|
|
..pagātnes valgos.
| autors: XXL |
lasīts 20312 reizes |
komentāri: 258 |
Tas laikam būtu smieklīgi un banāli, ja nebūtu tik skumji un reāli. Nekad neesmu vēlējusies būt kāda no tām filmu varonēm, kas visu dzīvi to vien dara kā raud gaužas asaras pēc savas vienīgās nelaimīgās mīlestības un n-tos gadus gaida, kad viņš beidzot atradīs ceļu atpakaļ pie viņas.
Atceros, cik skaisti un romantiski likās filmās un grāmatās radītie tēli, kas visu mūžu neskatoties ne uz ko ir mīlējuši tikai vienu cilvēku dzīvojuši, mīlējušies, precējušies, radījuši bērnus ar kādu citu, bet dziļi sirdī mīlējuši to vienīgo, klusi cerot, ka viņš tomēr kādā jaukā dienā atnāks un pateiks piedot, ka tev bija jāgaida tik ilgi
.te nu es esmu piedod un ļauj man būt ar tevi kopā
.skaisti, ne?
diemžēl dzīve nav ne grāmata, ne kino. Tā gadījās arī man taurenim/lidonim, kuram likās, ka viņš ir mīlējis (nu, kaut mazliet, kaut vai īsu brīdi, bet tomēr
) līdz uzdūrās uz tā (kā pats domā) īstā, nu, tāda - kā apcer grāmatās vienīgā.
Viņš mani atrada pats un pats ietina savos tīklos (bet, varbūt es pati sapinos), un es pirmo reizi mūžā aizpeldēju
aizlidoju, jo viņš teica, ka tā drīkst, ka var un vajag
un pirmo reizi dzīvē es nepretojos, lai gan vajadzēja
aij kā vajadzēja! Vajadzēja, lai pasargātu sevi.
Nekad nebiju tā jutusies, es modos no rītiem ar smaidu, es gāju pa ielu un smaidīju, jo likās, ka esmu laimīgākais cilvēks pasaulē, ik reiz, kad satiku viņu, laiks pazuda, nebija vairs nekā, nebija robežu, tikai mēs divi, tik tuvu klāt viens otram, ka varējām sajust viens otra sirdspukstus. Un pirmo reizi bija tā sajūta, kad nav vairs jājautā, kas es tev esmu un nebija jāmeklē atbildes, kas man esi tu. Varējām vienkārši skatīties viens uz otru un nerunāt, klusumā pazuda vārdi un bijām tikai mēs
.saplūduši vienā. Stundām varēju klausīties viņa balsī telefona otrā galā, varēju vienkārši klausīties viņa elpā... man nevajadzēja neko, tikai to sajūtu, ka viņš ir kaut kur tepat blakus.
bet ak vai!..cik banālas izrādījās tās beigas. Viņš man bija melojis, melojis ne jau par jūtām pret mani, jo par tām mēs nekad nerunājām, mēs vienkārši jutām, bet viņš bija melojis, noklusējis, jo dažreiz šie divi vārdi ir sinonīmi.
Sirds plīsa gabalos tik skaļi, ka likās vēl mazliet un no tā trokšņa un sāpēm sagrūs arī visa pasaule
.bet nesagruva. Uz atvadām viņš mani apķēra un es zināju, ka kaut kas tāds kā es viņam nekad nav bijis un viņš zināja, ka arī nekad nebūs.
bet dzīvē bez lidojuma ir arī pienākums, atbildība un sabiedrība. Nezinu, cik spēcīga bija viņa mīlestība. Zinu tikai to, ka manējā bija gana stipra, lai cīnītos ar visu pasauli, tikai šoreiz ar vienu cīnītāju bija par maz
Tagad esmu kopā ar citu. Ir pagājis laiks
Tas cits mani dievina un nēsā uz rokām, un vēlas mūžam būt man blakus un sargāt mani. Un es lūdzu Dievu, lai kādreiz spētu to citu iemīlēt tik pat stipri kā tas mīl mani
bet ikreiz, kad izdzirdu pagātnes skaņas, sajūtu pagātnes smaržas, kaut kas iekšā sāpīgi sažņaudzas un es joprojām kaut kur zemapziņā, kaut kur dziļi sirdī ceru, ka kādreiz atnāks Viņš un pateiks - piedot, ka tev bija jāgaida tik ilgi! piedod!... un ļauj man būt ar tevi kopā!
|
|
| Komentāri |
|
| tigerlauva |
2007-07-25 14:50 |
| Ja diemžēl, bet dzīve tiešām nau ne grāmata ne kino! Tavas pardomas mani aizkustināja līdz sirds dziļumiem,jatzīstas ka acīs pat sariesās asaras. Tadēļ ka Es ar varu pateikt ka man ir tada pati naiva cerība ka kadreiz buusim kopā, lai gan saprāts tam netic- muļķe sirds cer un tic! Grūti tā dzīvot! |
| Anndaluzija |
2007-07-25 16:05 |
| Laikam jau katrai ir kaada smeldziiga stiiga un kaads nepiepildiijies sapnis.Bet ja buutu piepildiijies vai tas vairs buutu sapnis... |
| Zumene |
2007-07-25 21:42 |
| mja, man arii bija tads stasts, domaju ka miilu un miileshu tikai vienu, bet reku sheku vinsh shodien appreceejas ar citu, bet man par lielu briinumu ir vienalga, pat nedaudz zhel to meiteni jo zinu cik nezheligs vinsh var but, ceru, ka vina to nekad neuzzinas:) tev gan iesaku dzivot tagadne, bet nevis pagatne, jo dzivojot pagatne nevar buut nakotne, palaid vinju..:) |
| kastanite80 |
2007-07-26 00:52 |
| ES APRAUDĀJOS!IDEĀLI UZRAKSTĪTS:) |
| ilvite |
2007-07-26 01:19 |
| saka jau,ka divu vienaadu situaaciju nav...tomeer,man ljoti liidziigi ir sanaacis...maacos dziivot no jauna un skatiities naakotnee...sajuuta ir fantastiska,jo tagad mees nezinam,kas muus sagaida...ir ceriibas,ilgas utt.......tomeer,labaak laikaa palaist ar visu savu sirsninju un,patiesi,cereet,ka kaadreiz tomeer atnaaksi,lai pateiktu,ka biju skaistaakais un labaakais,kas Tavaa dziivee bijis.......bija tik pierasts,ka tagad ir sarezgiiti vispaar ko jaunu veidot...paldies,autorei,par so publikaaciju...:) |
| reneee |
2007-07-26 14:37 |
Bet bija skaisti un tas jau ir ieguvums. Otreiz dzīvē nekad tā vairs nebūs. Skaudri, bet fakts. Dzīves likumsakarības :) Būs labāk vai sliktāk, bet būs citādāk!Un ja godīgi, tad arī es gribētu variantu, lai mani mīl vairāk nekā es...ja jau runājam par jūtu mērīšanu :)
Un esmu sapratusi ar, ka jākolekcionē ir sajūtas...ne cilvēki :)
nu manai sievieša dvēselei šis rakstiņš ar kaut kur ieķērās :) |
| veiksmiigaa |
2007-07-28 09:38 |
| žēl, ka tā beidzās, bet labi,ka bija... |
| Leedija34 |
2007-07-28 16:09 |
| Cik līdzīgas var būt situācijas... arī man tā gadījās. Tiku pāri, jo tas notika neLatvijā. Arī attālums mēdz ārstēt.... |
