FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Draugs dienē...

 autors: Inga*  lasīts 8820 reizes komentāri: 170 

Katra zinām kādu skumju stāstu, kad mīļotais devies armijā vai naudas peļņā uz ārzemēm. Ilgstoša prombūtne liek šaubīties, dod vietu vientulībai un skumjām. Dzīve piespēlē izdevību un tu atrodi vai tevi atrod. Bet var arī savādāk...

Var atrast mīļāko.
Vientulības un fiziskas vajadzības vadīta, izvēlējos savu ceļu. Kaut arī nevēlējos krāpt, citu iespēju neredzēju. Bija jāatrod kāds, kas spētu sniegt to ko vēlos. Ieslīgšana darbā un nopietnāka pievēršanās mācībām, kā to ieteica draugi, nesniedza vēlamos rezultātus. Ķēros pie telefonu grāmatiņas. Izrakstīju visus "bijušos". Sadalīju pa kategorijām, katram pievilku plusus un mīnusus. Veidoju atlasi, līdz saraksts saruka līdz diviem. Tajā pašā vakarā aizsūtīju abiem SMS. Tas nebija klajš uzaicinājums, vienkārši apjautājos, kā veicas un izteicu vēlmi satikties. Atbildēja abi.

Es mīlu savu draugu. Viņš ir pats jaukākais vīrietis, ko man nācies satikt. Ideāls vīra un tēva paraugs. Bet ar atmiņām ķermeni nepabarosi.
Tikšanās reizē abus iepazīstināju ar situāciju un pateicu, ka vēlos attiecības bez nākotnes. To spēja akceptēt tikai viens no pretendentiem. Viņš - ārzrmnieks, precējies ar latvieti.

Ar draugu starpniecību vēl viens bijušais draugs bija uzzinājis par jauno situāciju. Viņu tikko bija pametusi draudzene, un viņš bija nolēmis atjaunot kādreizējās attiecības. Bet ar to nepietika. Dzīve sarežģījās vēl vairāk, kad pie apvāršņa parādījās sen aizmirsts, īsas aizraušanās objekts, Apolona vārda cienīgs elektriķis.
Katrs no viņiem apmierināja manas vēlmes savā veidā. Tas nebija tikai sekss. Tās bija sajūtas un emocijas, eiforija un bezgalīgu mirkļu kopums..., līdz brīdim, kad vairs nespēju izšķirt. Sāka jukt vārdi, teiktais un darītais. Jaunu zeķu un apakšveļu komplekti, nemazgāti trauki, netīras gultasveļas kaudze, atkritumos tikai pudeles... Absolūts virpulis, visi vakari aizņemti, mācības atstātas novārtā, darbā nogurusi un salauzta. Paralēli uzturēju kontaktus ar draugu, rakstīju vēstules, sazvanījos, katru dienu apmainījāmies ar SMS.
Meli un izlikšanās, krasas garastāvokļa maiņas, histēriski smiekli un asaras vienlaicīgi...

Stop!
Vientulība, daudz dziļāka un nepanesamāka par to, kuras dēļ visu to sāku. Iekšējs tukšums un emociju vakuums.
Nē!
Bet viņi to nesaprata. Neatbildēti zvani, SMS kaudzes, klauvējieni un kliedzieni trijos naktī, garas izskaidrošanās, strīdi...
Jauns dzīvoklis, jauns telefons.
Es atradu spēku, lai saņemtos. Tikšanās reizē es draugam, sameloju pēdējo reizi. Tas nav tā vērts.
Mana vientulība ir tikai manas atmiņas un skumjas. Man tās vajadzēja dalīt ar vīriešiem, kam pašiem to bija gana. Mana vientulība ir manī.
Miers, harmonija un sirds siltums ķermeni baro vairāk, kā vīrieši. Es biju tik tuvu, lai zaudētu visu - sevi un savu mīlestību.

Komentāri
 veeja slota 2002-05-03 08:49 
 :) nu ko te teikt...labi , ka taa. Bija veerts visu izjust, lai nonaaktu pie veertiigas atzinjas:)
 Rego 2002-05-03 10:41 
 Labāk vēlāk nekā nekad. Cilvēkam jau laikam vajag pieredzēt daudzko, pabūt atšķirīgās situācijās, lai varētu tās salīdzināt, saprast kas pareizi, kas nē. Man prieks ka Ingai izdevās to visu pārtraukt.
 kul@inbox.lv 2002-05-03 12:39 
 mana draudzene nespēja pārtraukt to ko bija iesākusi kaut arī es biju viņai visu laiku blakus. Un es izdarīju mūsu attiecību eitanāziju.
 nemos 2002-05-03 13:57 
 Vienīgais kas šai stāstā likās uzmanību piesaistošs ir tas ka tas viss notika līdz 21 gadam. Man pašam šinī vecumā vēl jaunības romantisms nav no galvas izlidojis, bet te jav tāda dzīves proza, un dzīve patiesībā tiko sākas. Jācer vienīgi ka gūtā atziņa ļaus uzsākt to no tīras lapas atstājot visu lieko pagātnē. Jāsaka ka arī īsti nēesu drošs ka attiecības ar draugu nav jav zaudētas, patiesībai tādā vai citādā veidā tik un tā būs jānāk gaismā, un ja ne tad varbūt pat ļaunāk jo nekur jav nezudīs te pat vien lidināsies ap sirdsapziņu.
 pribambas 2002-05-03 20:13 
 Dažiem vajag caur to iziet, bet dažiem nevajag.
 nezināms 2002-05-03 23:35 
 dashkaart meloshana ir vieniigais liidzeklis lai izdziivotu
 Rego 2002-05-04 09:36 
 Nepiekrītu - melošana ir situācijas glābšana, t.i. dzīvošana šim mirklim. Bet pienāks jau arī rītdiena. Un izdzīvot melojot, manuprāt, var tikai prāts, bet ne sirdsapziņa. Bet cilvēks bez sirdsapziņas ?... nestādos priekšā.
 _magone 2002-05-04 10:21 
 ir jau tā.... viiriešiem liekas ka tiem sekss ir svariigs, bet mums tas var nebūt, jo redz, esam tīkamākas šķīstas...
arī es esmu gājuasi pa tavām pēdām, tikai pārtraukt vēl joprojām to navaru, kau ļoti ļoti gribu!!!
 sitra 2002-05-04 13:59 
 shai gadiijumaa buus vietaa teiciens - "kas par daudz, tas par skaadi", vajadzeeja apmierinaat tikai to fiziologjisko nepiecieshamiibu nevis nodoties paarmeeriibaam, tad viss buutu OK.
 fragile 2002-05-05 11:01 
 melo tikai vaaji cilveeki. imho shii rakstiitaaja ir/bija vienkaarshi shljauka.
 kaada tam noziime... 2002-05-05 12:14 
 netiesaajiet un netapsiet tiesaati.. fragile, tu esi paarliecinaata, ka vari mest akmeni?
 Lajs 2002-05-05 17:29 
 Jā! Lasot Tavu dzīves stāstu, man atmiņā atausa pārdomas "Attiecības tīklā - stāsts iz dzīves". Izvērtās viedokļu cīņa starp tiem, kas aizstāvēja Maju un starp tiem, kas noliedza. Liekas Ka Tavs raksts arī būs ļoti pretrunīgs. Iedomājoties Tevi, kā savu draudzeni, sievu, mīļoto vai kā savādāk, man personīgi vienīgais, kas šai stāstā nav pieņemam ir tas, ka Tu sāki apzināti melot. Tu nēsi neviena cilvēka privātīpašums un ja vēlies saņemt miesisku tuvību laikā, kad to nesaņem no mīļota cilvēka, tad rodi citus risinājumu, ko Tu arī meklēji. Vienīgi nesaprotu, kāpēc šeit bija jāmelo?
“Tikšanās reizē es draugam, sameloju pēdējo reizi.” Šai teikumā, manisprāt, Tu iesiti vēl vienu naglu Jūsu Mīlestības zārkam. Ja viņš spēs pieņemt Tevi tādu, ka esi (šai vecumā ar paaugstinātu tieksmi pēc miesiskās tuvības), tad spēsiet tuvoties un saprast labāk viens otru. Ja Tev jāmelo savam partnerim, tad domāju, ka tuvās attiecības iet uz bankrotu. Es vienreiz pamēģināju melot, pēc apkārtējo lūguma un tādā veidā nogalināju pēdējo – uzticēšanos un ticību. Savu apzināto melošanu un pakļaušanos apkārtējo viedoklim, ka tā drīkst darīt, tač nedrīkst tā runāt, uzskatu par smagāko pāri darījumu savai mīļotai.
Lai Tev veicas un izdodas būt laimīgai Jūsu mīlestībā.
 Lajs 2002-05-05 17:51 
 Vēlos savam viedoklim pievienot vēl pāris domu graudus, kas nav manējie, tač kuriem es pilnībā piekrītu. Autoru nezinu, tač domas rosinošas...

Uzticība.

Uzticība - sāpīgs jautājums. Labā nozīmē par uzticību parasti sauc kaut ko diezgan strīdīgu - pienākumu būt par otra laulātā privātīpašumu un aizliegumu pilnvērtīgi mīlēt vēl kādu cilvēku ārpus ģimenes.
Vai par neuzticīgu drīkst saukt cilvēku, kas mīl laulāto, kas vajadzības gadījumā vienmēr atradīsies blakus, atbalstīs, sasildīs, bet pie tam kādā citā brīdī dāvās mīlestību un aplaimos kādu citu cilvēku?
Notiek acīmredzama jēdzienu jaukšana. Ar uzticību mēs saprotam pazīmi, nosacītu rādītāju, kam īstenībā ar uzticību nav nekāda sakara. Mums tā ir: mīlestības trūkums ārpus ģimenes.
Var, piemēram, kā uzticības kritēriju pieņemt pieprasījumu nedzert alu. Nedzer - tātad mīl - uzticīgs vīrs; iedzēra aliņu - krāpnieks… Šī situācija ir tik pat absurda, kā pieprasījums - nemīlēt nevienu citu kā tikai sievu(vīru).
Vai var nosaukt AIZRAUŠANOS par NEUZTICĪBU tikai tāpēc, ka tā ir kādam neizdevīga? +
 Lajs 2002-05-05 17:53 
 + Tieši tāpat vīru no sievas var "attālināt" futbols. Ko tad? Aizliegt vīram skatīties (spēlēt) futbolu, bet aizlieguma pārkāpšanu uzskatīt par krāpšanu?
Katram brīvam cilvēkam ir tiesības uz aizraušanos, hobiju. Bet, ja vīrs skumst vientuļš, izsalcis, nespējīgs sevi pabarot, tad jārunā ar sievu, jāpaskaidro savas problēmas. Tas ir daudz gudrāk, nekā viņu nomelnot vai lamāt.
Tik pat liels novirzošais faktors ir bērns. Sievai, piedzimstot bēbim, vienkārši nav vairs tik daudz laika un spēka, ko veltīt vīram. Problēmas risinājums ir ļoti vienkāršs - ja abi laulātie mīl bērnus, bērniņš būs nevis attiecību sagrāvējs, bet gan veicinātājs. +
 Lajs 2002-05-05 18:26 
 + Tādejādi - jebkura aizraušanās var stiprināt ģimeni, ja vien tā kļūst par kopīgu aizraušanos. Vīram iepatikās jūsu draudzene? Brīnišķīgi, jo tā ir jūsu draudzene, un jūsu draudzība trijatā kļūs tikai stiprāka! Sievai kāds iepaticies? Iepazīsties ar viņu, un saglabāsi sievu, ģimeni un iegūsi draugu.
Šādu attiecību variantu var uzskatīt par mežonīgu, nepieņemamu. Bet ir taču ģimenes, kas tā dzīvo, un dzīvo interesanti!+
 Lajs 2002-05-05 18:26 
 +Norunas jautājums.

