuma tiesības pieder tieši sievietei? Kur vīrietis pasīvi gaida no sievietes piedāvājumu? Šīs manas pārdomas neattiecas uz puišiem, kas bez vilcināšanās piedāvā savstarpējas intīmās attiecības. Viņi šai lapā un internetā ir ļoti aktīvi. Kā saka, ja jau daba prasa, cik ilgi skriesi neēdis. Man liekas, ka patīkami ir vispār cilvēcisks kontakts, sarunas, klātbūtne. Nav jau uzreiz, kā ar nazi pie upura rīkles, pieskrienot jāprasa: "Vai drāzīsimies"? Ja jau cilvēki satiekas un viņi abi to vēlas, tad kāpēc gan neiet tālāk? Protam, atkal šīs pārdomas neattiecas uz tiem puišiem, kas vēlas TIKAI TO.

Manas pārdomas nav no gaisa, jo piemēram Vilhelmine no šis lapas pusgada laikā ir saskārusies tieši ar tādiem puišiem (izņemot piecus, cepuri nost viņu priekšā). Ceru, ka nākošreiz tiekoties ar Vilhelmine, viņa būs citādās domās par Jums. Tas jau ir atkarīgs tikai no JUMS VĪRIEŠI!

2002-01-28 12:45 iesāku šo diskusiju "oho sarakstes" nodaļā. Redzot, ka daudzas citas jaukākā dzimuma pārstāves pievienojas šīm domām un labprāt tās papildinātu no savas puses, vēlētos lai mēs "oho pārdomu stūrītī" padiskutētu savā starpā. Taisnība ir arī indiigo: "bet....vai dalu no tā neveicina, padara par iespējamu minētās izpausmes no vīriešu puses - pašas sievietes, meitenes etc., etc.:)"?

Izrunāsim to vēlreiz savās starpā starp dzimumiem LAI MĒS IEKLAUSĪTOS VIENS OTRĀ! Saprotu, ka sievietes samierinās arī ar tādiem, kādi mēs esam, kādus pašas ir lolojušas un lutinājušas. Taču ja kaut viens puisis ņems vērā to, kas šeit būs un ir pateikts, tad ir vērts to darīt. Ceru ka kāda meitene izjutīs uz savas ādas šīs diskusijas augļus. Ja tā notiek, pastāsti mums par to...

Ar cieņu Lajs, kurā arī ir daļa no rakstā minētā un arī es esmu daļa no mums, vīriešiem.

 << atpakaļ
Komentāri [0-20]
 Oxygen 2002-02-19 20:38:17.390 
 Esmu dzirdējis, ka ir puiši, kam nepatīk pusdienot, vakariņot, dejot, doties uz randiņiem un iepazīties ar simpātiskām meitenēm!

Tā vietā viņi izvēlas veidot karjeru un absolūti nepievērš uzmanību augstākminētajam. Un tad ir ļoti labi, ka iniciatīvu cenšas izrādīt daiļais dzimums. Kaut gan arī ar šo iniciatīvu var izrādīties par maz.

Ar cieņu Oxygen, galīgs ne-romantiķis
 kritikjis@nomail.lv 2002-02-19 22:31:18.793 
 Interesants raksts! Man ljoti patika, un kaarteejo reizi lika padomaat par to, ko es daru vai tiesi otraadi nedaru.

Par sevi varu teikt, ka buut par bezmugurkaula gliemezli (vismaz peec augstaakaprakstiitaa, esmu jau noleemis, ka esmu tiesi tas) - ir buut gruuti, bet ne obligaati nepiecieshami. Iemesli, kaapeec - kompleksi, darbs un mamma! Banaali, bet taa nu tas ir! Gan jau kaadam arii veiksies. :) Lai veicas!
 Black Panther 2002-02-20 07:19:06.217 
 Es ljoti dziljji shaubos vai viss aukstaakmineetais atteicas tieshi uz mani, bet nu lai jau iet piekriitu pilniigi visam kas tur raxtiits. Tikai gribeeju veel piebilst, vai tad Viirieshiem vienmeer jaabuut iniciatoriem?? Kapec gan meitenes, ja vinjaam tieshaam patiik puisis nevareetu spert pirmo soli, Un starpcitu oho.lv puse no meiteneem neraxta atpakalj (lai arii kaads tu buutu) Simpaatisks - nesimpaatisks. Anketas un accountus vajag dzeest, ja cilveeki te neraadaas kaadu ilgaaku laiku piemeeram meenesi, ja gribees veelaak uztaisiis jaunu...

