FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Viņš un es, bet pa vidu - jūra...

 autors: Savanna  lasīts 8347 reizes komentāri: 59 

Patiesībā domāju, ka šāda situācija ir daudzām jo daudzām latviešu sievietēm (protams, ne tikai latviešu).

Esmu ar savu draugu, vai pareizāk, civilvīru, kopā jau 5. gadu. Šobrīd audzinām meitiņu, kurai ir nedaudz vairāk kā gadiņš. Abi mācamies un kopā esam vakaros vai arī brīvdienās. Visā visumā skaista dzīve, katram savi pienākumi un sadalīta atbildība, bet drīz tas atkal pagaisīs. Viņš vasaras sākumā atkal dosies jūrā. Nezinu vēl uz 4 vai 6 mēnešiem, varbūt, uz 8.

Šobrīd ir viss tik skaidrs, bet dienu pēc viņš aizbraukšanas viss sāk brukt kopā. Nav vairs kam paprasīt padomu par tehniskām lietām, nav kam izsūdzēt dienas nepatikšanas, nav ko samīļot zem segas utt. Tas viss peld kaut kur tūkstošiem kilometru attālumā lielā dzelzs kastē... Viņam ir grūti, jo visapkārt ūdens... nav kur patverties, kad gribas vienam izlādēties, nav kur aiziet pastaigāties, nevar arī ņemt un piedzerties... es jau nesaku, ka viegli. Arī man ir grūti, jo it kā jau tas ir viņš, kurš pamet ģimeni kaut arī ir tai vajadzīgs. Galvenokārt jau morālais atbalsts ir tas, kurš pietrūkst viņa prombūtnes laikā.

Un tad sākas problēmas... Draugi apzinoties situāciju sāk pastiprināti pievērst uzmanību - daļa, lai mani uzmanītu no nedarbiem, bet citi - lai uz tiem pamudinātu. Gadās jau visādi, jo šajā laikā, kad tik ļoti trūkst maiguma un sapratnes, katrs smaids un kompliments, kaut arī no cita vīrieša ir ļoti gaidīts. Nekas vairāk par apskāvienu vai skūpstu, bet arī tas jau liekas daudz... vai tā ir krāpšana? Vai arī tā ir tikai atbalsta meklēšana? Kā tikt galā ar vientulību tajos 6 mēnešos?
Ja kādam ir kas sakāms vai piebilstams - gaidīšu!

Komentāri
 raganaNr1 2003-04-08 18:38 
 Savanna,negribu Tevi mācīt dzīvot,bet vai Tu pati neesi izvēlējusies šādu dzīvi?Un ja jau reiz esi izvēlējusies,tad,piedod,nesaprotu Tavu gaušanos par grūto "jūrnieku sievas" likteni.Padomā,kaut vai par to,kādas alternatīvas ir viņam tur ūdens vidū -dzelzs kastē,tajā pašā laikā,Tev ir meitiņa.
Un,ja runa ir par draugiem,kas cenšas pastiprināti pievērst Tev uzmanību - tie vienkārši - nav draugi!Tas protams ir mans - subjektīvais viedoklis!:)
 algars 2003-04-08 18:58 
 Juurnieka sievas liktens ir taads kaa vinjsh ir...savs ruugtums,savs saldums.No savas pieredzes varu saciit ,ka milzu noziime ir taadiem kaa "kopiigiem projektiem",parasti jau tie ir beerni.Viss paareejais ir suudiigi,muuzhiigaas shaubas,bazhas,ceriibas,meli,dropes krastaa utt.,utjpr...Meklee sev liidziigaas juurnieku sievas,kopaa ir vieglaak,vechi juurjaa jau ar ir barinjaa.
 Lea1 2003-04-09 08:28 
 Dzīvē mēs saņemam ko pelnījuši un iegūstam, jo vēlējāmies.
Saki, vai pirms saistījies ar šo cilvēku, zināji, ka viņš iet/ies jūrā?
Ja zināji, tad biji gatava šim liktenim, bet, ja nezināji, tad Tevi neapskaužu, jo tas ir kā sniegs vasaras dienā...
Negribu ne uz ko Tevi pamudināt, bet atceries senas patiesības:
1. Ko sēsi, to pļausi;
2. Dzīvojam tikai vienu reizi (vismaz šajā ķermenī)
3. Viss kādreiz atnāk atpakaļ..
Tas ir viss, ko varu Tev pateikti, diezgan pretrunīgi, vai ne?
