FILMAS APSVEIKUMI VĀRDA DIENAS ČATS REKLĀMA oHo.lv
Lai lietošana būtu ērtāka, lūdzu, pagriez savu tālruni!
Reģistrētiem lietotājiem



Reģistrēties Aizmirsu paroli!

Puiši uzvedas kā bezmugurkaula gliemeži...Vai tā var būt?

 autors: Lajs  lasīts 8537 reizes komentāri: 116 

Esmu dzirdējis, ka te ir Puiši, kam patīk pusdienot, vakariņot, dejot, doties uz randiņiem un iepazīties ar simpātiskām meitenēm! Esmu dzirdējis, ka te ir meitenes, kam patīk pusdienot, vakariņot, dejot, doties uz randiņiem un iepazīties ar simpātiskiem puišiem.

Vai tā var būt, ka meitenēm pašām jābūt aktīvākām, par puišiem, ar idejām un reāliem piedāvājumiem par tikšanos? Vai tā var būt, ka puiši šai lapā uzvedas kā tādi bezmugurkaula gliemeži, kas gaida, kad kāda maiga meitenes roka viņam pados mīkstu salāta lapiņu? Jā tad gan, viņi, kā aktīvi, stiprā dzimuma pārstāvji metas to notiesāt! Vai 21. gadsimts ar sevi stabili iezīmē matriarhāta robežu, kur aktivitāte un pirmā, reālā piedāvājuma tiesības pieder tieši sievietei? Kur vīrietis pasīvi gaida no sievietes piedāvājumu? Šīs manas pārdomas neattiecas uz puišiem, kas bez vilcināšanās piedāvā savstarpējas intīmās attiecības. Viņi šai lapā un internetā ir ļoti aktīvi. Kā saka, ja jau daba prasa, cik ilgi skriesi neēdis. Man liekas, ka patīkami ir vispār cilvēcisks kontakts, sarunas, klātbūtne. Nav jau uzreiz, kā ar nazi pie upura rīkles, pieskrienot jāprasa: "Vai drāzīsimies"? Ja jau cilvēki satiekas un viņi abi to vēlas, tad kāpēc gan neiet tālāk? Protam, atkal šīs pārdomas neattiecas uz tiem puišiem, kas vēlas TIKAI TO.

Manas pārdomas nav no gaisa, jo piemēram Vilhelmine no šis lapas pusgada laikā ir saskārusies tieši ar tādiem puišiem (izņemot piecus, cepuri nost viņu priekšā). Ceru, ka nākošreiz tiekoties ar Vilhelmine, viņa būs citādās domās par Jums. Tas jau ir atkarīgs tikai no JUMS VĪRIEŠI!

2002-01-28 12:45 iesāku šo diskusiju "oho sarakstes" nodaļā. Redzot, ka daudzas citas jaukākā dzimuma pārstāves pievienojas šīm domām un labprāt tās papildinātu no savas puses, vēlētos lai mēs "oho pārdomu stūrītī" padiskutētu savā starpā. Taisnība ir arī indiigo: "bet....vai dalu no tā neveicina, padara par iespējamu minētās izpausmes no vīriešu puses - pašas sievietes, meitenes etc., etc.:)"?

Izrunāsim to vēlreiz savās starpā starp dzimumiem LAI MĒS IEKLAUSĪTOS VIENS OTRĀ! Saprotu, ka sievietes samierinās arī ar tādiem, kādi mēs esam, kādus pašas ir lolojušas un lutinājušas. Taču ja kaut viens puisis ņems vērā to, kas šeit būs un ir pateikts, tad ir vērts to darīt. Ceru ka kāda meitene izjutīs uz savas ādas šīs diskusijas augļus. Ja tā notiek, pastāsti mums par to...

Ar cieņu Lajs, kurā arī ir daļa no rakstā minētā un arī es esmu daļa no mums, vīriešiem.

Komentāri
 Oxygen 2002-02-19 20:38 
 Esmu dzirdējis, ka ir puiši, kam nepatīk pusdienot, vakariņot, dejot, doties uz randiņiem un iepazīties ar simpātiskām meitenēm!

Tā vietā viņi izvēlas veidot karjeru un absolūti nepievērš uzmanību augstākminētajam. Un tad ir ļoti labi, ka iniciatīvu cenšas izrādīt daiļais dzimums. Kaut gan arī ar šo iniciatīvu var izrādīties par maz.

Ar cieņu Oxygen, galīgs ne-romantiķis
 kritikjis@nomail.lv 2002-02-19 22:31 
 Interesants raksts! Man ljoti patika, un kaarteejo reizi lika padomaat par to, ko es daru vai tiesi otraadi nedaru.

Par sevi varu teikt, ka buut par bezmugurkaula gliemezli (vismaz peec augstaakaprakstiitaa, esmu jau noleemis, ka esmu tiesi tas) - ir buut gruuti, bet ne obligaati nepiecieshami. Iemesli, kaapeec - kompleksi, darbs un mamma! Banaali, bet taa nu tas ir! Gan jau kaadam arii veiksies. :) Lai veicas!
 Black Panther 2002-02-20 07:19 
 Es ljoti dziljji shaubos vai viss aukstaakmineetais atteicas tieshi uz mani, bet nu lai jau iet piekriitu pilniigi visam kas tur raxtiits. Tikai gribeeju veel piebilst, vai tad Viirieshiem vienmeer jaabuut iniciatoriem?? Kapec gan meitenes, ja vinjaam tieshaam patiik puisis nevareetu spert pirmo soli, Un starpcitu oho.lv puse no meiteneem neraxta atpakalj (lai arii kaads tu buutu) Simpaatisks - nesimpaatisks. Anketas un accountus vajag dzeest, ja cilveeki te neraadaas kaadu ilgaaku laiku piemeeram meenesi, ja gribees veelaak uztaisiis jaunu...

Best Regards Black Panther [viirietis]
 Sensenmann 2002-02-20 16:02 
 Nu ko pilniigi piekriitu, ka jebkura veida attieciibaam buutu veelams tieshs kontakts, jo tikai tas var radiit kaut kaadu konkreetiibu par cilveeku. Kaa nekaa "papiirs paciesh visu". Par to kaadi ir kljuvushi viirieshi vai sievietes gan negribeetu piekrist, jo cilveeki ir visdazhaadaakie. Un ja vairaak gadaas satikt viena veida, tas nenoziimee, ka citu neeksistee. Ja es vadiitos peec taadaam galeejiibaam, ar kuraam esmu sastapies, tad man buutu ljoti daudz iemeslu izniicinaat visus peec kaartas. PAR LAIMI reaali pasaulee ir pietiekami liela dazhaadiiba, tikai jaaprot to pamaniit un atrast.
 abhots 2002-02-20 16:28 
  Vai sievietes ir preces vitrīnā kas gaida pircēju, un jo lielāks pieprasījums jo augstāku cenu var uzlikt ? Un ja vīrietim vitrīnu aplūkošana un iepirkšanās nav dzīves pamatjēga - vai tāpēc viņš ir bez mugurkaula ? Vai šinī saitā ļauts ienākt tik tad ja kautko nopērk ? 8)
 seashell 2002-02-22 09:29 
 Tad jau man laikam arī jāpadalās ar savu pieredzi :)))
Kopējais iespaids par visiem cilvēkiem, ko esmu sastapusi (vai nu reālajā dzīvē vai ar kuriem izveidojies garāks un nopietnāks sarakstes periods), ir tāds, ka viņi visi ir sabijušies, savu problēmu, sava vājuma nastas nospiesti cilvēciņi. Praktiski visiem ir kaut kādas vairāk vai mazāk sāpīgi nobeigušās attiecības, bailes uzsākt kaut ko noipietnu turpmāk, zudusi ticība mīlestībai kā tādai vai arī kaut kāda cita rakstura problēmas un kompleksi. Un es šeit nedomāju tikai vīriešus vai tikai sievietes. Tādi mēs visi esam. Reizēm rodas domas, ka mūsdienu, XXI gadsimta cilvēks ir tik vājš.... Tāpēc jau arī zūd pārliecība par sevi un tās vietā nāk bailes.
Šādi vāji, ticību (es šeit domāju ticību saviem spēkiem un mīlestībai nevis kaut kādu reliģiju) zaudējuši cilvēki izvēlas nogaidīt, darīt visu ko citu un par mīlestību vispār nedomāt vai arī aizvietot jūtas ar kailu seksu, tādā veidā pārliecinot sevi, ka man mīlestībā viss ir kārtībā. Un tad mēs sastopam cilvēkus, kuri raida zīmīgus skatienus, bet klāt tā arī nepienāk :))) Viņi pat baidās noticēt, ka tas cilvēks viņiem patīk!