Best Regards Black Panther [viirietis]
 Sensenmann 2002-02-20 16:02:06.763 
 Nu ko pilniigi piekriitu, ka jebkura veida attieciibaam buutu veelams tieshs kontakts, jo tikai tas var radiit kaut kaadu konkreetiibu par cilveeku. Kaa nekaa "papiirs paciesh visu". Par to kaadi ir kljuvushi viirieshi vai sievietes gan negribeetu piekrist, jo cilveeki ir visdazhaadaakie. Un ja vairaak gadaas satikt viena veida, tas nenoziimee, ka citu neeksistee. Ja es vadiitos peec taadaam galeejiibaam, ar kuraam esmu sastapies, tad man buutu ljoti daudz iemeslu izniicinaat visus peec kaartas. PAR LAIMI reaali pasaulee ir pietiekami liela dazhaadiiba, tikai jaaprot to pamaniit un atrast.
 abhots 2002-02-20 16:28:56.560 
  Vai sievietes ir preces vitrīnā kas gaida pircēju, un jo lielāks pieprasījums jo augstāku cenu var uzlikt ? Un ja vīrietim vitrīnu aplūkošana un iepirkšanās nav dzīves pamatjēga - vai tāpēc viņš ir bez mugurkaula ? Vai šinī saitā ļauts ienākt tik tad ja kautko nopērk ? 8)
 seashell 2002-02-22 09:29:31.110 
 Tad jau man laikam arī jāpadalās ar savu pieredzi :)))
Kopējais iespaids par visiem cilvēkiem, ko esmu sastapusi (vai nu reālajā dzīvē vai ar kuriem izveidojies garāks un nopietnāks sarakstes periods), ir tāds, ka viņi visi ir sabijušies, savu problēmu, sava vājuma nastas nospiesti cilvēciņi. Praktiski visiem ir kaut kādas vairāk vai mazāk sāpīgi nobeigušās attiecības, bailes uzsākt kaut ko noipietnu turpmāk, zudusi ticība mīlestībai kā tādai vai arī kaut kāda cita rakstura problēmas un kompleksi. Un es šeit nedomāju tikai vīriešus vai tikai sievietes. Tādi mēs visi esam. Reizēm rodas domas, ka mūsdienu, XXI gadsimta cilvēks ir tik vājš.... Tāpēc jau arī zūd pārliecība par sevi un tās vietā nāk bailes.
Šādi vāji, ticību (es šeit domāju ticību saviem spēkiem un mīlestībai nevis kaut kādu reliģiju) zaudējuši cilvēki izvēlas nogaidīt, darīt visu ko citu un par mīlestību vispār nedomāt vai arī aizvietot jūtas ar kailu seksu, tādā veidā pārliecinot sevi, ka man mīlestībā viss ir kārtībā. Un tad mēs sastopam cilvēkus, kuri raida zīmīgus skatienus, bet klāt tā arī nepienāk :))) Viņi pat baidās noticēt, ka tas cilvēks viņiem patīk!

Un es neesmu izņēmums. Es esmu viena no mums :)))