| Tobija |
2007-08-01 15:15 |
| Ieteiktu autorei, atsaucoties uz tiem pašiem romāniem , pavērot un aizdomāties ar ko tie parasti beidzas - tas , kurš ir blakus un mīl ir stipri labāks par to , kurš nodevis , pametis ...... |
| zeina |
2007-08-02 15:57 |
| Tu aizmirsi piebilst,ka viņš dzīvoja un dzīvo ar citu sievieti,kura arī viņu ļoti mīl.Tu aizmirsi piebilst,ka tu tai otrai sievietei arī nodarīji neciešamas sāpes.Tu aizmirsi piebilst,ka viņš meloja ,jau tev no pirmā iepazīšanās brīža.Priecājies par to ko tev dzīve dod šobrīd,un novērtē to kas tev ir,nevis gaidi uz kaut kādu brīnumu,ja nu tomēr. |
| de_fina |
2007-08-02 17:03 |
| ...izskatās, ka zeina ir bijusi klāt šajā procesā un turējusi sveci:)...un, ja jau džeks ir melojis no paša sākuma, tad kā, lai tā XXL varējusi zināt, ka tāda cita sieviete vispār kaut kur pastāv?...un galu galā šitādi meļi ir jāpiekar pie staba! |
| zeina |
2007-08-02 17:31 |
| Nē es neēsmu bijusi klāt,bet XXL ļoti labi pazīst to meiteni,un viņa zināja uz ko viņa parakstās,un zināja kādas sāpes viņa nodara tam otram cilvēkam.Ne velti ir tāds teiciens-nedari otram to,ko negribi lai nodara tev.Un kas attiecas par meļiem-viņa zināja jau no pirmās dienas ka viņš nemitīgi viņai meloja! |
| XXL |
2007-08-03 09:19 |
| ...dīvaini, cik pārliecinoši cilvēki runā par lietām, par kurām viņiem nav ne mazākās saprašanas un, cik gan lielam jābūt mazohistam, lai ļautu sevi sāpināt un pieļautu, lai tev melo jau no pirmās dienas... zeina, nefantazē par tēmu un par to, kā šajā skaistajā pasakā nemaz nav un nebija. |
| zeina |
2007-08-03 09:33 |
| Izlasi pēdējo teikumu savā pasakā.Varu pateikt tikai to ka tā nekad nebūs,neceri. |
| vecenite |
2007-08-04 08:09 |
| Pazaudējuši mēs tikai novērtējam,zaudētā vērtību. |
| Sombrero |
2007-08-05 02:44 |
| Lasot šīs rindas bija tāda sajūta,ka tik pat labi ,to varēja uzrakstīt arī mana vīra mīļākā,jo gala iznākums ir tieši tāds..... |
| asssaris |
2007-08-07 21:54 |
| vienkārši stulbi -diemžēl dzīve nav ne grāmata, ne kīno. Tpfu! Lubene. |
| kretino |
2007-08-09 16:03 |
| ...idiotu bars,paģiras ir daudz mokošākas.....:))))))))) |
| terianna |
2007-08-10 14:58 |
| Sirdssāpes ilgst gadiem. Ko, kretino, darītu ja paģiras tā nepārietu?:)))) |
| diamondgirl |
2007-08-11 00:56 |
| Vienā vārdā to sauc izmantošana. Lai cik skaisti to neietērptu. |
| triste |
2007-08-15 09:12 |
| Man arī žēl,kad atskatos uz iepriekšējo dzīvi,tad sapratu ,ka es gandrīz mīlēju vienu cilvēku ,bet attiecības pārtrūka nemaz nesākušās,sirds sāpēja ,bet biju par lepnu ,lai pazemotos.Tagad saprotu ,ka neesmu mīlējusi arī savu bijušo vīru.Tagad mīlu tikai sevi ,un laikam jau tā ir bijis visu laiku.Tā vieglāk dzīvot. |
| bekkija |
2007-08-15 10:29 |
| Sievietes pašas parakstās uz tādiem gājieniem....un to ka tādu vīriešu ir ļoti daudz ir jāpateicas tikai mūsu laipnajām un atvērtajām sievietēm,viņas ar savu zemo pašapziņu ir izveidojušas šādus vīriešus,vīrietis ir sievietes spogulis....tāpēc neraudiet, pašas vainīgas! |
| alhuberts |
2007-08-20 18:29 |
| Man ar tā ! Nevaru atgūt to kas bija. Ko nu? Pasaka ir tas kas bija vai būs? |
| KOLLANS |
2007-08-21 17:31 |
| Nja... pazīstamas sajūtas un vispār situācija!!! Tik manā gadijumā es 100% zinu ka mana mīlētā un debesīs celtā atpakaļ ceļu neradīs, jo pārāk dziļi zemē ir to iespārdijusi!!! toties varu teikt ka tas mani ir dzrijis daudz stiprāku un tā ir pieredzē visam mūam!! |
| maza131313 |
2007-08-21 23:15 |
Ar piedod neko neatrisināsi. Jādomā pirms sāc rakt. Un vai piedot ir viegli?... Pagātne ikvienam seko. No tās nevar aizmukt...
|
| Engeliiic |
2007-08-23 20:39 |
| Izsklausaas jau skaisti kaa viss ir bijis, bet labaak jau ir miileet un zaudeet, neviss vispaar nemiileet,bet es domaaju, ka shim skaistajam staastinjam ir apakshaa smaga proza...Un labaak neseerot peec bijushaa, bet dziivot shodien. |
| kiselis |
2007-08-24 22:20 |
| Tu zepapzina ceri,, ka vinsh atgriezisies un ko tad tu darisi ja ta buus? Ka jutiisies zinot to, ka nodari pari tam, kursh ir ar tevi tagad? lai gan milestiba jau nav bezgaliga... |
| vasarniece |
2007-08-28 20:50 |
| cilvēki tomēr jūt līdzīgi! mani ļoti aizkustināja šis stāsts! lai gan būtu interesanti palasīt paša meļa interpretāciju par tēmu, bet tas noteikti nav iespējams:) |
| kaktuss_spiegs |
2007-09-09 21:31 |
| Man arī līdzīga situācija. Šobrīd liekas, ka visa pasaule sašķīdusi...bet ko patiešām darītu, ja Viņš atgriestos...vai tiešā piedotu??? Vai cilvēks, kas pagrieza muguru vienreiz neizdarīs to otreiz??? |
| buick |
2007-09-14 13:22 |
| Saprotu tevi...jo esmu bijis tajā otrajā pusē...kur kaut uz mirkli gribējās būt laimīgam pat tad ja zināju ...tas nebūs mūžigi.bet ja tas nebūtu noticis..varbūt tu nekad neuzzinātu to ko piedzīvoji savā īsajā tauriņdejā...kā labāk?,kas lai to zin.bet par izmantošanu to negribētos saukt jo visi bija patiesi kaut uz kādu laika sprīdi. |
| EGLAINE |
2007-09-18 22:44 |
| Interesanti būtu parunāt ar to otru pusi...ja jau sievietes jūt un paardzīvo tik vienādi, tad vīrieši laikam arī...Varbūt kāds no tiem daudziem, aizgājušiem no "īstenās mīlestības" uzrakstītu savas pārdomas pa to...un atbildētu uz to mūžīgo, sāpošo sieviešu KAPĒC.... |
| Bulta |
2007-09-19 09:03 |
Sievietei vajag vienu vecu mīlestību, pie kuras viņa savā iztēlē varētu atgriezties un vienu, kura atgādinās, cik tālu viņa jau aizgājusi...
