FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Esi atbildīgs par to ko esi pieradinājis.

 autors: LOLlTA  lasīts 13966 reizes komentāri: 102 
Ir padrēgns un muļķīgi garlaicīgs svētdienas vakars, sēžu un pārskatu dažus rakstus par to cik ļoti kādam ir tapusi salauzta sirds un tas vedina mani uz pārdomām par to, ka mēs cilvēki tik ļoti cenšamies kādu visu laiku pieradināt, plēsīgos zvērus un citas radības, bet visvairāk mēs cenšamies pieradināt viens otru, pieradināt, piesiet, noturēt, sauciet to kā vēlaties, bet brīžiem mēs vairs nespējam saprast vai tas ko esam pieradinājuši mums ir bijis vajadzīgs, jebšu bijis tikai kā pieradināmais objekts, sauksim to par tādu kā slimu pašapliecināšanos, vai ko tādu.

Vai arī mēs cilvēki tiešām esam tik vientuļi un vēlamies tapt pieradināti, lai arī kā tas nebūtu, mēs bieži vien pametam tos, kurus esam pieradinājuši un aizmirstam, ka otra būtne spēj arī just, un brīnāmies - kādēļ gan viņam tik ļoti sāp? Kādēļ gan viņš neliek mani mierā ar saviem uzbāzīgi muļķīgajiem telefona zvaniem? Vai tiešām viņš nesaprot, ka viss ir beidzies?

Bet pirms uzdodam šos jautājumus sev, vajadzētu padomāt par to kādēļ šāda situācija ir vispār izveidojusies un kā tas viss ir sācies, zvēresti kaislai mīlai, tukši, bet tik ļoti ausīm tīkami, saldi vārdi, vai tik tā nebiji tu pati, kas tos izteica? Jā gan, biji, bet kādēļ tu to darīji?

Šādus jautājumus var uzdot sev ikviena sieviete un vīrietis, katram reiz ir bijis slikti un viņš ir meklējis atbalstu pie kaut kā - ķēries pie it kā pēdējā salmiņa, lai nenoslīktu savu emociju un sāpju atvarā, jā uz mirkli tas palīdz, tikai es vel joprojām pati nespēju saprast kādēļ ir vajadzība tik nežēlīgi melot un pārliecināt otru cilvēku, ka viņš viņam nozīmē visu, lai pēc tam vienkārši un brutāli pamestu. Tā laikam gan ir tāda kā sava veida atriebība par sāpēm, vai arī vienkārši egoistiska rīcība?

To laikam jums katram pašam būtu jāizspriež, bet galvenais ko vēlējos pateikt ir tas – atceries, ka tu esi atbildīgs par to ko esi pieradinājis un ka ne vienmēr viss var tik vienkārši beigties... vienkārši aizdomājaties par to ...
Komentāri
 amarille 2004-01-09 17:21 
 taa dara bailiigie un nepaarliecinaatie un nepieaugushie. pieaugushie atvadaas:) pati uz sevis esmu paarliecinaajusies.
izklausaas, ka Tev kaut kas nesen beediigs dziivee noticis. Man zheel. No kljudam maacamies. No saveejaam un tas ir labi, ja maacaamies. Taapeec jau arii kljuudiishanaas ir domaata.
bet runaajot par pieradinaashanu - pieradinaat es domaaju var tikai to, kursh grib tapt pieradinaats. un vienaa briidii maigias, miloshais kljuust par agresiivu pieprasiitaaju. bet attieciibas jau ir kaa divu vientulju kugju satikshanaas okeaanaa. piestaaja. pakugjoja kopaa, ja veicaas, tad liidz muuzha galam, ja nee - tad katrs atkal peld taalaak savos mekleejumos.
nepacelta klausule, neatbildeets sms jau buutiibaa arii ir pateikts NEE. klusinjaam. jaaspeej pienjemt otra atteikums. saapiigi protams, bet nu taa ir joma, kuraa ar varu neko nepanaakt.
Bet var mekleet prieku un interesantumu pashaa mekleejuma procesaa, skatiities uz skjirshanos kaa uz jaunu iespeeju saakumu, jauna celja saakumu. nevajag aizmirst labo un var arii turpinaat miileet to otru arii peec tam. sirdij vieglaak. un no katraam attieciibaam mees kaut ko guustam un kaut ko maacaamies. nekas nenotiek taapat vien. jautaajums tikai, cik aatri mees to aptveram:)
 la_bella_vita 2004-01-09 18:53 
 mja

Cilvēki mainās un mīlestība var beigties. Tas nenozīmē, ka iepriekš teiktie zvēresti un solījumi ir bijuši nepatiesi.

Var izvēlēties nepieradināt un nepieradināties - ietaupītu uz sāpēm, bet arī uz prieku un kādu jaunu, vērtīgu pieredzi. :)

Varbūt vienkārši, pirms attiecību uzsākšanas, ir jāaptver un jāpieņem doma, ka attiecības nav veids kā rast drošību, ka tās tevi nepasargās, ka tās nav mūžīgas. Kad tev kāds saka "es tevi mīlu", tas nozīmē tikai vien to, ka viņš tevi mīl šajā brīdi, bet tas neietver nekādas garantijas par rītdienu.

Šitāds uzskats, protams, neatceļ sāpju iespējamību, bet ļauj tās pieņemt kā nenovēršanu un pat nepieciešamu dzīves sastāvdaļu.
 Miss X 2004-01-09 21:30 
 Ne vienmēr tas ir ļauni domāts. Dažreiz tas ir aiz neapdomības. Un tad, kad Tev prasa, "bet kāpēc Tu man tā un tā labi teici", tad Tu secini - vajadzēja padomāt, ka otrs var pārprast un pēc tam var būt sāpīgi. Tas, ka mēs nepadomājam, ka labi vārdi reizēm var nodarīt arī ļaunu.
Ar jūtām tiešām nav joki - tā var būt stipra stihija, ar ko jārēķinās. Pareizi dara visi tie, kas pret to ievēro respektu. Nezkāpēc šķiet, ka puiši ir uzmanīgāki ar to, reālāk apzinās to bīstamību un uzmanīgāk "grozās starp cilvēkiem". Un tā ir nešaubīga prāta pazīme.
 Miss X 2004-01-09 21:37 
 Ļoti piekrītu amarillei par "pieaugušie atvadās". Es to vienmēr no savas puses esmu centusies izdarīt, ja ir nācies. Tas man kaut kā šķiet pieder pie cieņas pret sevi un otru.