Lai Tev veicas!
 licita 2003-04-09 09:03 
 Arī es agrā jaunībā biju līdzīgā situācijā, bet man neradās jautājums - saglabāt uzticību vai ļauties kārdinājumiem. Tagad saprotu, ka tas pat bija neapzināti tai vecumā, bet zināju robežas, kuras nedrīkst pārkāpt, lai neciestu pati. Man ļoti patika Algara ieteikums. Manuprāt, īsti vietā, padomā par to. Ticu, ka pratīsi pieņemt pareizo lēmumu un nesteidzies! Lai Tev veicas!
 TEA 2003-04-09 12:49 
 Var ja būt, ka ar līdzīgām jūrnieka sievām ir vieglā, kā to iesaka algars. Bet dzīve ir kā pagale ar diviem galiem. No vienas puses - man ir skumji, man ir garlaicīgi, man vajadzīgs mierinājums, padoms un miesas iegriba - tūlīt !! Bet no otras puses - es piemēram vēlos uzticību kā mūra sienu - nesatricīnāmu un nesagraujamu, vēlos arī lai uz mani var paļauties. Jo citādāk nekas cits kā vien nodevība nesanāk. Tādu esmu skatījusies visu mūžu. Man tā riebj. gribu kaut ko (bet vispār jau visu !!!) paliekošu. Nu, mīļā Savanna,ja Tu arī to izvēlēsies - stiprini mugurkaulu, nocietini vājumu (ne sirdi) un turies, mās !
 Mezonigaa 2003-04-09 13:21 
 ...ljoti skaudra teema.Jurnieks vai talbrauceejs,vai vienkaarshi - aizbrauceejs uz ilgu laiku.Zinu kaa Tu juuties,bet otram ieteikt kautko ir ljoti gruuti.No sevis zinu tikai to,ka katram ir sava personiskaa dziive,kas neattiecas uz nodibinaato gjimeni.Un tas ietver diezgan daudz un no taa izrietoshas sekas.Tas nenoziimee nodeviibu u.tt,neparproti Jo... ja otrs atrodas ilgstoshi prom...taa vairs nav kopdziive,taa jau ir cita dziive.Un mees nedriikstam sevi nosodiit par to ko daram katrs atseviskji,un paarmest viens otram,jo esam abi pienjeemushi shaas lomas - aizbrauceejs un paliceejs.Es esmu prom jau gadu no savejaa...kaada jeega bija palikt?! arii vinsh devaas promjaam,tikai iisaakos reisos...Tada dziive,bet mees jau pashi pienjemaam lemumu.Taa bija muusu izveele.Bet tas nenoziimee,ka mees kautko nozelojam,nee.Takaa,turies Savanna,viss ir tavaas rokaas!
 licita 2003-04-09 13:43 
 Jā, runa jau nav par ideāliem, bet par dzīvi tādu kāda tā ir - ar šaubām, vilšanos un arī nodevību. Bet bez tā taču mēs nezinātu, ko nozīmē īsti prieka mirkļi un patiesi jauki cilvēki. Un to ir vairāk. Ne visus tā uz reizi var pamanīt un novērtēt. Mario Pjūzo saka: "Pagātne paliek pagātne. Nekad negriezies atpakaļ. Ne pēc iemesliem, ne attaisnojuma, ne laimes. Kāds esi, tāds esi, un kāda pasaule ir, tāda tā ir." Pilnībā piekrītu.
 Dzhastimeja 2003-04-09 14:11 
 pēc licitas - un to arī pretī saņemu !!! Ar to jārēkinās
 sajuuta 2003-04-09 18:38 
 Savanna, vai Tu tici Dievam?
 TEA 2003-04-10 08:26 
 Savanna kl;usē un mēs nevaram neko spriest par viņas domām - vienīgi par šaubām un vēlmēm. Bet paldies sajūtai - labs jautājums. tajā ir arī visas atbildes , ja kāds grib tās saredzēt.
 mikimause 2003-04-10 16:37 
 Ja mājās ir par ko rūpēties,tici vai ne nemaz tik grūti nebūs sagaidīt savu Jūrnieku...Un tie "draugi" tiešām ir tikai pārbaudījums gan tev,gan pārējiem,paļaujies tikai uz savu sirdi un,lai nav jānožēlo ...Moralizēt mēs mākam,padomus arī dot varam,bet jāturas būs tev,Bet par "draugiem"...turies no viņiem tālāk,jo mēles ir garas,prāts īss..un parunāties un palūgt kādu mazu padomu var arī mums...)))))))))))
 kocha 2003-04-10 16:45 
 Sveika, es smu juurniece ar staazu un straadaaju 6x6meeneshu grafikaa.