Es gribētu iemācīties pārvarēt bailes. Reizēm man tas izdodas. :))
 misame 2002-02-22 15:02:41.717 
 Es atkal esmu dzirdeejis baumas, ka it kaa drausmiigi suukaajot kaadam pabakstiit ar pirkstu acii - "tu, riebeekli...tu neko nevari".
Jaa, mees tieshaam ieejam taadaa laikmetaa, kad cilveeki kljuust pusliidz vienliidziigi... un - cilveeki saak _domaat_. Un ja cilveeks domaa, tad vinjam ir viedoklis. Savukaart viedoklis driikst buut gan sievietei, gan viirietim. Un, kursh pirmais sho viedokli raada tautaam, tam nav nekaadas noziimes.
 Lajs 2002-02-22 15:19:17.967 
 Sensenmann, nedaudz komenteejot tavu teikto: "Ja es vadiitos peec taadaam galeejiibaam", es nevados peec taadaam galeejiibaam, tacc naakaas ar taadaam biezi sastapties. Naakaas biezzi dzirdeet un uzklausitts abas puses. Ssais pardomaas es akcenteeju vienu galeejiibu, lai to noakcenteetu. Ja redzeeji, beigaas arii atdzinu, ka manii ir dala no taa un visos ir pa druskai no visas. Nevaig nevienu nossaut, vai lai viirietis, ja ir kaadu meiteni uzluukojie, nefipnozeetu vinnu visu vakaru, kaa daudzi to dariija vakardienas pasaakumaa, a uzluuktu uz deju, vai piedaavaatu kokteeli. Dziive ir daudz atraaka un jaariikojas ir uzreiz, nevis nevilcinoties. Un ssii novilcinaassanaas jau lloti biezzi balansee ar viiriessu gleevumu vai jau ir gleevums. Paldies, ka Tu izteici savu viedokli.
 Lajs 2002-02-22 15:35:54.530 
 abhots, atbildit uz tavu jautaajumu: "ja vīrietim vitrīnu aplūkošana un iepirkšanās nav dzīves pamatjēga - vai tāpēc viņš ir bez mugurkaula ?" Nee. Taccu ja vinns gatavojas stundaam tuvoties meitenei (ja vinnam vinna sskkiet interesanta) līdz beidzot meitene nogarlaokojusies pamet sso klubu. Ja vinns aciim redzmi gaiga, ka meitene uznnemsies atbildiibu atieciibu saakssanai, padzillinaassanai - tad man sskiet, ka runa ir par gliemeezi. Protam, ir cvilveeki, ka eksperimentee. Tacc vai taa nav, ka puissi baidaas uzluukt meitenei uz deju, kamēr zaale vēl nav stāvgrūdām pilna dejotāju? Vai tā nav, ka klubos sākumā pa pāriem un bariņiem dejo meitenes un tikai tad parādās puiši? Ceru ka atbildēju. Q. "Vai šinī saitā ļauts ienākt tik tad ja kaut ko nopērk?" Nē. Tač ja esi sācis pētīt un fipnotizēt kādu preci, tad arī pajautā pārdevējai par viņas plusiem un mīnusiem un piemēri vienu, otru, trešo un neliec piecām precēm vienlaicīgi gaidīt savu nākamop soli. P.S. interesanti jautājumi no Tavas puses.
 Lajs 2002-02-22 15:40:18.217 
 seashell, Tu jau esi uz pareizā ceļa. Gudrie teica: "Ja cilvēk ir spējis noformulēt jautājumu, tad viņā jau ir atbilde!" Tev noteikti izdosies.
 abhots 2002-02-22 17:27:30.013 
  Ja tā nopietni tad tevis uzdotā tēma ir ļoti sarežģīts sociāls jautājums, kurš prasa visai pamatīgu smadzeņu sasprindzinājumu un analīzi. 8) Domājams ka šīs jautājums cieši saistīts ar cilvēka un sabiedrības kopumā morālo vērtību skalu, un jau nu katrā ziņā vīrieši bez sieviešu līdzdalības nevarēja veidoties par to kas tie ir. Vīrietis un sieviete ir sociāls jēdziens, nevi bioloģisks, tātad ieaudzināta loma, un ir atkarīgs no sabiedrības normām un vērtībām kurā šīs lomas ir veidotas un attīstījušās.
 petrushka 2002-02-22 17:41:08.373 
 Ak Juus miiljie "bezmugurkaula gliemeziishi", kad vienreiz beigsiet kompleksot?
Kaa Juus nesaprotat, ka esat pashi, pashi, pashi labaakie, kurus mees, sievietes, gaidaam.