Novērtē to kas Tev ir mīļā meitene. Iespējams, ja Tu paliktu kopā ar TO vīrieti, tad mīlestības gaisīgā bura sasistos pret ikdienas stāvo krastu. Tā tas notiek dzīvē... bet tagad Tev ir skaistas atmiņas pie kurām paskumt.
|
| socis |
2007-09-20 12:02 |
| patieshaam pareizi,aizkustinoshi un skumiigi uzrakstiits staasts...man arii ir loti liidziigs staasts,taapeec es arii ceru,ka kaadreiz mans zakis arii sapratiis,ka man vins patieshaam ir vajdziigs,vins man bija un ir viss:(es veel ceru uz briinumu... |
| piparbecinja |
2007-09-20 18:24 |
es domaju, ka ar laiku atminjas nobaalees un bijusho tu uztversi mieriigaak. cik ilgs laiks ir pagajis no notikushaa? varbut tev biezhak jaruna aar kaadu, kam uzticies, par to, kas tevi nomaac. vai raksti kladee savus pardzivojumus - tas ljoti labi darbojas, satrp citu. viens ir skaidrs - tu neesi pardzivojusi visu notikusho lidz mieleem. kas tas bus darits, iespejams, tev bus daudz vieglak dziivot un necereet.
melo cilveeki aiz bailem. gljeevuma. taa kaa padomaa, vai tavs miljotais bij tik ideaals... |
| piparbecinja |
2007-09-20 18:30 |
| lai nebutu pagjiras, pirms guletieshanas jaizdzer ~ 1 litrs uudens.:P |
| Baltaa_Peerle |
2007-09-21 20:11 |
manā dzīvē ir noticis tieši tāpat...tikai es joprojām vēl esmu viena......un nespēju nevienu vīrieti vairs pieņemt...kas zin...iespējams...ar laiku...ļoti ilgu laiku, manas jūtas norims un viss mainīsies...un to neredzamo sienu, kas man apkārt, kādam būs pa spēkam nojaukt.... bet ir jānotiek BRĪNUMAM...
|
| alba69 |
2007-09-23 00:19 |
| vis ko varu teik turies.jo dzive ir neželiga. |
| puke333 |
2007-09-26 21:55 |
| Man bija līdzīgi, bet satiekoties pēc ilgāka laika, es sapratu, viņš nav manis vērts. |
| tanka |
2007-09-28 14:15 |
| Man tāda skaudība labā nozīmē, jo ne katrs spējīgs no patiesi iemīlēties. Veiksmīgi vai neveiksmīgi.... tas lidojums ir to vērts. |
| elinchik |
2007-09-29 12:13 |
Muļķības, dzīvē nekad nepaliek tukša vieta, agrāk vai vēlāk atnāk tā pati mīlestība, un tā ir superīgāka par to veco, tikai jāmāk nogaidīt, jādzīvo tagad, ne pagātnē, pagātni mēs izmainīt vairs nevaram, bet varma aizšķirt prom!!!
|
| joudasis |
2007-09-29 19:42 |
| Jā lidojums skaists-sapnis nomodā ! Bet sāpe ,sāpe vēl daudzus gadus nelaiž vaļā-salda sāpe! |
| maris33 |
2007-09-30 00:36 |
| Lasu un kaucu.Piedzivoc! |
| daccele64 |
2007-10-06 13:08 |
| varbut te ir tas ,ko sauc par dveselu radniecibu,jo tad sajut otru ar pavisam savadakam sajutam..... |
| rudzupuke74 |
2007-10-10 14:24 |
| Lai cik jocīgi..šeit lasot,jūtu cik daudz t;adu notikumu...Protams arī man...tik otrādi...es mīlēju no sirds un vē vairāk...un tagad mācos dzīvot no jauna....bet raksts ir vienkārši skaists..... |
| Lucy |
2007-10-19 08:44 |
| Kautkāds murgojums/jādzīvo tagadnē nevis pagātnē/pa daudz filozofēts,sapņots,jādzīvo realajā dzīvē/pfu,pfu/:)) |
| ailenda |
2007-10-20 10:11 |
| Skaisti uzrakstīts. Tikai lasot, fonā nevajadzētu klausīties "..viņi dejoja vienu vasaru..".... |
| lidolapa |
2007-10-22 11:09 |
| Redz tai dzīvē ir tā varu teikt pēc pieredzes ka nekad nedrīkst salaist atpakaļ ar bijošajiem(ām). Kapēc, tapēc ka kādreiz jūs esat bijuši kopā, un kā arī kādreiz esat šķīrušies un tam ir bijis iemesls. Es zinu pajiet laiks liekas ka vēsture ir patīkama un salda, bet tā nav. Es varu dot 100% ja sajiesi atpakaļ ar bijušo pēc laika uzpeld tā nepatika dēļ ka šķīrās, fināls tam visam ir tāds ka paliec viens(a) ir sāpināts tas cilvēks ar kopā esi tagad ir sāpināts tas cilvēks kas kopā ir ar tavu bijušo, un protams tu pati tiec sāpināts(a). Tas nav tā vērts tici man es zinu. |
| mairisa31 |
2007-11-06 11:32 |
| Skaisti uzrakstīts. Bet jāiet tālāk, ja kavēsies pagātnes smeldzē, nākotne no tā tik cietīs. Nav ko lieki gaidīt, ja būtu nācējs jau sen atnāktu, pārvelc strīpu, zinu,ka grūti, bet tas ir jādara. |
| anina |
2007-11-12 22:51 |
| Ar laiku pagātnes atmiņās pazūd sliktais, paliek labais un tas rada smeldzi, pat paidealizējam to kas bija, bet nenovērtējam cilvēku blakus, jo lai cik banāli skan - lai notiek, kas notikdams, notiek uz labāku! Tikai bieži sākumā to nesaprotam! Tas no savas pieredzes. |
| Marisene |
2007-11-14 16:34 |
Bet ir arī savādāk...Visi dzīvo tālāk, iemācās atkal lidot, bet nu jau vairs ne tik augstu...Mēs pārbaudam, vai tur augšā nav griestu...
|
| trakulite100 |
2007-11-24 21:03 |
| Kāpēc vienmēr ir vajadzīga tā liekā - negatīvā kritika? FUJ!!! Super rakstiņš!!! Kaut tajā pat laikā, tam cilvēkam noteikti nav viegli... TURĀS!!! UN DZĪVO!!! |
| mattia |
2007-11-27 08:07 |
Liels paldies par rakstu!tikai jautājums, kā lai aizmirst un nedomā???
jūtos kā saslimusi, saindējusies, jo ar mani notika līdzīgi.dzīvo uz priekšu un nedomā?man kāds atbildēja - tādēļ ir doti 10 baušļi,ievēro tos un būsi laimīgs.jā, piekrītu, jo nebūtu saindējusi savu dvēselu un domas būtu brīvas.Kāds cits teica- tāds eiforisks stāvoklis neturpinas mūžīgi...ar prātu saproti, ka viss ir beidzies un turpināt nedrīgst, tikai tā"saindētā dvēsele tā smeldz". trakākais, jūtu,ja atkal satikšu - viss sāksies no jauna.no sevis nav iespējams aizbēgt.:( |
| sombre |
2007-11-28 22:13 |
Žēl, ka tik daudz ir nepiepildītā, tieši attiecībās. Cik reti mēs atceramies, ka darbā bija kaut kas tāds, ko gribējās izdarīt, kaut ko pabeigt un reizē nekad neizbeigt.
Šodien pārlasīju vēstules ar Neaizmirstamo. Cik skaisti un sāpīgi reizē.
Arī mēs apskāvāmies un dzīvojām savā mazajā pasaulē, aizmirstot citus. Nekur nevar aizbēgt, tiesa.
Un tagad es domāju - neieciklējies! Tu esi Tu, un tā ir Tava vērtība. Nedzivo citiem, bet sev.
Un ja tagad dzīvo ar cilvēku, tad iemīli viņu, jo to var izdarīt. Tā nav kaislīgā un postošā mīlestība, bet ilgstoša un sirsnīga, ar siltuma sajūtu mājās, ceptām kotletēm un veļas gludināšanu svētdienas vakaros.