Saprotu,gruuti vienai bez drauga, bet vai vinjiem tur ir viegli?Visu laiku vienas un taas pashas sejas,simtiem reizu izrunaatas lietas
,nekur nenosleepties. Taas veel ir pukjiites gruutajaa juurnieku ikdienaa. Un tad veel domas par maajamm,kad nau nekaadu zinju.Draugi naak un aiziet,paliek iistaas veertiibas.T ev ir visas iespeejas nodibinaat juurnieku sievu un draudzenju klubinju.
 TEA 2003-04-10 17:10 
  Bet savanna klusē - diskutēt nevēlās. Tātad cilvēkam tiešām grūti izvēlēties ceļu. Kocha labi pateikusi.
 cimicifuga 2003-04-10 20:08 
 Vai tu esi kaut ko dzirdeejusi par vientuliibu, kas ilgst gadiem?
Es jau gribeetu atkal teikt, ka juurnieki pasi vienmeer izveelas nepareizaas sievas, kuras nav speejiigas gaidiit... neprot... bet varbuut nav veel iemaaciijusaas... Tu esi tik jauna, ka gribu ticeet,- gan jau iemaaciisies.. Galvenais, lai juus viens otram buutu gaidiisanas veerti.
 Rokijs5 2003-04-11 09:14 
 ...biezhaak mums ir zheel pashiem sevis, diemzheel.Tieshaam, ie jaabuut kopiigam meerkjim, ir jaauzdod jautaajums-cik ilgi? Cik ilgi Tu dosies projaam? Vai Tu to veelies? Vai taa ir tava dziive, tavs dziives veids? Varbuut tu vienkaarshi beedz? No manis. No sevis.Vechi juuraa iet dazhaadu iemeslu dziiti. Pelniit lielo naudu. Paarvareet lielo gruutiibu. Pieraadiit citiem un sev , ka es to varu. Ieguut citu apbriinu- kaads es!Visgruutaak ir ar tiem kam tas ir dziives veids un pat jeega.Ar tiem ,kas taadaa veidaa sevi realizee. Ja tas ir tikai naudas, ja tas ir tikai iislaiciigi ( ja par iislaiciigu var saukt gadus) tad baudiet katru mirkli , ko esat kopaa. priecaajaties par katru mirkli kad esat kopaa visi triis. Gruutaak buus tai mazajai dveeseliitei...galvenais ir -ko Tu pati gribi un nedomaa par to ko teiks citi.Bet tos kuri vedina uz nedarbiem, tos nesauc par draugiem...
 rozhuks 2003-04-11 14:36 
 Es nedomaaju ka taa buutu kraapshana, jo tu nezini ko dara vinjsh..., jo nav tevi nav tavu miiljo vaardu. Vinji neteiks ne vaarda ja arii ir kas biji, bet tas bija tikai taapeec ka truuka tava miiljuma. Taapeec nedomaaju ka tas ir kaads noziegums ja tu sevi nedaudz palutini ar viirieshu sabiedriibu, komplimentiem, glaastiem, skuupstiem. Tikai nevajag sevi paaraak nosodiit, jo dziivee caur dzaudzko jaiziet. Veelu tev veiksmi un izturiibu.
 kocha 2003-04-12 16:59 
 Juura ir netikai pelnjas avots,bet gruutiibu un paarbauzu vieta. Taa veel ir iespeeja kaut ko redzeet,saliidzinaat.Dabas stihijas un cilveeka pretestiiba. Baisms skaistums un aizraujoshs skats. Asas izjuutas un sevis pieraadiishana. Vispaar tas ir kaa purvs kuraa grimsti,netiec prom.Daudz kas sakraajies pa shiem gadiem,atminjas, ftograafijas.Viens gan ir fakts, drugus pazaudeesi noteikti, jo kameer esi prom ,viss mainaas veeja aatrumaa.Atbraucot maajaas esi atpalikusi no dziives.Krasta draugi pazudushi un mekleet jaunus gruuti.Ekipaazhas biedri apnikushi kaa ruugtas naaves.Taa kaa nevienam nav viegli ne krastaa, ne juuraa.