Principā jau uzticības jautājums, tā pat kā visi citi, ir labi risināms ar laulāto savstarpējo norunu. Lai ko abi norunātu, ja tas tiek izpildīts un abus apmierina, problēmu nebūs. Galvenais nosacījums - jautājumi jāuzstāda pareizi. Nevis vispārīgs jautājums: "Mēs viens otram būsim uzticīgi! Vai ne?" Bet gan konkrētāk: "Kas mums ir pieņemams un kas nē?" Teiksim, vai vīrs drīkst darbā vai atpūtā būt tuvās attiecībās ar citu sievieti? Kādreiz, kad sieva nav klāt, apkampt kādu citu sievieti ap vidu? Nobučot uz vaidziņa? Bet cik cieši svešu (nosacīti, bet ne sievu) drīkst spiest sev klāt dejojot? Kas mums ir UZTICĪBA un kā izturēties pret neuzticību?
Tradicionālās ģimenēs nekādu norunu par šo tēmu nav. Kā likums, katrs laulātais sev grib lielāku brīvību un cenšas ierobežot otru maksimāli. Tas vispār ir egoisms, nevis mīlestība! Laimīgākās ir tās ģimenes, kur vīrs un sieva savās jūtās, kontaktos, aizraušanās ir brīvi, bet augstu vērtē ģimeni, un, ja vispār kādu ierobežo, tad tieši sevi pašu, nevis otru. Savukārt greizsirdība ir nevis mīlestība, bet gan egoisma un muļķības pazīme. Īstenībā - tas, kas ir greizsirdīgs - tas arī ir vainīgs. Bet no otras puses - nevajag spēlēt uz nerviem, provocējot greizsirdību.
Rūpes par uzticību nav laulātā kontrolēšana, bet gan rūpes par attiecību kvalitāti, pastāvīga vēlme un centieni būt vajadzīgam un interesantam priekš otra.
Būsim reālisti - uzticība ģimenē ir svarīga, bet nevis pati par sevi, bet gan kā pazīme tam, ka attiecībās viss ir kārtībā. Tāpat kā neuzticība nav iemesls, lai šķirtos, bet gan iemesls nopietnām pārdomām par laulāto attiecībām. Neuzticībā, kā likums, vainīgs ir nevis tas, kurš krāpa, bet gan tas laulātais, kas nerūpējās par ģimenisku siltumu, kas nemācēja otram kļūt vienīgais. Bet vēl gudrāk ir nemeklēt vainīgo, bet gan sakārtot attiecības.
Reti, bet mēdz būt nejaušas krāpšanas. Diemžēl tādos gadījumos ģimeni izjauc MORĀLE. Vīrs krāpis… Sieva jau varētu piedot, bet morāle skan - kā gan
 dj 2002-05-05 22:52 
 Drosmiigi,bet vai saskanjaa ar sircapzinju?Zinu ka sapeeja un saap ,bet arii taada ir dziive.Nedomaa ja esmu puisis ,ka esmu savaadaaks,lai arii savaa zinjaa esmu.Vienkaarshi Tev netraapijaas iistais kursh saprastu situaaciju ,jo piekritiisi ka Tevi saista konkreeta tipa viirieshi un Tu savukaart vinjus .Taadeelj ne visiem ir lemts laist pa "kreisi" nemelojot,saskanjaa ar vispaareejiem sabiedriibas standartiem ,ceru ka tagad speej sadziivot ,jo ir jaasadziivo .Vai ne? Taada ir dziive,lai veicasn !
 Seskugans 2002-05-06 03:41 
 Heeeee, vai es arii veel nevaru pieteikties, man kniebties patiik:)))
 Inga* 2002-05-06 10:37 
 Vai pareizaak buutu izstaastiit? Nedomaaju viss. Variet teikt, ka esmu gljeeva bet es neveelos viņu zaudeet. Meli sho mirkli ja ne noveersiis, tad vismaz attaalinaas gan!
Vinjsh pateica: "neuzticiiba ir vieniigais, ko es nekad tev nevareetu piedot" ... un es saneloju!
Jaa man ir tikai 21 gads, bet esmu izgaajusi pietiekami lielu dziives skolu, man ir bijushi aptuveni 25 vīrieshi ar kuriem esmu guleejusi. Vai tas ir labi vai slikti, nekad neesmu filozofeejusi, vienkaarshi esmu dziivojusi un nekad neko neesmu nozjeelojusi. Visas kljuudas mani ir maaciijushas un censhos taas nekad vairs neatkaartot.
 nezināms 2002-05-06 11:59 
 nu seit es jau tev nepiekritu ta jau nevajadzeja, ja tu viinu mileji tad jau nu to laiku jau var paciest kaut vai sevi apmierinot, tas tak nav gruti, ne jau 10- 20 gadus butu jagaida (aita)
 WINDY 2002-05-06 13:18 
 Situācija ir ļoti pierasta - Mēs pēc mācību centra uz vienību aizgājām 20 cilvēki. Apmēram 3 nebija pastāvīgas draudzenes. Dienestu beidzot no mums visiem sagaidīja divus. Matemātika vienkārša...
Personīgi man vissāpīgākais bija tas, ka, jūtot attiecību iznākumu es viņai lūdzu pateikt visu kā ir. Viņa protams meloja un es sāku justies vainīgs - kā es varēju ko tādu padomāt. 2 nedēļas pēc sarunas uzzināju "jaunumus"... Kapēc gan to nevarēja pateikt uzreiz bet bija jādod kādas cerības? Ja būtu teikts uzreiz būtu savādāk un vieglāk. Man no tā atjēgties prasīja divus gadus...
 WINDY 2002-05-06 13:20 
 P.S.
Dienēju vienībā no kuras mājās biju apmēram 2 dienas divos mēnešos.
 duuda 2002-05-06 14:45 
 mēs visi esam tikai cilvēki un visi esam tiesīgi smieties un raudāt, mīlēt un nīst...esam tiesīgi dzīvot paši sev, atskaitoties tikai savai sirdsapziņai. esam vāji savā stiprumā, stipri - savā vājumā. visai bieži pēdējā laikā dzirdu teicienu - pirmais lai met akmeni tas, kurš ir bez grēka!
 waitgirl 2002-05-06 15:39 
 Nekaadus akmenjus negribu mest, bet vispaar jau diivaina shkjiet Ingas konstruktiivaa pieeja shim jautaajumam - sagrupeeja potenciaalos kanditaatus, atlasiija labaakos... briinums, kaa veel CV & pieteikuma veestuli vinjiem nelika rakstiit.
Pareizi dara, ka draugam to visu nestaasta. To jau neviens normaals cilveeks nesagremos. Varbuut veel piedotu, ja meitene paraudaatu - sak, taa gadiijaas, bet shitik meerkjtieciiga kraapshana - nu nee, to neviens viirietis nepiedos.
Protams, pati vinja sev var atrast attaisnojumus, & mees arii vareetu, ja buutu vinjas vietaa. Bet lieta taada, ka no malas viss izskataas citaadaak. & no malas izskataas, ka vinja ir pamatiigi sapinusies shajos notikumos. buutu vismaz izveeleejusies kaut kaadus nepaziistamus puikas, gailis pakalj nedziedaatu, bet tie pazinjas tachu vinju neliks mieraa, beigaas veel pastaastiis visu vinjas dzhekam!
Nu vispaar man liekas, ka nekas labs vinjiem nav gaidaams. pat tad, ja dzheks neko neuzzinaas, Ingu pashu mociis sirdsapzinja & taa jau buus plaisa attieciibaas, kas ar laiku kljuus plashaaka & plashaaka.
 trewis 2002-05-06 17:49 
 E..EEE VAI TAD TAA IR KA NEVIENU REIZI VISAS DIENEESHANAS LAIKAA PUISI NEPALAIDA UZ MAAJAAM?????
 sir 2002-05-06 19:25 
 uz visa, paar Ingu izlietaa samazgu spaija un briizhiem pilnigi infantiilu domu un ieteikumu, fona vismaz jaatziist, ka Inga bija pietiekami godiiga pret tie veciem pazinjaam, skaidri pateica, ko no vinjiem gaida un uz ko lai necer. tas, ka vinja sastaadiija sarakstu un veesi izveeleejaas ko grib, bija daudz labaak par pilniigi nepamatotu iluuziju radiishanu bijushajos. vismaz vienam no vinjiem tas aiztaupiija nevajadziigas emocijas.
diez vai vispaar tur ir miilestiiba, tun nav ko spriedeleet no malas skatoties, ja miilestiiba ir, tad ir. vaardos dotie soliijumi ? kaads pasauliigs nieks
 Inga* 2002-05-07 10:48 
 waitgirl, vai tavupraat man vajadzeeja riskeet ar savu veseliibu un izveeleeties vienas nakts variantus? es zinaaju kaadi ir shie puishi un izveeleejos tikai labaakos. Kaa tu domaa, kaapeec es nomainiiju telefonu un dziivokli?
 Inga* 2002-05-07 10:50 
 trewis, dienesta laikaa saskanjaa ar nolikumu tiek dotas 10 dienas. Liidz shim vinjsh maajaas nav bijis.
 KaspKr 2002-05-07 15:15 
 Paldies Dievam, ka saprati un tiki ar to galaa! Laba lieciiba citiem un stiprinaajums arii man, ka esmu uz pareizaa celja!
 Lajs 2002-05-07 16:33 
 Inga*, meegini un Tev izdosies tas, ko veelies - ja pati tam titiessaam ticeesi. Atvaino, ja vakar biju skarbaaks, tacc tiessaam taa domaaju, kaa rakstiiju.
 automilotajs 2002-05-07 19:29 
 ... es ssobriid esmu aarzemees .... straadaaju .... un arii man ir smagi. Un ne jau taapeec nemekleeju sev draudzeni sseit, ka ssai zemee seksuaali pakalpojumi ir aizliegti ar likumu ... vienkaarssi .... miilu to cilveeku, kas palika Riigaa, kaut arii nezinu vai muusu attieciibaam peec manas atbraukssanas buus naakotne ...
 Fitinsh 2002-05-08 11:52 
 Inga* nemani sevi,Tu nemili so puisi kurs ir armija.Jo tadu virpuli kadu biju sagriezusi ap sevi nevar izdarit cilveks kurs mil.Iespejams Tu vienkarsi nezini kas patiesam ir MILESTIBA.Lai Tev veicas.
 waitgirl 2002-05-08 12:04 
 Inga*, arguments par veseliibu ir veeraa njemams, visu cienju. bet tik & taa, kaut arii tu tos puishus paziisti, par vinju veseliibu tu neko nezini. pat ja tu vinjiem aarsta izzinjas buutu likusi uzraadiit, tas veel ne par ko neliecinaatu. Patiesiibaa to ieprieksheejo tekstu nevajadzeeja uztvert kaa nosodiijumu...
Bet, ja godiigi - kaa tu domaa, vai bija veerts to visu dariit par taadu cenu - apdraudeetas attieciibas ar draugu, jauns dziivoklis, jauns telefons??? Vai tu to dariitu veelreiz, ja zinaatu, kaa tas viss beigsies?
 Runchelis 2002-05-09 11:17 
 Nu no ta puisha viedoklja iekrautu pamatiigi pa galvu gan Tev gan arii tiem Taviem draugiem, Nezinu vai tas butu pareizi jautaat bet vai tie ar ko satiecies ir cieniigi Tava puisha, kurs ir patreiz dienesta? Nezinu ka tagad kad jadien tepat majas un damiites neiztur, bet muusu laikaa taa atgriezjoties dariijam... SORRY , bet tads ir mans viedoklis..! Neuzskatu to par CHALI kursh njemas ar damiiti, kuras puisis dien.... novelu tam izpaliigam tik pat jauki pazaudeet...
 Inga* 2002-05-10 11:33 
 waitgirl, protams ne! es to biju iecereejusi kaa "nevainiigu" pasaakumu, lai apmierinaatu savas fiziskaas vajadziibas, bet kas to buutu domaajis, ka viss TAA sapiisies! :(
 Inga* 2002-05-10 11:37 
 Runchel, shis puisis ir labaakis cilveeks kuru man jebkad naacies satikt. Vinji zinaaja, ka esmu aiznjemta, bet tas vinjus "nekratiija", bet mani saaka "kratiit"...
 nezināms 2002-05-10 12:14 
 kuces cieniigs staasts.lai iezjeelinaatu sevi.Sterva,vairaak it in nekas
 spiitinja 2002-05-10 15:37 
 nez kaapeec mani paarnjem niknums, shaadus staastus lasot... kaada tur miilestiiba???? "nevainiigs" pasaakums? es varbuut izklausiishos puritaane - bet vai tieshaam savas miesiskaas vajadziibas jaaliek augstaak par cilveeciskaam attieciibaam? Kaa peec taadiem izgaajieniem var puisim aciis skatiities, nerunaajot jau par sevi? ekh, ko tur daudz runaat... Ja shis ir labaakais cilveeks, tad nafig vinju shitaa pazemot? turklaat pazemojot arii sevi... telefonu un dziivoklju mainjas neko nenoziimee... atvainojos par izteicienu, bet, vai tieshaam nav iespeeejams kaadu laiku iztikt bet kniebshanaas un citu cilveeku dziives un praatu chakareeshanas? nu, vajag Tev to seksu - nopeerc vibratoru, vajag ar kaadu izrunaaties - meklee rokaa draudzenes - runaajies ar taam - kaapeec vajag dubultu, triiskaarshu, chetrkaarshu. n-kaarshu dziivi un sevi nostaadiit palaistuves lomaa?