Vispār abām meitenēm piekrītu, lai arī stāsti par mūžīgo mīlestību ir rets skaistums...:)) Pērles:)
 sabozies 2004-01-09 23:37 
 Iisti harmoniskas attieciibas ir tikai abpuseeji vienliidziigas attieciibas. izplatiitas attieciibu veids, kad viens miil, bet otrs lauj sevi miileet, var protams dot zinaamu stabilitaati un ilgu laiku pastaaveet, tachu par skaistaam un harmoniskaam shaadas attieciibas nosukt nevar.Saakums jau parasti ir skaists, bet ko dariit, ja peeksni saproti, ka tiec izmantots, vai arii nesanem pretii to miilestiibu, kuru gaidi? Vai tas, ka ieprieksh bija doti soliijumi, noziimee, ka jaaturpina mociities visu muuzhu?? Attieciibas veido DIVI cilveeki un taas sagrauj arii divi, un tas parasti nenotiek vienaa dienaa.. Ja kaadam tas notiek negaidiiti, laikam jau vispirms vaina jaapameklee sevii.
 Sproga 2004-01-10 11:10 
 Īstenībā, tas, kuram liekas, ka viņš ir pieradināts - tā bijusi fantāzija. Acīmredzot "pieradinātajam" ir gribējies pašam pierast, caur rozā brillēm bijis grūti saskatīt vai tam otram cilvēkam Tu nozīmē tikpat daudz cik viņš Tev... Heh... Tā kā, nav ko te vainot citus, jāmācās pašam nepierast pie mīļiem vārdiem, glāstiem, lai tas nāktu kā pārsteigums. Jā, es gribēju teikt - Nepalieciet atkarīgi no otra Cilvēka un viss būs ok!:)
 13_piektdiena 2004-01-10 11:40 
 Protams, ir sāpīgi, kad kāds kādu pamet, bet vai tāpēc pārmest viņam - "kāpēc tu mani pieradināji?!?"
Galu galā, lai vai cik garas vai īsas attiecības, bet tās veido abas puses un sanāk tā, ka tu, cilvēks, nemanot esi pieradis, pieradinaajies - tas ir neizbēgami esot kopā diviem cilvēkiem. Nedomāju, ka pasaule ir tik ļauna un ka visi tie, kas kādu ir pametuši, ir sākuši attiecīibas ar mērķi "pieradināt un pamest". :-))
 vis1 2004-01-10 11:42 
 Neļaujot otram cilvēkam pietuvoties sev tik ļoti tuvu, lai neriskētu ar potenciālajām sāpēm, Tu nekad nespēsi izbaudīt laimi, ko sniedz mīlestība. Nekas nav bezmaksas :(. Protams, jēdziens "atbildība" ir ievērojami degradējies pēdējo 100 gadu laikā un cilvēki bārstās ar vārdiem un solījumiem, nedomājot par sekām. Tāda ir dzīves realitāte. :(((
 muudziic 2004-01-10 15:56 
 pieradinaajums ir skaists. briizhiem ir gluzhi wienalga, wai tu ieguusti pretmiilu, galwenais, lai speej pasapnjot par kaadu. tas ir patiesais jaukums- pasapnjot. bez sapnjiem nepastaaw laimiite.
 Little_lady 2004-01-10 21:25 
 Jā- tā nu tas ir- mēs mēdzam pieradināt otru vai arī paši ļaukamies būt pieradināmi, bet ne jau uzreiz- tas notiek ar laiku, kad skaistos romantikas brīžus nomaina ikdienas rutīna un otrs cilvēks kļūst par tik pašsaprotamu lietu kā tas, ka diennaktī ir 24 stundas...
Brīžiem mēs nenovērtējam, ka tas, kas notiek pašlaik, iespējams, nebūs vairs nekad un, ka tas brīdis, ko pavadām kopā ar savu mīļoto cilvēku ir varbūt pats laimīgākais brīdis mūsu mūžā..Bet neko jau nevar zināt..Mēs visi esam tikai cilvēki un mēs visi kļūdāmies, taču kāpēc izšķiest veltīgi dārgo dzīves laiku, sāpinot citus un galu galā pašam sevi? ... Varbūt tomēr vajadzētu mēģināt ieklausīties savā sirdsapziņā? ..:)
 embry 2004-01-11 12:24 
 nju tu jau kaa par lapsu un rozi...lapsa taksh teica ja mani pieradinasi es paziishu tavus solus jau pa gabalu...un arii roze ir iipasha..konechno saapiiga ir skjirshanaas, bet anyway nekas nav jaukaak kaa iemiileeties.un es riskeeshu atkal..a mo6 big love buus...
 leduspuke 2004-01-12 09:34 
 Interesants temats un intresantas atbildes:)
Arī pašai ir nācies izbaudīt to kas šeit tiek apmzīmēts ar vārdu - Pieradināšana!:) Un nācies atmosties:(, tomēr man kaut kā ir laimējies, jo no pieradināšanas izauga pasakaina draudzība:). Caur to es iemācījos nekad un nekur nenovilkt robežas un neapstāties; iemācījos pieņemt otru cilvēku tāds kāds viņš ir un neprasīt no otra ko viņš nevar dot..
 Megamens 2004-01-12 15:11 
 Ehh draugi - man ir radies tāds priešstats (varbuut pareizaak buutu teikt "atzinja"). Respektīvi: "Cilvēki pēc mums pārvēršas..." Varbūt viņiem vienkārši ir nepieciešams pārvērsties, izmainīt savu dzīvi, savus tikumus un paradumus, jo mūsu vairs nav klāt. Jāizmaina pierastās dzīves vērtības, nav vairs šī minētā pieradinātāja vai pieradinātā, tāpēc jāmeklē kaut kas jauns.
Ehh, nezinu, vai maz visā šajā tekstā var saskatīt lielu jēgu, vai arī tas izklausās pārāk pašpārliecināti - par to nu jāspriež jums, tač dzīves pieredze rāda, ka ikvienas pārvērtības dzīvē rada pārvērtības arī mūsu domāšanā, uzskatos un rīcībā.
Ja tā visa, kas ir bijis, pārāk pietrūkst, ja cilvēkam dzīve ir jāizmaina pārāk radikāli, tad arī rodas nostaļģija, sāpes un viss, kas nāk līdz ar to. Bet varbūt var pamēģināt, esot ar kādu kopā, pārāk neizmainīt savu dzīvi, sevi, lai pēc tam nevajadzētu atkal mainīties atpakaļ - taa varbūt varētu vieglāk pārciest visus dzīves pagriezienus.
Nu labi - jums nu jāvērtē manas - maza puišeļa sarakstītās gudrības... Have fun! :)
 sauljuks 2004-01-12 17:28 
 Saka, ka cilveekam var tikai tik daudz paari nodariit, cik vinjsh atljauj...
Liidz tam gan ir jaaizaug - liidz shaadai domaa, izjuutu liimenim, dziives uztverei. Bet nu tas tieshaam ir to veerts! :)
Atbildiiba par otru - izklausaas jau ljoti jauki, tik cik tas dziivee patiesi ir iistenojams?... Manupraat, taa tiiri subjektiivi, atbildiigi mees varam buut tikai pashi par sevi. Pashi izlemt - kam ljaut sevi pieradinaat un kam - nee! Jo ar varu jau neko izdariit nevar... Un ja jau reiz ljaavi sevi pieradinaat, atbildiiba par to arii ir jaauznjemas pasham...
 Savanna 2004-01-13 14:41 
 Bieži esmu domājusi... Sakot otram vārdus :"es tevi mīlu", mēs uzņemamies atbildību par šo cilvēku. Dzīvojot ar kādu kopā, mēs uztraucamies, lai ar mīļoto nekas slikts nenotiktu, cenšamies viņam dot to visu labāko, jo izsakot trīs vārdus esam uzņēmušies atbildību par kādu. Kas notiek, kas pārstājam mīlēt? Pazūd rozā brilles, pazūd pieķeršanās... Bet vai pazūd arī atbildības sajūta par to, ko esam pieradinājuši ar savām rūpēm un gādību? Un, ja pazūd atbildības sajūta, vai tas nozīmē, ka atbildība beigusies neraugoties uz to, ka otrs vēl turpina mīlēt un gaida mūsu rūpes un vēlas, lai viņu saudzējam? Kā tad īsti ir?
 trakgalvis76 2004-01-13 19:08 
 Rakstiņš kā ju rakstiņš,kaut problēmiņu šeit aprunāto var atgremot ilgi.Pieradinātāji un pieradinātie....izklausās pēc mājsaimnieču un viņu kaķīšu,sunīšu pieradināšanu.Cilvēku savstarpējās atiecības vairāk tiek balstītas uz pavisam citām vērtībām,daudz augstākā emocionālajā un intelektuālajā līmenī...
 trakgalvis76 2004-01-13 19:21 
 Par atzīšanos mīlā,skaistajiem zvērestiem....Cilvēka pašvērtības celšnai...sava veida rotaļa,spēlējas cilvēciņi.Vienmēr pastāv iespēja zaudēt,vienmēr...
 Lajs 2004-01-14 12:59 
 Lalita: Uzrunaaja mani tavi vaardi par pieradinaassanu. Dzudzi lieto tiessi sso citaatu, tacc aizmirst to vietu graamataa, ka mazias princis gaaja prom no rozes un veel gribeeja vinnu apsegt. Tad roze teica patuvene taa. Man nav vajadziigs tras kupols un ssaale. es pati esmu speeciiga. man ir vajadziiga Tava Miilestiiba. Mees biezzi vien uzspiezzam otram savas veelmes uz savas ruupes par otru. man loti uzrunaaja Helingera doma, ka visbiezzaak attieciibas paartraukssanu zusaak tas, kas juutas nevainiigs, tas kurs t5eelo sveeto. ieklausies sevii. kā ir ar Tevi? Vai juuties, ka tev ir nodariits paari? Te viena nodalla no helingera, kas par to runaa. Plassak lasiet manaa lapaa, psihologgijas sadallaa:
****** Došanas un pieņemšanas trīs modeļi
Šo modeļu pamatā ir cilvēka dabiskā vēlme saglabāt iekšējo un ārējo nevainību, harmoniju, līdzsvaru, tikumu utt. Ja kāds kādam ko dod vai dara, tad viņš to dara tādēļ, ka viņš to vēlas un tas viņam ir vajadzīgs. Ja kāds saka, ka viņš to dara otra dēļ, tad tā ir sevis un otra mānīšana.

Dzīves modelis – dzīve pēc minimuma.

Tā ir izvairīšanās no došanas un pieņemšanas, vēlme būt nevainīgam, svētam. Tā ir dzīvošana savā slēgtā sistēmā. Vēlēšanās pēc nevainības izriet no bailes pret dzīvi, mazvērtības. To parasti slēp zem augstām frāzēm, kam apakšā ir tukšums, bailes neapmierinātības sajūta. Pozīcija, ka tas ko kāds dod, nav vajadzīgs, vai arī ir par maz, vai ir ne tāds kā vajag. Šiem cilvēkiem veidojas depresijas, skaudības, dzīves garlaicības, tukšums dzīvē un dvēselē. Tam aizmugurē ir augstprātība pret vecākiem. Savukārt pilnībai aizmugurē ir cieņa pret vecākiem, cieņa un pateicība pret to, ko dzīve dod un tie cilvēki pieņem dzīves dāvanas. Ja dotās dāvanas tiek pateicībā pieņemtas, dzīve dod nākamās un bieži vien vērtīgākas dāvanas. Ja noliedz un atraida to, ko dod, nākamreiz dod mazāk. Recepte, lai izkļūtu no “dzīves minimuma” modeļa, ir atvērties došanai, ņemšanai un pieņemšanai.

Dzīves modelis – ideālais palīgs.

Tie ir cilvēki, kas paši dod un izvairās no pieņemšanas lai saglabājot savu nevainību un pārākumu. Tā arī ir augstprātība, jo aiz tā ir frāzes: “Labāk Tu esi parādā, kā es”, “Tev nav nekā tāda, kas man būtu derīgs”, “Man ir vairāk, labāks, vērīgāks par to, kas ir Tev.” Dodot attīstās pārākuma un manipulācijas sajūta. Veidojas plašs cilvēku lokas ar kuriem ir šķietama iespēja manipulēt tad, kad tas būs vajadzīgs. Ideālie palīgi staigā zem nevainības, altruisma, ziedošanās un uzupurēšanās plīvura. Ja nav enerģijas tecēšanas abos virzienos, nav iespējam būt kopā. Saņēmējā attīstās un saglabājas vainas sajūtas. Lai saņēmējs atjaunotu iekšējo līdzsvaru, viņš mēģina ko dot devējam. Ja viņa devums tiek noraidīts, viņš attālināšanās no “ideālā palīga”, līdz pārrauj attiecības. “Ideālie palīgi” ar laiku paliek vientuļi un apvainojas uz visu pasauli par “nepateicību”. Viņos attīstās svētuma komplekss. Recepte, lai izkļūtu no “ideālā palīga” modeļa, ir atvērties pieņemšanai.