 dolce 2003-04-13 15:01 
 daa uzhhh...agri esi saakusi kopdziivi...un vispaar, raksts izskataas peec jaukas provokaacijas!:))
 la_ 2003-04-13 20:19 
 dolce, kursh gan te runaa par agrajaam kopdziiveem?:)))
provokaacija vai nee, bet tomeer muusu laikos un kultuuraa paarsvaraa mees pashi izveelamies partneri, ar ko buut kopaa.. un kaa.. taapeec taads vispaariigs teiciens vietaa arii sheit manupraat - ja gribi, tad ciet un nemaini neko, un tad taa arii buus Tava izveele, bet tikai ar noteikumu, ka nedriixti gausties..:)
 Eff 2003-04-13 23:25 
 sorry, ja nav gluuzhi vietaa, bet:
"labaak miileet un ciest, neka nemiileet vispaar" ~(c) MIB
un kas tad, cits, ja ne cieshanas un gaidiishana ljauj sajuust pilniibu, pietuvojoties emocionaalo speeju robezhaam, kaut arii tam apaksheejaam [robezhaam] - bet viegli jau neviens nekad nebija soliijis.
izskatas te savacies padomdeveeju pulcinjsh:)
pievienojoties tam: lai skupstu, kompilmentu un glastu apspriehsana paliek citu zinjaa:), bet no ka IMHO ir jaaatturas t.i.: no naakoshas dienas gaidiishanas, no dienu skaistiishanas; izturoties pret laiku ar cienju, saudzeeshanu un lietderiigo piepildiishanu
 sabiine 2003-04-16 16:16 
 a ko dariit? taada ir dziive. attaalums satuvina, bet dazkaart arii izskir. mees visi vairaak vai mazaak ar to reekinamies. pati nupat atgriezos no Vaacijas. biju skirta no sava drauga tikai vienu nedelju, bet sii nedeelja muus ir satuvinaajusi maksimaali.
vajag miileet, ticet un gaidiit. ja miilestiiba ir patiesa, tad nekaads laiks nav par ilgu!
 hereze 2003-04-20 15:45 
 Jaa, iista miilestiiba bez Dieva nav iespeejama. Tas ka Tu tiecies peec viirieshu maiguma, tas ir normaali, jo kaa Tu pati teici Tu esi vientulja. Bet tas Tevi nepiepildiis, tas viss iislaiciigais ir maaniigs....
 harpija 2003-04-20 17:15 
 atieciibas stiprinot attaalums, tas taas leenama ziniicina, jo sevishkji, ja nav miiletiibas...paadomas, vienmeer jau ir pasts, lai ar noveeloshanos bet ir...katram sava izveele...
 anija 2003-04-20 21:15 
 Satiecies ar draugiem,iepaziisties ar jauniem pazinjaam,izpriecaajies,bet neljaujies kaardinaajumam ar citu cilveecinju...Jo vai tas ir taa veerts-zaudeet sirdsapzinjas skjiistiibu?
 Savanna 2003-04-23 09:34 
 Sveikinji... Zheel, ka laiku kluseeju... Patiesi. Bija probleemas un veel arii briivdienas studijaas... Bet tas ir siikums. Paldies par padomiem un idejaam!

kocha, tev bija laba ideja par to klubinju, kaa nekaa - kopaa jautraak!

Jaa, es ticu Dievam, bet ne taadaa Biibeliskaa izpausmee. Vinjsh ir kaut kur un kontrolee notiekosho, sargaa no likteniigaam kljuudaam, bet vinjsh nav tas par ko tiek rakstiits Biibelee vai sludinaats bazniicaa. Shis visu laiku aprunaatais teels, manupraat, ir pavisam savaadaaks , gaishaaks un arii vinjsh meedz kljuudiities noraadot virzienu.

dolce, taa nav provokaacija. Rakstiiju to, ko juutu un domaaju, un visu no savas pieredzes navis izdomaatus pekstinjus. Bet tas par agro kopdziivi gan taisniiba.

 kocha 2003-04-23 20:08 
 Savanna, ceru viss buus labi. Arii vnjam nav viegli.Esmu redzeejusi kaa saluust it kaa ljoti stipri viiri. Vairaak miilju vaardu no maajaa.Nebaidies paastaastiit vastulees ko dara mazais,kaa maaciibas kaada probleemas nospiez.Tur katra zinja ir no svara.