piedodiet, ka tik skarbi, bet patieshaam nesaprotu...
 Runchelis 2002-05-13 08:00 
 Inga* vaardu sakot Tu ta pazaudeesi gan tos , gan arii savu puisi. Varu pasaciit no pieredzes, ka tadas lietinjas tados apstaakljos normaali sevi cienoshi calji nepiedod. Es nepiedevu..., un lai arii pec daudziem gadiem neesam vienaldziigi viens pret otru, tomer taa nodeviiba stav un staaves muusu starpaa, jo tur kur ir TAVS puisis nav daudz izklaides un amizantu lietu... bet Tu pat sho iiso laiku, nepilnu gadu nevari bez kniebshanas pavilkt, a ko vinjam dariit????? VARDU SAKOT MAUKJELE ESI, (jo nesjkatoties ne uz ko Tev arii esot ar vinju kaajinja pasliidees 100% par to esmu parliecinaats).
 waitgirl 2002-05-13 10:16 
 Runcheliit, slikti gan, ka vinja nevar gadu bez kniebshanaas pavilkt, vinja tad ir maukjele; bet ja puisis nevareetu gadu bez kniebshanaas, tad vinjsh buutu nabadzinjsh, kursh tieshaam nekaadiigi nevar nociesties! ja puisis shito visu buutu ievaaariijis - sliktaakais, ko mees par vinju dzirdeetu, buutu - mulkjis. Bet taa kaa Inga* ir meitene, tad gan vinja jaalamaa no panckaam aaraa...
 Runchelis 2002-05-13 11:51 
 Waitgirl okei, piekrtiitu Tavai domai tikai tad, ja arii shis zakjis atrastos dienesta vai citaados NEATKARIIGOS no sevis apstakljos. Varbuut vairak shaja gadiijuma es aizstaavui tos chaljus, kuri bez kadas njunjaashanas aiziet ARMIJA, jo sava laika mums nejautaaja vai velies, vai Tev paliek sieva vai meitene. Muus vienkarshi njema un iesvieda tur, kur viens solis nepareiz un ne vairs meitenes ne arii Latviju redzi, un ja damiite to visu zinot var nodot TEVI, ar citu TAADU KURS VISPAR NEZIN, KAS TAS IR ARMIJA, tad es palieku un palikshu pie savam domaam, ka vinjas vards ir rakstams, ka tas dariits ieprieks... Lai nu ka bet tagad tikai esam pieradushi bliezt gudrus texstus un gudras runas, bet ar darbinjiem ta pasvakak sanak kaut vai par to pashu armiju. Jau ieprieks atvainojos, lai vel kadu juutiigi neaizskatu, bet viirietis, kurs nav bijis armija, nav un nebus vīrietis, lai arii kadu amatu ienjemtu, un kaadas augstskolas buutu beidzi - vinsh vienkarshi ir miksts, SORRY, bet dziiviite to pieraada.
 Inga* 2002-05-13 14:19 
 Runchel, atljaushos aizraadiit, ka gads nav nemaz tik maz. Cik ilgi tu esi "izvilcis" bez fiziskas tuviibas?
Tu runaa par armiju un chaliem? Ak vinji nabadzinji: kameer draudzene maajaas gaida vinji ar vieteejaam beibeem pa kruumiem dziivojaas, aciimredzot tu esi dieneejis stipri sen un reaalo situaaciju neapzinies.
Mees visi esam no kaut kaa atkariigi, pienjemsim, ka es esmu atkariiga no seksa, jo nevaru tik ilgu laiku izdziivot bez taa!
 Inga* 2002-05-13 14:24 
 spiitinj, vai fiziskas attieciibas nav cilveeciskas attieciibas?
pati esi meegjinaajusi vibratoru? iesaku pameegjinaat... nekam nederiiga lieta!
 miegainite 2002-05-13 19:05 
 nesaprotu kaa var taa ilgoties peec sexa un principaa laist ar sazinko....taa jau taada vaajuma paziime...bet nu labi ka esi tam tikusi paari...katrs jau maacas no savaam kluudaam un citiem nav tiesiibas nosodiit...:)
 WindY 2002-05-13 22:11 
 Kad es dieneeju (arii "tikai" gadu), es iztiku bez seksa no malas mieriigi - pietika ar taam dazaam dienaam ko tiku atvalinaajumaa, lai gan iespeejas bija tieshaam daudz. Vai es to vareetu tagad? Ja buutu analogiskaa situaacijaa un zinaatu ko vinja dara tai laikaa - taadu mulkiibu nebuutu dariijis. Labaak pasuutiitu uzreiz - lai veelaak nebuutu saapiigaak. Tomeer tad es to veel nezinaaju un bija veelviens iemesls - es vinju tieshaam miileeju...
Pilniibaa piekriitu Runchelim - taadu nodeviibu piedot nav iespeejams un tas paliek cilveeku starpaa uz muuzu - vienalga lai kaadas buutu juutas.
 Lajs 2002-05-14 00:07 
 Fitinsh, "Tu nemili so puisi kurs ir armija". Jaa, ar secinaassanu mees naski. "Tu vienkarsi nezini kas patiesam ir MILESTIBA". Mees atkal atgriezzamies pie muuzsenvecaas teemas. ja jau esi aizskaaris sso tematu, tad arii pasaki, Kas ir paties miilestiiba? Esmu daudz domaajos par sso jautaajumu no dazaadiem aspektiem, jo man ir sagadiijies dziivee taa, ka neko labaaku un emocionaali tuvaaku dziivee neesmu redzeejis par atieciibaam, tai skaitaa buutisku lomu manaa dziivee iennem arii intiimaas attieciibas. Vai Tu tiessaam esi parliecinaats, ka nevar MIILEET vienu un skuupstiities un guleet ar diviem vai vairaak partneriem? Varbuut ja es miilu vienu, es arii nedriikstu domaat par citu un kur nu veel sarunaaties ar kaadu citu, bez mana MIILEETAA? Ar ko peec buutiibas atsskkiras sex un dejossana ar citu partneri bez izredzeetaa? Taa vairaak jautaajumi sanaaca, tacc augstaak mineetie Tavi citaati mani izaicinaaja uz ssaadaam paardomaam.
 Lajs 2002-05-14 00:14 
 Inga*, man patiik Tava speeja diskuteet un aizstaaveet savu viedokli. Buutu labi, ja kaadaa briidii nepazustu no ssis diskusisjas teemas un turpinaatu tajaa iesaistiities.

Domaaju, ka par jautaajumiem, ko uzdevu Fitinsh esi domaajusi, ja esi izveeleejusies Taadu cellu. Sakii luudzu, kaadu Tu izjuuti atsskkiriibu, vai guli ar izredzeeto vai ar paareejiem? Es piennemu, ka tas, ka Tu guli ar citiem partneriem nav nodeviiba pret Tavu izredzeeto. A kas Tevispraat ir nodeviiba pret Tevis izredzeeto? Kas tevispraat ir nodeviiba pret miilestiibu? Ka buutu jaizdara Tavam izredzeetajam, lai Tu justos nodota? Un par kaadiem gaajieniem Tu nejustos nodota? sanaaca taa pavairaak jataajumi, tacc veeleetos uz vinniem sannemt atbildi no Tevis un buutu patiikami, ja arii citi meegginaatu atbildeet rakstiski uz ssiem jautaajumiem.
 Black Panther 2002-05-14 03:25 
 Ja vinja speej izrikoties taa pret cilveeku miil iedomaajieties, ko vinja ir speejiiga izdariit ienaidniekam, tik pagriez muguru un vinja kaa shkjeeps iegrieziisies tev muguraa.. NO aciim prom - no sirds aaraa... Taadas jau taas sieveites ir, nespeej paciesties. Varbuut es vinjas nekad neesmu sapratis, jo neveelos saprast.
 Runchelis 2002-05-14 09:22 
 Inga* pienjemu Tavus airaadiijumus ka gads nav tik mazs laiks, jo pats esmu daudz straadaajis komandeejumos un arii dieneejis divus gadus, bet taa nav buutiiba. Vienkarshi Tu saki chalji armijaa arii laiz pa kreisi, bet tik pat jau vinsh tev blakus esot arii to pashu dariit var, un pareizi arii Tev tas nav aizliegts. Bet tad, kur tur vairs miilestiiba un cienja pret otru tuvo cilveeku. Tik pat jau tad abi varat raut uz Svingeru klubiem vai grupnjikiem kopiigi. Varbuut tiesham esmu par vecu lai saprastu, bet uzskatu ka miilestiibas pamataa jaabuut pilniigai uzticiibai, citaadi viss tas ir pupu mizas.
Un veel otrs Inga*, ja jau esi atkariiga no sexsa tad Latvija nav tik milziiga, lai nebuutu iespeejas satik savu miileeto cilveeku biezhak, kaut arii vinsh dienee, lai arii vinjam dotu kaadu Tuviibas mirkli.
 Runchelis 2002-05-14 09:28 
 varbuut japajautaa kaada tad tagad ir reaala situaacija??? Vai taada, ka jakniebjaas obligaatu katru dienu un katru, kas tikai to var izdariit. Ja vadas pec tada modelja tad jau sevi ko shaustiit, ka dari ko nepareizi, jo pareejiem tachu tas galiigi pofig, kats savu dziivi var veidot ka veelaas.
 Inguciitis 2002-05-14 10:48 
 Ljoti labi saprotu,ko noziimee atvadiities no miiljotaa cilveeka uz diezgan ilgu laiku-pati 15.oktobrii autoostaa atvadiijos no sava miiljotaa uz gadu...Man ir bijushas ljoti daudzas izdeviibas kraapt vinju,bet veeleeshanaas nekaadas-shis laix man ir kaa paarbaudiijums juutaam un domaam-visam kas attiecas uz vinju!Ziemassveetkos man bija izdeviiba aizbraukt pie vinja-es protams aizbraucu uz pashaa Ziemassveetku vakaraa vinjsh pasniedz man saderinaashanaas gredzenu...Taas sajuutas deelj ir veerts dziivot un par savu sirdsapzinju man nav jaauztraucaas...Lai cik ljoti man vajadzeeja apmierinaat savas sexuaalaas vajadziibas - es speeju iztureet,jo sexa deelj es negribu izniicinaat savu laimi un attieciibas!Neviens BEZ sexa nav nomiris un nevaig jau nu attaisnoties,ka "taa gribeejas,taa gribeejaas",ka vai nost jaamirst!Es jau nu ljoti labi zinu ko tas noziimee un zinu,ka iistas miilestiibas deelj var iztureet to laiku,kursh liekas,ka nobeigs...vajag tikai patiesi gribeet un tad var iztureet visu!!!
 Inguciitis 2002-05-14 10:58 
 Lajs*
Tu saliidzini sexu ar dejoshanu...Bet tas gan nav viens un tas pats-sex tacju nav vienkaarshi fiziska kustiiba!un kaada jeega no sexa bez juutaam???Man saak likties,ka esmu diivaina,jo lielaakaa dalja domaa,ka tas kaa Inga riikojaas ir normaali un pienjemami,jaa normaali tas ir,jo lielaakaa dalja taa dara,bet kur paliek juutas,uzticiiba un miilestiiba-cienja un lojalitaate pret otru cilveeku???Kas notiek ar cilveekiem???Man ir gruuti to saprast un pienjemt,zinu jau zinu-taa ir tikai un vieniigi mana probleema...
un kaads jautaaja definiiciju patiesai miilestiibai...tas nav defineejams,bet no otras puses-taa ir cienja pret otru cilveeku,taa ir piekjershanas,ne atkariiba!
 SergioDo 2002-05-14 11:25 
 Godīgi sakot grūti saprast, es jau nu noteikti negribētu būt tā dienējošā vietā... Tu atņēmi viņam pašu dārgāko... sevi! Diemžēl par visu kādreiz nākas atbildēt, un arī reiz viņš uzzinās, ceri, ka tad viņš vairs nebūs Tavs. Tā var vīrieti nogalināt. Un zini, tā nebija mīlestība, ko Tu juti pret viņu, pretējā gadījumā Tu tā nerīkotos...
 Lajs 2002-05-14 11:43 
 Inguciitis, labi ka Tu izsakies. Vai lasiiji manu komentaaru Lajs 2002-05-05 17:51, ja nee, tad iesaku mizlasiit tiessi Tev. Interesants ir tav viedoklis "sex tacju nav vienkaarshi fiziska kustiiba". Man ir sajuuta, ka dejas laikaa Tu neesi piedziivojusi orgasmai liidziigu, pat speeciigaaku sajuutu - taa ir taisniiba. Veel liidziigas sajuutas es izbaudu uz slalolsleepeem un veeja deela un ja kaads saka, ka ssas nodarbes ir vienkaarss fiziska kustiiba, tad man liekas, ka arii seksaa vinn nesasniedz ne pusi no taa, ko iespeejams izjust ssai "nodarbei" piesleedzoties ar visiem sajuutu juteklliem. Labi Inguciits, Tu teici kas nav seks. A kas Tavispraat ir seks? Jau iepriekss pateicos par atbildi.
 waitgirl 2002-05-14 12:19 
 nu taa, saakaas. orgasms dejas laikaa, ar slalomsleepeem, pastaastiet veel kaads, ka beidzaat, kad lasiijaat Shekspiira Hamletu. ir dzirdeets, ka ljautinji paardziivo orgasmu arii sektaas luugshanu laikaa. nesaprotu, kaapeec ar mani nekas taads nenotiek, kaapeec mani negaida orgasms ik uz solja?? laikam liktenis sliktenis mani apdaliijis.
Lajs, bet sex & dejoshana ar citu partneri atshkjiras principiaali, pashos pamatos! kaut vai ar to, ka dejot varam publiski, ne no viena nesleepjoties, bet ar seksu PARASTI publiskaas vietaas nenodarbojas. protams, viens otrs jau ir taa izlaidies, ka dejojot saak knakstiities & graabstiities kur nevajag, tad jau tieshaam deja & sex maz atskjiras...
 waitgirl 2002-05-14 12:19 
 nu taa, saakaas. orgasms dejas laikaa, ar slalomsleepeem, pastaastiet veel kaads, ka beidzaat, kad lasiijaat Shekspiira Hamletu. ir dzirdeets, ka ljautinji paardziivo orgasmu arii sektaas luugshanu laikaa. nesaprotu, kaapeec ar mani nekas taads nenotiek, kaapeec mani negaida orgasms ik uz solja?? laikam liktenis sliktenis mani apdaliijis.
Lajs, bet sex & dejoshana ar citu partneri atshkjiras principiaali, pashos pamatos! kaut vai ar to, ka dejot varam publiski, ne no viena nesleepjoties, bet ar seksu PARASTI publiskaas vietaas nenodarbojas. protams, viens otrs jau ir taa izlaidies, ka dejojot saak knakstiities & graabstiities kur nevajag, tad jau tieshaam deja & sex maz atskjiras...
 waitgirl 2002-05-14 12:21 
 sorry, nebija domaats to suutiit divas reizes...
 Inga* 2002-05-14 12:22 
 Laj, guleet ar milamu un nemiilamu cilveeku ir divas dazjaadas lietas. izdalu divu liimenjus fizisko un emocionaalo, taa piemeeram, gadiijuma sakaru puishi nav tendeeti uz runaashanu, emocionaalu tuviibu, es to ljoti labi apzinos un mani tas pilniibaa apmierina. tad ja vinjsha veelas, var uzticeet man visu savu dziivi. es uzklausiishu un sapratiishu, bet sevi neatklaashu. pastaav simboliska barjera paar kuru var sarunaaties, bet kurai nevar paarkaapt paari. ar miilamu cilveeku tas ir pavisam savaadaak, mees esam viens vesels. es esmu vinjsh, vinjsh esmu es, mees esam lai pastaavetu.
Kas ir nodeviiba pret miilestiibu? nemiileeshana, proti, ja tu apgalvo cilveekam, ka miili vinju, bet patiesiibaa... es apzinos, ka miilu savu draugu, bet mans miiljaakais cer, ka es reiz iemiileeshu vinju. es neuzskatu, ka esmu nodevusi savu draugu, jo esmu patiesa savaas juutaas, ar vaardiem... jaa, atziistu, bet juutaas...nee. Es justos nodota, ja tiktu izmantota, maldinaata, ja vinja juutas izraadiitos leets liidzeklis kaa apmierinaat savu pashapzinju, ka ir kaads "tur aaraa, kas mani gaida". ja "miilstiiba" buutu ierocis, tukshs vaards. es saprastu, ja vinjsh norautos, nee ne jau iegaadaatos miiljaako, bet dzeerumaa, piemeeram, paarguleetu ar kaadu vienas nakts elementu.
Phu, laikam uz visiem jautaajumiem atbildeeju! :)