Dzīves m...
 Lajs 2004-01-14 13:02 
 (+ iepriekš teiktajam) Dzīves modelis – Apmaiņa.

Apmaiņa ir visharmoniskākais, dabiskākais dzīves modelis. Šai modelī saglabā nevainību ar līdzvērtīgu došanu, ņemšanu un pieņemšanu. Pie savstarpējas apmaiņas abi pāriet jaunā attiecību un enerģētiskā līmenī, kurā ir apjomīgāks un tīrāks enerģijas apmaiņas process. Vairojas pozitīvais un traucējošais izzūd. Būtiski apzināties, ka katrs apmaiņā maksā savā valūtās, kas atbilst viņa vērtību skalai, izpratnei un līdz ar to iespējām. Harmoniski ir pirms apmaiņas noteikt “cenu un valūtu”, ko vēlas saņemt pretī šai apmaiņas procesā. Ja jau ir notikusi došana, tad svarīgi pateicībā pieņemt to, ko apmaiņā dod pretī. Šādā veidā abi saglabā savu nevainību un var veidot nākamo soli, apmaiņas procesu jau nākamajā līmenī.

...Visu domu kopumaa lasiet manaa lapaa, psiholoģijas sadaļā "Mīlestības likumi", kuras adrese redzama anketaa
 Lea1 2004-01-14 16:57 
 Katrs cilvēks savā būtībā ir egoists - lielākā vai mazākā mērā tā tas ir un tas nozīmē vien to, ka viņa vēlmes vienmēr būs augstākas par citu vēlmēm...
Budisms māca veidot vienlīdzīgu attieksmi pret visu, lai nekādi ārējie apstākļi mūs nespētu ietekmēt. Piemēram, ja arī ir notikusi šķiršanās, tas ir mierīgi jāpārvar. Es neticu, ka izveidojot vienlīdzīgu attieksmi pret lietām cilvēks var būt laimīgāks - jā, savā ziņā viņš iegūs lielāku miera izjūtu, bet tajā pat laikā, kļūs par bezemociju radījumu, kuram būtībā ir vienalga, kādi ir ārējie apstākļi, jo tos viņš spēj uztver mierīgi.
Katrs cilvēks ir individuāls, bet emociju dažādība ir nepieciešama, lai dzīve būtu krāsaināka.
Katrs cilvēks ir individualitāte, kurš līdz galam nespēj iepazīt sevi, un kā gan, lai to izdarām mēs?
Nevar nevienam neko uzspiest un viss notiek tā kā tam jānotiek - kurš būs gājējs, tas aizies un nevienmēr aizdomāsies par to, ko šajā situācijā jūt otrs, jo nevienmēr šis "aizgājējs" pats spēj apzināties, kādēļ veic to vai citu izvēli..
 melisaM 2004-01-15 12:14 
 Tavā auss ļipiņā sakopots viss pasaules maigums.
Tavas acis saplūst vienā un izgaist bezgalībā - tik tuvu būt - tik tuvu.
Tu mēģini mani nogludināt sev pa prātam - es tevi salauzt.
Tu novāci visus akmeņus zem kuriem gulēju aprakta. Tagad esmu kaila un ievainojama.
Es tevi ieelpoju - izelpoju - tavā elpā esmu..//
vienkaarshi dzeja....
 Susuriic 2004-01-16 16:06 
 Nelasi vairs Mazo princi... Kaitiigi veseliibai...
 kpsc 2004-01-16 18:14 
 bullshits. ha, pieradinaats... nu nemaak dziivot BEZ rozaa brilliiteem un "pierod", pashas vainiigas. katrs pats tomeer veido savu dziivi. un kameer tiishi netiek aizskarts otrs cilveeks (un te neietilpst shkjirshanaas), tikmeer nekaadas atbildiibas nav un nevar buut.
 kenguruu 2004-01-18 17:49 
 piekritu "13_piektdiena" teiktam, pieradums rodas pats no sevis.. tachu ir ari gadijumi, kad kads vienkarshi Tevi ljoti labi apstrada. Nu ko daris - tumshais un gaishais veel joprojam pastav. Proporcija nav svariga, bet megjinasim vismaz pashi but gaishaki :)
 Homo_Ludens_ 2004-01-18 20:32 
 visu nosaka Ego un Superego...arī izvēli...arī atbildību...arī pieradums ir atkarība...no mūsu pašu Ego...tādas ir tās sieviešu un vīriešu attiecību paradigmas...
 rodezs 2004-01-22 11:18 
 Liekas ka Tu neproti dziivot!
 gika 2004-01-24 11:15 
 Pieradinaasana... es nekad nebiju ta iedomajusies ka esmu kadu pieradinajusi...un protams pectam visam pielikusi punktu...man biaj vienalga, kaa juutaas otrs, jo likaas vinjam arii nedomajaas, kaa kur un kaa skaidrot attieciibas. Lai nu kur bet ne jau atnakt uz darbu... tas man likaaas tik nepienjemami, visis kolegi tachu skataas, jo veikalaa stradajot tu neatradisis atsevisku kabinetu kur izplukties! Biju riebiiga, pateicu visu kaa ir un veel klaat pieliku, lai patiesaam nesadomaa veel piedosanu prasiit.
Varbut biju pieradinajusi, tachu, ja ta padoma, ktrs pats pieradinaas, iestaastot,es nevaru bez vinja dziivot...Tie kas pieradina neesam vainiigie, jo mes nespiezam piekerties utt. Domaju ka esam atbildigi tikai par to pieradinasanu pret tadam butnem, kuras nevar patstavigi pastavet. Nu kaut vai tas pats kakis. Tu pats vinju pienjemi ka savejo, tatad tu atbildi par vinju - baro, miiljo, izkemee kazoku, dod pajumti uttt. Bet cilveku mes pasi nepienjemam....ta ka ....vinji pashi vainigi....
 lionete 2004-02-01 17:39 
 es meginu izlasit ,ko jus esat raxtijusas,bet nespeju iedzilinaties!mani dzeks atstaja pec6g.draudzibas,esmu soka!
 Dzika 2004-02-02 18:38 
 Pieradināt..būt pieradinātam.. atbildība.. tādi interesanti jēdzieni.. Bet vai tad reizēm nav tā, ka tu vienkārši jauki izturies pret cilvēku, neko nesolot, bet viņš tavu "jaukumu" iztulko pa savam prātam.. Vai arī tad jāuzņemas "atbildība"? Jebkuram cilvēkam ir jārēķinās, ka dzīvē mēdz būt arī sāpīgi brīži.. ja jau tā nebūtu, mēs nemaz nespētu izjust tos mirkļus, kad jūtamies patiesi laimīgi.. Nevar uzņemties atbildību par visu.. Jā, protams, ja tā "pieradināšana" notiek apzināti - cita lieta.. bet mēs nevaram pasargāt apkārtējos no pieķeršanās sev, tad jau jāieslēdzās 4 sienās, bet nez vai no tā kāds būs ieguvējs.. Varbūt der atcerēties teicienu: "Nenožēlo, ka kaut kas ir beidzies, bet priecājies, ka esi to piedzīvojis.."
 bisexuaaals 2004-02-05 12:35 
 Jaa shis ir smags temats.amarille- paldies Tev par sho komentaaru tas tieshaam ir vieglaak.Man nesen gadiijaas pavisam drankjiigi teikshu atklaati. Ieprieksh satikos ar viirieshiem tikai deelj sexa- man ir bijushas savos gados tikai 3 taadas reizes, bet nesen iepazionos ar vienu forshu cilveeku. Tieshaam super cepuri nost vinjam. Vinjsh arii bija bisex.Un man pirmo reizi saakas kaut kaads juutas pret viirieti,es vinju pielaidu sev tik tuvu cik nespeeju pielaist nevienu sievieti. Bet mees satikaamies tikai 2 reizes un tad noleemaam ka katram iet uz savu pusi ir labaak, jo reaali apzinamies ka shaada veida attieciibas nenoved pie laba. Juus nevart iedomaaties ko ieksheeji es tajaa laikaa paardziivoju. Maz tieshaam truuka un buutu letaals iznaakums. Es esmu dzimis ciiniitaajs, bet shis bija tas vaajuma punkts uin shis viirietis speeja manii ieluukoties un atveert manu isto dabu.Ka es arii varu buut miilsh, tagad atskatoties uz to man smiekli drusku naak, jo kaa es vareeju iemiileeties viirietii? Es pats to nevaru izskaidrot bet varu pateikt ka taa bija mana vieniigaa milestiiba pagaidaam es tieshaam vinju miileeju. Tagad es ceru ka vinju kaadreiz satikshu un parunaasim jo kaa cilveeks vinjsh ir super un mums ir daudz kopeeja. Tieshaa varda noziimee tikai parunaasim jo apzinos, ka neko neveelos vairaak. Un laikam arii bija peedeejais viirietis ar kuru es satikos. Tieshaam peedeejais jo shaada veida attieciibaas laimes nav. Paskatoties manaa folderi juus atklaasiet ka es mekleeju viirties ilgstoshaam attieciibaam bet tas vairaak ir domaats virtuaali jo satikties ar NEVINU vairaak neieshu. Man arii ir meitene ar kuru jau vairaak kaa gadu dziivojam kopaa un esam laimiigi. Galvu augshaa un uz priekshu Taa nav pedeejaa miilestiiba uz pasaules.
 jurgisss 2004-02-05 17:45 
 Miss X - Tu saki:
!!!Ar jūtām tiešām nav joki - tā var būt stipra stihija, ar ko jārēķinās. Pareizi dara visi tie, kas pret to ievēro respektu. Nezkāpēc šķiet, ka puiši ir uzmanīgāki ar to, reālāk apzinās to bīstamību un uzmanīgāk "grozās starp cilvēkiem". Un tā ir nešaubīga prāta pazīme. >>>