Un es neesmu izņēmums. Es esmu viena no mums :)))

Es gribētu iemācīties pārvarēt bailes. Reizēm man tas izdodas. :))
 misame 2002-02-22 15:02 
 Es atkal esmu dzirdeejis baumas, ka it kaa drausmiigi suukaajot kaadam pabakstiit ar pirkstu acii - "tu, riebeekli...tu neko nevari".
Jaa, mees tieshaam ieejam taadaa laikmetaa, kad cilveeki kljuust pusliidz vienliidziigi... un - cilveeki saak _domaat_. Un ja cilveeks domaa, tad vinjam ir viedoklis. Savukaart viedoklis driikst buut gan sievietei, gan viirietim. Un, kursh pirmais sho viedokli raada tautaam, tam nav nekaadas noziimes.
 Lajs 2002-02-22 15:19 
 Sensenmann, nedaudz komenteejot tavu teikto: "Ja es vadiitos peec taadaam galeejiibaam", es nevados peec taadaam galeejiibaam, tacc naakaas ar taadaam biezi sastapties. Naakaas biezzi dzirdeet un uzklausitts abas puses. Ssais pardomaas es akcenteeju vienu galeejiibu, lai to noakcenteetu. Ja redzeeji, beigaas arii atdzinu, ka manii ir dala no taa un visos ir pa druskai no visas. Nevaig nevienu nossaut, vai lai viirietis, ja ir kaadu meiteni uzluukojie, nefipnozeetu vinnu visu vakaru, kaa daudzi to dariija vakardienas pasaakumaa, a uzluuktu uz deju, vai piedaavaatu kokteeli. Dziive ir daudz atraaka un jaariikojas ir uzreiz, nevis nevilcinoties. Un ssii novilcinaassanaas jau lloti biezzi balansee ar viiriessu gleevumu vai jau ir gleevums. Paldies, ka Tu izteici savu viedokli.
 Lajs 2002-02-22 15:35 
 abhots, atbildit uz tavu jautaajumu: "ja vīrietim vitrīnu aplūkošana un iepirkšanās nav dzīves pamatjēga - vai tāpēc viņš ir bez mugurkaula ?" Nee. Taccu ja vinns gatavojas stundaam tuvoties meitenei (ja vinnam vinna sskkiet interesanta) līdz beidzot meitene nogarlaokojusies pamet sso klubu. Ja vinns aciim redzmi gaiga, ka meitene uznnemsies atbildiibu atieciibu saakssanai, padzillinaassanai - tad man sskiet, ka runa ir par gliemeezi. Protam, ir cvilveeki, ka eksperimentee. Tacc vai taa nav, ka puissi baidaas uzluukt meitenei uz deju, kamēr zaale vēl nav stāvgrūdām pilna dejotāju? Vai tā nav, ka klubos sākumā pa pāriem un bariņiem dejo meitenes un tikai tad parādās puiši? Ceru ka atbildēju. Q. "Vai šinī saitā ļauts ienākt tik tad ja kaut ko nopērk?" Nē. Tač ja esi sācis pētīt un fipnotizēt kādu preci, tad arī pajautā pārdevējai par viņas plusiem un mīnusiem un piemēri vienu, otru, trešo un neliec piecām precēm vienlaicīgi gaidīt savu nākamop soli. P.S. interesanti jautājumi no Tavas puses.
 Lajs 2002-02-22 15:40 
 seashell, Tu jau esi uz pareizā ceļa. Gudrie teica: "Ja cilvēk ir spējis noformulēt jautājumu, tad viņā jau ir atbilde!" Tev noteikti izdosies.
 abhots 2002-02-22 17:27 
  Ja tā nopietni tad tevis uzdotā tēma ir ļoti sarežģīts sociāls jautājums, kurš prasa visai pamatīgu smadzeņu sasprindzinājumu un analīzi. 8) Domājams ka šīs jautājums cieši saistīts ar cilvēka un sabiedrības kopumā morālo vērtību skalu, un jau nu katrā ziņā vīrieši bez sieviešu līdzdalības nevarēja veidoties par to kas tie ir. Vīrietis un sieviete ir sociāls jēdziens, nevi bioloģisks, tātad ieaudzināta loma, un ir atkarīgs no sabiedrības normām un vērtībām kurā šīs lomas ir veidotas un attīstījušās.
 petrushka 2002-02-22 17:41 
 Ak Juus miiljie "bezmugurkaula gliemeziishi", kad vienreiz beigsiet kompleksot?
Kaa Juus nesaprotat, ka esat pashi, pashi, pashi labaakie, kurus mees, sievietes, gaidaam.

Briizhiem , izejot kaadaa "publiskaa" vietaa, es smoku vai nost no taas saspringtaas gaisotnes, kura valda. Un sho gaisotni rada cilveeku nedroshiiba un dusmas par sho nedroshiibu.
Arii mani agraak nodarbinaaja probleema, ko tie citi par mani padomaas, ja es sho vai to izdariishu taa, kaa to nedara citi.
Bet tagad es varu pateikt, ka neviens neko nedomaas. 90% vispaar neko nepamaniis un nesapratiis, paareejie 10%sapratiis, bet klusees.

Kam sevi mociit ar muuzhiigajiem jautaajumiem, vai es esmu pietiekami labs, vai speeshu vinju apmierinaat-fiziski, gariigi, finansiaali utt.
Ja vinja patieshaam patiik, tad paraadiet vinjai to, nevis sleepiet aiz izdomaatas uzpuutiibas.

Sievietes ir Pukjes!Un Pukjes, lai taas skaisti ziedeetu, ir jaakopj bez bailju sajuutas!

 Hameleone 2002-02-22 19:52 
 Es piekrītu Laja teiktajam, ka ir daudz vīriešu bez mugurkaula un vēl tikpat daudz ir no otrās galējības, kas vienkārši nesaprot sievietes "nē!" un domā, ka viņa tikai kā jauna meita klīrējas un gaida, kad vēl vairāk viņai uzmāksies. bet ne par to ir mans stāsts. Gribu sacīt, ka bieži vien vīriešu kārtas pārstāvji (dažkārt gan ļoti negribas viņus tā dēvēt!) nespēj saprast to, ka sieviete kluba (pats elementārākais varinats) uzlūdz viņu uz deju!! reakcija parasti ir visia noliedzoša vai arī tajā galvas daļā, kas atrodas noslēpta cilvēku skatieniem zem matiem rodas doma, ka šī meiča tak mani grib un obligāti ir jābūt seksam, kuru vislabāk uzsākt uzreiz kluba deju zālē!!!! bet tā nebūt nav! es uz klubu eju izdejoties!!!! varu jau to darīt arī viena vai draudzeņu pulkā, taču tas vairs nav un galu galā reiz taču arī apnīk lēkāt kopā ar draudzenēm, kuras redzi un satiec visai bieži! Kāpēc gan džeki, ja paši nespēj pacelt savu pēcpusi no sola un atlikt malā milzīgo alus kausu un uzlūgt meiteni uz deju, nespēj arī novērtēt to, ka meitene ir viņu uzaicinājusi un bez slēptām domām par turpmākām darbībām. Neizslēdzu, ka tas var notikt! bet sākumā takš vajag kādu komunikāciju devu arī! šajā laikā tik bieži cilvēki aizmirst vienkārši komunicēties...!! nesļēpšu, ka man pašai arī nav tik viegli klubā vai kur citur pieiet klāt sev simpātiskam vīrietim un uzsākt sarunu, taču es cenšos pārvarēt savu nedrošību un uzdrīkstos!! Varbūt arī vīriešiem vajadzētu vairāk saņemties un rīkoties (es nerunāju par seksu), izmēģināt "savu laimi" pie sev simpātiskās meitenes! ja nu viņai ir ietsājies tā sauvcamais novērošanas periods un viņa neuzkrītoši jūs vēro un vērtē un cer, ka nāksiet un spersiet soli tuvāt! Un starp citu, sievietes vīriešus novēro daudz, daudz neuzkrītošāk un neblenž uz viņiem ar iztecējušām acīm un pilnu muti siekalām!!!
 barbijs 2002-02-24 11:23 
 Lielaakaa shaise ir taa, ka sievieteem ir tendence teikt vienu, domaat otru un dariit tresho. Nu ir liela atshkjiriiba starp to, ko vinjas saka, ka veelas un to ko vinjas reaali veelas. Emocionaalaas domaashanas dominances sekas? Nu laikam jau, tas jaajautaa vinjaam.
 Lajs 2002-02-24 13:16 
 Abhots ( 2002-02-22 17:27), es Tev apsolūti piekrītu, it sevišķi: "Vīrietis un sieviete ir sociāls jēdziens, nevi bioloģisks". Tieši tāpēc es uzsāku šo diskusiju, lai kaut mazākā mērā ieviestu šeit kādu kopēji pieņemamu izpratni un lai kāds vai kāda varētu uzlabot savas komunikatīvās atiecības ar pretējo dzimumu. Varūt Tu paturpini vairāk savas pārdomas par šo jautājumu šai diskusījā.
 Lajs 2002-02-24 13:16 
 Petrushka, perfekti, isi un kodolīgi pateikts. Man priks, ka Tu tam tiki pāri un ceru, ka mūsu diskusija ļaus vēl kādam un kādai pieņemt to izšķirošo lēmumu un sper drošu soli pretī VIŅAI un VIŅAM. Pastāsti nedaudz vairāk par to, kas notika starp "tad" un "tagad" ?
 Lajs 2002-02-24 13:17 
 Hameleone, Tu trāpīja naglai pa galvu un ceru, kā tā arī iedūrās kāda puiša deniņos. Es preicājos, ja mani uzaicina kāda meitene dejot un tiešām neiedomājos, tač tavus novērojumus varu tikai apstiprināt jo % lielākā vīriešu daļa ir tāda, kā Tu apraksti. Man sāp sirds par tiem un tām, ar kuriem satiekoties, saprotu, ka viņi būs sēdētāji malā un gaidītāji. Mans rekord vienā balē ir saņemt 37 ateikumus uz deju un neklūdījos ciparā. Kapēc? Tāpēc, ka pārāk labi dejoju un meitenes vienkārši komplekso. Tač ar 38 es super nodejoju viesu nakti. Man loti patīk dejot un deja ir daudz intīmāka tuvība par "drāšanos". Novedot sievieti līdz orgasmam dejojot deju zālē, tas ir daudz patīkamāk un neaizmirstamāk, nekā gultā. Tādi kā mēs, Hameleone, dabūsim to, ko vēlemies un mūžīgi retoriskais jautājums: Cik daudz, kā un cik aktīvi mum ir jārūpējas par šiem pelēkajiem? Varbūt tas nemaz nav mums jādarā? Varbū bezjēdzīgi ir tērēt savu laiku un enerģiju priekš viņiem?
 Lajs 2002-02-24 13:17 
 Barbijs, bedalām diva pusi, man atkal liekas, ka tas ir tik superīgi, ka: "sievieteem ir tendence teikt vienu, domaat otru un dariit tresho". Uz šīs bāzes veidojas tik jauka spēle star pretējo pusi. tas ir tas pats kaifs, kas sēņojot: Tev liekas, ka šeit noteikti, jābūt baravikai, un pieej tuvāk - nokritusi tikai lapa un otrādi, super.
 Lajs 2002-02-24 13:19 
 Kludu labojums: Barbijs, katrai medaļai divas puses,...
 Hameleone 2002-02-25 10:18 
 Lajs, jā tev ir bijis iespaidīgs rekords! man jau pie piektā atteikuma būtu viss pie kājas un turpinātu tusēt savā ierastajā kompānijā!!!! Tam, ka deja ir kaut kas intīms, es tev pilnīgi piekrītu... deja ir kā aizraujoša priekšspēle, pēc kuras sekss nav nepieciešams!! un ir tik daudz ļaužu, kas to vienkārši nespēj saprast, jo, acīmredzot, nav to izbaudījuši! Un par tiem pelēkajiem... tiem dažiem aktīvistiem nav jābūt žēlsirdīgajiem samariešiem un nav viņi jādakterē, vēl jo vairāk tāpēc, ka viņi paši taču to nemaz negrib! Varbūt tas ir nepareiz, bet man svarīgi ir, lai man ir jautri un labi un tad arī citiem tā būs vai vismaz man liksies, ka viņiem tā ir !!! Nu nav manos spēkos tos smagos dibenus nemitīgi raustīt no krēsliem augšā uz minūti, lai pēc tam viņi atkal atkristu tur atpakaļ!.
 Lajs 2002-02-25 21:22 
 Hameleone, lielie pacmit atteikumi vienaa vakaraa ir man pierasta lieta, it sevisskki peec tam, kad ir redzeets, kaa es dejoju no sirds un ko varu izdariit deju zaalee. Par sso fraazi "tiem dažiem aktīvistiem nav jābūt žēlsirdīgajiem samariešiem un nav viņi jādakterē, vēl jo vairāk tāpēc, ka viņi paši taču to nemaz negrib" es lloti daudz jautaajumus sev uzdodu. Saprotu, ka nevaru buut visaam pudeleem par korkki, tacc katru dienu censsos viesmaz kaadam paliidzeet, ieseet kaadu attieksmju, prasmju un zinaassanu seeklu. Arii mans darbs ir saistiis ar maaciissanu un konsultēšanu. Ja man liekas, ka vinnss to veelas un es varu paliidzeet, tad arii to dari, cessos protam vairs neuzspiest nevienam savu miilestiibu. Taadaa zinnaa man patiik ssis oho pardomu stūrītis, runāju ar kādu konkrētu un tie, kas vēlas, lai klausas. Esmu pieneemis principu, ka dienaa ir jaizdara kaads labs darbs tapat no sirds un jaapaliidz vaajaakajiem. Protams esmu egoists arī un mācos palīdzēt, lai savas prasmes speetu nodot beerniem un citeim , pat taadeell iestaasos pedagoggijas fakkii. Ir jau labi, ka pats zini, tacc pastaastiit to otram nemaz nav tik elementaari un ja veel veelies, lai vinnss to saprastu. Paac ssis diskusijas, varbuut vareesim uzsaakt diskusiju: "Vai "aktiivajiem" ir jaatramda "pasiivie" ?"