Jo vairaak sarunaasieties,jo vieglaak
buus Tev arii vinjam.Tici galvenais sev un mazajam.Ar miilju sveicienu.
 Linda 2003-04-25 11:21 
 Sveiki! Oho, paziistama situaacija, jo arii mans miiljums ir juurnieks. Kaa tur Tev bija - vinsh un es , bet pa vidu juura.

Par tehniskaam lietaam.. Nu kopsh attiistiijusies sadziives tehnikas industrija, vakarus par mociibaam nevareetu nosaukt. Ar siikiem remontiem, tipa kraans tek, protu tikt galaa. Lielaakas katastrojas (tfu, tfu, tfu) nav gadiijushaas, elektriibas siikumus , nekautreejos, prasu kaiminjiem. Pagaajusho nedeelju puika kuulenjoja pa diivaanu, salauza kaut kaadus mehaanismus, viira braalis salaboja. Taa ka nav tik traki.

Domaaju, ka visai nederiigs ir padoms par tiem juurnieku sievu klubinjiem. Tomeer mees esam visai atshkiriigas ( vecuma, tautiibu, dziivesvietas, nodarboshanaas, beernu vecuma zinjaa u.c. ), lai meeginaatu satikties vai kaa citaadi tuseetos kopaa. Katrai sava dziive un savi atbalstiitaaji.

Atziishos bijushi man dazhi saansolji... Bet nenozheeloju. Pieljauju, ka viirs kaut ko nojaush, bet piever acis. Jo ne tikai vaardos , bet darbos esmu pieraadiijusi, ka esmu iista muura siena arii tad, kad vinjam gaajis s...gi, bijushas veseliibas probleeminjas, naudas truukums, tajaa pashaa laikaa esmu penaaciigi noveerteejusi un apbriinojusi vinja panaakumus, drosmi, humora izjuutu u.c. labumus.

Negribu lietot vaardu "gruuti", lai labaak ir "skumji" ir tad, kad kaut kas neveicas ( darbaa konfliktinji, sesiju laikaa kaads briesmiigs eksaamens, puika slimo), tad gan gribas tikai viira plecinju, uz kaa paraudaat vai tad, kad baigie man prieki vai panaakumi, tad arii gribas tikai ar vinju nosvineet, tas tochen... , a paareejaa laikaa, ko par ikdienu sauc, tik rulleejam ar siiko uz priekshu :)))))
 kocha 2003-04-25 19:18 
 Ja jau muusu juurniekiem taada laba muura siena, tad arii reisaa ir vieglaak straadaat.Bet par klubinju dmaats internetaa.Jaunajaam maaminjaam ne vienmeer ir ar ko atstaat mazuli,vareetu izpaliidzeet viena otrai.Taadas luuk manas domaas.
 aandzaa 2003-04-25 20:34 
 Veicas gan Savannai! Ja mana sieva vismaz uz pāris mēnešiem aizbrauktu jūrā,..un mūs šķirtu kaut vai savanna...
 gvendaline 2003-04-25 23:44 
 nu ko...teikshu kaa ir...vai nu ej juuraa vai pamet,jo vinsh tev uzticiigs nebuus,pat ja apgalvos preteejo,tici man,es zinu...taada ir kuga dziive...
 DaRc^ 2003-04-26 15:36 
 ... mees visi alkstam miilestiibas un uzmaniibas, bet iztureet 8 meeneshu - tas ir aarpus mana sparaata robezhas ... savanna turies!
http://hogz.times.lv/mat_and_rob.jpg
 zuzanna2003 2003-04-26 18:03 
 mani satriec šeit uz vispār sabiedrībā valdošais sieviešu naivums!
fakts, ka esi no viņa emocionāli atkarīga, neko vairāk par "sirdsapziņas šķīstību" tiešām nedod. bet jebkura veida atkarība ir postoša jebkādām attiecībām... it īpaši ja tās nav juridiski nostiprinātas.
man liekas attiecību bagātība ir brīvība un diskusijas par kaut kādiem nez kādiem ļaunajiem kārdinājumiem un Dievu, ir vispār smieklīgas. Nu, ja ļoti gribās, lai kāds samīļo, tad, lai taču samīļo! Kāpēc jāmokās?
 itjustme 2003-04-26 20:07 
 Skumji,skumji māsiciņ!!!