Briizhiem , izejot kaadaa "publiskaa" vietaa, es smoku vai nost no taas saspringtaas gaisotnes, kura valda. Un sho gaisotni rada cilveeku nedroshiiba un dusmas par sho nedroshiibu.
Arii mani agraak nodarbinaaja probleema, ko tie citi par mani padomaas, ja es sho vai to izdariishu taa, kaa to nedara citi.
Bet tagad es varu pateikt, ka neviens neko nedomaas. 90% vispaar neko nepamaniis un nesapratiis, paareejie 10%sapratiis, bet klusees.

Kam sevi mociit ar muuzhiigajiem jautaajumiem, vai es esmu pietiekami labs, vai speeshu vinju apmierinaat-fiziski, gariigi, finansiaali utt.
Ja vinja patieshaam patiik, tad paraadiet vinjai to, nevis sleepiet aiz izdomaatas uzpuutiibas.

Sievietes ir Pukjes!Un Pukjes, lai taas skaisti ziedeetu, ir jaakopj bez bailju sajuutas!

 Hameleone 2002-02-22 19:52:01.233 
 Es piekrītu Laja teiktajam, ka ir daudz vīriešu bez mugurkaula un vēl tikpat daudz ir no otrās galējības, kas vienkārši nesaprot sievietes "nē!" un domā, ka viņa tikai kā jauna meita klīrējas un gaida, kad vēl vairāk viņai uzmāksies. bet ne par to ir mans stāsts. Gribu sacīt, ka bieži vien vīriešu kārtas pārstāvji (dažkārt gan ļoti negribas viņus tā dēvēt!) nespēj saprast to, ka sieviete kluba (pats elementārākais varinats) uzlūdz viņu uz deju!! reakcija parasti ir visia noliedzoša vai arī tajā galvas daļā, kas atrodas noslēpta cilvēku skatieniem zem matiem rodas doma, ka šī meiča tak mani grib un obligāti ir jābūt seksam, kuru vislabāk uzsākt uzreiz kluba deju zālē!!!! bet tā nebūt nav! es uz klubu eju izdejoties!!!! varu jau to darīt arī viena vai draudzeņu pulkā, taču tas vairs nav un galu galā reiz taču arī apnīk lēkāt kopā ar draudzenēm, kuras redzi un satiec visai bieži! Kāpēc gan džeki, ja paši nespēj pacelt savu pēcpusi no sola un atlikt malā milzīgo alus kausu un uzlūgt meiteni uz deju, nespēj arī novērtēt to, ka meitene ir viņu uzaicinājusi un bez slēptām domām par turpmākām darbībām. Neizslēdzu, ka tas var notikt! bet sākumā takš vajag kādu komunikāciju devu arī! šajā laikā tik bieži cilvēki aizmirst vienkārši komunicēties...!! nesļēpšu, ka man pašai arī nav tik viegli klubā vai kur citur pieiet klāt sev simpātiskam vīrietim un uzsākt sarunu, taču es cenšos pārvarēt savu nedrošību un uzdrīkstos!! Varbūt arī vīriešiem vajadzētu vairāk saņemties un rīkoties (es nerunāju par seksu), izmēģināt "savu laimi" pie sev simpātiskās meitenes! ja nu viņai ir ietsājies tā sauvcamais novērošanas periods un viņa neuzkrītoši jūs vēro un vērtē un cer, ka nāksiet un spersiet soli tuvāt! Un starp citu, sievietes vīriešus novēro daudz, daudz neuzkrītošāk un neblenž uz viņiem ar iztecējušām acīm un pilnu muti siekalām!!!
 barbijs 2002-02-24 11:23:31.937 
 Lielaakaa shaise ir taa, ka sievieteem ir tendence teikt vienu, domaat otru un dariit tresho. Nu ir liela atshkjiriiba starp to, ko vinjas saka, ka veelas un to ko vinjas reaali veelas. Emocionaalaas domaashanas dominances sekas? Nu laikam jau, tas jaajautaa vinjaam.
 Lajs 2002-02-24 13:16:31.497 