Un par so seksu, nav nepieciessams, tacc ja tas viss veel iet taalaak un varbuut turpat zaalee, vai pie galdinna, vai veel kaadaa vietinnaa, tad tas ir super, kaifiigaakais lidojums. Citu cilveeku acis veel uzsit taadu azartu un kaifu... Vienreiz 4 kreklus muus pat apmeetaaja ar ledu (aciim redzot veeleejaas muus atdzeseet vai arii lloti skauda, vai taadaa veidaa izteica savu atziniibu), kad bijaam jau lloti taalu aizgaajussi, dejojot ir tik sakaapinaatas izjuutas un ja veel otrs augums izjuut un mees vairs nemanaam, ka neesam vieni ssai zaalee...
 Lazers 2002-02-26 12:49 
 ja jau kaads ir saacis sho teemu apskatiit, tad visu cienju Lajam. piekriitu, ka ir taadi tipi, kas veelas tikai seksu un neko citu. katru dienu jauns partneris. izklausaas cool, bet mees ta4u esam cilveeki nevis zveeri.
ja runaa godiigi, tad ir naacies shajaa portaalaa kratiities arii valjaa no sievieteem. vaardaa nesaukshu, bet laikam visu vainu nevar novelt tikai uz viirieshiem.
 sauljuks 2002-02-27 13:27 
 Hameleone, Pilniigu piekriitu! Pat iipashi nav ko piebilst...:) ...neesmu briesmiigi laba dejotaaja un taapeec visiem tiem, kas kautreejas dejot, varu teikt vienu - malaa seedot neko neiemaaciisies! ...Bet ne jau par to iet runa, ne jau vienmeer dejot neprasme ir par iemeslu sienu stuteeshanai.... ...tracina tas, ka noveertee tikai aareejo izskatu un, ja atsakies tuulinj likties gultaa, skataas kaa uz neriktiigu! Ir jau Jums viirieshi tas jaukais teiciens, ka "Sieviete viiriesha labaakis draugs...", bet es gribeetu teikt, ka sieviete vispirms ir Cilveeks! Nevis bildiite blakaam, vai lelle, ar ko paspeeleeties un kad apniik, izlikt aiz durviim... ...bezmugurkaulnieku veel viena iipashiiba ir nespeeja uznjemties atbildiibu, man shkjiet...
 nemos 2002-02-27 17:30 
 Malā stāvētāji patiesi varētu būt tie kas ir: 1. nokompleksēti tātad nav vēl sevi atraduši un tāpēc nespējīgi uzņemties atbildību par citu, taču iespējams tāpēc jo vairāk griboši, 2. tādi kas nāk ar noteiktu sev zināmu nolūku un tā nav dejošana, 3. tādi kas nāk vienkārši nosist laiku un iedzert kādu glāzīti. Šķiet ka šeit tiek vairāk apspriesta 1. kategorija. Diemžēl viņiem daudz neko palīdzēt nevar ja vien meitenei nav līdzīgas problēmas(Tāds tādu saprot), cilvēks sevi var atrast tikai pats, un pamācoši augstprātīgi vērtējumi jav diez vai viņiem palīdzēs.
 nemos 2002-02-27 17:32 
  Taču neredzu īsti problēmu, diez vai meitenes sapņu tēls saistās ar vīrieti kurš nav vēl sapratis ko pats vēlas. Vai arī kādam sagādā baudu no saviem augstumiem paķert uz zoba nabagus. Meklējiet tos kas jums atbilst nevis tos kas uz jums skatās, vai arī rīkojiet slēgtas balles ar iepriekš zināmu un akceptētu publiku. Bez tam dejot prasme nemaz negarantē ka citā situācijā cilvēks būs pietiekoši atraisīts un komunikabls un bez traucējošiem kompleksiem.
 nemos 2002-02-27 17:40 
 Par to saskatīšanu sievietēs seksa objektu ... Nu neaizliegsi jav cilvēkam gribēt ja viņam gribas, un jo vairāk nesanāk jo bieži izmisīgāk gribas, vēl jo vairāk ja cilvēkam ir problēmas ar paškontroli. Nevar gribēt no uguns lai tā nededzinātu, vienkārši rīkojoties ar uguni vienmēr jāpatur prātā ka tā ir uguns, tad būs mazāk nepatīkamu vilšanos.
 misame 2002-02-27 17:50 
 Hmmm.. nedaudz nepiekriitu nemos par to, ka taads taadu atrod... nez kaapeec liekas, ka 1aas grupas (re, vinji jau tik smuki tiek klasificeeti) eksemplaari seezh malaa un ciitiigi izliekas par 2.vai3. grupas eksemplaariem... gan prieksh paareejaas publikas, gan arii pashi prieksh sevis.
 Hameleone 2002-02-27 19:04 
 Par to Laja ierosinājumu diskusijai vai aktīvajiem ir jācilā pasīvie!! nu var jau to darīt, bet... ir jāievēro mērs. Nekad nevari zināt, kurā brīdī tas aktīvais pārdegs un vairs nespēs kvalittatīvi pildīt viņam uzticēto pienākumu un tad neviens vairs nebūs ieguvējs... drīzāk zaudētāji.. Tāpat ar nevar zināt, cik ilgs laisk paies, kamēr pārdegusī lampiņa tiks aizstāta ar citu...