Bet te dazi pareizi saka,tu taks pati
izvelejies sev tadu dzivi.Es tagad tevi nevainoju,bet tada ir dzive un miilestiiba.:)Paulucis
 rags 2003-05-02 12:05 
 Esiet sveicināti!Arī starp mani un..sievu ir jūra(viņa gan nav jūrniece:))) ).Sievuks svešās zemēs stāda rozes,jau otro gadu..šķiramies uz mēnešiem 7-9..Ir grūts darbs,garas darba stundas,praktiski bez brīvdienām...Pietrūkst daudz kā,bet visvairāk viņai trūkst bērnu..Bet par tiem vīriešiem--viņa reiz,kā atvainodamās,teica:neesmu jau no koka...es saprotu,jo kādeiz jau nevajag daudz-kāds acu skats,rokas pieskāriens,deja,skūpsts,kāds glāsts..Tā ka Savanna-nebremzē!!Ja Tev ir kāds paties un īsts draugs,kas nepārkāps TO robežu-ļaujies tam acu skatam...Strīdās jau--vai var būt sieviete un vīrietis viens otram TIKAI DRAUGS--bet,no savas pieredzes,zinu,ka tā var būt....:))))
 Savanna 2003-05-07 10:25 
 rags, paldies par uzmundrinaajumu. Ceru, ka arii mans cilveecinjsh domaa taapat kaa tu. :)
 Kukla 2003-05-07 16:09 
 Nezinu gan, pati strādāju jūrnieku darbā iekārtošanas uz kuģiem uzņēmumā, un katru dienu redzu izmisušus jūrniekus, kuri mēģin aiekārtoties darbā, bet diemžēl neiznāk, jo nezin to vai citu (nav nokārtotas formalitātes, nezina angļu valodu un tmldz.)Tev vajadzētu priecāties, ka tavs jūrnieks ir ticis darbā - un var nopelnīt naudu. Vai labāk ir ja nevar iztikt? Vai ģimeni uztur sieviete?
 Kukla 2003-05-07 16:10 
 Nezinu gan, pati strādāju jūrnieku darbā iekārtošanas uz kuģiem uzņēmumā, un katru dienu redzu izmisušus jūrniekus, kuri mēģin aiekārtoties darbā, bet diemžēl neiznāk, jo nezin to vai citu (nav nokārtotas formalitātes, nezina angļu valodu un tmldz.)Tev vajadzētu priecāties, ka tavs jūrnieks ir ticis darbā - un var nopelnīt naudu. Vai labāk ir ja nevar iztikt? Vai ģimeni uztur sieviete?
 jordanas 2003-05-11 19:29 
 Savana!ja nebus naudas nebus neka.
 Mezonigaa 2003-05-14 12:00 
 ...naudai nav noziimes...diemzeel,parbaudiits jedziens, kaa arii attalumam starp cilvekiem,svarigakais ir sapratne,sirds siltums un tam neredzamajam,smalkajam pavedienam starp milotajiem!
 aldrix 2003-05-23 15:39 
 Arii es esmu juurnieks, taapeec ssii situaacija man nav svessa.Atvadu briizzi nav tie passi patiikamaakie un jautraakie ne man ne manai otrai pusiitei... Saprotu, ka ir lloti gruuti palikt vienai uz tik ilgu laiku, taccu veelos kaut ko pateikt, lai uzmundrinaatu!! Apzinna, ka tomeer ir kaads miillss cilveecinnss tur maajaas, kas tik lloti gaida un miil, mums juurniekiem dod speekus un veeleessanos straadaat! Bez jums buutu LLOTI GRUUTI :>
PALDIES juurnieku meiteneem!
 sunrisegirl 2003-05-26 13:27 
 Arii es esmu juurnieka,vareetu teikt,civilsieva.Un jaaatziistas,ka arii vinjsh pats sheit izteicis komentaaru.Varu tev tikai pievienoties,jo shii sajuuta ir Ai,cik paziistama!!!Paziistama liidz saapeem,liidz mieleem izbaudiita. Varu pateikt arii to,ka nav nekaa jaukaaka,kaa mana Miiljuma sagaidiishana lidostaa,kad redzu vinju atkal peec tik ilgiem prombuutnes meeneshiem,kad gribas visu laiku ar vinju runaat,bet vinjsh no taalaa lidojuma un ilgaa,vienmuljaa darba noguris,ka runaat nu nemaz negribas.Tomeer vinjsh runaa,jo arii vinjsh priecaajas taapat,kaa es.Un ljoti traumee taa apzinja,ka tagad ir labi,bet tomeer pienaaks tas briidis,kad Vinjsh atkal dosies prom.Zini,ja tev tieshaam ir skumji,tad vari rakstiit man uz "oho",ja veeleesies dziljaak parunaat,tad iedoshu tev savu e-mailu.Jo taadas lietas sapratiis tikai taadas sievietes,kuras pashas to paardziivo.