 Runchelis 2002-05-14 13:16 
 baigas juutu un domu frazes, bet vai kads Tam dienosham puisim arii pasaciis >>>>> Jaa kamer tu biji krievos es kniebos ar to un to, jo ljoti Tevi miilu , bet bez sexsa Tu jau zini es nevaru iztureet????
Viens vieniigs blefs, neticu ka vinsh to ta ar smaidu uz luupam uznjemtu...
 Incee 2002-05-14 14:14 
  Inga, vai nomainot dzīvokli un atslēgas Tu nomainīji arī sirdsapziņu?
Vai Tev tāds jēdziens kā - jūtas pastāv?
Vai savu nodarbi pielīdzini treniņam attiecīgajā sporta veidā?
Atceries vienu, ka dzīve iet pa spirāli... un viss, ko Tu šobrīd nodari savam čalim neglābjami nāks atpakaļ... tikai tad Tu būsi viņa vietā!
Sāc iejusties jaunajā tēlā!
 Runchelis 2002-05-14 14:44 
 Uz visiem 100% asmu vienis praatis ar Incee domu. KLJUUDAS ATMAKSAAJAASS.
 neko 2002-05-14 21:15 
 Shi pati situacija no otras puses - vai kadam ir tiesibas otru mocit un likt gadu - divus - tris sevi gadist? Man kadreiz bija lidziga situacija - ne tieshi pats dienests bet darbs bija saistits ar armiju,
sava zina tas apdraudeja gan mani, gan cilvekus, kas bija saistiti ar mani. Bija meitene, kas neskattotoes uz to, ka vareju vinjai veltit ne vairak ka vienu dienu 2-3 meneshos tomer gaidja - un mocjas vienatne.
To visu redzot pec 1/2 gada es pienemu lemumu un saravu jebkadas attiecijas ar vinju. Protams tas bija vinai sapigi - bet uzskatu ka rikojos pareizi. Nedrikst nevinu shada veida mocit... ja kads(-a) ir tads civeks - kas spej gaidit
un tas nerada nekadu ieksheju konfliktu - ljoti labi - bet citadi - tas vienkarshi ir japartrauc. Zinu ka tulit viena dalja saks protesteet - bet man nav vajadziga uzticiba uzticibas pec... ja sieviete ir uzticiga tadel ka vija ta velas - ta jutas
labi - brinishkigi - bet citadi - atvainojiet - bet tas jau ir vienkarshi mazohisms... varbut tads viedoklis tadel, ka parak daudz esmu redzejies pie ka tadi ieksheji koflikti var novest. Jau ap 30 gdiem galigi sachakarate nervu sistema
nepartaukta slimoshana uz shi pasha pamata. Atiecigi neveiksmiga kajera daba un diezgan bedigi dzives apstkli. Iespejams tas viss skan ciniski - bet vai ir verts mocit pashiem sevi un cilvekus, kas tiesham mums kaut ko nozime? No ta neiegus neviens - taikai zaudes... vismaz tada ir mana parlieciba.
Kosh laika, kad es pienemu sho savu lemumu ir pagjushi 8 gadi - laika pardomam ir bijis pietiekami.


 neko 2002-05-14 21:22 
 Piebilde palasotkomentarus - jacilveks ir nonacis ieksheja konflikta un sapinies tik talu ka nespej but godigs pats pret sevi - atklati atzit pats sev ko vinsh dzive velas - tad runat par godigumu pret apkatrjiem ir diezgan mulkigi...
 Inga* 2002-05-15 11:26 
 Draudiigi maakonji saak savilkties ap manu galvu! :(
es melna un mazinja.
 Inga* 2002-05-15 11:31 
 Runchel, es vinjam to nekad neteikshu, bet kas ir veel svariigaak, es taadas muljiibas nekad vairs nedariishu.
Es apzinos ka esmu riikojusies nepareizi, TAGAD, jo esmu sapratusi, ko varu zaudeet.
 Inga* 2002-05-15 11:42 
 Incee, reiz man sirdsapzinja bija tiira, bet cilveeku ljaunums, meli un liekuliiba to piesaarnjoja. Es sevi nezjeeloju, bet dziivoju. Pareizi vai neopareizi, bet taa kaa maaku. Tad kad es veidojos par cilveeku, personiibu, sievieti man blakjus nebija neviena. Neviens man netica, kas ir pareizi, kas grizi. ...un te nu es esmu: uz pjedestaala asaraas un meeslu kaudzee!
 WindY 2002-05-15 12:07 
 => NEKO :
Vienpuseeji saraujot attieciibas ar viņu Tu atnjeemi vinjai izveeles tiesiibas. Es pirms doshanaas armijaa ar savu meiteni nopietni izrunaajos dodot vinjai izveeli: ja gribi gaidi, bet ja ne - tad sapratiishu.
 waitgirl 2002-05-15 13:56 
 jaa, tieshaam, windy! varbuut meitene taa ar nesaprata, kas par lietu. varbuut padomaaja, ka taa atbriivoshana no gaidiisanas mociibaam tikai taada otmazka...
 Incee 2002-05-15 16:44 
  Inga, Tu saki, ka Tevi piesārņoja cilvēku meli, bet pati vēlies darīt, un jau šobrīd dari to pašu- melo...
Pastaasti par savu dzīves veidu draugam varbuut tas viņam neliksies nekas briesmiigs...
Man gan tas vairāk atgādina pazemes metro- .."Nākošā pietura..."
Zini, bet dzīvē , gluži kā eksāmenā- ne vienmēr var pateikt priekšā, tāpēc jādomā pašai ar savu galvu.
Sākt jaunu dzīvi - nekad nav par vēlu, tikai neņem līdzi vecos tikumus!
Lai Tev izdodas!
 Incee 2002-05-15 16:57 
  Neko, nu ko lai Tev saka?
Ir pagājuši 8 gadi, bet Tu vēl šobrīd jūties kā varonis, ka atšuvi meiteni, kura bija Tev uzticīga.
Vai Tu tad pajautāji meitenei, vai viņai ir grūti Tevi gaidot? Nomētāji varoni, bet patiesībā parādīji savu gļēvumu... un labi, ka tā, jo meitene tika pasargāta no tāda mīkstmieša....
Es negribētu būt Tava draudzene.Nekad!
 MidnightRain 2002-05-16 10:45 
 Nu ko lai saka, pamuļķīga tu sieviete.......Ja jau Tu tik ļoti mīlēji savu draugu, tad vajadzēja arī būt uzticīgai, ja Tu neesi uzticīga un melo, tad tā nav mīlestība, tā vispār nav nekas, tā ir muļķošanās ar cilvēku, es tava drauga vietā saliktu tev tā pa ausīm, ja uzzinātu par tavu rīcību, ka Tu vairs nezinātu cik tu veca, un tiem ar ko Tu vārtījies vēl vairāk, dubultā, es personīgi nepaskatītos neuzko.....tā lūk, tas ir tik vienkārši....ja reiz esi savu otru pusi izvēlējies, un ja Tev liekas, ka tā ir īstā vai īstais, tad mīli viņu un cieni, ja šaubies par attiecībām un par to vai tas otrs cilvēks būs tas īstais, tad acīs skatoties tā arī pasaki viņam, ka kopīgs nekas nesanāks un šķiraties un ejat katrs savu ceļu.......DJ Admiral jeb Midnight Rain no Apollo.
 Inga* 2002-05-16 11:24 
 Incee, draugs zin, kaa es dziivoju pirms satiku vinju. Vinjsh man tic un es vinju par to cienu. Vainiiga esmu es, ne jau vinjsh.
Es vairs negribu melot un to arii vairs nekad nedariishu.
 SergioDo 2002-05-16 12:59 
 Piekītu MidnightRain, vienīgi pateiktu "Nesodi un nebūsi sodāms", bet šajā gadījumā būtu grūti noturēties. Ai kā es ceru, ka tas zellis visu zin un ir laimīgs citur... Tur noteikti nav ne smakas no mīlestības. Un vēl, ir cilvēki, kuri domā, ka jāpamēģina kāds cits/-a, lai saprastu, cik foršs/-a ir savējais/-jā. Vienkārši ieliec sevi viņa vietā un padomā vai Tu to vēlētos. Ja tomēr Tu darītu tā pat, tad man vairs nav ko teikt, bet ja Tu to uzskati par kļūdu, tad sāc dzīvi no sākuma, ar kādu citu.
 Runchelis 2002-05-17 07:59 
 Piekriitu ieprieks izskanejushai domai, ka lai vai kaa un cerot tikai uz briinumu, ka puisis (shis piekraptais) Tev visu piedos, kam gan neticu vai taadu aunu muusdienaas vairs ira. Iesaku sakt jaunu pasaakumu ar jaunu cilveeku un bez kaada apmaana un meloshanas, jo tik un taa tas reiz uzpeldes gaisma.
 fragile 2002-05-17 10:03 
 [kaada tam noziime...] - jaa es esmu parliecinaatS ka varu mest akmeni. Jau paris gadus nemeloju. sakumaa gruti, bet pec tam ir daudz vieglak dziivot. Ja ir kautkads slidens temats tad labaak kluseeju nekaa meloju.
 Inga* 2002-05-17 10:47 
 SergioDo,
Runchel,
viegli teikt "atrod kaadu citu", bet sirds tachu pieder vinjam.
Kaa juus nesaprotat, ka cilveeki ir dazjaadi. Izpratne par pareizo un nepareizo ir tiiri subjektiiva. Es zinu ka neesmu riikojusies godiigi, esmu paarkaapusi, aizvainojusi, pieviilusi, bet kas izdariits, izdariits. es nozjeeloju, bet tas situaaciju nedara savaadaaku. es cereeshu ka mani agraakie meli neatklaasies un centiishos nekad vairs nemelot, bet mekleet jaunu... nee. es miilu sho cilveecinju.
 misteerija-2002@inbox.lv 2002-05-17 12:25 
 Jaa arii man draugs ir uzsaacis dienesta gaitas(13.05.02.). Es to loti paardziivoju nezinu ko dariit taads tuksums ir manii. Nezinu kaa sev paliidzeet, bet es zinu, ka man ir jaaturaas. Es centiisos un noveelu to arii jums/
 Runchelis 2002-05-20 10:29 
 Inga* viegli musdienas ir njunjaaties un zheloties, bet par to sirds piedereeshanu galiigi garam tad jau nekniebtos pa kreisi. Vardu sakot neatradi tai lietaa to ko gaidiiji un nu gribi visu pa labam verts. Ja zinu attaisnojumam, teiksi, ka nesaprotu, bet man bija vel jaukak, kad pec gada un astonjiem meneshiem ieraudziiju klatienee savu miilestiibu tad taa jau bija maates ceriibas un arii dievojaas ka miilot..., kaut arii bijaam visu paarunajushi, neuzspiezhu nevienam neko gaidiit, jo dzive ir un paliek dziive. Vienkarshi kopsh ta laika riebums pret taadam sievietem, kuras piedirsh tieshaa nozime chaljus, kuri ir armijaa un censhas savus solishus noslept...!
 zargs 2002-05-20 11:44 
 Es neņemos tiesāt citu cilvēku, jo nevaru sevi ielikt cita ādā un izjust to, ko jūt viņš.
Tomēr - pats savulaik esmu bijis gadu prom no mīļotās meitenes, un doma par krāpšanu neradās, lai arī iespēja bija... Nemaz nerunājot par mīlestību es to uztvēru arī kā vienu no nopietnākajiem cilvēka goda pārbaudījumiem. Vienmēr liekas, ka pasaule drusku sašķobās, kad dzirdu, ja kāds lielās ar saviem ārlaulības sakariem...
Es varbūt spētu piedot pārpratumu - piem. meitenei gadās ballītē iedzert, un tad uz brīdi prāts aptumšojas un instinkti ņem virsroku... Ja viņa nākamajā dienā atzītos un nožēlotu, tad viss būtu savādāk... bet tik apzinātu rīcību es piedot nespētu.
Manā skatījumā Ingai diemžēl laikam nav citas izejas, kā melot, ja viņa vēlas saglabāt savu puisi. Viņa saņem smagu sodu par izdarīto... Un jācer, ka kāds šo vēstījumu galu galā uztvers tā, kā tas bija domāts - kā brīdinājumu.
 irsis@one.lv 2002-05-20 13:29 
 Inga, satriecoši labs temats, ko esi uzdrošinājusies apspriest. Domāju katram kādreiz jāizdomā, ko nozīmē attiecībās uzticība, mīlestība un kā dzīvi nodzīvot tā, lai nebūtu žēl aizgājušā laika. Pārsteidza Laja veselīgā attieksme pret baudu, ko varam gūt no sajūtām, un Neko uzupurēšanās domājot par otra cilvēka komfortu. Pati esmu tikko sākusi risināt sajūtas, kas rodas no greizsirdības pret mīļotā cilvēka ilgstošo aizņemtību darbā un pašas nespēju baudīt dzīvi vienatnē jeb uzņemties atbildību par savu labsajūtu, ko, kā gudri cilvēki, saka izraisa mīlestības trūkumus pret sevi. Laikam te pārāk sarežģīti aizrakstījos, jo pati neesmu vēl skaidrībā (labāk lasiet Osho). Līdz 20 gadu vecumam man šķita, ka dzīvē mani gaida mana mūža lielā mīlestība un ka man neko citu nevajadzēs. Tagad 28 gados saprotu, ka vēl joprojām šaubos vai cilvēks, ar kuru esmu nodzīvojusi 7 gadus kopā ir tas īstais, kuru man bija lemts šajā pasaulē satikt, un vai manas jūtas atbilst nosaukumam mīlestība vai tomēr nē. Saprotu, ka dažiem tas izklausās muļķīgi, jo vajadzētu taču uzreiz būt skaidram vai ir mīlestība vai nav. Arī man tā kādreiz likās, bet dzīve un attiecības ar sev vistuvāko cilvēku tomēr prasa neiedomājami daudz enerģijas. Vislabāk veicas tajos brīžos, kad spēju būt atklāta pret sevi. Bet tas nav viegli, jo vismazāk man gribās atzīties tieši sev, ka neesmu tik laba kā gribētos par sevi domāt. Man pat ir bail no tā, kas vēl man šajā dzīvē par sevi būs jāuzzin un jāpieņem. Nezinu vai pietiks spēka neslēpties. Paldies jums visiem par jūsu komentāriem. Pateicībā par iespēju dalīties domās, ar sveicienu, ive
 nezināms 2002-05-21 11:47 
 Normaalas beigas, bet vareeja buut arii citi varianti.
 Altos 2002-05-21 15:43 
 Piekriitu Incee sakaraa ar Neko....imho baigaa cuuciiba - ja jau gaidiija,taatad bija vinjai iemesls gaidiit...a shis peec pusgada panjem un pasuuta veel....necienu....
 figgo 2002-05-21 19:05 
 es domāju,ka tas ir nepareizi krāpt draugu.
 neko 2002-05-22 04:47 
 Incee [ari WindY, waitgirl]- nekas man nav jasaka - tas bija tikai ta - pardomas. Ja Tev tas shkiet butiski -tas bija diezgan lilgu un nopienu sarunu rezultats. Strap citu man vel jo projam ir labs, draudzigas atiecibas un laiku pa laikam mes satiekammis... ka veci labi draugi. Bez tam vina ir viens no tiem retajiem cilvekiem, kas drikst mani traucet jebkura diennakts laika. Ar to visu es tikai gribeju teikt, ka neticu es tadiem gaidishanas pasakumiem... vienkarshi labak laikus shirties ka draugiem.
 Minchux 2002-05-30 12:47 
 Mjaa,man ir liels prieks par shii raxta varoni.Ir labi,ka visu izmeegjina -saprotm, sorry vechi - ir ok,es to izbaudiiju"ko gribeeju to dabuuju",bet zinu,ka tas tomeer nav tas emocionaalais aizpildiijums.Arii manaa dziivee ir bijushas liidziigas situaacijas,es vienkaarshi zinu - tas ir to veerts tiktaal,kameer tu saproti cik taalu ej.Bet arii - ja nebuuutu shitadu sitaaciju piedziivojusi,nezinaatu kaa ir - nju luuk,adrenaliins ir uzsists un dziive kraasainaaka,praata vairaak ;))!