Šajā jautaajumaa man bija interesanta pieredze - pēc tam, kad acīmredzot biju "nelietīgi" pagriezis muguru kādai ko biju "pieradinājis", biju-apņēmības pilns šādas situācijas atkārtošanos nepieļaut, TAČU nākamajās attiecībās acīmredzot ieturēju pārāk lielu distanci, kas atkal beidzas ... ar neko (un otra cilvēka sāpināšanu). acīmredzot esmu zelta vidusceļa meklējumos :-))))
 JJ72 2004-02-06 13:32 
  Zini es ar kaadreiz gribeeju buut taa lapsa kuru pieradinaatu,un pie tam veel kaa gribeejaas, jo ar nozheelu jaaatziist ka shajaalaikmetaa cilveeki kluust aizvien vientuljaaki bet tai pashaa laikaa izveeliiigaaki.... zheel laikam es ar esmu viena no tiem.... bet negribeetos es joprojaaam gribu buut taa lapsa....
 laurit 2004-02-07 14:22 
 bet nesaprot jau to kas pieradinaats un kaapeec,biezji jau otram uzvelj vainu pati esi vainiiga par to ka iekjeries un tagad aiz saapeem sap
 mezjoneens 2004-02-07 22:28 
 RRR...
GRIBAS KAUKT UZ MEENESI - CIK PATIESSI UN MAN SAAPOSSI VAARDI...
 Karamelesaldaa 2004-02-08 16:32 
 Nespeeju iedomaaties ka mani vareetu kaads pieradinaat.......... sorry.
Nozjeelojama sevis attaisnoshanas mekleeshana. vainas apzinjas mazinashana. Manupraat par kaut kaadaam personiskaam lietaam kuras esi atklaajusi... un neesi sanjeemusi pretii to ko gaidiji. Absoluuts stulbums , manupraat. Ja tev liekas ka kaads teiv bija pieradinaajis ar saldiem vaardiem - paskaties spogulii vai nesi blonda? Un ja dziivee meklee saldumu - eed konfektes. Un par citu melnajiem plankumiem vislabaak protams zin tie kas pashi no shiem plankumiem noseet - tu pamani otraa to ko sevii negribi atziit. Skaties vien spogulii!
 NEBL 2004-02-09 18:03 
 NJaa...muusdienu sabiedriibaa chaadas probleemas paraadaas ljoti biezji.Man gan tas vaards nepatiik "pieradinaachana", bet doma ir skaidra. Man pacham sanaaca chaada pati nejauka tjibele. Tas notika jau kaadu gadu atpakalj. Biju aizgaajis zaldaatos un peec armijas dienesta beigaam noleemu uzsaakt normaalu dziivi (lai gan pirms tam arii nekaads uzdziivotaajs un meichu mediitaajs nebiju), bet veeleejos atrast beidzot jauku, ksiatu, gudru meiteni un radiit nopietnas attieciibas muusu starpaa. Draudziibu uzsaaku "Studentu dienas" riikotajaa pasaakumaa Jelgavaa, kurch, ja nemaldos, norisinaajaas ap 15 novembri. Tad nu sanaaca taa, ka biju uzaicinaajis vienu meiteni (ar kuru maaciijos vidusskolas vienaa klasee) un jauki pavadiijaam laiku - daudz runaajaam par to, kaa man gaajis armijaa un vinjai pa skolu, un tad noleemu, ka, JAA - es veeleetos ar Tevi nopietnaakas attieciibas un mees to uzsaakaam... Pagaaja meenechi, laiku vienmeer pavadiijaam jauki kopaa.....un tad vienu briidi saaku just, ka kaut kas tomeer nav kaartiibaa. Braucot vasaraa uz Juurmalu, vinja man piedaavaaja palikt par Labiem draugiem. Zeampzinjaa man bija skaidrs, ka nekaada "labaa" draudziiba starp mums nevar izveidoties, jo man tas nav pienjemami. Tad peec kaada laika vinja aizlidoja uz Angliju (praksee) un tad arii viss beidzaas....Nebija taa, ka vinja tur kaadaa iemiileejaas...lieta bija it kaa pavisam vienkaarcha - vinja nav gatava attieciibaam (visas taas probleemas, kas nu jau ir topaa vidusskolnieceem - paliek staavoklii un tad ir dimbaa)...vinja no Taa baidiijaas. Protams, neesmu tik stulbs, sekoju liidzi visaam chiim probleemaam un galu galaa, zaales ta priekch visiem negadiijumiem ir iespeejam iegaadaaties!!! - tik vajag gribeechanu un ciechaaku veelmi...Ir ljoti smagi veel jo projaam, ka Tevi kaads pamet! Choreiz es biju "nabadzinju" lomaa. Veel jo projaam nesaprotu chaadus cilveekus, kas dod iespeeju, paiet diezgan liels laicinjch un izchkiraas...Es to uztveeru kaa savas personiibas noniecinaachanu citu aciis, kriitas apzinja un uzticiiba cilveekiem.Taa kaa esmu paaraak nopietns cilveeks, vairaak uz chaadaam lietaam neparakstos...Kad paies laiks, tad varbuut saakchu atkal kaadam uzticeeties un ljaut ienaakt savaa sirsninjaa. Te nu es tiechaam piekriitu, ka ir jaanes atbildiiba par izdariito - mees tachu esam dziivas radiibas, ar kuru juutaam ir biistami speeleeties!!! Paardomaajot cho visu dziivi, secinu, ka taam man bija pirmaa nopietnaa miilestiiba. Protams, esmu jauns cilveeks, bet jauniiibaa guutaas emocijas un paardziivojumi uz turpmaako dziives celju atstaaj lielas sekas. Kaadas taas buus katram no mums, kurch ir piedziivojis un ticis paari chaadiem mirkliem, tas nu paliek katra indiviida zinjaa! Kaa riikosimies turpmaak? Katraa zinjaa - es buuchu daudz stingraaks!
Lai Jums veicas un veelu katram mazaak piedziivot chaadas situaacijas!
Ar cienju - NEBL!
 LauraF 2004-02-13 18:48 
 Varbuut tomeer meegjiniet paarlasiit visiem sen un labi zinaamo graamatu "Mazais princis" .. u never know, a ja nu tur atrodas kaut kas nu varem liidziigs shai teemai..
 Lynxa 2004-02-15 18:40 
 Kapēc es sapinu sevi un noticu, ja tu netici tad nesāp.Ja netici ir vieglak, bet vai labāk, cik ilgi tu neticēsi cilvēkie.Man ir bail tikt pieradinātai, jo būs brīdis, kad sāpēs.Bet es vel mācos un ar katru reizi sāp arvien mazāk, jo vajag priekš sevis atsāt tik daudz lai vari dzīvot arī palaists "brīvībā".
 Lynxa 2004-02-15 18:41 
 Kapēc es sapinu sevi un noticu, ja tu netici tad nesāp.Ja netici ir vieglak, bet vai labāk, cik ilgi tu neticēsi cilvēkie.Man ir bail tikt pieradinātai, jo būs brīdis, kad sāpēs.Bet es vel mācos un ar katru reizi sāp arvien mazāk, jo vajag priekš sevis atsāt tik daudz lai vari dzīvot arī palaists "brīvībā".
 Donchiks 2004-02-16 14:54 
 jo vairaak pac pieradinaasi, jo mazaaka buus iespeeja, ka kaads tevi vareetu pieradinaat.. let`s do it.. protams joks.. SentEkziperii rlzz.. :)
 porto 2004-02-18 14:58 
 Mums katram ir jāatbild par visām savām darbībām, izteiktajiem vārdiem - arī mīlestības jomā, jo šeit mēs sāpinām otru visvairāk. Ja mēs atļaujam sevi iemīlēt, mums no šī brīža jābūt atbildīgiem par otru cilvēku un par jūtām mūsu starpā. Ja es neizjūtu šo atbildību, tad es neesmu cienīgs mūsu mīlestības. Pats galvenais - labāk nevajaga neko solīt, ja tu sevī apzinies, ka nevarēsi noturēt solījumu, kaut gan tanī brīdī tev gribas pateikt kaut ko ļoti skaistu un labu, jo esi neprātīgi iemīlējies.
 _un4_ 2004-02-20 14:56 
 tas taadeelj
1. ka paaraak paljaujamies uz paareejiem
2.ka nespeejam paredzeet naakotni un zinaat vai juutas saglabaasies liidz ...
3.taa nav melo$ana-taas ir taa briizha situaacijas un ja cilveeki nespeej at$kjirt pagaatni no tagaadnes-tad ziniet..nevainojiet nezin kaadus tur ...
ai nu kopumaa gribeejaas teikt ka tas ir tikai un vieniigi normaali-katram saapees-katrs cietiis-ir jaamaak sanjemties jo tu vari buut tads kaads veelies buut..
i think ;)
 eliine 2004-02-21 11:12 
 nez vai ir kaads kas attieciibas saak ar domu pamest otru...?varbuut doma par pameshanu rodas, kad iepatiikas cits cilveekas vai arii vienkaarshi gribi buut neatkariigs uz kaadu laiku... bet otrs uz taviem centieniem peec iespeejas maigaak atbild ar pretreakciju: es nevaru bez tevis dziivot.. tu man esi vajadziiga..tu esi visa mana dziive... man bez tevis vairs neviena nav un nebuus... luuk, pieradinaashana.. nespeej vairs tikt valjaa no domaam par otru.. vai varbuut pieradinaashana nebuutu iistais vaards.. var arii teikt ka dazreiz tas nav pieradums, bet gan apseestiiba... un cik tas ir gruuti tikt valjaaa no otra cilveeka ja ir viss nodots vinja rokaas... laikam jau tas ir nezjeeliigi pamest ja ir soliits buut kopaa ar vinju visu savu ztlikusho dziivi.. peec kopiigu naakotnes plaanu izstraadaashanas... vai ir vispaar iespeejams tik valjaa no TIK pieradinaata cilveeka, kas ir tevii tik dzilji. ka nespeej vairs izpeldeet virspusee...?ja veel shis otrs neapzinaati vai arii apzinaati dara paari ... saka ka esot PIERADIS paaraak... vai taa nav arii emocionaala shantaazja?
 Enja 2004-02-23 14:24 
 Tuvs cilvēks man reiz teica:"Ir viegli attiecības uzsākt, mazliet grūtāk ir tās uzturēt, bet ir ļoti grūti attiecības godīgi un mierīgi izbeigt".
Pieradināties vienam pie otra ir pilnīgi neizbēgami, jo ikvienas attiecības sākas ar abpusēju vēlēšanos, sajūsmu un cerību. Ja viens ir pieradinātājs, bet otrs pieradināmais, tad kas tās par attiecībām!? Visi esam tikai cilvēki, visi vēlamies mīlēt un būt mīlēti, resp., vēlamies viens ortu pieradināt un pieradināties:)
Protams, ja pienāk brīdis, kad attiecības sāk brukt, vienam vienmēr sāpēs vairāk:( Ir grūti... ļoti grūti ir atteikties no mīļotā cilvēka, bet, ja attiecības vairs nesniedz prieku, vienīgi rūgtumu, ir jāvar to otru "palaist vaļā":)
 Theon 2004-02-23 19:35 
 Cilvēki parasti to vien gaida - lielo un skaisto mīlestību, taču fakts paliek fakts - rakstnieki, dzejnieki un scenāristi mīlestības ideju ir vulgarizējuši. Mīlestība nav mūžīgs ceļojums pa prieka ieleju, tā mainās, visbiežāk kļūst rāmāka un nobriest.
Sakot vārdus "es tevi mīlu" mēs pieradinām to otro un pieradinām sevi pie tā, ka mēs kādu mīlam. Mīlestība ir atbildība, tādēļ šos vārdus nevajadzētu mētāt apkārt kā kaut ko ikdienišķu. Tiem vajadzētu būt īpašiem vienmēr un visur.
 hese 2004-03-02 10:20 
 Atbildīgs tu vari būt tikai par sevi, tāpat kā kontrolēt tu vari tikai sevi. Tavas pārdomas par pieradināsanu un tikt pieradinātam sauc vienkārsi par dzīvi, kuru mēs dzīvojam un kura mūs visu laiku māca un vada.