 Abhots ( 2002-02-22 17:27), es Tev apsolūti piekrītu, it sevišķi: "Vīrietis un sieviete ir sociāls jēdziens, nevi bioloģisks". Tieši tāpēc es uzsāku šo diskusiju, lai kaut mazākā mērā ieviestu šeit kādu kopēji pieņemamu izpratni un lai kāds vai kāda varētu uzlabot savas komunikatīvās atiecības ar pretējo dzimumu. Varūt Tu paturpini vairāk savas pārdomas par šo jautājumu šai diskusījā.
 Lajs 2002-02-24 13:16:46.920 
 Petrushka, perfekti, isi un kodolīgi pateikts. Man priks, ka Tu tam tiki pāri un ceru, ka mūsu diskusija ļaus vēl kādam un kādai pieņemt to izšķirošo lēmumu un sper drošu soli pretī VIŅAI un VIŅAM. Pastāsti nedaudz vairāk par to, kas notika starp "tad" un "tagad" ?
 Lajs 2002-02-24 13:17:06.717 
 Hameleone, Tu trāpīja naglai pa galvu un ceru, kā tā arī iedūrās kāda puiša deniņos. Es preicājos, ja mani uzaicina kāda meitene dejot un tiešām neiedomājos, tač tavus novērojumus varu tikai apstiprināt jo % lielākā vīriešu daļa ir tāda, kā Tu apraksti. Man sāp sirds par tiem un tām, ar kuriem satiekoties, saprotu, ka viņi būs sēdētāji malā un gaidītāji. Mans rekord vienā balē ir saņemt 37 ateikumus uz deju un neklūdījos ciparā. Kapēc? Tāpēc, ka pārāk labi dejoju un meitenes vienkārši komplekso. Tač ar 38 es super nodejoju viesu nakti. Man loti patīk dejot un deja ir daudz intīmāka tuvība par "drāšanos". Novedot sievieti līdz orgasmam dejojot deju zālē, tas ir daudz patīkamāk un neaizmirstamāk, nekā gultā. Tādi kā mēs, Hameleone, dabūsim to, ko vēlemies un mūžīgi retoriskais jautājums: Cik daudz, kā un cik aktīvi mum ir jārūpējas par šiem pelēkajiem? Varbūt tas nemaz nav mums jādarā? Varbū bezjēdzīgi ir tērēt savu laiku un enerģiju priekš viņiem?
 Lajs 2002-02-24 13:17:26.030 
 Barbijs, bedalām diva pusi, man atkal liekas, ka tas ir tik superīgi, ka: "sievieteem ir tendence teikt vienu, domaat otru un dariit tresho". Uz šīs bāzes veidojas tik jauka spēle star pretējo pusi. tas ir tas pats kaifs, kas sēņojot: Tev liekas, ka šeit noteikti, jābūt baravikai, un pieej tuvāk - nokritusi tikai lapa un otrādi, super.
 Lajs 2002-02-24 13:19:43.670 
 Kludu labojums: Barbijs, katrai medaļai divas puses,...
 Hameleone 2002-02-25 10:18:05.483 
 Lajs, jā tev ir bijis iespaidīgs rekords! man jau pie piektā atteikuma būtu viss pie kājas un turpinātu tusēt savā ierastajā kompānijā!!!! Tam, ka deja ir kaut kas intīms, es tev pilnīgi piekrītu... deja ir kā aizraujoša priekšspēle, pēc kuras sekss nav nepieciešams!! un ir tik daudz ļaužu, kas to vienkārši nespēj saprast, jo, acīmredzot, nav to izbaudījuši! Un par tiem pelēkajiem... tiem dažiem aktīvistiem nav jābūt žēlsirdīgajiem samariešiem un nav viņi jādakterē, vēl jo vairāk tāpēc, ka viņi paši taču to nemaz negrib! Varbūt tas ir nepareiz, bet man svarīgi ir, lai man ir jautri un labi un tad arī citiem tā būs vai vismaz man liksies, ka viņiem tā ir !!! Nu nav manos spēkos tos smagos dibenus nemitīgi raustīt no krēsliem augšā uz minūti, lai pēc tam viņi atkal atkristu tur atpakaļ!.
[ rādu 0-20 kopā 116] nākamie >    pēdējie 10 >>

Pievienot komentāru
Komentārus var pievienot tikai reģistrēti lietotāji
Kliko šeit, lai reģistrētos.
Twitter Draugiem Facebook
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