Un daļēji nepiekrītu nemos par to, ka tāds tādu atrod! drīzāk liktenis parasti izspēlē ļaunus jokus un beigās ir tā, ka aktīvais ir dabūjis pasīvo vai vienkārši kādam ir ticis pretpols..nu tā tas ir pastāvošo iekārtu nav iespējams mainīt, ja nu vienīgi saznoties ar to lielo veci debesīs, lai takš beidzot rīkojas un ieved kārtību šajā murgā!! :)))
 Abhots 2002-02-27 19:49 
  Man japrecizē, es teicu neis tāds tādu atrod bet gan SAPROT, biju domājis art, ka tur var sanākt abpusēja izdevība. :) Runā taču tauta ka paēdis izsalkušu nesapratīs ? :)
 Abhots 2002-02-27 19:52 
 Sorry. Biju neuzmanīgs un sabojāju inkognito. 8(
 Mr_Ojo 2002-03-01 07:32 
 





Jaa, tas kas rakstiits rakstinjjaa, attiecas uz mani..., kameer manis nav, bet es biju, un buushu, un taapeec mani tas skar paaraak iisi... reetas nepaliek
 net 2002-03-01 09:29 
 ..viirieši ir tramiigi kaa stirnas, viņi nav bezmugurkaula gliemeši...!
 Lajs 2002-03-01 09:50 
 nemos, 2002-02-27 17:32:49: "dejot prasme nemaz negarantē", tač loti stabili signalizee

misame 2002-02-27 17:50:18:" seezh malaa un ciitiigi izliekas par 2.vai3. grupas eksemplaariem... gan prieksh paareejaas publikas, gan arii pashi prieksh sevis" - pilniigi pievienojos domai

Hameleone 2002-02-27 19:04:20, arii aktiivajiem reizeem jaapadod roka (ja perdegussi vai kaa citaadi...), tacc biezzi vien no mums noveerssas, ja seezzem malaa un varbuut pat baidaas pienaakt klaat un pajautaat vai ievilkt kaadaa avantuuraa. Arii aktiivie ir cielveeki ar visaam no taa izrietossajaam sekaam un arii vinni veela miillumu, maigumu un siltumu prete sevi. Taas taadas nelielas paardomas, jo izskataas, ka saak ieziimeeties ssai diskusiijaas, ka aktiivie ir massiinas, ar muuziigo dzineeju, kas sevi atdod pilniibaa un ka vinniem neko nevajag. (Sanaaca nedaudz saapiipiigi arii passam.)
 fragile 2002-03-01 17:44 
 iespejams ka dzheki baidas piebraukt veceneem, jo biezhi vien vinjas izskatas nu tik augstas un kaa lamineetas, tb nepieejamas, un laikam tie dzheki domaa ka nav jegas piebiidiit. Nepareizi domaa, vinjaam vajag tikai piebraukt, un uzreiz atsalst. Ir paarbaudiits.
 nezināms 2002-03-01 17:56 
  Un vispieejamaakaas ir mediciinas studentes peec naktsdezuuras piestraadaajot par medmaasaam. Maksimaali nogribeejushaas un pilniigi nespeejiigas sakariigi domaat ...
 kalns20 2002-03-02 12:09 
 Foršs raksts. Es piekītu visa, kas tur rakstīts. Vienīgi es varētu parādīt savu mugurkaulu ja būtu kam, jo meitenes 20+/-1 ir maz un ja ir tad tik šifrētas,ka grūti atpazīt.
 SHE 2002-03-03 22:20 
 Njaa.. shodien pa ausu galam TV dzirdeeju diskusiju par muuziigo teemu "Sieviete un viirietis". Un secinaajums izraadaas taads - sievete paliek viirishkiigaaka, stipraaka un viirietis.. pashi saprotat. Zzeel. Jo ziniet, ko sievetei vajag? VIIRIETI. Taadu, kura eenaa vareetu justies droshi, buut miileetai un lolotai. VIIRIETI nevis griidas lupatu. VIIRIETI, kursh saprot, izjuut, ieklausaas.. Par augstu uzlikta latinja? Nezinu.. varbuut. Varbuut tieshaam esam iedomaajushaas kaut ko taadu, kas reaali nav iespeejams? Nezinu..
Take care.
..and dare to be man.
 nezināms 2002-03-04 09:15 
  Nuu varbuut arii viirieshi grib sievieti aiz kuras vareetu justies kaa aiz kiinas muura. Taa ka var buut peedeejais laiks buutu padomaat par attieciigu fizisko sagatavotiibu un austrumciinaam ? Starp citu smeekeeshana un sports darbojas preteejaa virzienaa !! :)
 naice 2002-03-04 12:08 
  Taa ir iisteniiba, ka viirieshi meklee sievietes, kas neko no vinjiem negaida(saistiibu un atbildiibas zinjaa), bet apruupes un aplidos tos no riita liidz vakaram! Bet, kad taadu ir atradushi, tad saak mekleet miiljaako, jo apruupeetaaja liekas kaa taads "darba zirgs"...
 nezināms 2002-03-05 19:52 
 lapa teema (muuzhiiga)! nav jau taa kaa teikts peedeejaa comentaa "Naice"... ir dazhaadi cilveeki un viedoklji.. es sheit seerfojot esmu saticis dazhaadas sievietes un ar dazhaam uzsaacis kaadu attieciibinju... shkjiet ka peedeejais pasaakums ir izdevies... varu tikk piebilst, ka viirieshi dazhreiz baidaas netikt valjaa no uzmaaciigaam pieluudzeejaam... neesmu nekaads skaistulis, bet ar shaadu pieredzi esmu saskaaries vairaakkaart...
 salauzta_sirds 2002-03-05 20:48 
 Es nezinu kociti ir rakstiijusi attieciibaa uz so teemu, bet es piekriitu tev - Laj.
Neva taa vienkaarsi, nepaziistot otru, nodarboties ar seksu. Tu tak nemaz nevari zinaat vai vins nav slims, un vai vins izmantos aizsargaasanaas liidzeklus. Tas ka vins taa saka, nenoziimee ka taa ir.
Es neizpotu puisus kas tiesaam ir gatavi lekt guultaa ar pirmo pretiimnaaceeju. Vins tak nezina vai meiteni maz interesee puisi, cik partneru vinai jau bijusi, vai vinai nav patstaaviigs draugs, utt.
 Lajs 2002-03-06 14:37 
 