Ja domā par citu, un dzivo ar citu, tad tā ir čakarēšana.
|
| mattia |
2007-11-29 08:04 |
Sombre- paldies par tik uzmundrinošām pārdomām!Neieciklēties!tikai dažreiz ir brīži, kad pietrūkst spēka.kā slimība, kas atstājusi izmaiņas...šoreiz piekritīšu Remarkam:
"Tas, ko aizmirst, tā vēlāk dzīvē pietrūkst. Un tas, ko neaizmirst, tas pārvērš dzīvi par elli. " -Triumfa arka ", bet dzīve turpinās un galvenais neieciklēties.tas ir tiesa!!:)
|
| EGLAINE |
2007-11-29 13:15 |
| un ko dar1t, ja esi ieciklējies?...uz gadiem. |
| sombre |
2007-11-30 15:06 |
man liekas, ka pats cilvēks ir atbildīgs par savu dzīvi - ja gribēsi piedzīvot vienu un to pašu un negribēsi iet tālāk, tad neko nevar palīdzēt. Tas ir tāpat kā ar narkomāniem - vari darīt vienalga, ko, bet ja viņš negribēs mainīties, tad sēdīsies uz adatas atkal un atkal.
Iespējams, ka labus padomus varētu dot psihologs (nekad gan neesmu apmeklējusi), lai cilvēks, kurš grib izkļūt no apburtā loka, var pārkāpt pāri apburtajam lokam. |
| Bball |
2007-11-30 15:10 |
| dzīve nekad nebūs ideāla. Kaut kur viesiem tomēr būs kaut viens robs. |
| Laasmainaa |
2007-12-06 16:28 |
| Ha, bija precējies!!!!!!!!!! |
| videlcis |
2007-12-16 13:24 |
| Piekrītu Sombrero un arī assarim.Tas vairs ir tikai skaists stāsts, to droši var ievietot literārajā sadaļā.Tādu ir simtiem tūkstošu, tomēr kaut cik literāri normālā valodā, kas aizskar cilvēku sirdis, nav nemaz tik daudz.Te vairs neiet runa par JŪTĀM, bet gan par pašsaplosīšanos. Nez kādēļ mums cilvēkiem ir tendence dikti sevi žēlot un plosīt? Es jau pati sevi arī esmu pieķērusi pie šīs pašas nodarbes, tādēļ arī mani šī tēma uztrauc. Varbūt tādēļ, ja tā nemelo pats sev, varam justies labāki pret kādu citu, baltāki? Bet vai ir vērts melot sev, jo patiesība jau ir tikasi viena - pagale viena nedeg.Lasot rakstu, no tā sapratu, ka autore ļoti labi zināja, ko dara, tomēr kā jau pienākas, cerēja, bet cerība mirst pēdējā...Bet kad mirst kaut kas pēdējais, tas ir sāpīgi, pat ļoti! |
| skumiigaa |
2007-12-17 21:03 |
| nju jaaa nav ko teikt...aizkustinosi un parak skarbi...tada nu ir taa dzive taa ir jadzivo,tacu kad ir sie luzuma punkti...kad viss notiek taa kaa notiek bet ne taaa kaa gribetos-ko tad?Eh neviens jau nezinaja ka bus TIK TIK TIK loti gruti un smagi....mjaaa...bez vardiem..aizkustinosi... |
| Gunciii |
2007-12-25 21:53 |
| Sapņi, kas nepiepildās!!! Lai vai cik rūgti, bet tā ir dzīves patiesība... noticēt otram ir pats grūtākais ko cilvēks visu dzīvi mācās un gadās, ka to arī tā neiemācās ... ļoti pazīstamas izjūtas un diemžēl jāsaka ka bieži dzirdētas, bet varbūt ka piedodot "par sirds salaušanu gabaliņos" tiksi vaļā no nepiepildītā sapņa...sapņo nākošo sapni un noteikti tas piepildīsies...viegli dot padomu:) |
| Cilia |
2008-01-06 12:31 |
| Tā ir akla iemīlēšanās! Tas ir kaislīgs emociju pārpilns lidojums! Katru mirkli var atcerēties ar kutelīgām trīsām vēderā... Un tādā emociju lidojumā sākam cerēt uz mūžīgu lidojumu, bet tas nav iespējams, jo ir pievērtas acis uz realitāti! Vnk ir labi un negribas redzēt apkārt esošo skaudro patiesību, kuru apzinamies nokrītot no mākoņiem nežēlīgā ikdienā. Tas bija skaists... sapnis! Dažiem pat dzīvē nav nācies izdzīvot šādus skaistus mirkļus un tāpēc viņi nesaprot šādu aklu kaislīgu mīlestību! Man tas ir bijis! :) Esmu arī tikusi pāri tai apziņai, ka viņš bija mans ideālais vīrietis! Apzinoties viņa negodprātīgo attieksmi, viņa vieta ir tikai manā pagātnē, jo tāds cilvēks, kas sabradā mīlestību, nav manis vērts! Vienreiz sāpināja - būs otra un trešā... Spēj novērtēt to, kas Tev ir, jo tas, kas Tev bija, nespēja Tevi novērtēt! |
| Piligrims |
2008-01-09 01:26 |
Emocionālā narkomānija.
Skan mazliet ciniski, bet tāds ir visu šo -pārdabisko jūtu un sajūtu- sausais atlikums. Zinu ko runāju, jo esmu to iepazinis savā dzīvē un vairāk nevēlos. Labi, ka Dievs bija devis pietiekoši daudz pelēkās vielas un es spēju paraudzīties uz sevi, savām sajūtām no malas, tas izglāba dzīvību. Dzīve bija norūdījusi un es spēju nograuzt to lamatās iecirsto kāju, esmu kroplis, bet dzīvs.
1.Padoms pēc šādas amputācijas, nemetieties jaunās attiecībās, lai cik slikti jums tajā brīdī būtu, esiet žēlīgi pret 3. cilvēku, kurš ne pie kā nav vainīgs. Var notikt tā, ka, kamēr jūs kožat viņam, remdējot savas sāpes, viņa mīlestība izbeidzās, to nevarot panest, bet jūs tikai tagad esat sadziedējis rētas un sācis viņu iemīlēt, bet varat noskatīties tikai aizejošā cilvēka mugurā ...
2.Padoms lai cik jums būtu žēl sakropļotā cilvēka, nesāciet ar viņu nekādas attiecības, ja neesat gatavi ilgstoši (gadi 4-5, ja cilvēkam ir pietiekoši daudz saprāta un pašcieņas) paciest viņa sāpes un kodienus.
|
| incis38 |
2008-01-10 22:57 |
| Tas ir viss skaisti,bet dzīve ir nežēlīga!Tāpēc ar tā notiek!Tas ar laiku pāriet,paliek,tik atmiņas!Mīļas,maigas un patīkamas!Bet vaij nav JAUKI? |
| annele17 |
2008-01-10 23:56 |
| Ja tas spēj mierinat, tad zini, ka ari tai otrai, tai kuru kopīgi krāpāt, ,,izdzirdot pagātnes skaņas,sajūtot pagātnes smaržas, kaut kas iekšā sāpīgi sažņaudzas..." tikai no rūgtuma un bezspēcības par to, ka jūsu tauriņu vēzieni iemina dubļos ... un tā visu atlikušo dzīvi. |
| slieks |
2008-01-17 16:57 |
... tās ir tādas saldas sāpas, kas ienes krāsu izjūtu paletē...
Bet, kas zin, kā Tu tagad justos, ja viņš būtu palicis pie Tevis, varbūt sen jau ikdienas kreņķi būtu piebeiguši romantiku... |
| Kapucino |
2008-01-18 19:53 |
| ...piekrītu piligrimam! Es biju tās cietējas lomā! Zinu.....Viņš aizgāja, bet es paliku....nu jau ~15 gadus sāp. Baidos, vai kāds spētu paciest, kamēr man sāp.Negribu apgrūtināt nevienu, jo neesmu pārliecināta par mīlestības niansēm...... |
| dievaberns |
2008-01-22 17:54 |
| Lasot Jūsu visu domas , varbūt spēšu gūt mierinājumu , ticību un cerību , ka viss sliktais aizies no manas dzīves uz visiem laikiem un kļūšu gudrāka . Jūs esat brīnišķīgi rakstnieki . Katram sava taisnība ! |
| dievaberns |
2008-01-22 17:55 |
| Lasot Jūsu visu domas , varbūt spēšu gūt mierinājumu , ticību un cerību , ka viss sliktais aizies no manas dzīves uz visiem laikiem un kļūšu gudrāka . Jūs esat brīnišķīgi rakstnieki . Katram sava taisnība ! |
| dievaberns |
2008-01-22 18:05 |
Bieži vien mīlestība cilvēka laimi būvē uz kāda cita cilvēka nelaimes un viņa sagrautās dzīves drupām ...