 pelni 2002-05-30 22:20 
 Paarfraazeejot pribambasa teikto: dazhiem caur to vajag iziet, bet dazhi jau piedzimst gudri :-]
 DipuDapu 2002-05-30 23:09 
 Jaaaaa... Es iisteniba pat nezinu, kaa Inga* uzrunaat. Nu, pie meitenes/sievietes kategorijas jau noteikti nepieder. Kur Tu taada uzradies??
Es vel brinos - ka gada laika tikai 25 viriesi Tev pabijusi jeb 2 menesii.. Vai tad tiesam no visiem tiem sarakstiem, kas Tev bija pieejami (Bernudarza, Skolas, Studiju, Pagalma, Zalaas lapas utt), tik vien vareeji atrast?? Laikam tiesam esi bijusi loti prasiga pret Viniem - redz, pat visadi + un - bija jakjeksee. Varbut, ka vajadzetu izdot kadu bukletu, ka luuk - sie Viriesi ir kaut kas Superiigs, jo izgaaja cauri Tavai cenzuurai??..:))
Lai nu ko - bet taa puisha man nenormali ir zeel. Tas goda vards kaa Bumerangs naaks atpakalj! Dievs ar Tevi! BET KAAPEC VINAM IR UN BUS JAACIESH??? Vai Vari pateikt??
 liigonis@e-apollo.lv 2002-05-31 10:12 
 Inga! Arī mans draugs ir armijā.....arī man gribētos aiziet kādu kreiso soli,bet vienreiz es esvi mēģinu pārliecināt, varbūt tas ir īstais un pagaidīt gadu....
 Inga* 2002-06-03 18:27 
 neviens nav ideaals!
paldies visiem par komentaariem.
es kaadam liku aizdomaaties, bet kaadam biju labs iemesls izlaadeet negatiivaas emocijas, arii tas ir rezultaats.
Nepieljaujiet taadas kljuudas, kaadas pieljaavu es un dziivojiet saskanjaa ar savu sirdsapzinju. Man taa ir netiira, bet ir vajadziigi negatiivie varonji, lai uz to fona mees pamaniitu pozitiivos!
Veiksmi visiem.
 Raa 2002-06-03 22:47 
 Gribi attirit savu sircapzinju? izstasti visu istajam,ja tas tiesam bus istais tad sapratis.ja ne tad nav tevis cienigs.tici man patiesiba ir vis labaka,lai cik rugta ta reizem neliktos!apdoma sadu variantu.es ta noteikti daritu!ceru ka tev izdosies.
 johnb 2002-06-05 22:20 
 Neeneee, neko nestaasti. Nafig veel pieradiit sev otra cilveka milestiibu. Piedot sev un aidaa ;)
 365diena 2002-06-07 21:19 
 Es paziistu sievieti, kura uzticiigi gaidiija savu draugu no armijas 2 garus gadus. Vai tas bij taa veerts? Peec armijas abi apreceejaas un izshkjiiraas peec nedeeljas... jo vinja vinjam vairs nebija vajadziiga. Vinjam gribeejaas izbaudiit briiviibu, kas bija liegta 2 gadus. Neticu, ka ir chalis, kursh buutu uzticiibas veerts...
 Puukjis_Baisulis 2002-06-10 17:48 
 HA, kaada velna peec tad vispaar ir jaakraapj, ja nav pacietiibas gaidiit!!! Jaasarauj visas attieciibas, kas ir par apgruutinaajumu, kam tas ir izdeviigi? Smiekli naak par liidziiga veida beernishkjiigaam rotaljaam. Postmodernaas sabiedriibas loceklim vienkaarshi ejot armijaa ar to ir arii jaareekjinaas, ka neviens (gandriiz) negrib dziivot klosterii. Relax, vajag vienkaarshi atshuut drugaanu, lai arii vinjam ir miers :))))
 paradiba@one.lv 2002-06-10 20:41 
 Piekriitu Raa - nezinu kaa riikotos es - nesaku ka vareetu buut 100% godiiga un nesaku preteejo... Katrs mees ejam un katrs kriitam tikai cits no kritieniem maacaas cits nee... Taapat negribu piekrist fragilem melo arii stiprie, ja redz ka saapinaas citu un taa vieta
 livina29@one.lv 2002-06-11 17:26 
 nav ta jaskumst,man ari ir galigi sudigi,bet cilveks ta vienkarsi nedrikst sevi zelot,pati jau visu esi salaidusi deli.Taka novelu tev tikai sanemties un izstrept to putru,tu tacu pati zini,ka vari!Cilveks vispar ir radits vientuls.Draugi vai milakie cilveki ir tiesi tadi pasi vientulnieki,vini doti mumd tikai tapec,lai reiz pareizei varetu pagausties viniem uz pleca!GALVU AUGSA UN PATI PAVEIC PRIEKS SEVIS NEIESPEJAMO PARVARI TO VISU!!!LAI TEV VEICAS,PEC GADIEM 2 SMIESIES PAR TO.
 Veritus 2002-06-12 12:08 
 Paradiba@,
vai beerniibaa vecaaki Tev ir daudz melojushi? Nesteidzies ar "nee!" Vai "jaa".
Kaut gan, vari arii shaut aaraa uzreizi, - taisniiba Tev buus jebkuraa gadiijumaa. Gan, ja Tu tagad domaasi, ka taas pasakas un stilizeetie "skaidrojumi" bija meli, gan, ja teiksi, ka vinji allazh bija patiesi, kad staastiija pasaku. Viss jau ir atkariigs no Tevis.
Bet fragile ir taisniiba - ne jau melus vinjsh paarmet, bet gan nodeviibu. Attieksmi.
Un nav jau te nekaada naida vai pat nicinaajuma. Redzi, bailes ir taas, kas rada "sliktos" melus un nodeviibu, taapeec vairums ljauzhu ir dzimushi nodeveeji. To vienkaarshi jaapienjem par faktu un ar attieciigajiem ljaudiim attieciigi jaakontakteejas.

Ko var teikt par Inga* - Gudrs cilveeks, labi raksta, ir stila izjuuta... Peec rakstura aktrise, izteikts ekstraverts, kam dievinosha publika vajadziiga kaa gaiss. Un naivi buutu gaidiit, ka bez taadas vinja iztiktu 2 gadus.
Noteikti ne mans tips... Tachu gaumes jau ir tik dazhaadas! ... :))
"Muti ciet un piekaramo atsleegu priekshaa, Inga*!" Taa es gribeetu Tev teikt, bet nav jau jeegas, jo taa pat Tu atradiisi sceenu, kura bez shiis atziishanaas puisim zaudees pusi dramatisma ...
Sauliiti visiem!

 Agnesa 2002-06-12 15:03 
 njā tas ir piedzīvots ..bet miers būs uz īsu laiku... paies gadi un sāksies viss no jauna... eh! ....līdz reizei lai atkal sajustu klikšķi.... un atkal atgrieztos...
 Agnesa 2002-06-12 15:06 
 starp citu veritus man šķiet tu spried par viņu nepareizi.... man liekas ka zinu kādēļ viņa to darīja un man ir tuvas šīs sajūtas kādēl tas tiek darīts.... un vēlreiz Inga - apsveicu ar atgriešanos kura diemžēl nebūs mūžīga....
 Veritus 2002-06-13 13:06 
 Interesanti. Mani vienmēr ir interesējis "kas lācītim vēderā"... Nu, - pārnestā nozīmē :+}
Tad no kā rodas šīs "sajūtas" un kā tulkojas?
// Visgardākā šokolādīte ir tā, ko uzdavini labam cilvēkam.
P.s. ko pati Inga* saka - spriežu pareizi, vai nepareizi? ;)
Gaišu dienu!
 Fitinsh 2002-06-17 10:37 
 Lajs, sorry ka tik ilgi neatbildeju.Nu Tu draudzin pateici un salidzinaji!!!Varu tikai izdarit secinajumus,ari Tu nezini kas ir MILESTIBA.Nesaproti to ka parmetumu vai apvainojumu.Pie mums milestiba katra atnaks kad tai ir laiks un ne atrak,un ne velak.Tad kad mes tai busim gatavi.Tas lietas kuras Tu mineji par dejosanu utt.. ir no serijas es Tevi milu,tacu kniebjos ar citam meitenem.Ta nav kad mil!!Pat tad ja nav iespeja fiziski savienoties ar milamo cilveku.Viss ko Tu mineji musdienu valoda saucas netikliba,vai labaks vardins izvirtiba.Uz jautajumu kas ie milestiba...pats saproti nav viegli atbildet.Tam vajadzetu daudz laika,tacu nocitesu Tev un visiem parejiem kada rakstnieka vardus.Domaju bus par ko padomat un tad tas mulkibas par dejosanu ar citu utt varbut izskries no galvas.

Visu tava vieta var izdarit citi,
tacu neviens tava vieta nevar milet.

Milestiba ir brivibas sajuta,apvienota ar neizsakamu maigumu.

Var milet tikai domajot,ka - muzigi,
citadi ta nav milestiba.

Milet nebut nenozime skatities vienam uz otru,
bet gan skatities viena virziena.


Ta luk Lajs.
 dalida 2002-06-17 21:09 
 Ne iipashi gudra riiciiba. Es domaaju - izklaat savas vaajiibas sabiedriibai. Ja gadaas kljuudas, ar ko sircapzinjai gruuti sadziivot, taam jaanomirst tevii.

Bet, njemot veeraa 2 ciparus, 21 un 25... mjaa, par kljuudu to vairs nenosaukt...

Un cik tev buus veel peec 10 gadiem? 75? Vai 105?