Kalns20, Vai mugurkauls pazuud, ja meitenei ir 35+/-10? Un ja pazuud, tad kur? Par atpaziissanu runaajot, kaa saka, citi ir pret Tevi ir taadi, kaads Tu esi pret citiem: Pats jau arii neesi pacenties ielikt info draugim, lai zinaatu, kas Tu taads pa fruktu...
 tas pac nezinaamais 2002-03-05 19:52 2002-03-07 18:18 
 Salauztaa_sirds gribetos dzirdeet ko tu teiksi peec 10 gadiem... noteikti gan attieksme gan domas buus citas... paaraak maz tu esi padzivojusi lai izdariitu tikk gudrus spriedumus un tie viennoziimigi attiecas uz tava vecuma puishiem....
 Tifanija 2002-03-10 10:55 
 Reizeem, serfojot internetaa, shkiet, ka sheit savakusies taada liela virieshu kartas nelaimes kaudziite...ar nelieliem iznheemumiem...tie, kas ir t.s. briivie, parsvaraa ir no taas sugas, kas vai nu nezina, ko pashi grib, vai arii vinhus neviena cita reaalajaa dziivee neveelas....citreiz pietiek vien uzzinaat vecumu, gimenes staavokli un tas jau izsaka visu, pat atmetot stereotipus par neprecetiem individiem peec 30 gadu vecuma..ok, protams, katram var nepaveikties privatajaa dzivee..tachu reizeem shokee fakts, ka konkretais individs nemitigi kapj uz 1 un taa pasha graabeklha un spiitiigi nemacas no savaam klhuudaam partneru izveelee..:))))
 OCEAN_GIRL 2002-03-10 14:56 
 Nu ja tas nu gan nav interesants stastinjs bet sausmiigs.
 miglaa 2002-03-10 15:30 
 Man skjiet, tas, ka dalja jau atzinushi - esam bez mugurkaula,ir prasiijis no tiem lielu drosmi. Lai atguutu atkal mugurkaulu, vispirms jaatziist, ka man taa nav. Tas ir pirmais solis, ko visgruutaak spert. Naakamais solis ir motivaacija. Arii tas nav viegli. Tacju tas var kljuut par saakumu nebeidzamaam paarmainjaam... Ar noteikumu, ka savaa gaajumaa esi patiess.
 nemos 2002-03-11 09:45 
 Var uz jautājumu paskatīties arī no citas puses. Mēs esam tādi kādus mūs veido pieprasījums jeb dabīgā atlase. Daba un vide pacenšas lai mūsos nebūtu nekā lieka. Agrāk bija spiediens uz to ka vīrietim jābūt tādam un tādam un ja viņš tāds nebija tad nedeva dzīvotspējīgus pēcnācējus tika izstumts no sabiedrības ... Šobrīd izdzīvošanas kritēriji ir mainījušies un tie kas agrāk nebūtu izdzīvojuši tagad jūtas pietiekiši labi, un ja viņi jūtas labi tad priekš kam viņiem mainīties ? Lai mainās tie kas nejūtas labi. :)
 miglaa 2002-03-11 18:08 
 Nemos, vai Tev skjiet, ka ir cilveeki, kas atziistot, ka vinjam nav mugurkaula, juutas labi un lepojas ar to?
Taadaa gadiijumaa veerts diskuteet - vai tie, kas juutas labi, attiecinot uz sevi vaardus "esamiiba bez mugurkaula", izprot to pashu par ko runaa Lajs?
 nemos 2002-03-11 19:59 
 Lepnums , ar ko nu kurš lepojas. Viens lepojas ar to ka spējis nodzīvot dienu nevienam pāri nenodarot izņemot varbūt sevi, cits lepojas ar to ka pratis izdevīgi apmuļķot rekordlielu skaitu cilvēku(piem. ar viegli iegūtu naivas meitenes uzticību). Ja cilvēkam ir psiholoģiskas problēmas vai tāpēc viņš ir bez mugurkaula, un ja kāds nepazīst kauna un sirdsapziņas pārmetuma ir stingra mugurkaula īpašnieks ?
 nemos 2002-03-11 20:06 
  Es uzskatu ka mugurkauls jeb raksturs piemīt cilvēkam kurš skatās acīs liktenim(vai varbūt dievam) nelūdzot tam žēlastību vai dāvanas.
 miglaa 2002-03-12 10:05 
 Nu redzi, mums katram ir atshkjiriiga izpratne par to, kas ir "esamiiba bez mugurkaula"!
Nav jau pareizu vai nepareizu viedoklju ir tikai katram savs, vai ne?
 johnb 2002-03-13 15:35 
 Nu ko jaunieshi, sadaljat atbildibas, kam pie kura japieiet, kuram kaa jauzvedas lai vinju uztvertu par "normaalu". Katrs izvelas, kas vinjam ir svariigi. Meitenes gaida, ja veelas. Puishi iet klaat, ja veelas. A varbuut otradak ;-) A parejais tuksha pljapashana. Daliet vien cilvekus grupaas un no taa noteikti pasaule kljuus labaaka un apkart noteikti buus daudz vairak laimigu cilveku.
Enjoy it!
 Liine 2002-03-13 16:17 
 Un tomēr dīvaini, kad ir vēlme visus kaut kādos rāmīšos, stereotipos iedabūt! Vienmēr būs aktīvie&pasīvie! Ja puisis vai meitene ir hiperaktīvi nu labi, SUPER! lai nāk, lai vada, lai organizē, lai lūdz dejot utt! Bet, ja cilvēks nav tik, tik hiper..., ja pēc sava temperamenta ir intraverts, vai tas nozīmē, ka viņš ir sliktāks? Bet kur paliek līdzsvars un harmonija!
 nemos 2002-03-13 17:14 
 Pilnīgi atbalstu johnb un Liine. :)
 nezināms 2002-03-16 10:15 
 Par mugurkaula definiciju varetu diskuteet....kas tad ir tas stiprais un visu varoshais virietis latviskaa izpratnee?!....Kursh nesaluuziis nekados apstaklhos, pratiis celties un krist, lai atkal celtos un cinitos no jauna....Vai varbut nepiekapigs bezkompromisu autoritativs monstsrs, kas prot nolikt sievieti pie vietas....kas to lai zina, katram mums ir savas vajadzibas un veelmes dzivee....
 nezināms 2002-03-17 15:21 
 hm
 nezināms 2002-03-17 15:24 
 Vienu varu pateikt, vairumam te "shirmiitis ir panesies"! Nevajag daudz "breinot", bet riikojaties...
 vinija 2002-03-17 17:09 
 Ir par ko padomāt gan vienam, gan otram. Tas ir atkarīgs kā tu novērtē sevi un citus. Jo katrs rīkojas tā kā tai momentā uzskata par pareizu.
 vinija 2002-03-17 17:54 
 Hameleonei: Prefekti pateici par tim dibeniem.
 in-depth 2002-03-19 17:25 
 Atbilde ir pavisam vienkaarsha - kameer mees katrs nespeesim nolaist savu "veerteeshanas latinju" (t.i. sava mekleejamaa ideaala iipashiibu apziimejums), atbilstoshi saveejai - paareejo aciis, tikmeer nevarees atrast to, ko dalja no mums meklee, bet pasiivie - gaida. Protams tas neattiecas uz tiem, kurus liktenis lolo.
Un tas kaadi kursh esam... tur ir vispirms ir jaauzdod jautaajums KAAPEEC? Kas tieshi taadu mani ir izveidojis - faktori, apkaarteejaa vide, gjimene, pieredze... utt. Viss mijiedarbojas, nekas nevar uzrasties pats kaa jauns indiviids, mees visi veidojamies reizee. Bet kas to vada..? Un mums atliek tas gruutaakais - sadziivot ar sevi un citiem, ja to nespeej - izejam no situaacijas - aizbeegot. Bet kaa lai risina? Ir tik daudz ieteikumi, bet reizeem ir sajuuta ka ir taada lieta kaa liktenis un centieni atduras pret to, atsviezjot atpakalj kur biji.
 kritizeetaaja 2002-03-25 20:36 
 Lajs, manupraat Tu esi uzsaacis sho tjipa diskusiju aiz neko dariit no zila gaisa. Tad jau mees vareetu saakt apspriest, kaapeec ir cilveeki, kas need tomaatus vi nevalkaa apakshvelju. Nu absurds kaut kaads. Ko Tu centies ar to visu panaakt? Cilveeki nemainiisies. Vinjiem uzshkjaudiit par to, ko domaa TU. (Sorry)
 DipuDapu 2002-03-26 10:52 
 Hmmm...Interesanti,kā tad Tu dejo,Laj,ja jau publika pat Ledus gabaliņus sākusi mētāt??? Lai gan par to dejas būtību Tev piekrītu! Tā ir viena fantastiska lietiņa!!...
Īstenībā - jo elastīgāki un saprotošāki mēs visi būsim,jo mazāk būs šādu nesaprašanos.
PS. Kritizētājai: zini, Tavi komentāri vienkārši ir besīgi!!! Kaut vienu reizi vari uzrakstīt ko sakarīgu???
 nemos 2002-03-26 14:44 
 Kā teica mana deju skolotāja -Kustība tā ir dzivība, Deja tā ir kultūra. ;) Skaļi bļaustīties nenozīmē patīkami parunāt, un ārdīties tā ka partnerei paliek neomulīgi nenozīmē dejot. ;)
 Lajs 2002-03-27 18:50 
 Kritizeetaaja, ja Sorry bija domats peec taa, ko ssis vaards noziimee, tad piedodu un arii tapaat, jo taas jau ir Tavs tiesiibas un pat patiikami, ka Tu sanneemies drosmes izteikt savu viedokli. Kad vinns ir, taad ir. Domaaju, ka jau saakumaa tiecu "Taču ja kaut viens puisis ņems vērā to, kas šeit būs un ir pateikts, tad ir vērts to darīt. " un man interesee Citu cilveeku viedoklis ssai jautaajumaa. Un par to "nemainiisie" - neesi jau tik pesimistiska. Man jau klaatienee ir bijussas daudzas sarunas par sso jautaajumu (arii pa maili), redzu, ka cilveeki manaas. Viniem intereesee arii citu viedoklis un ja Tev neintereesee, tad nemeeri visus peec savas olekts. Paldies, ka iesaistiijies diskusijaa ar savu viedokli.
 Lajs 2002-03-27 18:50 
 Tas pac nezinaamais 2002-03-05 19:52 2002-03-07 18:18, vai esi parliecinaata, ka 30, 40, 50 gados taa situaacija ir stipri savaadaaka? Protams, esmu jaunaaks, kaa liela dalla cilveeku uz pasaules un ssobriid spriezzu tiessi taa, kaa jaaspriez mana vecuma cilveekiem (ne vienmeer pases vecums sakriit ar dziives, psihologgisko vecumu) jo uzskatu sevi par normaalu un lielos vilcienos atbilsti teoriijaam, ko izvirziijussi 1000-ssiem psihologgijas zinaatnieku. P.S. pajautaa man peec 10 gadiem sso jautaajumu un atbildeessu taa, kaa tai briidii domaassu.
 Lajs 2002-03-27 18:50 
 Johnb, vai viss humanitaarais, tai skaitaa psihologgija ir: "A parejais tuksha pljapashana" ?
 huga_ 2002-03-30 17:35 
 Es piekriitu, ka cilveeks aug - vinjsh izaug ar savu domaasjanas, uzvediibas veidu, kas ir izveidojies gjimenes, apkaarteejaas (tuvaakaas) sabiedriibas un draugu, skolas biedru iespaidaa. Ir svariigi vai Tevi lutinaaja, vai pazemoja, vai skolaa biji liideris, vai apceljamais.

Un mainiities TU vari tikai atkal citu iespaidaa - vai taa ir viena buutne (ko esi iemiileejis) vai jauns draugu pulks, tam nav noziimes.