Turies:D!!!
 Kiberjaaklis 2003-05-28 01:20 
 Jaa,es uzskatu,ka taa ir kraapshana!Un tici,arii tavs civilviirs domaa tieshi taapat!!Tajaa pashaa laikaa,gandriiz par 100% esmu paarliecinaats,ka vinjs tur kugojot...Nu tu saprati.
 sweet_girl 2003-06-02 17:56 
 kas te par murgainiem textiem virmo apkaart???
 kondicija 2003-06-02 19:37 
 Vienmeer ir kaads kuram paprasiit padomu, atceries VIENMEER...
 Jūrnieks 2003-06-03 10:51 
 Oficieriem jurā (normālās kompānijās) ir iespējas ņemt līdzi savas sievas jūrā, tikai pašiem viņas jāuztur..
 vvr 2003-06-03 15:20 
 Savanna, miiljaa sirds, turies un klausi Lindu! ;) Un neklausi tos, kam fiziska uzticiiba ir vissvariigaakaa lieta pasaulee! Cik zinu, tad cilveeku attieciibas sastaav veel no daudzaam citaam jaukaam sastaavdaljaam. Galvenais - nepazaudee un neiznieko dveeseliiti! To dveeseliiti, kuru paziist un miil Tavs viirs.
 bomberman 2003-06-07 15:50 
 Miiljuminj, gaidi savu draudzinju un nevienu neklausies. Pa sho laiku vari padariit sevi labaaku. Apguusti jaunu profesiju, ej uz fitness klubu, maaci beerninjam ko skaistu un nepiecieshamu. Laiks paies ljoti aatri, ja Tu to aiznjemsi un ieveerosi to grafiku, ko pati izdomaasi. UN NEVIENU NEKLAUSIES! Klausies tikai sevi. Un ja tu samiiljosi kaadu, tad tas nav nekas briesmiigs, ja Tevi tas netraucee. Tikai cssssssssssssssss..... ;)
 marusja 2003-06-12 20:22 
 Uztver to taa, ka Tu esi viena n o retajiem cilveekiem, kam ir iespeeja saglabaat gaishas attieciibas ar vienu cilveeku liidz sirmam vecumam. Jo biezhaak gadaas taa, ka cilveeki diziives gaitaa viens otram vienkaarshi apniik. Tev tak tas nedraud. Iisto briiviibas veertiibu apzinaajos, kad izshkiiros- lielaaku laimi kaa apzinju, ka man nekas nebuus par to, ka zibeniigi peec vakarinjaam nenomazgaaju traukus, sen nebiju jutusi. Baudi briiviibu cienot savu "aiznjemtiibu". No pieredzes zinu, ka "sastiitaam" sievieteem peiveersh stipri vairaak uzmaniibas nekaa briivajaam. Laikam vainiigs miilama cilveeka spiidums aciis. Jo briiva sieviete daudziem ir drauds vinju briiviibai un iespejams, gjimenes laimei. Taadi jau vinji ir- piedziivojumus grib, bet atbildiibu negrib. Tagad uzziimee visus plusus un miinusus un padomaa, vai patiesiibaa ir par ko uztraukties? Tavi uztraukumi Tev liksies tikai siikas neeertiibas, jo tiem, kas dziivo kopaa diendienaa ir DAUDZ vairaak un lielaakas probleemas. Galvu augshaa, smaidu gan aciis, gan dveeselee!
 Mutere 2003-06-25 12:32 
 Daargaa Savanna!
Nav jau saprotams vai jums gjimenee irkaada noruna par uzticiibu, gaidiishanu, utt.Ja esat ar viiru sarunaajushi, ka otra prombuutnes laika varat izklaideeties un peec tam nebuus paarmetumu un shkjirshanaas, tad juusu dziivee vis ir OK.Bet ko saka sirdsapzinja? Kaa juustos juus ja zinaatu, ka viirs nav dzelzs kastee , ka arii tur var padraiskoties? Pirms dari, padomaa kaa justos tu vinja vietaa.Un galvenais cik stipra ir miilestiiba!