Un kas teicis, ka poligaamija ir viirieshu preorgatiiva???
 Agnesa 2002-06-18 09:01 
 njā..Dalida Dalida... :))kas ir vājības? vai tas ir tad kad cilvēks jūtas nespējīgs pretoties pats sev? bet kādēļ mēs gribam sev pretoties? kas tās par dogmām kuram esam gatavi sekot laužot paši sevi? ikreiz kad vēršos pret sevi tas man nāk atpakaļ kā zirga spēriens pa pēcpusi.. esmu pārstājusi sevi likt kaut kādos rāmjos, kurus pati esmi iedomājusi... ir apnicis rapties sienām pāri kuru otra puse neviens tevi negaida.... kādēļ mēs domājam ka dzīve ir cīņa? ....
:))) njā poligamija:))) tik tiešām kas teicis ka tā ir vīriešu prerogatīva? man ir aizdomas ka to ir izdomājuši paši vīrieši:))) nu attaisnojums tak vienmēr vajadzīgs:)))
 Veritus 2002-06-19 12:34 
 Kas teicis, ka poligāmija ir vīriešu prerogatīva? ;) Saklausījušies no Austrumiem?... Nu - īsa atmiņa :)) arī nebūtu saucama par monopOlpreci. Vai varbūt esat piemirsuši, ka pirmā sabiedriskā iekārta bija MATRIARHĀTS? :)
Kādas, pie velna, prerogatīvas. Dzīvo, kā uzskati par pareizu un ievēro tikai vienu likumu - ļauj arī citiem būt tādiem, kādi viņi ir. Ja nepatīk - nespēlējies! Spēļubiedrus sev starp Zemi apdzīvojošiem miljardiem atrast var katrs pēc gaumes :)
Kāds attaisnojums? Taisnojas - kas pieķerts, bet taisnošanai :) un attaisnošanai (pieņemšanai) nav nekā kopīga. Tad kāpēc bāzties liktenim pa priekšu?
// Kad meli noķerti, tiem var uzmērīt kājas.
Tiem, kas noķerti. ;)
Gaišas domas visiem!
 . 2002-06-28 10:24 
 ...bet ar meliem ilgi nenodzīvosi un atiecības ar puisi kas armijā... būs grūti saglabāt. Visticamāk jau ka tās izjuks. Bet, ...lai veicas.
 Veritus 2002-06-29 19:56 
 Man vienmēr patikuši opptiMysti... ;))
 Andrua 2002-07-02 10:03 
 Loti interesanti un aizraujosi.
Nav komentaaru.
 TONIJS 2002-07-04 12:44 
 Man nav ko teikt! Vinja ir vienkaarshi MAUKA!!!
 Agnesa 2002-07-05 09:02 
 njā.. un puisis Tonij kurš šādu pašu apsvērumu dēļ piečakarēs meiteni protams nebūs mauka - viņu tu sapratīsi un atbalstīsi..hehehe... liekuļojam draudziņ;)....:)))
 Agnesa 2002-07-05 09:04 
 man jau patīk veritus ka tu man piekrīti:)).... jauki.... vismaz viens no bixšainajiem:)).... un optimisms!! oh! man arī patīk optimisti....
 Juurnieka sieva 2002-07-05 12:28 
 Uzticiiba ir LABAS izveeles truukums!
 Veritus 2002-07-05 12:47 
 Zvejnieka meitenei, - Jūrnieki ir labas izvēles trūkums? ;)- - -
Nu re, AGNESA, - tā nu mēs te viens otru stutēsim latviskā garā ("kur divi latvieši, tur trīs partijas" ;?)) )
Nav neattaisnotākas vardarbības par vardarbību pret sevi {mīļoto vienīgo]! :))
Un tomēr tajā PROCESĀ ;?) (rāpties pāri sienām) es saskatu zināmu romantiku (un azartu). Vari saukt par mazOhistu :P
Toniju ziepēs! :) (... vismaz būs miers - bļaustās tāds kā mežā :o )
Gaišas domas!
 MIB 2002-07-05 12:52 
 Zosssssss!
Kaa Tu domaa sputnjikam aciis skatiities?????
 Veritus 2002-07-05 13:41 
 Problēmas ar redzi?
 Juurnieka sieva 2002-07-05 14:13 
 Veritus-am
Mans komentaars bij visiem sveetuljiem (viir.&siev. dz.), kuri deklaree muuzhiigu uzticiibu. Taada iespeejama tikai tad, ja nav kvalitatiivas izveeles iespeeju. Lai taadas rastos pasham (-ai) jaacelj taa saucamais veiksmes potenciaals ( izgliitiiba, perfekts izskats, labs darbs utt.) !!!
 Inga* 2002-07-05 18:22 
 agnesa? nebija jaagaida 2 gadi, tikai Jaanji! :(
 Veritus 2002-07-05 20:16 
 Zvejnieka meitenei, - Laikam jau tāpēc neesmu jūrnieks. Ka nevaru Tev peiekrist ;?))) Jo Tu pati esi pretrunā. Tiešām ir tā - ja pats esi "līmenī", izvēle aug. Bet kāpēc būtu jāmainās gaumei? ;?)
 Fidja 2002-07-05 20:41 
 Nu nezinu nezinu varbuut tomeer kaut kur es tevi saprotu, bet ja tomeer cilveeku miili no visas sirds tad es vismaz nevareetu vinjam taa nodariit, bet ko tad es varu spriest. Katrs cilveeks dara taa kaa vinjam tiik! Nu ko varu veel piebilst TURIES! Un ceru aka ar tavu miiljoto buus vis ok!
 nezināms 2002-07-08 09:47 
 Veritus-am!
Es jau neuzspiežu savu gaumi un dzīvesveidu, vienkārši izteicu savu viedokli, kurš izveidojies dzīves pieredzes laikā. Es te skatos, ka negatīvu vērtējumu Ingas rīcībai ( respektiivi arī manai :)izteikuši tie, kuriem ir visai TEORĒTISKS priekštats par šāda veida situāciju situāciju. (darbs citā kontinentā, armija u.c.)
 Veritus 2002-07-08 11:40 
 nezināms (?), - Varu tikai piekrist. "Piekrist" nenozīmē "pieņemt" :)
Internetā vispār cilvēku uzskati polarizējas un tiem, kas ilgāku laiku še "darbojas" [teorijaas lauciņā] :)), rodas viltota pasaules uztvere.
Vai arī "personības dalīšanās", t.i., viens "te" otrs "tur" :)
Ar "uzspiešanu" ir pavisam vienkārši. Tikai ar hormonpreparātu broileriem un seriāliem barotas smadzenes pieņem par normu melus, ka cilvēks var mainīties (reveranss psiho-logiem un citiem liekēžiem :)) ). Ja bioloģiskais, "rupji" fiziskais, Homosapiens rumpītis praktiski nav evolucionējis vairākos desmitos tūkstošu gadu, tad kā var iedomāties, ka smalkā matērija, kas veido cilvēku personības un tieksmes var mainīties ātrāk? Ja pat atsevišķa organisma evolūcija ilgst gandrīz 100 gadus, tad cerēt mainīt kaut vai viņa dzīves uztveri dažos seansos pa pusstundai?
Par "nosodīt" tikko "graujošu kritiku" :)) iemetu "Attiecībās virtuālā".
- - -
Kāda tad ir Tava pieredze? :)
 nezināms 2002-07-08 14:34 
 Veritus-am
Patika Tavs komentārs - interesantas domas izteiktas sakarīgos vārdos!
:) Ar pieredzi tika domāta situācija, kādā nonākusi raxtiņa autore.Tikai, atšķirībā no viņas, es neesmu nonākusi pretrunās ar sevi, arī ar darbu un mācībām viss OK. Iespējams gribēji dzirdēt Sex&lielpilsēta cienīgus stāstus:) Nu nav tik traki :))
 Veritus 2002-07-08 15:29 
 Paldies. Nu, ... jāa, - uzminēji, - man patīk darboties kritikas žanrā, ne pašam pūst pīlītes :)
"sekss un lielpilsēta" ... sorri, nav tā joma :))
Par tiem žanriem. Piekrīti, ka cilvēciņi dalās "aktieros", "režisoros" un "kritiķos"?
Pie kam aktieri ir tie, kas uzskata, ka paši ir vislabākie autori un taisnākie kritiķi :)) ( tas no sērijas "ja jau tu esi tik gudrs, tad kāpēc neesi bagāts ("nelien uz skatuves")?" ) ...
"Uzticība" ir dvēselisks jēdziens, vai ne? Tātad, ja tu esi dvēselē uzticīgs, tāds būsi arī izpausmēs. Ka izpausmes iet pa priekšu dvēselei ... vai, kaut vai tikai saprātam, ... tas tomēr ir ... dzīvnieciski ;))
Te, uzreiz, otrs jaut. - kāpēc sievietēm patīk "dzīvnieki" ;)
Te, uzreiz, trešais jaut. - vai sievietei ir dvēsele? ... >?x ... tikai, lūdzu, bez rokām! ... Jautājums tīri teoloģisks ... :?o
- - -
Saulīti!
 nezināms 2002-07-08 16:53 
 Veritus-am
Atkal labs komentārs, izskatās, ka esi pietiekoši lielu gara potenču īpašnieks !!
Nu i jautājumiņi Tev, prasa- filosofiskas atbildes, bet neesmu dvēseļu pētniece un ne īpaši daudz laika atliek, lai parakņātos sevī.
Savu izpratni par uzticību es jau formulēju iepriekš.
Vīrieši? - man nepatīk ne "dzīvnieki", ne kaut kādi tur ideāli, patīk NORMĀLI vīrieši.
Dvēsele - baigi smalka kategorija, bet nesaskatu pretrunu starp uzticību dvēselē un neuzticību izpausmē. Ko nu ?
 Veritus 2002-07-08 17:33 
 nezināms, - Brīdinu, ka esmu jurists ... Tā kā - "Jums ir tiesības klusēt, nemeklēt advokātu un nespārdīties... >?x ... un nepalaist rokas!" :)
>> "neesmu dvēseļu pētniece un ne īpaši daudz laika atliek, lai parakņātos sevī"
- Tad iemīlies! Mīlestībā otrs cilvēks redz sevi pašu [kā spgulī] Parakāties "lāčukam vēderā" taču ir tik interesanti ;)
>> "man patīk normāli vīrieši"
- Te uzreiz jaut. - vai eksistē "normāli vīrieši"? :) Pēc kā tāds izskatās? Vai "normāliem vīriešiem" var saglabāt uzticību? Cikiem? ... :)
>> Tak tepat kautkur teicu - ja tu, cilvēks izvēlies pašu labāku, dabon pašu labāko un viņš paliek aizvien labāks ar tevi (kad viņam labumam nekā vairs netrūkst) Un kad viņš ir tev sirsniņā un tur tu paliec viņam uzticīga ... Tad kur jēga izvēlēties ko sliktāku? Neuzticība izpausmē būs tikai pēc neuzticības sirsniņā. Un tad, atkal, nav jēgas stiept to [sprāgušo] kaķi aiz astes... :x( ... Fū-u!
:)
 nezināms 2002-07-09 09:40 
 Uh, nevajag brīdināt, es arī esmu profesionāla juriste !! :)
Es jau apzinos, ka esmu neuzticīga klasiskajā šī jēdziena izpratnē. Bet ko tad Tu man piedāvā - vairāk strādāt, iegūt papildus izglītību, vadāt bērnu pa pulciņiem,lasīt grāmatas, apmeklēt salonus, veikalus... ??? Bet es taču to visu daru. Man tas ir par maz :))A-ha, pareizi uztvēri,nu vajag man to normālo vīrieti. Es esmu sieviete, man patīk no rīta taisīt satriecošas brokastis; piedot mīļam vīrietim, ka sastrādājis kaut kādas muļķība:)),uzmundrināt, ka darbā neiet; kopā skatīties krievu komēdijas, man patīk, ka salaižu grīslē datorspēli un viņš atkal atgūst "dzīvības", siltos vakaros braukt ar auto, kur acis rāda.... utt. Nu negribu es atteikties no jaukās vasaras kopā ar viņu, tikai tāpēc, ka mana otrā puse ir prom. Mēs spējam novērtēt īslaicīgas attiecības!!
P.S. Jau oktobrī viss būs citādi.

 Veritus 2002-07-09 10:46 
 nezināms,-
Šha! Kurš ir "otrā puse"?
p.s. ... Un oktobri gaidām ar ... nu, kā nu gaidām... ?
p.p.s. "piedot mīļam vīrietim, kas sastrādājis kaut kādas muļķības"... - par "mazohistu sievietē" - tas ir garš stāsts pēc freida un stivena kinga. Neesmu pārliecināts, ka gribu stāstīt. Tomēr pateikšu knifiņu (priekšdienām ;) ). Tas, starp citu, ir pa juristu līniju. Tātad loģiskā ķēde: ir kāds, kam patīk just varu --> just varu perversā, bet no ārpuses (skata - bet ne būtībā) nekaitīgā veidā - piedodot "vājākam" ;) (... seko līdzi? ;?) )... --> tad tas, kurš "vājāks" (bet vājākos daba allaž apvelta ar zemisku izdzīvošanas (zažitočnuju) viltību) apzināti izdara sliktu lietu, par prieku otram, kurš nu var "piedot". Bet patiesībā ar to "piedevēju" tikai spēlējas, pieradina.
Un tas viss, starp citu, čakarē dzīvi abiem - pirmajai rodas "vilšanās vīriešos" (loģiski), bet otrajam gļēvais raksturs bojājas vēl tālāk.
Tās tādas pārdomas. Lūgtum neņemt ļaunā.
Starp citu, ja vēlies uzrakstīt personiski, tad "uzbrauc" ar kursoru uz "Veritus" te augšā un "noklikšķini", kamēr neesmu aizgājis atvaļinājumā. :)
A.
 Veritus 2002-07-09 10:49 
 P.s. vēl
Šeit gan man var nebūt taisnība.
 zalktis 2002-07-10 13:14 
 Tik daudz kas izlasiits, tik daudz domas un paardomas, jaameegjina izklaastiit.