Mums vienmēr atnāk atpakaļ tas ko mēs sniedzam citiem visos līmeņos - fiziskajā un vēl vairāk domu līmenī. Vienkāršāk sakot - cilvēks ir savu domu un darbu rezultāts.
 Sanchete 2004-03-06 11:50 
 Manuprāt, teiciens, ka Tu esi atbildīgs par tiem, ko esi pieradinājis, ir attiecināms tikai uz mājdzīvniekiem.
Jābūt cilvēkam ir pašpietiekamam, tad tik ļoti nesāpēs šī pārrautā sajūta. Jo mierinājumu varēs meklēt lietās, cilvēkos, kas ir ap Tevi vēl bez Viņa (-as).
 eastsideboy 2004-03-07 18:49 
 tapt pieradinaatam ir tas pats kaa atteikties no visa, kalpojot tikai vienam... slikta ieziime...
 savejaisi 2004-03-09 14:05 
 jautaajums visaam/visiem, kas sheit kaut ko ieraxtiijushas! Ja juutas no vienas puses ir zudushas vai ir jaabut kopaa tikai aiz liidzjuutiibas pret otru? taa teikt, jaaupureejas?!
Tas ir atbalstaams ap gadiem 40-50! Man liekas!
 skaabuliic 2004-03-10 11:07 
  Kāda var būt runa par atbildību un tās pieprasīšanu, ja iepazīšanās brīdī katrs ir uzvilcis kaut kādu masku. Neviens nav viņš pats. Cilvēks, kurš pieradina, pieradina to personu, kuru viņš satika pirmajā tikšanās reizē, bet tā persona, kas izrādās patiesībā, viņu pilnīgi un galīgi neapmierina. Citiem vārdiem sakot: Tas nav tas cilvēks kuru meklēju. Tātad pieradinātajs pats ir vainīgs pie tā, ka viņu pamet un viņam sāp. Risinājums: ESIET MĪLĪŠI PATIESI un viss būs o.k.
 Reisela 2004-03-15 19:07 
 Vai tad tikai mes pieradinam un pametam???Ir ari ta ka mus pieradina un pamet...!!! Daudz reiz mes ta rikojamies jo pasi esam to izjutusi uz savas adas!!!!!Varbut citreiz ir pareizi ka mes pametam.Jo ir ta ka ar laiku viss apnik!!!Mums apnik tas ka viss jau ir bijis,mes gribam kaut ko jaunu...!Varbut tas cilvecinjs ar ko mes tagad esam kopa un it ka esam pieradinajusi mums vairs neko jaunu nemaz nemegina dot...! Varbut es te tikai tagad ta gudri runaju,bet varbut der padomat?????????????=))
 drowning 2004-03-23 19:30 
 bet ko dariit tad ja shis cilveeks pats ir bijis vainiigs pie taa ka vinju "brutaali pamet"? ko tad ja vienkaarshi nav citas iespeejas kaa shkjirties? nekad neesmu vinjam neko soliijusi, centos vinju notureet taalaak, centos nepieradinaat.....bet cilveeks jau nesaprot ka citiem ir savas domas, es gribeeju palikt draugos, bet vinjsh man meegjina ieriebt kaa tik var un ja es pajautaaju kaapeec taa tieku pazemota, saakaas visaadas atrunas, izdomaajumi, ka tas nav vinjsh, tiek vainoti pavisam nevainiigi cilveeki no malas. es jau ljoti gribeetu lai mees paliekam draugi bet es nevaru paciest ka pret mani taa izturaas. un es netaisos "klausiities savaa sirdsapzinjaa" tikai taapeec ka vinjam ir vienalga kaa es juutos, ka tik dabuut mani atpakalj par katru cenu, kaut vai piespiedu kaartaa.
 leili 2004-03-24 14:34 
 Šai pieradināšanas sakarā uzskatu,ka esam atbildīgi par dzīvo radību,kurā neietilpst cilvēks.
Katrs mēs esam atbildīgi par savu atkarību.Nevaram no citiem prasīt mīlestību,rūpes, ja viņš to nevēlas sniegt!
 mandaniite 2004-03-29 22:14 
 Juus visi,kas te izteicaas,man tiesham likaat padomat par pedejaa menesha un gadu notikumiem...un manam attieciibam,kas tikko beigushaas...manas vainas delj...
Mana sirsninja asinjo...
 010101 2004-03-31 11:18 
 taa ir sasodiita atbildiiba, kuru cilveeki apzinaati vai neapzinaati neveelas uznjemties, neaptver. Es saakot peedeejaas attieciibas apzinaajos visus riskus un gaaju uz tiem, kaut vai azarta peec. Es nemeedzu dziivee nepaardomaati riskeet, taada daba. Es ruupiigi izveeleejos katru vaardu, lai tiktu skaidriibaa pats ar sevi un nesaapinaatu otru! tomeer gala beigaas, kad visus kaulinjus biju uzlicis uz meiteni aciimredzot vinjai tas bija par smagu - vinja aizgaaja un man paarmeta muljkjiigos telefona zvanus.
Taa ir vienkaarsha bezatbildiiba!
 WildWaters 2004-04-13 16:20 
 visi runā tikai par to cik slikti ir pieradināt un pēc tam pamest. Vai kāds ir padomājis arī no otras puses? Kad cilvēki satiekas, lielā mīlestība taču nesākas no pirmās sekundes. Ir kaut kādas satikšanās, attiecības un, varbūt pēc kāda laika saproti, ka otrs cilvēks tevi vienkārši izmanto. Un kad vēlies attiecības pārtraukt, sākas šantāža - tu esi mani pieradinājusi, kā tu vari pamest, tu teici ka mīli u.t.t. Es uzskatu ka atbildība var būt tikai par sevi, mājdzīvniekiem un bērniem. Viss. Pieprasīt mīlestību ir aizliegts paņēmiens. Varbūt labāk padomāt - kapēc tad viņa beidzās.
 eliza_i 2004-04-20 11:52 
 Nevaidzētu aizmirst mēs paši ļaujam pieradināties,vai arī kļūt atkarīgiem.
 _andra_ 2004-04-22 16:31 
 Viss kas ar mums notiek ir muusu darbiibas sekas :) Vispirms jau gribas teikt, ka reti kad cilveeks melo sakot vaardus, kas otru silda, bet buutiski ir saprast, ka tie ir taa un tikai taa mirklla izjuutu atspogullojums vaardos. Tas, ka es vakar teicu, ka miilu Tevi un ssodien aizeju nebuut nenoziimee, ka es vakar meloju. Dziive ir nemitiigaa attiistiibaa un mees attiistamies liidzi laikam. Viss kas man ssodien ir bijis sveets peec iisa mirklla jau var sskkists smiekliigi vienladziigs, jo es augu un mainos liidz ar to mainaas manas izjuutas uzskati un nodomi :)
Mees nevaram dziivot sso dziivi nemitiigi uznnemoties atbildiibu par visiem, ko esam pieradinaajussi, bet mees varam aiziet ar ciennu pret otru cilveeku :)
 raganicha 2004-04-26 12:17 
 Pateikt "ardievu" ir tas grutaakais moments. Saprast, ka vairs nav kaa kaadreiz bija, nav glaastu, miilju sms, bet Te saproti, ka taa vajag. Viss ir beidzis.Veel gruutaak ir tad, ka Tev kaads pasaka "ardievu, miiljaa!" Buusim varbuut iecietiigaaki un sapratiisim otrus. Ktrs no mums ir pieradinaats pie muusdienu dogmaam un stereotipiem...
 Sodiba 2004-04-30 10:55 
 Nesen izlasiiji Mazo princi?Sho teemu jau apspriedu vidusskolaa un atkal no jauna visa klase secinaajaam,ka taa ir neizsmeljama teema un shii situaacija nav mainaama.Un tas,ka biezhi apsolam kaadam miileet,sargaat un nepievilt nav egoismas vai kaa tu tur sauci...slimiiga pashapliecinaashanaas...vienkaarshi taa mees tajos briizhos juutamies...juutas mainaas,tureet soliijumu nemiilot cilveeku,otru laimiigu nepadariisi un veel nodariisi sev paari...cilveeks nav suniits par ko jaaruupeejas liidz vinja peedeejai stundai,cilveeks ir patstaaviigs un varosh...
 pavadone 2004-05-05 16:59 
 ka, lai nebutu bet katrai pusei ir sava taisniba uzskaties mani par nežēlīgu bet padomājiet mēs katrs esam attiecību veidotāji.
 agiiiiite 2004-05-06 15:57 
 Lai gan tas ir sapigi tomer domaju ka tas laiks kas kopa pavadits ir to verts. Jo savadak cilveki tik loti nealktu but kopa, jo viens cilvecins jutas vientuls un vina dzive ir tuksa un nevienam nevajadziga. Ja TU nevienu nepielaidisi sev TU nespesi sanemt un sniekt milestibu kas tik loti nepieciesama ikvienam no mums.Milestiba spej dziedet gan tos kuri to sniedz gan tos kas to sanem. :)
 zurcina 2004-05-07 18:13 
 ...un brizam ir japartrauc attiecibas,jo juti,ka otrs cilveks Tevi sak pienemt par savu(vai otradi),bet Tu neesi gatavs vinam sniegt un atbildet ar to pasu.Tev ir jaaiziet,un tas loti sap....
 St_Metrs 2004-05-07 20:33 
 Kārtējo reizi patīkami pārliecinos, cik La bella vita ir gudra meitene. Patīkami.
 pigljucis 2004-05-08 08:49 
 ne jau vienmeer tie ir saldie vaardi kaa pieradinaashanas iemesls - var arii bez vinjiem cilveeks pierast... Un tas ir atkariigs no otra cilveeka vai vinjsh pakljaujas pieradumam vai nee.
 daikiri 2004-05-08 19:16 
 Ne visu uz shīs zemes kontrolē cilvēks un ir muļķīgi domāt un spriedelēt būtībā par ēteriskām lietām kā mīlestība no pirmā acu skatiena, kaislība, piķeršanās...Bieži cilvēku tās piemeklē pēkšņi un negaidīti un viņš it kā pakļaujas savām dziņām un būtībā pats neapzināti paliek par pieradināto.Un neviens viņu nav mēģinājis sev pieķēdēt vai pielīmēt.Emocijas plūst pāri tam, kurš ir ar rozā brillēm, bet otrai pusei tas būtībā ir pārsteigums un glaimu mirkļi.Mani MĪL...Vai nav skaisti ???Es esmu vērtīgs...Un tad es ieplūstu tajā saldumā un atjēdzos tikai tad, kad reāli sapratu, ka šis cilvēks jau ir atkarīgs no manas klātbūtnes.Pamodās manī bēgšanas un nobīšanās sindroms, arī godīgums, un es viņam atteicu, kaut gan redzēju, ka viņš bija līdz ausīm ...
Uz manām rokām pirmo reizi manā īsajā mūžā raudāja pieaudzis vīrietis, kas sevi bija pieradinājis.Pie manis. pats. pats!Es tikai mirkšķināju savas garās skropstas...
Tagad, pēc gada, viss ir sagriezies proporcionāli otrādāk.Tagad mani vajā maniakāla pieķeršanās pie viņa, bet viņš klusē, kaut gan zinu - nu mīl tak vēl jo projām!
Nekas vairs nebūs tā kā sākumā un par to vissāpīgāk, kad esmu atmodusies es.Par vēlu. Nokavēts.
Tāpēc pēc maniem penteriem, kas ir realitate manā sirdī vēl joprojām, gribu teikt - novērtējiet to, kas jums tiek dots. Apzinieties savu realitāti, nevis utopijas.Padomājiet, kas ir VIS SVARĪGĀKAIS.Jo otās iespējas vairs var nebūt. Ļaujaties labajam.Tas existē...
 terroriste 2004-05-10 17:25 
 Esmu pieradinaata atdziistos!
Vairs nevaruu dziivot ne dienu bez vinja, bez vinja zvaniem un iiszinjaam...
kamer vinjs nedeeljas nogalee bija prom, pat dziivot nespeeju.. es tikai guleeju, lai nebuutu jaadoma.
vai vinjsh vispaar apjeedz to ka ir mani pieradinaajis un vai vinjsh vispaar var par to uznjemties atbildiibu? bet varbuut es pati pieradinaajos un shobriid taa ir tikai mana probleema, vai tieku ar to galaa vai nee..
 Liesminja 2004-05-12 19:23 
 ..........skumji.........