Un ja cilveeks ir izveidojies (sabiedriibas u.c. iespaidaa) buut par bezmugurkaula gliemi vai "joberi" (atvainojos), tad dod Dievs vinjam iemiileeties (gliemim)vai sajust saapes ("joberim"), lai saprastu, ka ir arii citi, kuriem ir juutas, emocijas u.c.
 pupinja@-apollo 2002-04-03 13:02 
 Ja ta patiesi ir, ka viriesiem nau mugurkaula.Viriets isti neprot pateikt !ne>, ir jabut kadam kas to pateiks vina vieta.
 waitgirl 2002-04-04 11:12 
 Manuprāt, mūsu pašu gadsimtiem ilgās tradīcijas un kultūra ir vainojamas pie tā, ka daļa cilvēku (konkrētajā gadījumā iet runa par daļu no vīriešiem) ir "bez mugurkaula".
Tas, ka kāds puisis nevar pieiet klāt skaistai meitenei klubā, ir tikai daļa no problēmas. Priekš kam iet klāt meitenei, labāk sēdēt pie alus kausa! Puisis, kurš sēž ar draugiem pie alus kausa, risina nopietnas sarunas, viņš ir patstāvīgs & neatkarīgs. viņš tač nevis baidās pieiet pie meitenes, bet izvēlas, pie kuras pieiet!!! Meitene, kas ar draudzenēm sēž pie alus kausa, droši vien sēž & nedejo tādēļ, ka neviens viņu neuzaicina. ja meitene dejo viena pati vai ar draudzenēm, viņa droši vien nevis labi pavada laiku, bet gan izrādās puišiem. Puisis, kam nav draudzenes, ir "brīvs", bet meitene bez drauga - "viena". vīrietis, kas viens audzina bērnu, ir tēvs - supervaronis, par tādiem var izlasīt katrā žurnāliņā. sieviete, kas audzina bērnu viena pati, ir vientuļā māte, par tādām žurnāliņos neraksta; ja nu vienīgi pusaudžu žurnālos, lai biedinātu jauniņas meitenes. tie ir mūsu stereotipi, tie ir veidi, kā mēs uztveram vīriešus un sievietes. zinu, ka daudzi man nepiekritīs, & es jau arī nemēģinu pārliecināt, ka tā ir 100% realitāte. tie ir mani novērojumi.
& secinājums: priekš kam censties, ja viss tāpat nāk viegli? ja, dari ko darīdams, vienmēr būsi pozitīvais varonis? priekš kam gliemezim mugurkauls, ja viņam tāpat ir māja uz muguras? kad pasaule kļūst nežēlīga, kad uzrodas problēmas, vienkārši jāielien savā čaulā, & neviens netiks klāt!
 nemos 2002-04-04 11:34 
  Atbalstu waitgirl, taču par sievietēm arī daudz laba būtu sakāms, mūsdienu sabiedrība vispār audzina parazītisku domāšanas veidu, tas vienkārši ir izdevīgs.
 Drusska 2002-04-11 18:43 
 Mjaa, skumji, ka Latvijaa tik daudz to ssvako un deformeeto mugurkaulu. Bet vai pats svariigaakais kurss kuram uzsmaida, uzraksta un uzluudz uz deju. Manupraat, svariigaakais, lai puisim mugurkauls izraadiitos taalaakajaas attieciibaas. Lai vinnss buutu Tev blakus tajos briizos, kad vajadziigs plecs kur atbalstiities vai izraudaaties.
 Qotinja 2002-04-11 21:15 
 Diezgan sviestains apgalvojums.
Ko cilveeki grib to lai dara.
Kapee tikai meitenes var ielikt anketas ? Tas noziimee,ka vinjaam nepaliek izveeles iespeejas vai kaa ?
Atradies te Gudrinieks !
 aizdomigais 2002-04-12 11:49 
 piekritu gadu tuukstoshiem vecai teorijai:visa Saakums ir Milestiiba,kuru dod sieviete,sanemot daudzkaart pretii.Tatad galvenaa un saakums -ir Sieviete.Paarejais ir blefs.Cinja par vienliidzibu un preteejo ir cilveeces bojaaeja,kas ir aizsaakusies jau labu laiku.
Virietis nevar dzivot bez Milestibas,nevar augt,dzivot,radiit veertiibas,ja nav iedvesmas,ja nav deelj kaa,ja nav Mileatiibas,kam to visu dot.Nezinu cilveeku,kursh daritu paari savai Milestibai.Vairums miil uzstaadot nosaciijumus.Vai taa ir Miilestiiba?Veel nedaudz teorizeejot nonaakam pie pretrunas:sieviete ir neemaaja,bet viirietis deveejs.un taa ir visaa dabaa,un tas ir normaali.taa ir attistiba no zaales stiebra lidz kossmosam.vispaar tas ir loti nopietns temats.Ikdienaa par to domaajot savaadaak nodaram sev paari.Arii neapzinaati.
 Korvins 2002-04-20 03:44 
 Bet vai visi vīrieši ir tādi?
Piemēram es zinu arī tādus kas tomēr ir ar mugurkaulu, un nevajag no saujiņas vīriešu spriest par visu vīriešu kārtu! Visi tak naf vienādi!
Labi ES piekrītu ka ir bezmugurkaulnieki, bet kas ir tas - kas nosaka vai ir mugurkauls vai nē? Jo katram ir savs stereotips un no tā viņš vadās.
 flash77@inbox.lv 2002-04-22 19:53 
 Katrs cilvēks ir tieši tāds kāds viņš ir, un nevienam nav netikai tiesību, bet arī iespēju viņu izmīcīt, kā plasatilīna gabalu, tas nu gan būtu jāsaprot, gan šī teksta veidotājai, gan citām mugurkaulniecēm!!!
 PheliX 2002-04-24 10:07 
 Kam lemts raapot, tas nelidos....
Jaacer tik, ka raapotaaji arii ir dziivotspeejiigi...
 Rego 2002-05-06 10:33 
 Jā, tā jau tas ir iekārtots šai dzīvē - mēs, vīrieši, esam stiprāki fiziski, bet morāli spēcīgākas, neapšaubāmi, ir daiļā dzimuma pārstāves (ir protams izņēmumi, bet tas tikai pierāda teorijas pareizumu). Spert pirmo soli - šis pienākums it kā ir jāuzņemas vīrietim (tā vismaz ir pieņemts), bet var saprast arī tos "pirmā soļa spērējus", kas pēc šāda soļa izdarīšanas ir apdedzinājšies. Tas, protams, nenozīmē, ka jāmet plinte krūmos, dzīve apstājusies u.t.t., bet vai tas nav tikai normāli, ka mēs baidāmies no kļūdām, it īpaši izdarīt to pašu kļūdu. Saprotams, ne jau visi vīrieši ir vienādi, un arī daiļā dzimuma pārstāves atšķiras cita no citas ne tikai ar raksturu un dzīves uztveri vien, un tāpēc neuzskatu par gadsimta traģēdiju pāri, kur pēc abpusējas vienošanās pirmos soļus atsevišķos virzienos uzņemas sieviete. Ja viņiem viss saskan - viens otru dara laimīgu ne tikai teorētiski, bet tiešām tādi arī jūtas, tad lai viņiem veicas. Bet vīrietis bez "mugurkaula" vispār?...nē, tad tur kaut kas nav kārtībā.
 monique 2002-05-06 15:07 
 Cilveeks pats izveelaas. Un vinja izveele ir vieniigaa un pareizaa.Ir buutiski, ja otrs cilveeks to speej pienjemt un respekteet. Viss paareejais ir taas zemes tradiicijas un steriotipi, ko mees sevii nesam.
 ilziite18 2002-05-13 18:34 
 bija man reiz puisis - pasivs,kluss kautrigs pec draudzibas ar mani kljuva aktivs un ne tik kautrigs, un ne tik kluss....vinjsh mainijas vai ari teloja??? bet varbut tagad teelo...vinjsh tagad ir daudz parliecinataks par sevi un musu attiecibas iniciatore biju es ...bet tagd ...viss ir beidzies skumigi jo es vinju vel joprojam miilu...
 kristinalu...@inbox.lv 2002-05-20 14:18 
 njā ta ir taisni ba puishi ir tada divaina radība!!!
 zandux2002@navigators.lv 2002-05-29 12:56 
 Es tieshaam domaaju, ka taaaa nav
 kilja 2002-05-30 09:56 
 nu man ir gadiijies puisis kas pat peec 5 meenessu draudzeessanaas taa arii nespeeja mani nekur uzaicinaat jo es esot paaraak perfekta:(
 fifinnna 2002-06-05 12:44 
 jaa.lotto tieshaam jaapabriinas,ka veel existe taadi puisi ka tu
esmu saskaarusies gandriiz vai tikai un vieniigi ar bezmugurkauliniekiem,tas ir sausmiigi,ja meitenei-tik trauslai un variigai,SARGAAJAMAI peec dabas,ir jaaiet un jasper pirmais solis,jadoma,ka to izdariit...
mani vienkarsi tracina muusdienu puisi,kas tie par teeviem un viirieshiem,kuri gaida visu no sievietes>kur ir viirietis-bruninieks,sievietes balsts?
man patika viens raxts,kuraa,viirietis no latvijas izteicaas,ja saliktu amerikaanu koptos viiriesus un latvijas skaistaas sievietes,latviesu viiriesiem buutu ko truukties!!tad vini neesatu muus uz rokaam...vienkaarsi VINUS mees pasahas vien esam izlaidushas,apchubinot,aplolojot,pieradinot,ka visas skries pakal,tikliidz uzshvilpj..un tas jau saakas ar autinnu vecumu..fakc-maates deelu ciena vairaak kaa meitu,meitenei jaapapuulas,lai vina izceltos,bet puisis,taas pashas lietas neko nepieraadot un neparaadot.
es veeleetos kaut mazaak buutu egoistu,bezmugurkaulinieku un dzivniecisko tiexmju paarnemto "stipraa"dzimuma paarstaavju
runaajot par naakotni,skiet sieviete drrizz paarnems viiriesha iipashiibas,un kluus tik viiriskiigas,ka viireli vienkaarsi atkal novels visu vainu uz sievieti,kura atneemusi vina "
statusu"
viriesiem es gribeetu noveeleet vairaak saredzeet sievietee gariigo,ja tas vispaar iespeejams....noveerteejiet to,ko mees jums sniedzam!!!
 coolmacc 2002-06-19 11:45 
 taa dazreiz ir laikam.
mac
 Adatainais Runcis 2002-06-20 03:42 
 Nu ko var vislaik par tiem viirieshiem, sievietes jau arii nav taas ideaalaakaas buutnes! Cik esmu noveerojis, klubos, diskotekaas ljoti biezhi sastopamas sievietes, kuraam viirietis kaa taads nemaz neinteresee, interesee tikai vinja maks. Peec dazhiem taadiem piedziivojumiem jau saak veidoties zinaama ieksheejaa piesardziiba, kas ausii nemitiigi chuxt:"Gan jau, ka vinjai vajag tikai naudu..."
No savaam kljuudaam vislabaak var maaciities, un parasti taas censhas neatkaartot. Luuk kur dalja bezmugurkaulnieku rodas. Tas nebuut nav gljeevums - visparastaakaa piesardziiba.
Ir jau arii taadas sievietes, kuras tieshaam meklee daudz vairaak, kaa tikai naudu, vinjaam, protams, vislabaakie noveeleejumi!
Sievietes ir dazhaadas...
ej nu tagad atshkjir, kura ir kura!;)
 root 2002-07-16 19:23 
 Iz kaķu dzīves.
Kad mums ir riesta laiks, mēs kaujamies, dziedam, aplidojam savas mīļākās utt. Kad tas mums pāriet, tad laiski guļam saulītē. Tāda ir daba.