Galvenaijai varone riikojusies nepareizi, labi, ka apzinaas. Visu laiku gribeejaas nosodiit, bet kaut kad ap komentaaru vidu sapratu, ka taadu tiesiibu man nav.
Pats esmu melojis tuviem cilveekiem, ne pa miilestiibas un attieciibu liiniju, bet vispaar. Un gadu atpakalj tiku sodiits, kopsh taa laika vispaar neesmu melojis (varbuut kaads mazs nevainiigs melinjsh, bet ne apzinaatie) un visa dziive ir palikusi labaaka, attieciibas ar shiem cilveekiem arii sakariigaakas.
Gribeetos tikai pajautaat, ko neviens taa tieshi neuzdeva - ko Tu (Inga*) gribeetu sava puisha vietaa? Gribeetu, lai vinjsh pasaka: "Kameer Tu biju "tur vai tur" man pasliideeja kaaja (vai kaut kas cits) un es dazhos tusinjos paarguleeju ar dazhaam meiteneem. Vai arii gribeetu to visu uzzinaat no kaadas treshaas personas (kas noteikti notiks)? Kuraa gadiijumaa Tu piedotu, kuraa nee?

Meegjinaaju iejusties Tava drauga vietaa (protams, ka neesmu vinjsh un domaaju savaadaak). Ja mana meitene guleetu ar citu varbuut vienu reizi piedotu (lai apzinaas kljuudu), bet ne otru. Noteikti nevareetu piedot, ja vinja pati to man nepateiktu, bet uzzinaatu no malas par shaadu riiciibu. Bet jebkuraa gadiijumaa justos ljoti leets, nevajadziigs, nodots.

Miilestiiba? - esmu lasiijis tik daudz teorijas, kas lielaakaa dalja ir aplamas un dziivee nerealizeejamas. Pats esmu izdomaajis un piedziivojis to, ka mīlestībai ir vairaakas pakaapes. Pirmaa, laikam visjaukaakaa ir iemiileeshanaas - tad otrs cilveeks Tev shkjiet perfekts, nevari iztikt ne dienu bez vinja, dari visu, lai peec iespeejas biezhaak buutu ar vinju. Bet shii pakaape paariet, cilveeks ir iepaziits, nekas jauns vairs neparaadaas. Tad seko pirmaas krustceles, iepaziiti ir visi truukumi, kuri vienkaarshi aug ar geometrisko progresiju. Saakas vai nu striidi un neizbeegama shkjirshanaas vai lielaa miilestiiba, taa, kas vairs nepaariet. Un taa jau ir otraa faaze, piekjershanaas, pieradums, sauciet kaa gribat. Tad ar to otru ir labi, nevajag vairs nevienu citu.

Par to uzticiibu un gaidiishanu... Uzticiiba ir viena no attieciibu sastaavdaljaam, tad ir veel cienja.

Visur ir sastopamas anomaalijas, varbuut shii muusu sabiedriibaa ir vien no taam (Inga*, es nedomaaju Tevi, bet Tavu riiciibu kaa taadu).

Par cieshanos bez sexa... Reiz iznaaca maaciities psihiatriju un tur bija runa par taadiem cilveekiem, kas zog, kaut arii zina, ka vinjiem nevajag to mantu (kleptomaani) vai dedzina visu bez iemesla (piromaani). Varbuut Inga* savaa zinjaa ir sexomaane? ;) Jebkas cilveekam var gadiities. Domaaju, ka muusu viduu ir daudz taadu cilveeku, kas ietekmeejushies no visa apkaarteejaa (TV, zhurnaali, flmas), jo visur tikai kailumi un erotika. Cilveeki ar vaaju raksturu noteikti ietekmeejas un redzeetais ieseezhas bezapzinjaa. Sodiit shaadus cilveekus nedriikst, vinjiem pashiem jaameklee paliidziiba, varbuut pat pie speciaalistiem.

Runchulim... Pilniibaa at...
 zalktis 2002-07-10 13:16 
 neviens man nepateica, ka zinja nedriikst paarsniegt 3000 ziimes! ;((( taapeec lielaakaa komentaara dalja aizlidoja nezinaamaa virzienaa. Zheel protams! :(
 arkordo@inbox.lv 2002-07-10 17:52 
 Ai kaad sno jums, kas tur vispaar raksta ir saskaaries ar armiju? Tajaa momentaa, kad dzheks aiziet prom vinjam tiek atnjemts viss, un vieniigais, kas dod speekus iztureet ir taa ceriiba, ka kaads tomeer sagaidiis. Be juus te paargudri spriezhat par kaut kaadu paardziivoto un nepaardziivoto.
Besii aaraa!
 RELIKTS 2002-07-16 17:43 
 Ai vai mes nekad neeasam kljudijusies? vai dziive ir eksaamens ka tagad apspriezam pareizo un nepareizo? dzive nav neka slikta vai laba ir Pienjemams vai nepienjemams, man piemeram dadz no ta kas citiem skiet ljauns ir pienemams, piemeram varu teikt ka es nenosodu tos darbonjus kas njem kukuljus, ja ir ideoti kas dod tas lai njem. etika ir tikai tad butiska kad izverteja cilvek darbibu attieciba pret citiem, bet ja tas nenotiek tad nav neetiskas darbibas. sieviete rikojas sanjema atbildes ricibu un darija secinajumus un tas ir galvenais PO kadus secinajumus jo katram no mus tie bus dazadi, un koplinija ari ir tikai pasapmans. Cieniet un miiliet sevi un tad miilestiiba pret sevi neljausJumsdarit sev paari. a kas bus ar citiem tas nevienam nerup it seviski tapec ka nevienam nerup kas notiks ar katru no mums atseviski un kopa, ta ka baudi dziivi, izmegjini TO, pacenties izdarit neiespejamo lai vecumdienas zini kapec sap mugura un nopuvis deguns:)
 rettta 2002-07-17 16:51 
 Ne par Ingu veelos runaat, bet gan par Laju. Patiesiibaa nevis runaat, bet gan pateikt Kaut ko- tu taccu esi infantiils Kazanova!!! Kaa ar taadu attieksmi pret gjimenes dziivi, esi vareejis nodibinaat gjimeni?
 Dace9 2002-07-22 15:04 
 Ziniet teikšu atklāti tas ir normāli ka sieviete tiecas pēc siltuma.
 C@puchi 2002-07-23 16:51 
 Inga ir kārtējais mūsu laiketa pabērns, kurš saskatījies seriālus (sex un lielpilsēta) vai vēl nez ko, un kurš cilvēkus neuztver vairs kā garīgus indivīdus, bet skatāt uz tiem caur loģikas prizmu ("labs vīrs, tēvs - tas ir īstais"). Šādi gadījumi vairs nav retums mūsu sabiedrībā, jaunieši mīlestību pakārto dažādu prieksrocību kopumam: viņa tēvs ir bagāts, viņš ir izskatīgs, man ar viņu būs labi, tad jau arī vērts uzsākt mūža mīlestību. Taču rezultāts ir šajā rakstā. Par laimi ir vēl meitenes uz pasaules, kuras izprot vārda mīlestība pamatjēgu un sāk ar citām vērtībām, tai skaitā cieņu vienam pret otru, kas mūsdienās kļuvusi antīka parādība.
 nezināms 2002-07-24 16:46 
 Es jau tavaa vietaa taa nebuutu dariijis, man ir zzeel taa dzzeka..
 idioc 2002-07-25 13:19 
 hahahahhahaha

"Jaa man ir tikai 21 gads, bet esmu izgaajusi pietiekami lielu dziives skolu, man ir bijushi aptuveni 25 vīrieshi ar kuriem esmu guleejusi."...

saulīt Tev nav ne jausmas ko nozīmē dzīves skola... un pārguļot vēl ar 25 Tu tā arī neko nesapratīsi...

 klemps 2002-07-26 03:14 
 Nu meli tieshaam vareetu buut dotaa mirklja ataisnojums,bet ja Tu tieshaam to cilveeku miili tad nezinu vai vinjam aciis paskatoties Tu vareetu teikt ka uzticiigi gaidiiju Tevi.Toties arii protams Tev nav nekas zinaams par vinja gaitaam,jo armija nav buuris,taapat arii situaacija ka draugs iazbrauc piepelniities.Taapeec pirms taadaam skjirshanaas reizeem vajag to vissu paarrunaat.Jo ja shis prombuutnes laiks ir pailgs tad varbuut ljaut labaak viens otram iepaziit arii citus cilveekus un tas tad arii buutu kaa saliidzinaajums,un rastu paarlieciibu tam ka tas otrais cilveeks vareetu buut iistais.Bet taadai sarunai obligaati jaanotiek aci pret aci.
 ladyice 2002-07-26 21:31 
 Ingu* sajaa situaacijaa nemaz nevar nosodiit un mees visi esam cilveeku taapeec nav tiesiibu kaadam kaut ko paarmest. It kaa nekad pasi savaa dziivee nebuutu pielaavusi kluudas un izdariijusi kaut ko peec muusu pasaules stulbajaam moraales dogmaam nepareizi! moraale ir sabiedriibas izgudrojums lai tai vieglaak buutu pastaaveet un taa neieveero indiviida veelmes. Arii Inga* savas kluudas saprot un taatad taas ir kluudas ja vinja taas par taadaam uzskata. Man sausmiigi patika Veritus komentaari- taadi lasaami un liek padomaat! Iisteniibaa jau daudz patiesas un pienjemamas domas var atrast. Izlasot komentaarus bija taada sajuuta ka luuk puisi ir tie sveetie un sievietes tik vinjus izmanto. nekaa nebija-mees visi esam vienaadi gan viiriesi gan sievietes, tikai domaasana atskjiras. Bet veelmes tacu paliek tadas pasas, lai kaadaas domaas tas buutu formuleetas. un miilestiiba... par to jau paaraak daudz runaats un katrs ar to saprot kaut ko citu.
galvenais dziivojiet saskanjaa ar sevi un tad viss buus kaartiibaa:)
 brutal 2002-07-28 10:09 
 Ei ellee maita, tev tur visīstākā vieta!!!!!!!!!!!!!!
Telo no sevis pēdējo pipipipi
 Inguciitis 2002-07-29 17:05 
 Laj!Tu prasi, kas tad manaa izpratnee ir sex?Taas ir juutas, taa ir taa pati miilestiiba, taa ir atklaashanaas otram visaa!Varbuut arii Tev ir taisniiba par dejoshanu, bet tomeer saliidzinaat to nevar - nu nav tas vien un tas pats!!!Nu nav, kaut tu mani noshauj!Nu bet paliekam katram pie sava-cik dazjaadi cilveeki, tik dazjaadi uzskati, un tas galiigi nav iemesls uzsaak vaardu ciinju!
 Veritus 2002-07-29 17:55 
 Ingai*
# Tu savu vārdu pasacīji vējam
-Tagad projām tas aiznests pasaules ceļos
Nu nezini, ko sagaidīt vairs
Un, kas atsauksies Tevi dzirdot
Kas pasaules viņā galā to sapratīs
Un šurpu nāks.

(Princis aiz trejdeviņām zemēm
Savu zirgu jau seglo
Tikai vajag ticēt,
Ka tas vēja spārniem … tieši pie Tevis :)... )

Tai dienā, kad savu vārdu uzticēji vējam
Tu nezināji, ka tas rīt jau projām sauks
Un nu ir jāiet. Tas nav prasīts par daudz. #
~
Nekas jau nav beidzies. Viens solītis pāri bezdibeņa malai. Nav daudz, bet pietiekami. Psiholoģijā saucas "barjeras noņemšana"... Ir mums tādas [barjeras]: "Tev nebūs..."

"barjeras", patiesībā, ir visnopietnākā lieta.

Visiem gaišu vasaru, man - labus lomus Ālandās! :)
 ladyice 2002-08-01 09:20 
 to inguciitis: es jau nu gan nedomaaju ka sex ir tas pats kas miilestiiba. sex reizeem var buut tikai laba izklaide un atslaabinaasanaas, taada tehniski laba lieta, bet vislabaakais tas ir tad kad ir juutas pret otru, tad tas ir uz urraa:)
viss sex nav vienaads vismaz peec manaam domaam, un nevar teikt ka tas ir tas pats...kas miilestiiba, jo tie ir dazjaadi jeedzieni.
 FLESCH 2002-08-07 10:24 
 IZLASOT ŠO STĀSTU ES NEZINU KĀPĒC,BET ŠIS STĀSTS MANI AIZSKĀRA.
"FORŠA" OTRA PUISĪTE,KAMĒR DRAUGS TĀLU PRO ,DAVAIKA ES MAZLIET APMIERINĀŠU SEVI.SANĀK GANDRĪZ TĀ KA ATNĀK PUISIS MĀJĀS NO ARMIJAS UN VIŅA DRAUDZENE KĻUVUSI PA VIEGLI DABŪJAMU MEITENI-LAIKAM JAU PUISIS BŪTU PRIECĪGS?!
ES NEDOMĀJU KA TO VARĒTU SAUKT PAR MĪLESTĪBU,HARMONIJU UTT,JA TU IZVĒLIES VĀRDUS,TAD ŠIE TE ŠOREIZ NEBŪS TIE ĪSTIE.
 wormix 2002-08-14 17:21 
 bbbbbbboooooooooooooooooooooo
 AirisaV 2002-08-27 11:04 
 Atiecibas starp diviem cilvekiem kurus saista ,kas dzils nau vietas meliem es to uzkatitu ka nodevibu .Es savam puisim to neveletos nodarit.
 Veritus 2002-08-27 14:06 
 Kas ir "sāpīgākais" un "nepiedodamakais - fiziska "nodevība", garīga "nodevība" (kas liecina par vilšanos tevī) vai meli (kas liecina par paša "kreisā" knapo morāli, mugurkaulu (un tavu kļūdu, viņu izvēloties)?
Tātad - kas konkrēti?
Vai labāk ir:
a - iepriekš brīdināt, ka tādas lietas iespējamas (var - ne vārdos, bet klusējot ("konkludentām darbībām" - reveranss, Laimiigaa :) );
b - pēc tam pastāstīt - delikāti-diplomātiski-konstruktīvi, ar "cukurgraudiņu zem mēles";
c - izlikties, ka nekas nav bijis;
d - piedomāt elegantu leģendu un pie tās strikti pieturēties ("tas, ko viņš nezina, viņu nesāpina ... un, galu galā, kāpēc viņam būtu jāzina, ja manas jūtās pret viņu nedziest?");
e - vispār "nelaist pa kreisi";
d - organizēt "kopīgas (ja ne "kolektīvas")... X?Q izklaides"

Tad kā būt? ;?)