Esi dzirdeejusi taadu lietu, ka nekas shai dziivee nav mainiigs.. viss mainaas un arii sajuutas...
Tu iemiilies kaadaa...vinjsh mainaas...un liidz ar to mainaas tava miilestiiba....taa var kljuut speeciigaaka un var arii izpleeneet...

Fascinee shis Teikums...
tikai es vel joprojām pati nespēju saprast kādēļ ir vajadzība tik nežēlīgi melot un pārliecināt otru cilvēku, ka viņš viņam nozīmē visu, lai pēc tam vienkārši un brutāli pamestu.

Nekas nenotiek taapat vien...vai tad obligaati sakot shos vaardus ir brutaali jaamelo...? Cilveeks var miileet uz to briidi...
peec tam...?Peec tam vairs ne .. un ko tad tikai deelj saviem soliijumiem vinjam ir jaaupureejas un jaabuut visu laiku nelaimiigam.. vai tad kaadam ir tiesiibas pieprasiit otra upureeshanos...?

Vesels cilveeks aptuveni divu gadu laikaa speej paardziivot nelaimiigu miilestiibu un atrast jaunu...

Kaadeelj negribam palaist valjaa cilveekus.. ?????
Ja juutu kaut vienai pusei nav, tad manupraat nevienam nav tiesiibu paarmest kaada izteiktos juutu apliecinaajumus .. tie bija taa briizha....
 Liesminja 2004-05-12 19:27 
 ..........skumji.........

Esi dzirdeejusi taadu lietu, ka nekas shai dziivee nav mainiigs.. viss mainaas un arii sajuutas...
Tu iemiilies kaadaa...vinjsh mainaas...un liidz ar to mainaas tava miilestiiba....taa var kljuut speeciigaaka un var arii izpleeneet...

Fascinee shis Teikums...
tikai es vel joprojām pati nespēju saprast kādēļ ir vajadzība tik nežēlīgi melot un pārliecināt otru cilvēku, ka viņš viņam nozīmē visu, lai pēc tam vienkārši un brutāli pamestu.

Nekas nenotiek taapat vien...vai tad obligaati sakot shos vaardus ir brutaali jaamelo...? Cilveeks var miileet uz to briidi...
peec tam...?Peec tam vairs ne .. un ko tad tikai deelj saviem soliijumiem vinjam ir jaaupureejas un jaabuut visu laiku nelaimiigam.. vai tad kaadam ir tiesiibas pieprasiit otra upureeshanos...?

Vesels cilveeks aptuveni divu gadu laikaa speej paardziivot nelaimiigu miilestiibu un atrast jaunu...