Lasot Jūsu atziņas - varbūt sapratīšu pat to , kas man pašai nav bijis sevišķi skaidrs ! |
| Celjotaja |
2008-02-02 09:51 |
| Tomēr skaists stāsts. Es sacītu tā - savu dzīvi veidojam paši un arī nākotni. Tāpēc vienmēr vispirms jāpadomā par sevi, tad arī sāpes nebūs tik smeldzīgas:) Viegli pateikt, mazliet grūtāk izdarīt:))) |
| aposteiori |
2008-02-07 12:05 |
| Nekas nav mūžīgs,Tu esi bijusi īsti laimīga, Tu esi piedzīvojusi lidojuma sajūtu, to neviens Tev nevar atņemt, tas ir tikai jūsējais, tad tā arī lai paliek, tev ir bijis tas prieks patiesi mīlēt, tas nav maz,viņš tikpat patiesi mīlēja Tevi un tas ir daudz.saulriets ir burvīgs,tu zini,ka tas drīz beigsies,bet vai tāpēc prieks par to ir mazāks,ieslēdz skaisto savā apziņā,nesalīdzini kā ir tagad,tā kā bija nekad vairs nebūs,tas nav iespējams,var būt tikai labāk, labāk ja atvērsi savu sirdi mīlestībai! |
| mmpantera |
2008-02-09 19:24 |
| :).. man arii nesen gadiijaas liidziigi ..... vieniigi es no paša saakuma zinaaju , ka iņam ir sieva un beerni , taču tas man netrauceeja ...... es vienkaarši biju iemiileejusies un jutos miileeta bet diemžeel uz citu nelaimes laikam patiešaam nevar uzcelt savu laimi ..... |
| leileilei |
2008-02-14 09:32 |
| Cilveeks taads diivains radiijums, vinjam patiik ciest, patiik sevi zheelot un justies piechakareetam. Rakstot shaadus staastus veelreiz un veelreiz atgriezties pagaatnee - ja jau tik ljoti saap, nerunaa par to, nedomaa, liecies mieraa, dziivo shodienai, riitdienai, bet ne vakardienai. Zheelabaam un upurjeera sajuutaam nav nekaada sakara ar veiksmi dziivee. Taa ir Tava skola un vinsh - lieliskaakais no skolotaajiem, tikai saproti, ko vinsh maaca:} |
| medusledus |
2008-02-17 19:28 |
| Patiesi uzrakstīt, bet vīriešiem to nesaprast... |
| flosalucia |
2008-02-27 16:15 |
| Viirieshi melo taapat kaa to dara sievietes...vienmeer var nonaakt gan viena gan otra vietaa..bet es zinu to ka tad kad mees kaadam kaut ko solam kaisliibas apdullinaati -tanii briidii mees nemelojam,mees vienkaarshi nedomaajam par sekaam... |
| bitite27 |
2008-02-28 09:33 |
| Visi cilvēki ,ko mēs satiekam ,liek mums kaut ko, no tā ,iemācīties! |
| Antone |
2008-02-29 16:16 |
| Brīnišķīgi... |
| lmouse24 |
2008-03-02 23:04 |
| vai maz sirds sapeet var parstaat iznemot to momentu kad atrodi to iisto ? |
| lore |
2008-03-09 12:53 |
| ...reāla dzīve...mana dzīve...kāpēc mēs mīlam tos, kuri mūs nemīl? kāpēc pagātne liedz dzīvot tālāk? pagātne, kura bija būvēta uz meliem... neticu, ka cilvēks spēj mainīties...arī tā nākamā to sapratīs...meli nevar būt jaunu attiecību sākums.... |
| aiko11 |
2008-03-10 13:57 |
| zeina tev taisnība,jo arī man lasot neradās līdzjūtība pret to it kā lielo mīlu.Arī manam vīram uzradās visu mūžu mīlējusi sieviete,kura nu par katru cenu cenšas izjaukt ģimeni.Un ko darīt tām sievām... |
| Samanite2 |
2008-03-18 23:03 |
| Īstos nepamet! |
| Bitite12 |
2008-03-20 10:40 |
| Skaists stāsts,bet apstiprinās atziņa-par visu šai dzīvē ir jāsamaksā. |
| sirsnina100 |
2008-03-29 17:39 |
| Piekriitu...par visu saja dziivee naakas maksaat,agri vai veelu!Un ko dari otram,tas pats kaut kad var naakt atpakal pie Tevi!Un kurs to veelas?Saka jau-dziive ar to nebeidzas!Bet kad tas briidis pienaak,tad tik tiesaam liekas ,ka dziive ir apstaajusies!Jo tomeer tacu savu otro pusiiti esi miileejusi...!Un sirds nezeeliigi saap! |
| ninza30 |
2008-04-02 15:34 |
| Dziive ir gan graamata, gan kino :) |
| Superdaiga |
2008-04-04 21:08 |
| Varu izteikt apbrīnu sievām, kas labi zinot, ka vīram ir mīļākā, visu piedod un priecājas, ka vīru ir atguvušas... Un atkal vīriņš ir apčubināts, apmīļots... Sieva gatavo gardas maltītes, rūpējas par vīra krekliem, zeķēm, bet vīriņš jau met aci uz citu, iespējams satiekas arī ar bijušo mīļāko, tikai slepus :D :D :D |
| duh |
2008-04-19 22:51 |
| kad tu iemīlēsies otro, trešo un ceturto reizi un kad tu katru reizi sapratīsi ka nekas taču nemainās!!!!!! viss tas pats,un nekas nav no jauna,tad arī aizmirsīsi savu mīlu viegli un vienkārši,bez sāpēm............dzīvo!nečīksti un negaidi!!!!!!!!!!!!!!! |
| _ele_mele_ |
2008-05-02 10:14 |
| so sajutu paziistu Ljooti labi ... |
| ladyblues |
2008-05-03 23:09 |
izmantošana? nē, vnk sapīšanās skarbajā realitātē notiek biežāk nekā kāds spēj iedomāties...tik reti kurš ir kopā ar to, ar kuru vēlētos būt!
sauciet to par likumsakarību vai likteni, vai vēl nez kā...tā notiek! Un cilvēkam atliek vien pielāgoties, vai šaustīt sevi par to, kas prom! |
| Gituciic |
2008-05-10 21:04 |
| Ļoti aizkustinoši..Lasot,pat radaas doma, bet no taa kkas tach ir par mani un pashreizeejo situaaciju! |
| chinka |
2008-05-20 22:58 |
| Vai tas rakstiits par mani???...ideaali...man jau likaas,ka ar citaam taa nenotiek...bet manaa gadiijumaa -vinsh atnaaca gan..es piedevu,nododama cilveeku,kuram tajaa briidii biju viss,tachu liidz galam vinju taa arii nebiju iemiileejusi,tachu,kad attapos,biju jau atkal viena,shoreiz gan jau ar beernu uz rokaam...smeldziigi |
| sanaz |
2008-06-09 00:49 |
| oo jaa - dzivot pagatnes valgos - to mes makam, s i e v i e t e s - un es ar - varetu buut pirmaja vieta... :)))) ha ha.. labi, ka ir tadas vietas, kur palasiit - saproti, ka ne viena esi tada mulke... BET.. lai cik tas stulbi nebutu... ta tas notiek, man gan nebija precejies, man bija vel stulbak - vins ir vnk iemilejies sevi un vinjam patiik lauzst mus :))) o jaaa.. dusmas, tas ir manas pavadones.. jeb nee - dusmas un izmisums - ka es to neredzeju, pietam pastavigas... bet ir mierinajums - viiriesi reizem ari iemiilas un man ir mands rezultats - es daru tagad ta pat - iemilinu sevi un tad klausos ka kraks sirds luztot.. pretigi varetu skanet.. bet ko dariit.. es saprotiet,nomiru toreiz gandiiz :)) bez tam, ka mileju toreiz, es nevaru piedot to pazemojumu, kad un kā pameta, un to laiku, ko pavadiju gaidot.. gaidot, kad paries sapes.. |
| armadila |
2008-06-13 23:13 |
| aizmirsti! tās ir tikai Tavas sajūtas, kuras pati esi izauklējusi! Dzīvo šodienai, nezīvo no pagātnes atmiņām, jo bieži mēs neredzam to, kas ir, bet to, kam jābūt! Esmu par 99% pārliecināta, ja jūs vēl vairākus gadus dzīvotu, cīnoties ar pasauli, rezultāts būtu tāds pats. Un neviens nav vainīgs, ka ne kurš katrs cilvēks der viens otram... |
| lauravolfa |
2008-06-18 12:46 |
Skaisti...!