Vieglu prātu, gaišas domas visiem1
 nezināms 2002-08-31 04:34 
 ja vinja tevi pamet tad juutas nav iistas
 Briedis21 2002-08-31 23:19 
 armijaa ir teiciens-meitene kas kraapj kareivi ir sodaama peec panta "par dzimtenes nodeviibu..."
 nezināms 2002-09-05 03:44 
 mauka!
 nezināms 2002-09-05 03:45 
 totala mauka!
 free4dreams@hotmail.com 2002-09-19 16:45 
 nus nus viss atgriezas. redz ieleci atpakal sava siltaja vieta un drauga apskavienos. tas gads naks atpakal ar tadam pasam, nedaudz transformetam, izjutam. nekas jau traks nenotiks, draugs varbut pat nepamanis. bet tu nekad nevaresi but vairs godiga ne pret sevi, ne saviem tuvajiem. nekad.
 Indziite 2002-10-31 10:36 
 Nu ko lai saka... neatbalstu ssaadu riiciibu. Kaa jutiisies tas otrs cilveeks, kad to uzzinaas??? Un kaadreiz vinnss to uzzinaas. Agru vai veelu, bet uzzinaas. Pasaule ir lloti maza:(((
 nezināms 2002-11-08 20:14 
 Ja tu patiešām mīlētu savu čomu tad tā nekad nedarītu - nevar teikt ka mīlu un ar citiem ###### apkārt
 nezināms 2002-11-08 20:14 
 Ja tu patiešām mīlētu savu čomu tad tā nekad nedarītu - nevar teikt ka mīlu un ar citiem ###### apkārt
 guce 2002-11-10 18:10 
 he... vēl viens pierādījums par vienreizējās lietošanas attiecību nozīmību šodien. man bija vientuļi,-viņa teica, un mēģināja kliedēt savu vientulību. un kas sanāca. labi - beigās ieguva vērtīgu atziņu. bet vai pamanīja vēl kādu citu dzīves gudrību - nopietnu attiecību gadījumā ne tikai tiek saņemts, bet arī dots pretī. šaubos, vai izdevās...
 dijon@tvnet.lv. 2002-11-11 10:57 
 Mazliet diivaini palika izlasot to visu.Es arii biju tur un izdieneeju,un tagad sapratu cik labi bija ka man tajaa laikaa nebija sieviete.Varbuut mazliet padomaa par viņu,viņam arii tur nebija visa taa,kas pietruuka tev.Tur nav viegli,bet zinu,ka domas par savu sievieti dod speeku,lielu speeku,un tas paliidz to visu paarvareet.Padomaajiet,meitenes arii par viņiem.
 web`s 2002-12-21 18:14 
 Aatraak saaksi ,aatraak beigsi.
 nezināms 2003-01-14 16:49 
 Esam liidziigaa situaacijaa.....arii mans draugs aizgaaja armijaa...bet ir kaada probleema.....mees dienu pirms vina aiziesanas sastriideejaamies un es nepaspeeju atvainities jo vainiiga bijues....juutos dranciigi....
 marmelade_6@yahoo.com 2003-02-27 12:03 
 Tu to puisi nemiileji,tas arii viss...Ir protams gruuti,kad miljotais cilveeks ir prom.Pati zinu,kaa tas ir.Dazhkaart ilgas un vientuliiba ir vienkaarshi necieshamas, tachu mekleet mierinaajumu citu puishu apskaavienos es nevaru.Man vajag tikai VINJU,paareejo viirieshu pieskaarieni man ir pretiigi,sekss bez miilestiibas - tam nav jeegas...
 Savanna 2003-03-13 12:37 
 Man arii ir attieciibas (nu jau 5.gadu), kaut arii neesam preceejushies, ar viirieti, kursh ir biezhi prom. Vinjsh ir taalbrauceejs juurnieks un pavada prom no maajaam 4-6 meeneshus. Bet es turos un audzinu viena vinja prombuutnes laikaa arii muusu meitinju, kurai nu ir 1,2 gadi. Nav jau taa, ka esmu sveetaa, jo gadaas visaadi flirti un citaadi pasaakumi, lai saglabaatu normaalu gariigo. Bet es negulju ar citiem, tikai izklaideejos. Taadi ir mani principi.
 matroziss@one.lv 2003-03-21 05:39 
 Jā,pati apstiprināji manas domas par to, ka visas meitenes ir vienādas,stāsta, ka mīlot bezgalīgi, nekad nepametīšot.Pienāk brīdis, kad draugam jāiet armijā.Meitene jau,protams, svēti sola, ka gaidīšot, ka nekrāpšot-blefs kaut kāds!Es pats tagad esmu nodienējis 10 mēnešus un no 70 puišiem, kuriem bija draudzene, tikai DIVAS palikušas uzticīgas!!! Ir teiciens-vīrietis ir riebeklis par kuru riebīgāka ir sieviete! Skumji, bet fakts.
 Iliada 2003-04-04 12:26 
 Zini,mans draugs tagad arii ir armijaa un man ir LJOTI gruuti bez vinja. Es vinju neesmu redzeejusi jau vairaak kaa meenesi.Mees pirmo reizi esam tik ilgi shkjirti un man tieshaam ir gruuti. Es arii aju vairaakas reizes esmu paspeejusi nolaist pa kreisi un peec tam paarmetu sev, ka varbuut taa nemaz nevajadzeeja dariit un taadaa garaa.Bet ir gruuti iztikt, ja draugs aiziet prom. Un reti kura meitene nav nolaidusi pa kreisi, pat neskatoties uz lielo miilestiibu.Arii es miilu savu puisi, bet...
Es esmu meitene un nesaakshu tagad aiztaaveet visas meitenes, ka taa nav patiesiiba, ko ir uzrakstiijis MATROZIS , bet tomeer matrozim ir pilniiga taisniiba-meitenes tieshaam ir veel sliktaakas par zeeniem. To es spriezu arii peec visaam savaam pazinjaam.
 nekaada8 2003-04-08 23:34 
 Nebuut jau taa nav ka taa fiziskaa vajadziiba peec viiriesha ir tik jau nu speeciiga ka nevar sagaidiit savu puisi, arii mans draugs dien armijaa jau pusgadu un ne reizi neesmu pat meegjinaajusi vinju aizvietot ar kaadu citu, vieniigais veids kaa izlaadeet savas uzkraataas energjijas ir kaadaa chataa izrunaaties ar kaadu par to kas nospiezh sirdi, bet iisteniibaa man pietruukst daudz vairaak par seksu tieshi vinja saprotoshaa tuvuma, kaada kas uzklausa un atbalsta gruutaa briidii, kaada uz ko var paljauties un aiz kura muguras var nosleepties ja paliek pavisam neizturami smagi, man tagad ir palikushas tikai asaras pa telefonu un milziigi telefona reekjini, arii paareejie reekjini, meitinja, kura prasa arvien vairaak uzmaniibas un arii materiaalo labumu, kaa arii ceriiba ka es tomeer nebuushu taada maita un savu miiljumu sagaidiishu, jo vinjam jau arii nav viegli.. lai gan taa gribas lai kaads pazheelo, bet vinjsh tur kljuvis pavisam skarbs un vairs to nedara arii tad kad ir maajaas.... Tad rodas jautaajums, vai tam buus kaada jeega, ka es sagaidiishu un nebuusu vinju kraapusi, bet vinjsh taapat tam netic jo redz puishi tur armijaa daudz labaak zina, ka visas vinjas ir vienaadas...Nu man ir tikai viens mierinaajums- vismaz mana sirdsapzinja, kas starp citu ir nenormaali liela un par sevi atgaadina ik uz solja, buus tiira, un es tiiru sirdi vareeshu pavisam godiigi paskatiities draugam aciis un pateikt ka sagaidiiju....
 vecaisezis 2003-05-30 14:56 
 Pilnīgs sviests, kā pa durvīm puisis ārā, tā kautkur niez...Vistīrākā nodevība. Pēc tam ai ai ko nu. Es tā negribēju tā sanāca. Seks valda pār pasauli. Uzticībai šai pasaulē vairs nav vietas. Vistīrākā maucība ar sirdsapziņas mocībām. Par attaisnojumu tam visam- man gribējās!
 sselass 2003-07-07 13:43 
 es to visu katru dienu redzu no malas- kursh ir piekraapts, kursh pats to taisaas dariit, jo dienu armijaa
 smukuleens 2003-08-19 20:05 
 Es esmu viirietis, kursh pashlaik dienee. Man ir palikushas tikai 30 dienas, un es atkal buushu pie savas draudzenes. Es savu draudzeni tik lloti miilu, ka, ja es uzzinaatu, ka mana draudzene mani kraapj, es sev padariitu galu. Kaapeec? Taapeec, ka es vinjai esmu atdevis visu savu dziivi, es piederu tikai vinjai. Es ar savu draudzeni draudzeejos jau gandriiz triis gadus. Pirmo reizi es ar vinju paarguleeju tikai armijas laikaa, kad man bija palikushi 7 meeneshi liidz beigaam. Mees dziivojam kopaa(protams, kad es esmu maajaaas), es vinjai uzticos, taapat arii vinja man uzticaas. Es zinu, ka vinja manas prombuutnes laikaa nav mani kraapusi. Ko es gribeeju teikt? Redziet(tas attiecaas tikai uz sievieteem), daudzas sievietes nespeej sagaidiit savu puisi, kaut arii vinjas vinju lloti miil. Juus domaajat, ka mees viirieshi vienmeer esam tie vainiigie. Taa nav, protams ir taadi viirieshi, bet daudzi ir taadi kaa es, un ceru, ka vinji man piekritiis. Jums pietruukst sexa. To es saprotu, bet padomaajiet, kaa ir viirirtim, kas dienee. Vinjsh taccu arii iztiek bez sexa. Kaa vinjam dariit.? Juus sievietes nevienmeer par to padomaajiet. Inga, par to es tevi nenosodu, bet taa nu tas ir. Ja jau viirietis var paciesties un izdziivot bez sexa gadu, vai 1,5 gadu, tad juus, sievietes arii to varat. Taadas ir mans domas, es domaaju, ka daudzi viirieshi, kuri ir dieneejushi armijaa un kuri veel dienee, man piekritiis.Viss.
 _Zlaja_ 2003-10-12 13:36 
 es ar savu tagadejo puisi iepazinos armija.un esam loti laimigi un loti milam viens otru
 Varenais_Shaveejs 2003-11-18 05:44 
 Smukuleens..pilniibaa piekriitu.Es dieneeju jau vienpadsmito gadu un arii esmu rezdeejis kas notiek ar puishiem, kad vinjiem dienestaa pienaak zinja par meitenes neuzticiibu.. Arii tad kad biju obligataaja dienestaa man taa gadiijaas.nepagaaja 3 nedeeljas no iesaukshanas briizha, kad tas viss notika..Ehh..shito teemu var cilaat un cilaat:))
 skumjaa 2004-06-08 16:18 
 Tagad sii teema arii man ir tuva, jo pirms diviem meeneshiem mans puisis saaka dieneet.Es vinu satiku marta saakumaa un iemiileejos!Juus ticat miilestiibai no pirmaa acu skatiena???Tagad es ticu!!Vins miil mani un es miilu vinu.Es vairaakas reizes esmu atraidijusi dzekus,jo es vienkaarshi nespeeju kraapt savu minciiti!!!Ticat vai nee!!Es ceru, ka mums naakotnee viss izdosies,jo peec armijas esam ieplaanojushi appreceeties!!!
 chatman 2005-01-14 01:43 
 Labaak pameegginaat un nozzeelot nekaa nemeegginaat un nozzeelot!
 Dive_inn 2009-09-10 13:14 
 Nu es vienreiz esmu guvusi iespēju īelūkoties, ko domā neuzticīgā karavīra draudzene. Ko lai saka, žēl man tava drauga. Kamēr viņš tur reāli cenšas izdzīvot, meiča te izdzīvojās. Žēl, ka ir tādas meičas kam savas fiziskās vajadzības ir svarīgākas par visu citu. Un šaubos, vai tu pati būtu saprotoša, ja, piemēram, tavas grūtniecības laikā vīrs sameklētu sev fizisko vajadzību apmierinātāju.
Twitter Draugiem Facebook
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