Kaadeelj negribam palaist valjaa cilveekus.. ?????
Ja juutu kaut vienai pusei nav, tad manupraat nevienam nav tiesiibu paarmest kaada izteiktos juutu apliecinaajumus .. tie bija taa briizha....
 Liesminja 2004-05-12 19:28 
 sorru..netiishaam...:(
 _V_I_K_A_ 2004-05-13 12:34 
 Njaa galvenaa doma taa pamatiigi aptamboreeta.Iisteniibaa ir taa, ka parasti pesimisti ilgi cinkst un gausas par visu!Viss ir beidzies, cauri,cusss...Ko tur veel cilaat tuksus salmus, veltiigi...Dziivee vajag raudziities ar optimismu un pagaatni noveerteet ar skepsi....
 Badijs 2004-05-14 16:21 
 ...lai arī cik tas bēdīgi neizklausās, bet tā nu tās cilvēku savstarpējās attiecības veidojas...būtībā jau savai daļai atbildības tur ir jābūt, jo mēdz gadīties,ka ir jāizšķiras par to vai ņemt to ko gribi, bet kas tev vēl nav, vai arī paturēt to kas jau ir, lai arī tas nav īsti tas, ko tu vēlies...diviem cilvēkiem dzīvojpt kopā - mīlestība pāriet pieradumā, no kura pēcāk ir grūti atradināties...vēl jo vairāk šo saiti pastiprina sievišķās puses emocijas- nav nekāds noslēpums, ka vīrietis savā būtībā ir vizuālists un mīl ar acīm, tādējādi viņa mīlestības jūtas ar laiku pāriet un kļūst par jau minētajo pieradumu, taču, cik man ir izdevies pieredzēt- sievietes emocijas ir stipri atšķirīgas un bieži vien daudz stiprākas, un, ja nu esi izlēmis veikt kādas izmaiņas savā dzīves gājumā- bez emocionāliem pārdzīvojumiem nu nekādi nevarēs iztikt, ja vien saikne nav plīsusi no abām pusēm vienlaicīgi!!! Vienīgas ko droši varu apgalvot- pirms ko dari, labāk izvērtē visus plusus un mīnusus, visu ko tu iegūsti vai zaudē veicot savu tālāko izvēli, un, ja cilvēciskās emocijas tev nav svešas- padomā par to otro cilvēciņu...
...pastāv jau vēl viens faktors, kas neļauj cilvēciņam piekāpties- mums vieglāk ir pārdzīvot kad mēs kādu pametam, nekā pašiem justies būt pamestiem!!! Bet tas jau ir cits stāsts!
 Dina9 2004-05-15 13:19 
 pateikt ardievas cilveekam ko miileeji desmitiem gadus ir gruuti.bet ja to neizdara,iestaajas abpuseejas pazemosanas periods.zuud ciena vienam pret otru.labak noveeleet viens otram laimi un palikt vismaz labiem pazinaam.tas ir loti saapiigi un gruuti.bet veel saapiigaak,ja tu ikdienaa redzeesi,ka esi kluvis par pilniigu nulli otra cilveeka aciis.vins vairs tevi neredz.vins domaa par citu.tu domaa sevi pasizniicinaat ir vieglaak,turpinot attieciibas.vajag cieniit sevi.varbut tad pec kada laika naaks saprasanaas.zel tikai ka tas jau bus par veelu
 Kiwii 2004-05-25 21:35 
 ...
tēma manuprāt ir aktuāla daudziem un daudzām... tas ir apsveicami, ja nekad nav nācies nonākt situācijā,kad otrs cilvēks pasaka es vairs tā nevaru... viss ir beidzies...sākumā nevarēju saprast kāpēc... ko izdarīju nepareizi, meklēju vainīgo... jūtu uzplūdā ļoti viegli bija pateikt, ja vēlies tad ej, bet pēc tam palika sevis žēl... bija taču ieguldīts tik daudz šajās attiecībās...
 _Dizzy_ 2004-05-27 11:52 
 Mēs pieradinām kādu un tad vienkārši ļaujam viņam aiziet... Sākumā tu pat neko nenojaut, bet tad pēkšņi saproti, ka arī viņš tevi ir pieradinājis. Bet ir jau par vēlu - tu viņu palaidi. Viņš samierinājās un arī tev ļāva iet. Bet tā jau ir - saimnieks pieradina suni, un suns pieradina saimnieku.
 _eerms_ 2004-06-03 01:39 
 lielaako ties jau mes pashi ljaujamies pieradinaaties.. , ir arii protams taadi gadiijumi ka principaa pasaka ka tas nav nekas nopietns, bet eniivei "subjekts" grib vairaak nekaa parasti principaa rezultaats ir taac ka jams pac sev ir iestaastiijis ka tomeer varbuut ir kada iespeeja .. stulbi ne ?? bet reaali..
 didii_girl 2004-06-10 21:35 
 to visu var apskatiit no divam pusem+vel pielikt tresho.labi.
 _Veneera_ 2004-07-01 18:08 
 Es pilniibaa piekriitu - par pieradinaatajaam radiibaam mums ir jaatbild, nedriixt taa wnk pamest taas un izlikties, ka nekas naw bijis..Pieradinaashanas process pats par sewi ir jau atbildiibas uznjemshanaas, kas nenotiek taapat no sewis, tas notiek, jo tam atljauj notikt un ja tu to atljauj, taatad esi uznjeemies atbildiibu par otru un par pieradumu, kas rodaas...NEDRIIKST taa wnk pamest pieradinaato..ja arii tewi wairs nesaista pieradinaatais kaa miilestiibas un kaisles objekts, tad wismaz paliec ar winju un esi tuwumaa, lai atradinaashnaas notiek pakaapeniski un lai wismaz pieradinaatais speej just tawu gariigo tuwumu...uzswars jau tiek likts uz to, ka newajag to basta teikt un pazust, bet ka wajag buut saprotosham pret pieradinaato un saprast, ka otram saap tachu, kaut gan tew taa wairs neliekaas un taa nejuuties..
 Middleman 2004-07-25 16:43 
 Muusdienu sabiedriibaa shiis normas vairs nestraadaa.
 Gicene 2004-08-17 14:03 
 Kad, tiek izbeigtas attiecības divu cilvēku starpā - smagi noteikti ir gan vienam, gan otram. Nenoliedzami, dzīvojot kopā cilvēki viens pie otra pierod. Ikviens cilvēks vēlas mīlēt un lai viņu kāds mīlētu ļoti, bet ne vienmēr izveidojas abpusēja mīlestība. Bezšaubām, agrāk vai vēlāk tas otrs cilvēks neiztur un atklāj otrai pusītei, kura tik ļoti mīl un dievina savu mīļoto cilvēku, ka attiecības vairs nevar turpināties, ka tām nav nākotnes. Tiešām, nav viegli atteikties no mīļotā cilvēka, kurš ir bijis Tava ģimene, atbalsts,ir bijis kopā priekos un bēdās, ar viņu ir tik ļoti daudz, kas pārdzīvots, un beigās viņš pasaka, ka viņa sirsniņā tomēr ir tukšums, tā klusē un nespēj atrast tos tik vajadzīgos impulsus. lai abām pusītēm būtu labi arī turpmāk. Nekas cits neatliek, kā pieņemt šo faktu, gaidīt, kad laiks sadziedēs dziļās brūces sirsniņā.
 dragon_kiss 2004-08-24 13:37 
 njaaaa.......pats biju pieradinaats biku atgaaaja!!!!! bet taatad ko gribeeju teikt- visi cilveeki daudz maz ir egoisti, jo veelas lai pasjiem buutu labi.....tas taa ir iekaartotz.............
 jeta20 2004-08-26 12:52 
 Tagad mani skumjas māc...tik tiešām,vai mēs esam atbildīgi par tiem kurus pieradinām..?Un viņi ir vainīgi, ka mūs pieradināja..? Nu ja...kādam taču jābūt vainīgam par nelaimīgu mīlestību..izniekotu dzīves posmu..sabrukušu draudzību.
 Siimba 2004-08-29 02:00 
 Manupraat pirms saakt attieciibas ar otru cilveeku ir jaanoskaidro, vai vinjsh tieshaam veelas attieciibas, vai tikai iisas paarmainjas savaa pierastajaa dziivee.Ja otrs ir skaidri un gaishi pateicis, ka vinjam ir gjimene, tad nevajag iedomaaties, ka vinjsh to pametiis, lai dariitu laimiigu tevi. Driizaak jaapadomaa par to, ka peec neilga briizha arii tu vari palikt par vieniigu dziives rutiinu, kas jaamaina. Protams, ja ieprieksseejaa veesture tiek sleepta, tad varbuut ir arii iluuzijas par iespeejamaam attieciibaam. Bet taadaa gadiijumaa ir jaasargaas veel vairaak, jo tu nekad nebuusi pirmaa vietaa. Un par pieradinaashanu vispaar nevar buut ne runas. Tas attiecas tikai un vieniigi uz buutneem, kas pashas par sevi nevar paruupeeties, tai skaitaa arii beerni. Katrs pieaudzis cilveeks sevi var apgaadaat un par sevi un savu eksistenci ruupeeties. Taapeec ir smiekliigi, ja katru graamatas citaatu iztulkojam sev pa praatam. Un vispaar interesanti vai pati autore apskata arii atsauksmes????Vislielaakaa muljkjiiba ir peec tam uzpliities ar tiem pashiem telefona zvaniem, ar kuriem pati sevi vien tracini, iespeejams padarot necieshamu dziivi arii tam cilveekam kursh tevi kaadu briidi pat dariijis laimiigu. Bet ja arii tas ir bijis briidis, tad esi pateiciiga par to.