Bet skumji! Kā no traģiromāna uzrakstīts!... |
| esne |
2008-06-19 23:33 |
| nezinu kā citām, bet nespēšu pateikt XXL, ka tādas jūtas pāriet. biju sieva, izšķīros. Nu jau 6 gadi pagājuši, esmu aizmirsusi visus pāridarījumus, bet nespēju aizmirst tās jūtas, to kaislību, kas starp mums bija |
| silvuks |
2008-06-22 17:05 |
| Tikai to, ko zaudējuši mēs par dārgu atzīstam un, ar sāpēm mierinoties, meklējam ar cerībām... |
| encis10 |
2008-07-15 09:25 |
| Dzīve ir kino jo paši esam tās režisori. |
| mahaThero |
2008-07-17 19:19 |
| Galvenais ir just, ka šodiena tava VIENĪGĀ DIENA, KAD PRIECĀTIES, priecājies katru dienu par šodienu. |
| unikaalaa |
2008-07-19 15:12 |
Pēc manas šķiršanās ar bijušo puisi ir pagājis jau pus gads, bet es vēljoprojām katru vakaru veros telefona ekrāna un gaidu, kad atnāks sms.. un nekā, tā jau pus gadu gaidu un tā ar nesagaidu!!
Diemžēl,nekad nebūs tā, kā bija.. ar to ir jāsamierinās.. pati saku no savas pieredzes!!! Ir grūti, bet galvenais, ka Tu zini, ka Tev bija īstas jūtas un ar to pietiek.. Ja viņš nespēja tās novērtēt, tad pats vēl neapzinās ko ir palaidis garām..
Tici, būs kāds kuru Tu mīlēsi stiprāk un patiesāk!! Veiksmi.. :) |
| furafura |
2008-07-20 16:34 |
| Dažreiz vienkārši nav lemts - ir kaut kas tāds mistisks gaisā, kas pievelk, bet lai cik tas liktos neloģiski un skumji - ar to ir par maz. Vienmēr jāatcerās, ka vari paļauties tikai uz sevi - mēs neesam radīti komplektā bet pa vienam. Nekad nedrīkst zaudēt sevi - jo gurķi ar tukšiem vidiem nevienam negaršo. |
| av2 |
2008-07-22 15:17 |
..intresanta taa cilveece paliek.Pesimestiska. Neticiiga.....Riebiiga.
Protams, ka ja ir bijusi miilestiiba taa saap, pat veel pee n-tajiem gadiem.Nekad nespeessu saprast, kaa var kaadu tik lloti, lloti miileet , un tad vienaa dienaa pateikt...viss ir cauri. Vai, kaa ssajaa gadiijumaa, pateikt, ko nokluseetu......Tie praktiskie (he, he , nnirdzeeji - dziive nav nekaads kiino ) lai skaita naudiunnu, un savaas stuulbajaas galvinnaas cer, ka par to varees nopirkt vissu. Ir lietas, kas nepaardodaas. Miilestiiba... veseliiba nav izreekkinaama praktiskaa veidaa, lai kaa juus censtos. Atliek vien domaat, ka jums nav vienkaarssi dabas dots izjust ar dveeseli nekko. |
| podarochik |
2008-07-23 08:28 |
| ...klasika-viens mīl, otrs ļauj sevi mīlēt. |
| becinna |
2008-07-25 23:00 |
| Tikai vienmēr jāatceras, kad ir iesaistīti 3 cilvēki un es domāju sievai tas sāpēja daudz vairāk nekā tam kas ir aizrāvies ar iemīlēšanos.Un vispār jau daudzas nedomā par trešo, bet tikai par sevi un tad ir sirdsāpes 3. |
| ilzep25 |
2008-08-04 16:02 |
| Cik dīvaini, cik daduz salauztu siržu visapkārt.. Un katrā vēl mājo kāds sapnis, kāda maza naiva cerībiņa. Bet kā lai pārstāj ticēt? Ticēt, ka viss varēu būt savādāk. Bet nav. Un ir jāiet tālāk. Nevienu jau īsti neinteresē svešas sāpes. Un tādu cilvēku mums apkārt ir vai bez skaita.. |
| muudzeniite |
2008-08-04 21:37 |
| Shis staasts ir tik skaists un arii saapiigs, jo to visu, vaards vaardaa, vareetu pateikt arii es. Nevajag nosodiit, jo tik lielaam juutaam nav iespeejams pretoties. |
| kastane |
2008-08-16 03:29 |
| Priecājies ,ka,ir ko atcerēties, ka ļāvies savai sirdij un neklausīji prātam. Jo ja bija tik labi,tad ir vienalg,kas viņam bija vai nebija aiz stūra. Labāk jau nožēlot to kas bijis nevis to kas varēja būt.Vismaz nav visa turpmākā dzīve jāpavada ar domu kas būtu ja būtu...Bet vairs nevar būt.Un es neticu ka viņš nemīlēja, un nejutās līdzīgi tev, tad jau nenāktu. Žēl tikai ka nebija atklāts,tas samaitāja pēcgaršu. Un zini,man bija līdzīgi,bet es zināju ,ka neesmu vienīgā,tāpēc arī baidījos sadegt,tagad nožēloju,bet viņa vairs nav un zinu ka tādas jūtas tomēr var būt tikai vienreiz un tās ir jāizdzīvo. Nebaidoties ne sevi ievainot ne citus.Tas kas mūs nenogalina padara tikai stiprākus,bet nepiepildītais sāp visu atlikušo laiku,tas atnāk sapņos un izjūtās un prasa-kāpēc? |
| akdebestinn |
2008-08-31 11:03 |
| Jauki teikts,kastene.Tiessi taa ,ja jau nellauties un bailloties ,tad arii nebuutu ssiis emocijas ,un taa visu laiku...lai ir un priecaaties par to kas ir,un kaa ir... |
| maicis |
2008-08-31 23:11 |
Esmu bijusi abās pusēs. Nav viegli nevienai. Sirds sāp! Varam jau skaisti runāt, bet dzīve ir dzīve, un neviena/neviens neiesprauksies pa vidu, ja kaut kas nebūs ģimenē kārtībā.
Izklausās patētiski, bet ja tu to cilvēku mīli pa īstam, tad laid viņu. Gadiem ejot ir kaut kas mainījies, esat kļuvuši citādi..., kaut kā katrs savādāk uztverat pasauli... Daudz dažādu iemeslu taču var būt...
Bet šīs aizvainotās /arī es tajā skaitā/, līdz nāca kaut kāds apskaidrības mirklis, ja tu viņu mīli patiesi, ļauj iet un priecājies par viņa laimi. Kā sāp dvēselīte... |
| bomzis |
2008-09-02 18:47 |
Nez vēnas vēl nav pārgrieztas?