Patiesībā daiļā dzimums pārstāves no homo sapiens cilits vēl var justies laimīgas, ka viņu šķirnes tēviņi ir tādi, kādi viņi ir - citur dabā situācija ir nu tāda, kā jūs jau ziniet :)

Dabā tēviņi aktīvi ir tad, ja suga dzīvo barā. Bara instinkts liek cīnīties par līdera pozīciju.

Par cik homo sapiens arī ir lielā mērā bara radījums, tad šeit tie retie indivīdi, kas ir līderi arī ir tie aktīvākie, kuri loģiski ka simpatizē lielam vairumam sieviešu dzimuma pērstāvju. Tomēr tā kā HS civilizācija ne katram tēviņam dod iespēju būt par līderi, tad lielākā daļa ir nu tādi, kādi viņi ir, bet lielākā aktivitāte dzimumu attiecībās, kad tās ir izveidojušās, paliek sieviešiem.
 Eia 2002-08-06 11:13 
 Man ir tapis skaidrs viens- mees pashas, meitenes...sievietes, esam pieljaavushas to, ka beidzas Romeo un Julietas laiki! Kaapeec viirieshiem ir jaapiedaavaa tas, kas jau atrodas vinja priekshaa, piemeeram vakarinjas, kuras dailjais dzimums jau pats ir saruupeejis, vai jaaciinaas par kaadu, ja vinja pati, veejam gar ausiim svilpojot, skrien pretii un nereti arii pakalj! (Protams, uzrakstiits ir nedaudz paarspiileeti, bet doma ir skaidra!)
 nezināms 2002-08-11 22:48 
 nu izlasiiju to textu tur augshaa...
nez kaadaa gan sabiedriibaa uzturaas raxta autors, ja nav saticis normaalus cilveekus (centraalcietumaa vai? :))
reaali taadu ir daudz (es arii) tikai tos jau taa neieveero un par labo jau nekad neraksta...
 nezināms 2002-08-31 04:40 
 es arii esmu kautriigs...
 Briedis21 2002-08-31 23:42 
 jaaa,piekriitu seashell-daudzas neveiksmiigas attieciibas ljoti iespaido taalaako attieciibu veidoshanu.
 metro 2002-09-11 18:11 
 labs texts. vairaak vai mazaak arii esmu taads... ]:) bet tomeer jau ne visi ir taadi. augstaak mineeteajaa raxtaa ir apluukota tikai viens viirieshu tips. bezmugurkaulnieks - skan stulbi, bet ja es taads gribu buut tad arii esmu (galvenais, ka arii man ir labi)
 sahaara 2002-09-24 17:44 
 root labie saliidzinaajumi!!!!!!!!paldies, tagad es zinashu, ka man mans laiskais runcis peec 6 gadu kopdziives jaaizmet no siltaas migas, lai beidz snaust.....pareizi, mees pahsas vinjus taadus paciesham...
 A1_Klase 2002-10-04 14:20 
 Var jau kaadu arii pastimuleet - tikai vinjam ir jaabuut TAA VEERTAM LAI ES TO DARIITU UN GRIBEETU DARIIT:)))
 jobboy@jippii.lv 2002-11-05 10:54 
 lalaa
Visas Ceesu-Gulbenes meitenes atsaucaas!!!!!!!

Salvis
 davy@e-apollo.lv 2002-12-28 10:57 
 Bet cik nenormaali pretiigi ir n-taas reizes tikt pie draudzenes, kura kaa paralizeeta gaida kameer tu kaut ko dariisi. Pati neuznjemaas kaut nelielu vadiibu pat tad, kad jebkuraam kautriiguma barjeraam jaabuut izzudushaam. Toties paarmest, ka es neko neizdomaaju vai neriikojos, vinjas pieprot jo labi. Ir arii taada medljas puse... Kaa riikoties, nezinu. Laikam taada karma :))).
 nytrox 2002-12-30 22:34 
 Jāaa... šo tēmu vēl kaut kā nebiju pamanījis, pamanīju un izlasīju tā no A līdz Z vienā piegājienā. pateikts tika daudz, it kā no daudz "skat punktiem", bet tomēr, šķiet, kaut kas bija izlaists.
Apskatītā tēma ir daļa no vienas lielākas tēmas – attiecības starp viņš un viņa. Vēl sīkāk to varētu iedalīt, pie tēmas „attiecību uzsākšana”. Var jau teikt, ka augstām minētās tēmas netiek apskatītās un tās nav svarīgas, man šķiet(es vismaz tā ceru) ka tas ir svarīgi. Jautājums jau ir par to vai mēs vēlamies savu otru pusīti, un ko mēs darām, vai drīzāk, ko nedarām, lai tādu iegūtu.
Vispirms centīšos rast atbildi uz pāris jautājumiem.
Vai ir kāda nozīme tam, kurš(viņš vai viņa) uzsāk attiecības?
Manuprāt, nē. Galvenais jau ir vispār uzsākt. Ja šaubies vai ir vērts uzsākt, tad atceries, ka visvairāk nožēlosi to, ko neesi izdarījis, nevis to, ko tu izdarīji. Ja nu viņa/š bija tavs „īstais”, bet tu tā vienkārši ņēmi un palaidi to garām…
Vai ir atšķirība, ja uzsāk attiecības viņš vai arī viņa?
Atšķirība pastāv, tomēr katra situācija prasa individuālu pieeju. Šeit varētu izveidot jaunu diskusiju. Piemēra, „Kāda attiecībās ir nozīme materiālajam stāvoklim, vai ir vērts cilvēkiem, ko uzsākt, ja atšķirība ir pārāk krasa?”
Vai vīrietim ir jāuztur attiecības, nevis materiālā ziņa, bet gan par tiem mirkļiem divatā(aiziet padejot, nakts pastaigas zvaigžņu gaismā utt.)?
Protams, ka tas ir jādara, bet vai tad tas jādara ir tikai viņam? Vai viņai ir tikai jāgaida, ka viņš atkal kaut ko sarīkos? Es teiktu, ka viņu attiecības agri vai vēlu izirtu, es tās nemaz nenosauktu par attiecībām. Atļaušos salīdzināt, ka saruna tāpat kā attiecības ir dialogs starp diviem cilvēkiem. Ja runāju tikai es, tā vairs nav saruna, bet gan monologs.
Ja tev jau pastāv attiecības ar kādu, pajautā sev pāris jautājumus:
Ko es no viņa/as?
Vai es gaidu, kad viņš/a kaut ko uzsāks?
Kad es pēdējo reizi kaut ko uzsāku?
Šķiet, sāku jau runāt, nevis par to vai man ir spēja uzsākt pirmo soli, bet gan par to, kas notiek pēc tam. Bieži vien mēs aizmirstam to, ka nepietiek tikai ar to, ka vienreiz tu esi uzsācis, tas ir jāturpina. Ja nolēmi uzsākt attiecības, neaizmirsti, ka tās visu laiku kaut ko prasa, bet dodot gūtais ir neatsverams :).
Atgriežoties pie uzsākšanas. Vai tam, kam tas mugurkauls tomēr ir(aktīvais), jāturpina noņemties ar pasīvajiem?
Atbilde ir vienkārša. Padomājiet no kā tad jūs iemācījāties būt aktīvs, vai tik ne no citiem? Kāpēc ir jāatgrūž vai jāatdala tie, kas vēl nav iemācījušies būt aktīvi? Lai arī cik skeptiski skatās uz to, vai cilvēks spēj mainīties, ir jāatdzīst, ka cilvēks nepārtraukti mainās. Bet to kā katrs mainās nosaka apkārtējie, tāpēc palīdzi citiem, tad arī citi palīdzēs tev :).
Tātad vai tā var būt, ka meitenēm pašām jābūt aktīvākām, par puišiem, ar idejām un reāliem piedāvājumiem par tikšanos?
Tā kā ir sanācis, ka daudz puišu dažādu iemeslu dēļ(t.i bailes no zaudējuma vai vilšanās, nav bijis no kā mācīties, kaut kādi dīvaini aizspriedumu utt....
 nytrox 2002-12-30 22:36 
 ... meitenēm ir jābūt aktīvām. Tas laiks, kad tikai puiši drīkstēja uzsākt attiecības ir pagājis, tas, protams, nenozīmē, ka džeki tagad var neko nedarīt, tas nozīmē tikai vienu – nav svarīgi vai tu esi viņš vai viņa, vienkārši uzdrošināties… ;)