 Kanjepite 2004-08-29 21:13 
 Tu esi atbildīgs par to ko esi pieradinājis, precīzāk manuprāt par to ko esi darījis no sevis atkarīgu. Cilvēks nevar būt bezgalīgi atkarīgs no cilvēka, kuram viņš ir kļuvis vienaldzīgs!
 Ottomars 2004-09-02 09:53 
 Situācija ir parasta. Kāpēc uz ielām ir tik daudz pamestu dzīvnieku.Bet cilvēks taču nav dzīvnieks.Bet varbūt ir? Tagad ir ļoti vienkārši,ja patīk-nāc šurp -ja nē-ej pī..pī..utt. Kas pirms tam bijis nav svarīgi,vai ne ? VIENTULĪBA šausmīga lieta. Novēlu LOLITAI neatrasties OTRĀ pusē.Ir labs teiciens-ko sēsi,to pļausi.
 _asthma_ 2004-09-06 15:29 
 godigi sakot mees vissi esam tikai un vieniigi cilveeki, un cilveeki var arii kljuudiities, jaa mums piemiiit ari taada iipasiiba kaa neatbildiiba, nu vismaz daziem, un gruuti teikt par to pieradinaasanos. Cilveekiem iisteniibaa gribas pasiem kaadam pieradinaaties lai justu ka vinjs kaadam ir vajadziigs, dazreiz tas ir appuseeji un tas vis paarveersas par kautko lielaaku, bet nejau vienmeer taapaaec jau taa ir dziive un visaadas gruutiibas ir taas celjaa.
Cilveeki kljuudas un tur nekaa nepadariisi. bet ko lai zin iespeejams tas sleepjas kautkur dzinjaak muusos...
 Sepia 2004-12-05 14:32 
 manupraat, "sex un lielpilseeta " Tevi taa saviljnjojis, ne?
juuties kaa filmas varone?
nav jau slikti- tikai ..............nu jaa
 Noelle 2004-12-10 17:48 
 pieradinaat, vai nepieradinaat...jebkuraa gadiijumaa, kad runa ir par sajuutaam, cilveekam pasham to gruuti kontroleet. Un tad, kad paa tevi naak apskaidriiba, ka nu esi pieradis, vai pieradinaats, jau ir par veelu...un veel saapiigaak ir tad, ja viena no puseem saprot, ka viss ir beidzies...
Tikai shii pieraduma deel, tu joprojaam velc shiis attieciibas kaa taadu katjiiti aiz astes un nespeej pateikt, ka viss ir beidzies, ka visi skaistie vaardi, kuros meegjinaaji izteikt savas juutas nu ir TIKAI vaardi.
No savas pieredzes varu pateikt, ka nevajag paklauties shim pieradumam...vienkaarshi atvadiities. Un taa ir labaakaa izveele, ko esmu izdariijusi...atvadiijos un aizgaaju...un nedevu ne otro, ne treso iespeeju...
 scorpiniite 2004-12-18 03:18 
 tishi shaadu teikumu ljoti daudzi neatziist par patiesu, bet taada ir mana paarlieciiba un es ar to arii reekjinos!viirishi na vienmeer ir tie kuri to nepienjem-taas biezaak ir vinju "jaunaas" meitenes kad iejaucas "bijusho" attieciibaas ar tekstu-vinsh jau nav vainiigs ka tu iemiileejies...Ir cilveeki kuriem vienkaarshi ir paaraak maz smadzenju lai saprastu ka dazas lietas notiek nedaudz savaadaak kaa vinji domaa!!!
 mazaa_zivtinja 2005-01-01 15:09 
 neviens cilvēks nevar izskaitļot teorētiski, ar kādu partneri viņam būs labi. Tas ir jāmeklē praktiski, un tātad, partneru maiņa ir pilnīgi dabiska parādība, kuru nevajag uztvert kā neveiksmi.
 Eila 2005-01-19 21:51 
 Tie ir ļoti patisi un skaidri vārdi, īstas lietas īstajā vārdā. Paldies par to, ka nepaturēji to sevī, bet uzrakstīji. Vienkārši pašam var citreiz šķist, ka tās ir sāpju pilnas muļķības, bet esmu pārliecināta, ka šie vārdi daudzos liks pārdomāt savu rīcību. Tā iemesla dēļ tie arī ir dzīvi.Ar cieņu......
 bettta 2005-01-21 19:45 
 Ja divi viens otru miils,saak dziivot kopaa,vini pamazaam pierod viens pie otra.Pierast,sarast,taa varbuut ir taa labestiigaa pieradinaasana.Nevis paarveidosana peec sava praata,bet pierasana,kas sava veida miilestiiba.Un atbildiiba par kopdziivi,par to cilveeku,kurs ir pieradinaats un pie kura ir pierasts.Vieniigais,es veel joprojaam nespeeju saprast kaa divi kaadreiz viens otru miileejusi cilveeki,saradusi mincuki,kluust par pleesonaam,kas vairs nespeej sadziivot,vai taas ir alkas peec briiviibas,kas ar viniem ir noticis?
 bettta 2005-02-10 16:46 
 Pieradinaasana ir radnieciigs vaards pieradumam-ja divi cilveeki uzsaak kopdziivi,vini saak pierast viens pie otra,jo katram ir savi pardumi,ieradumi.Kad esi iemiileejies,ir kait kaada paardabiska speeja pienemt otru gandriiz pilniibaa,tu uzticies,tas fascinee,bet reeaalaa dziive veido savas korekcijas-steiga,darbs,stress utt.un iesleedzaas sevis saglabaasanas mehaanisms,kas vairumam liek mukt no otra,jo liekas vienam buus vieglaak izdziivot.Un vairs es nezinu-paliks princis pie savas rozes,vai varbuut roze iedzels un liks aiziet.varbuut vini paliks,pieradiis,mociisies,varbuut atkal atradiis to,kas reiz bijis,kas vinus satuvinaajis un laus buut laimiigiem.Bet varbuut vini tomeer aizies katrs savu celu,bet tad,kad dziivee buus seviski gruuti vini naaks viens pie otra-saapnos.
 Latgaliete 2005-03-02 17:17 
 "Esi atbildīgs par to kuru esi pieradinājis" vajag attiecināt tikai uz dzīvniekiem un bērniem.
 Kakis007 2005-06-08 15:55 
 Nekas nav muuzhiigs, arii attieciibas. Un vienmeer vienam saapees vairaak. Vai buutu sapraatiigi taapeec vainot otru, uzveljot atbildiibu par Dveeseles ciesjanaam? Un kas tad patiesiibaa tik ljoti saap, vai tikai ne aizvainotais ego? Parasti mums pietruukst dziives gudriibas, lai neizpostiitu to, kas tik labi iesaacies...
 fiata 2005-07-11 15:37 
 Pirms ļaujies pieradināties, apdomā labi, kam uztici savas laimes atslēdziņas! Un tas ir jādara noņemot rozā brilles un paskatoties no malas...bet tas nav viegli!
Un vienmēr ir jāpatur prātā, ka jādzīvo ir šodien...un uz šīs pasaulītes nekas nav mūžīgs...pat saule debesīs reiz dzisīs...
 adrens 2005-09-03 02:45 
 priex, ljautinji talantiigaaki par Sant De Ekziperii- vinjam lai pasaastiitu shis dziljas domas buuutiibu naacaas sarakstiit veselu graamatu... tiesa forshu un skumju..
 Hostessa 2006-01-22 18:56 
 Mēs esam atbildīgi par cilvēkiem, kurus pieradinam!!!
Mēs pieradinam un arī paši vēlamies būt peradināti..pie kāda..
Būt neatkarīgam un brīvam...nozīmē būt vientuļam un nevienam nevajadzīgam...
 keita_black 2006-03-03 17:19 
 reiz es miileejukaadu...vinjs mani ne un abi to zinaajaam, tomeer kaadu laiku bijaam kopaa...un tas bija skaisti...zinu, ka tas nebija ne zheeluma, ne vainas apzinjas deelj...es vinjam tobriid biju vajadziiga...
diivaini, es zinaaju, ka vinjs aizies, tomeer nzinaaju, ka tas tik ljoti saapees...
esmu paarsteigta par vinja pacietiibu, ka vinjs atbild uz manaam sms, veestuleem, pat reizeem atnaak satikties ar mani, kad es ierosinu...tikai tagad saaku domaat, ka tas vareetu buut gruuti..un ka varbuut vinjs juutas vainiigs manaa priekshaa...es ceru, ka nee...jo tagad es labpraat buutu tikai vinja draugs, man kaa cilveeks vinjs ir ljoti noziimiigs un miiljs, es augstu veerteeju vinja viedokli un dziives uzskatus...es ceru,ka arii vinjam es esmu draugs...nevis uzmaaciiga bijusii, kuras priekshaa vinjs juutas vainiigs, ka nespeeja vinjumiileet...jo sirdij jau nepaveeleesi..arii manas juutas jau ir mainiijushaas..
 Cacka 2006-04-24 14:16 
 Mees ESAM atbildiigi par to ko pieradinam..Taapeec jaauzmanaas KO mees pieradinam..
 Neroli 2007-10-04 22:38 
 cik cilveeku tik viedoklu. Diemzel padomus citiem mes makam dot un pasi savu dzivi nemakam dzivot
 AnitaH 2008-08-03 23:05 
 "Mazais princis"! Mmm... es PAR Patiesību! :)
Twitter Draugiem Facebook
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