Bērnudārzs.
mhh |
| inta1963 |
2008-09-02 20:40 |
| SIRDIJ newar pawelet,wina wai nu mil wai ari ienist.un war paiet daudzi gadi lai saprastu winu |
| maicis |
2008-09-03 10:17 |
| Bomzi, ne jau vienmēr vēnu griešana ir atrisinājums. Diezgan muļķīgi izklausījās! |
| bomzis |
2008-09-03 20:50 |
maicis!
Muļķīgi izklausījās autora ņīdēšana un vaimanāšana/gaušanās!
Lai nomaina savas rozā smadzenes,un neblenž mākoņos.
Ir reālā dzīve,un ar to ir jareiķinās!
Sapņotājas hrenov!
mhh |
| saldaa_blondiine |
2008-09-05 19:16 |
| lasot sho te tas atgadinaaja visu par manu pirmo miilestiibu!!! protams nelaimiigo! bet jadziiivo ir taalaak! lai cik skumji tas neliktos! |
| solvita1977 |
2008-09-11 17:31 |
| Ja tas stasts ir lidzigs manejam ar tas ir vis grutakais ar to visu sadzivot,gadi skrien gribas sev melot ka aizmirsisu vinu,bet tas nav iespejams.Man vel ir meita no vina kura ir dikti lidziga kas visu atgadina par vinu,vins kat atbraucos ciemos pie meitas ta man tirpas parskrien par kauliem.Pgajusi 10gadi bet tomer nevaru vinu aizmirs un otru kurs mani mil no visas sirdz iemilet ar nevaru ta es mokos jau 10gadus,es tev teiksu ka tas ir murgs |
| roze1957 |
2008-09-11 19:40 |
| Sāpes ar laiku varbūt pāries ,bet īsta mīlestība nepāriet,bet dzīvē tā ir ,viens mīl un otrs ļaujas mīlestībai ,vai arī meklē savu . |
| priesteriene |
2008-09-23 11:50 |
| Ja Tevi tas mierina, tad tādi esam daudzi, varbūt pat katrs to kādreiz dzīvē piedzīvo. Kā ar to cīnīties? Viegli teikt, bet atlaižot, jā laikam jau tikai tā un ne savādāk. Tu nekad neiemīlēsi to otru, ja sirdī ļausi dzīvot citam. Lai mīlētu atkal ir jāatver dvēsele tik plaši vaļā, ka tā jau kļūst par kosmosu. Toreiz Tu to izdarīji, tad atļaujies to vēlreiz, vai arī Tavi gadi tiks mērdēti un spīdzināti, un cietīsi ne tikai Tu ,bet katrs, kas būs Tavā tuvumā. Domā racionāli. Fiziskā mīlestība eksistē tikai 5 gadi, bet garam pieder mūžība. Tātad mums ir un būs jāmīl un jāmācās atlaist, jo mēs katrs, mēs visi esam vieni šinī dzīvē. Katrs ar savu uzdevumu ,katrs ar savu attīstības ceļu. Tad attīsties,audz un pilnveidojies! Celies uz augšu, virpuļo un lido, un neatksaties, jo augstums dažkārt var biedēt un aizturēt mūsu lidojumu un nenoteiktu laiku, ko nedrīkstam pieļaut. |
| vendija16 |
2008-09-30 20:38 |
| jā, diemžeel, taa ir izmantošana, lai cik prozaiski tas arī nebūtu. Bet no tā mēs dzīvojam un tas dod dzīvei krāsas... |
| Velveta |
2008-10-04 20:21 |
| kas zin kā būtu, ja būtu... |
| Tumshmate40 |
2008-10-04 22:25 |
| Izlasīju ar interesi,bet vēl interesantāk ir tas,ka komentus sniedzam,lielāko tiesu,tikai mēs-sievietes.Vai stiprajam dzimumam šāds ir izņēmuma gadījums? |
| HEXE |
2008-10-20 20:16 |
| Paldies,varbūt citas tavs rakstītais glābs,pirms viņas padosies mirkļa vājībai un aplauzīs laicīgi sparniņus tam taurenim,kurš vēderu kņudina!.....bet kā lai novērtē to kas tev ir, nepamēginot to,kas varbūt varētu būt....... |
| kukainiite |
2008-10-27 20:05 |
| Man, lasot šo stāstiņu, radās sajūta, ka to esmu rakstījusi es. Tieši tāda situācija bija arī manā dzīvē. Bet es vīrieti aizsūtīju atpakaļ pie sievas. Sāp jau, bet ko nu vairs... |
| lourency |
2008-10-31 21:28 |
bet man lasot sho staastinju nelikaas, ka visa pasaule bruuk un juuk.
ja godiigi, tad taads paviegls gabals... |
| omuliigais |
2008-11-04 16:23 |
| Variet neticēt, bet arī vīrieši var nonākt šādā situācijā.... |
| kjirbiitis |
2008-11-04 21:04 |
| Kāds gudrs cilvēks ir teicis, ka piepildījums nekad nav tik skaists kā ilgošanās. Līdz ar to pilnīgi piekrītu Velvetas rakstītajam: kas zin, kā būtu, ja būtu... |
| nenopietninopietna2 |
2008-11-23 23:41 |
| Dzīvot pagātnē ir stulbi! Ir jādzīvo uz priekšu! Cik es dzīvē neesmu pametusi vīriešus... un cik viņi nav pametuši mani... :))) No piedzīvotā tikai kļūstam siprāki un mazāk ievainojami. Ja es agrāk pārdzīvoju, kad mani pamet mīļš cilvēks, tad tagad nospļaujos un saku: "Paldies Dievam, ka tagad... nevis pēc 30 gadiem uzzināt, ka tas nav bijis manējais!" Dzīve nemaz nav tik gara... Ir jāpaspēj to izbaudīt! |
| drazlovska |
2008-12-21 22:44 |
| kīno,nekino!!!to visu mēs lielākā daļa varam uz sevīm sazīmēt,bēt visas grāmatas un kino ir no tās pašas lubenes--dzīve--.kā lai no tā tiek vāļā -jautājums?????? |
| Transsaa |
2008-12-31 17:41 |
| Sis stasts tiesam ir sirdi plosos.Dzive ir pilna pardivojumu,un ir loti daudz nezeligu cilveku,tai skaita ari man ir bijusi milestiba,kura loti nezeligi mani atstaja!Godigi sakot vel joprojam neesmu izrapies no ceribu klepja un man nav ne jausmas,kad saksu dzivot.Mes bijam kopa 4 gadus un mums ir skaists dels,kuru es loti milu.Tagad es esmu viens un neredzu pat ka vins aug.Meginaju daudz un dazadi atgut vinjus,loti ilgi un neatlaidigi gaju uz savu merkji.Celos un gaju gulet ar domu,ka speshu,bet ja negrib,lai par vinju cinas,ja negrib,lai atgutu,tad ceriba izzud ka nebijusi.Un ta es kritu,celos un gaju atkal un atkal.Bet visas reizes smagi kritu un pec katras reizes celties bija arvien smagak un smagak.Kapec es saku nezeligs cilveks vina bija?tadel es nespeju iedomaties vel lielaku nezelibu pret cilveku,kuru tu agrak tik loti mileji,bez kura nespeji pat elpot.Cik loti gruti dzirdet vardus man nav pret tevi jutas,es nemilu tevi vairs,pec tik ilga laika,pec visa,kas kopa ir pardzivots.Pec visa,kas ar mani ir noticis es vairs vnk nespeju un nspeshu kadu milet tikpatt stpri,ka milu vinju,kadel saku milu?Ja joprojm vinu milu tik celi un stipri,ka sakuma un nekas nav mainijies manas domas,sirdi,jutas un nekad ari nemainisies.Es zinu,ka tas bija istais cilveks ar kuru man vajadzeja palikt lidz muza galam,bet vinja ta nedoma.Es nomirsu un vinja vienalga paliks mana sirdi uz muziem.Es domaju,ka mana turpmaka dzive bus loti lielas mokas,pardzivojums,ar so sapi naksies sadzivot visu atlikuso dzivi.Es nespeju bez sava dela,ikreiz, kad braucu pie vinja,es satieku savu bijuso un atkal no jauna pardzivoju visu to pasu tik spilgti,ta it ka mes butu izskjirusies pirms paris minutem,kgan pagajis jau vairak ka gads.ta luk tai dzive notiek, un nekas nemainisies,es ceresu lidz nomirsu,tikai tad es busu brivs.Paldies,kas uzklausija |