Laimīgu un draugiem bagātu 2003 gadu :)
 redfrog 2003-01-06 10:11 
 Man liekas ka tik tieshaam viirieshi izmirst, sievietes paarnem stuuri savaas rokaas un tas nav nosmaali, jo viirieshi ir tas stiprais dzimums, sanaak, ka viss iet pa apli, agraakos laikos galvenaa bija cilts maate un tagad laikam mees atkal tuvojamies uz tiem senajiem laikiem...sieviete taisa karjeru un veelaak pakarina sev viirieti kaa medalju uz kakla...tas diikdienjo, pastraadaa kaadaa vientiesiigaa darbinjaa...bet algu nes uz maajaam sieviete...sieviete nevar bez viiriesha, vinja nevar bez miilestiibas, taadeel viss tas notiek...bet viirieshi ir atradushi zelta viduscelju manupraat....
 oho@oho 2003-02-07 15:12 
 Tas ta nau ir ari meitenes kas mus sapina un pasas to apzinas
 JautraisTARPS 2003-02-07 15:44 
 Puisis x sastapa meiteni y Daugavpili, celinieku salidojuma, kur satiekas cilveki no visas Latvijas. y bija no Madonas ,bet x no Liepajas.Bija doma vakara iet padejot, ta nu pienaca vakars un y ar x satikas. Nodejoja kadas 3 dejas un y piedavaja iet pastaigaties. Laiks un vieta bija ideala. Kalns pie Visku ezera. Bija tumsa nakts un vareja redzet zvaigznites, ka ari aizdomigi spozo menesi. vini bija rocinas sadevusies un jutas labi. Te vini izdzirdeja smuku dziesmu un nolema ,ka lidz deju laukumam neuzspes. Saka dejot tur pat -apskavusies un skupstoties. Debesis pazuda zvaigznes un saka lit maigs lietutins, bet vinus tas neskara. Vini jau bija nonakusi pie kokiem kalna lejus dala. X bija piespiedies ar muguru pie koka un kaisligi skupstija savu y, jo vina tad piedereja tikai vinam. x novilka kreklu un abi glastija vien otra augumus. Kad pec kada laika abi bija atguvusies devas uz deju placa pusi. Tad ari debesis paradijas saluts ko visi bija gaidijusi un x ar y stavedami netalu no ugunskura lukojas tai visa skaistuma. Tas tacu ir tik romantiski . Bet tad pienaca nakama diena un y bija jadodas majas ta pat ka x. Vini apmainijas tel. nr. un paskiras. Nezinu ka y ,bet x no galvas neizgaja tas labais notikums no vina dzives. Gala rezultata, vins nakama diena devas uz Rigu kur y bija japieregistrejas skola. Vini satikas un skupstijas ...da jeb kur.... Abi saprata ka iekerusies ne pa jokam! y pavadija vienu nakti kopa ar x, lai ari vini neparguleja, ta bija viena no skaistakam un kaisligakam naktim x muza.
Vini skiras ar asaram ,jo y jau bija puisis, bet x negribeja zaudet savu .... iespejams vienigo pareizo izveli vina dzive.

Morale: ne vienmer dzivi saboja zeni. To saboja ari atalums un citi blakus faktori. Vini tak iekeras viens otra viena vakara un pavadija kopa tik maz laika, bet DZIVE visu to sabojaja... x vel taga nau atkopies. Novelu lai jums ta nenotiek! (sikakas detalas netika ieklautas sai patiesaja stasta)
 Boromir@tvnet.lv 2003-03-30 18:27 
 Es piekriitu Black Panther!Kaadeelj gan meitenes nevareetu izraadiit iniciatiivu?Vai vienmeer Viirietim jaabuut tam kas to izraada?Es taa nedomaaju ja vinjai patieshaam vinjsh patiik tad jaasaak buutu vinjai.
 trakaa_2002 2003-04-01 20:08 
 Puissi..vai viiriessi,man liekas kad tam nau noziimes jo muusdienaas puissi balstaas uz meiteneem!!!Taa jau laikam ir mainaas gadsimts un mainaas clveeku taktika!!!Varbuut viss buutu savadaak ja drosmiigu cilveeku buutu vairaak uz ssis zemes!!!Bet tas jau laikam jaalemj ir pashiem!!!Vai tas ir normaali kad no 10 "viiriessiem"kaartigi viiriessi buutu tikai 3???Kaa man tas riebjaas....
 nezināms 2003-06-15 17:53 
 JautraisTarrp JA STAASTS IR PATIES TRAD ATTAALUMS NAV SHKKEERSLIS.
 _ieva@inbox.lv 2003-08-19 16:33 
 un veel - Latvijaa jau tā shis "vājais" dzimums ir mazumaa, skjiet, ka apmeeram 30% (labaakajaa gadiijumaa) vinji ir intelektuaali neapdaliiti, 4/6 no vinjiem ir aiznjemti (dazaados veidos), 1/6 sakaas esot geji (man protams nav nekas pretim pret vinjiem, bet vairaak kaa labi draugi nesanaak), un taa atlikusii 1/6-dalja vienkaarsi nav atrodami vai arii neveelas buut atrodami.
 riits@sveiks.lv 2003-09-01 04:16 
 Viirieshi uz to vien gaida,lai mees aicinaatu,jo tad veelaak buus vieglaak atkratiities,sakot,jama tak pati gribeeja,i viss!
 Ridzis 2003-09-21 23:33 
 Es pilniigi piekriitu seashell...tur vairs nav ko piebilsts...
 Ridzis 2003-09-21 23:44 
 Lajs bet tu aizmirsi piebilst vienu ..."Vai tā nav, ka klubos sākumā pa pāriem un bariņiem dejo meitenes un tikai tad parādās puiši?Jaa taa tas ir ,bet vai nav arii taa kad dazi baidaas spert soli no taa kad vinam atteiks un cik man zinaams taa ir loti biezi,jo ir sievietes ,kas atnaak taa teikt paprikoloties...
 aklis 2004-02-12 15:50 
 ieinteresētajai personai ir visupirms jāzin, ko viņa grib. tad atkarībā no vēlmes arī jāizvēlas īstais medību areāls. Kā klasiskajā krievu filmā - veelies iepazīties ar zinātnieku , kļūsti par akadēmiskās bibliotekas lasītāju.
Ja neklapē ar kādu cilvēku, varbūt vaina ir konkrētajā cilvēkā, taču ja neklapē ne ar vienu...Vai par sevi esi padomājis? Piestrādāt pie sevis var būt vieglāk un lietderīgāk, nekā izmainīt visus apkārtējos. cita lieta ja ir par slinku..
 hesione 2004-05-05 16:46 
 Viiriesi bez mugurkaula-tie ir viiriesi,kuri neprot pieklaajiigi pateikt, piedod, mums nesaskan. Taadi sarunaa naakoso tiksanos(visai nekonkreeti), un vairs nedod par sevi nekaadu zinu. Visskumjaak, ka taa dara arii "nobriedusi" viiriesi.
 seko 2004-05-07 17:55 
 hm, pilniiga patiesiiba..un sievietes kaa vinju maajas gliemee garlaicigai dziivei liidz
 shokolaadinsh 2004-11-25 12:12 
 muusdienaas viirietim vairs nav taadas funkcijas kaa agraak-aizsargaat sievieti,ruupeeties par maajokli,gimeni!tagad vini saka "ja tev vajg,dari pati!"Un vai mees,sievietes to nedaraam?!Zemapzinjaa mees gribam atguut tos senos dzentelmenjus kaadi bija afraak,bet diemzeel realitaate ir taada,ka mees straadajam gan darbaa,gan+veel maajaas.sakopjot visu aiz muusu "miiljotaa viiriesha".Vai vins pats nevar aiz sevis k-ko savaakt,kautvai aiz cienjas pret sievieti?Tagad sievietei ir jaauznjemas visi viiriesa darbi.Mees varam lepoties ar sevi:).viirieshi uznem 5aatrumu tikai tad,kad viniem piedaavaa "papildinaat gimeni".Protams,visi viiriesi nav taadi,ir gaadiigi un miiloshi,kuri domaa un lutina sievieti...Bet tad sievietei ir paniikums,jo cik gan ilgi var paciest taadu viirieti,kurs izdabaa visaam vinjas veelmeem-vajag k-ko pamainiit,vajag paarmainjas.Taa jau ir,ka mekleejam k-ko taadu,kas nav veel izmeeginaats.Un piekriitu 100% tam,ka viirieshi ir gleevi-viniem ir bail pateik aciis to,ko vini domaa.Labaak nozust kruumos,jo,vinupraat,taa ir vieglaak!!Nozeelojami ir tie viiriesi,kuri aizbeeg no sievieteem,ar kuraam ir bijusas ilgstosas attieciibas un tad peeksnji vinja pasaka,ka ir staavoklii...un viirietis nobiistaas,vinjam ir bail uznemties atbildiibu.Muusdienu realitaate.....
 aatrais14 2004-12-22 17:45 
 dazkaart taa ir taisniiba!!!
 artesmon2 2005-04-22 12:06 
 HHHmmm kur tu to ravi , ka puisi uzvedas ka bezmugurkaulu gliemezi.
 roofs 2005-12-27 18:43 
 varētu domāt ka meičas no puišiem gaida mugurkaulainu rupju mežoni! hehe - figaro!!! :)
 aigarsg66 2006-08-14 14:56 
 vai tad visi ir vinaadi? Ieraudziissu vairaakas maukas un uzreiz visas sievietes maukas. tas pats uz viiriessien par gliemezziem bez mugurkaula ir taadi tas pat kaa sievietes.
 GarSiigaa 2011-09-06 19:55 
 Īstie vīrieši pamazām izmirst...
Kā dinozauri... :D
Twitter Draugiem Facebook
Iepazīšanās portāls oHo.lv
oHo.lv administrācija neatbild par iepazīšanās sludinājumu un pārējās portālā paustās informācijas saturu.
Apmeklējot oHo.lv Jūs apliecināt, ka esat iepazinušies ar oHo.lv lietošanas noteikumiem un apņematies tos ievērot.
© 2000.
oHo.lv izmanto sīkdatnes, lai darbotos un nodrošinātu Tev lielisku pieredzi.
Vairāk par sīkdatņu veidiem, to izmantošanu un konfigurēšanas iespējam lasiet šeit.
p.s. Mums arī nepatīk visi šie logi un paziņojumi, bet tāda nu ir kārtība 😅