 Delmondeza 2003-07-30 16:10 
 OK, komentaari te ir dazhaadi un, paldies par tiem. Sava dalja taisniibas ir katram no rakstiitaajiem, citam vairaak, bet citam... nuja... dziivosim - redzeesim.
 Delmondeza 2003-07-30 16:12 
 PS. Savanna ir draudzene, un vinjai nodoshu juusu saciito, jo vinja pati kaut kaa netiek pie neta peedeejaa laikaa. :(
 Linda24 2003-12-08 09:50 
 Ja ari es esmu jurnieka sieva!Katram savs darbs un savas problemas,neviena darba vieta nav viegli.Manuprat,tas attalums padara vel briniskigakus tos mirklus,kad esat kopa,jo ikdiena ievelk tada rutina,ka sac aizmirst,to cik tev sis cilveks ir dargs un ipass,bet atnakot no juras,katra reize ir ka pirma un katra ir savadaka.Par neuzticibu-tas ir katra cilveka personiga darisana,jo katram morales principi ir dazadi,ja kadam tas skitis amorali,tad kadam normali,galvenais,lai tu pati varetu ar to sadzivot un taja pat laika ari nesapinatu otro pusiti.
 pinkk 2004-06-10 11:48 
 Ir taada lieta, la cilveeks kas man daudz noziimee vissu nedeelu nesatieku bet kad i iespeeja mums satikties tad kautkas mums izjauc sonedeel piemeeram Izlaidums CXitreiz vinss jau i dzeeris un nevar atbraukt un taa veel joprojaam !!!
 stpetri 2004-10-03 13:52 
 Cik ilgi var dziivot reziimaa:6 meenesi juuraa,3 krastaa?
 Zakjene 2004-12-19 20:30 
 Var stpetri...protams,tas ir gruuti...
 auneens 2005-02-04 17:43 
 ...galvu augsaa un smaidu uz luupaam, jo savaa zinaa tas ir pat patiikami...ka saproti un noveertee vina klaatbuutni, taas noziimiigumu...saproti, ko vins tev noziimee...kad vins atkal atgriezas, tad ir taa fantastiskaa atvieglojums un piepildiijuma sajuuta...tad vins IR...nevajag domaat, ka vins driiz atkal nebuus...labi, ka vinu saproti, bet taa tomeer ir vina izveele, ja vins taa ir izleemis, tad lia taa ari dara...varbuut buudams visu laiku blakus, vins nenoveerteetu Tevi=)...sii situaacija mna atgaadina par vienu visai grastsku, bet savaa zinaa liidziigu situaaciju...tas man atgaadina mazohistu...jo galu galaa mazohists tiecas peec saapeem ,lai speeciigaak izjustu atvieglojumu, kad taas aprimstas....taapat arii Tev un vinam atvieglojums un saapes esot kopaa un skirtiem....arii taa var dziivot...juus taa jau dziivojat=)...
 erii 2005-08-23 11:53 
 Gaidiit,nenoziimee ciest,tik daudz var paveikt,drauga prombuutnee!!Paarveido vidi kuraa dziivo,apguusti ko jaunu,piem.valodas,masaazzu!!cik daudz patiikamu briizzu sagaadaasi savam miillumam...:)))Ko nu cciiksteet,ko nu kurneet!!!Es uzskatu,ka attaalums cilveekus tuvina,protams,ja vien vinni to veelas!!!(taas gan manas domas)...
 roofs 2005-12-21 17:24 
 Ja pa vidu jūra tad jāmeklē sala ar citu robinsonu vai piekdieni!!!!!!
 OttoMeistars 2010-08-25 23:27 
 ... viss atkarīgs no tā, kā uztver šo prombūtni. Nepiekrītu, ka šajā kontekstā tiek lietots vārds "pamet"! Viņš jau nevienu nepamet, bet dodas darīt savu darbu. Ja cilvēki viens otru mīl, tad gaidīšana ir sevis pilnveidošana un stiprināšana. Kopā būšana - svētki. Un kas ir svarīgāks - draugi, kuri (vairāk vai mazāk) vadās no tā, kā viņieminteresantāk, vai Tu un Tava ģimene ar tās vērtībām un prioritātēm! Īsāk sakot - paskaties uz šo situāciju no pozitīvās puses! ;-) Lai veicas!
Twitter Draugiem Facebook
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