| brivasieviete |
2009-01-05 16:23 |
| lai kads varetu atgriezties, vinam ir jaaizet, tik tiesam palaid valaa un priecajies par to milsetibu, ko esi spejiga sniegt sobrid, pat tad jaa taa liekas mazina uhn nieciga. nevajag to noniecinat, bet vel jo vairak saudzet. bet tas otrs, lai atgrieztos, vinam ir jamero savi trejdevini kalni, kurus nevar veikt piesiets kede... |
| Tigrra |
2009-01-12 21:24 |
| ...tada sajuta, ka rakstiits ir par mani, ak vai!! :(((((((( |
| ela88 |
2009-01-25 09:49 |
| XXL neraksti tādas divdomīgas pasakas, un neviens nefantazēs....... |
| baiba33 |
2009-01-27 22:10 |
| vienalga skaisti,bet nežēlīgi sāpīgi!! |
| macitajs_1970 |
2009-01-29 20:26 |
| skumji ... |
| jasminella |
2009-02-05 17:23 |
| labak ir parciest fiziskas sapes,neka milas sapes:) |
| ance03 |
2009-02-08 20:10 |
| 100% piekrītu jasminellai... |
| annijab |
2009-02-09 03:56 |
| ehh.. skarbi! |
| kapikitis |
2009-02-12 16:23 |
| Jaa kino nav dziive1 Bet daudzas ainas ir no dzives1M an tagad ari mileju meiteni nodzivojam 2 gadus kopa un izskiramies!satiku meiteni,parismenesus draudzejamies un domaju ka esu iemilejies,bet tagad jau divus menesus esam kopa man vina neinterese jo zinu ka mana sirdi ir tikai viena un pat nezinu ka pateikt vinai to! |
| IH8U |
2009-02-15 17:54 |
| Skaistas rindas.... Arī man patreiz ir līdzīga situācija... tikai es skaidri apzinos, ka mēs nekad nebūsim kopā....... pamanot uz ielas- pavadu viņu ar neuzkrītošu, asarainu acu skatu..... un sapņoju... sapņoju, ka reiz...varbūt... Sapņot nav grēks... un to mums nevar liegt... |
| anna38 |
2009-02-17 13:54 |
Skumjas un realitāte, lomas un varoņi. Laime un sapņi, cilvēki bez lomām un bez vēlmes būt varoņiem. Katram savs. Katram ir tas, kas viņam pienākas un, katram nav tā, kas viņam nepienākas. Kaut gan ne cilvēkiem par to spriest.
Smeldzīgi savijušies tavi pagātnes valgi. Bet
ja to nebūtu?! Vai būtu iespējams saprast, kā var atrasties pūlī un ignorēt visu, kas notiek apkārt, kā aurojošā barā sadzirdēt otra sirdspukstus?! Vai zinātu, kā spēj runāt klusums, vai zinātu, ka nav nepieciešami ne vārdi, ne atbildes, kuros var apmaldīties? Sajūtas - bez formām, bez verbālām izpausmēm, bez ietinamiem papīrīšiem. Tīras, nepastarpinātas, kodolīgas sajūtas. Vērtības, ko tik daudziem nav pat lemts piedzīvot, vērtības par kurām daudzi vien lasa, skatās tv un sapņo. Tev bija. Un nav runa par to, kas ir tev vai nav citiem. Var spriedelēt varbūt cena tam visam bija par augstu, var jau būt
No otras puses ja paliktu kopā, gads pēc gada un tāpat kā manējais krāc, no rītiem izkāpjot no gultas, izkasa savu mantību un pasauli uztver pašu par sevi saprotamu, bez brīnuma piegaršas, bez tā, ka katrs cilvēks otram ir brīnums. Un pašam laikam baisīgi piemīt spēja nodeldēt sajūtas.
Tev bija brīnums. Tev bija augstspriegums.
|
| es_taa_esmu |
2009-02-18 07:15 |
| Bet,bija tā vērts-viss atlikušais mūžs piepildīts ar to brīžu mīlas tvanu-baudi to!Tas viss pieder Tev,vismaz,atmiņās! |
| oga21 |
2009-02-21 21:47 |
| Jā,arī man bija gaužām līdzīgs gadījums....Arī man brīžiem uznāk domas,ka gan jau kādreiz viņš tikai paskatīsies un viss būs kā senāk....Dzīvē visādi notiek....Es viņu mīlu ,un zinu,ka kādreiz....kaut gan jau pagājuši daudzi gadi...varbūt....Esmu mēģinājusi jaunas attiecības,bet tās visas beidzas neveiksmīgi...un vienmēr uzplaiksnī cerība,ka nevar tā viss beigties....Kaut pagājuši jau 20 gadi no mūsu mīlestības sākuma,bet es vēl joprojām ceru,ka kādreiz viņš nāks.Varbūt tas ir stulbi un naivi no manas puses,bet neko nevaru darīt,tas ir kaut kas stiprāks par mani.... |
| SOLLA |
2009-02-22 14:11 |
| Nu nekad nenotiek tā: "tā kā mani viņš mīlēja, viņš nebija mīlējis un vairs nemīlēs" maldi!!!!!::))) |
| feja77 |
2009-02-27 21:18 |
| Lasīju un pilnīgi likās,ka uzrakstīts par mani!Man atkal birst asaras... |
| ladyblues |
2009-03-03 23:08 |
njā...nu re...viss kā uz delnas...kā kopēts materiāls iz manas dzīves.
Viņš jau tur tajās gaišajās atmiņās dzīvos vēl ilgi...nu bija skaisti, bija...nevar noliegt.
Kam mums tās filmas, ka dzīve tāda? Bez mutautiņa nekur un bez mīlas nekur...
XXL uzraxti grāmatu...un sāc jaunu posmu...ar jauniem notikumiem, jauniem personāžiem...nezinu vai līdzēs, bet būs par ko domāt! :) |
| Serjoga |
2009-03-15 14:14 |
| Skumji......... |
| Hasara |
2009-03-17 21:41 |
| Man gan domāt, ka tā ir emocionāla atkarība, kas izgaismota ar romantikas prožektoriem. Mēs esam kopā ar tiem ar kuriem mums jābūt kopā un tieši tie cilvēki mūs mīl, nevis tie kretīni, kas iedirš dvēselē un vel pamet. Mīļie attopieties no savām atkarībām. |
| evollet |
2009-03-18 19:27 |
| Tas nav zaudeejums, bet gan guvums. Just ko taadu, kaut vai iisu briidi bet tomeer just,ir taa veersts. Daudzas nodziivo ilgu laiku un taa arii pa iistam nav jutushas kaa ir patieshaam miileet nevis tik skali teikt taa arii neizprastus vaardus. Ir saapiigi, bet tajaa pashaa laikaa arii silti no atminjaam - domaajams! |
| CattyLee |
2009-03-21 16:32 |
| Man jau liekas, ka cilvēkam ir izvēle - ļauties emocijām vai kāpt pāri sevis žēlošanai.. Vieglāk, protams, pateikt, nekā izdarīt.. bet jāskatās perspektīvā. Un priekš kam sevi mocīt? |
| Kjirsiits |
2009-03-25 16:25 |
| Ai, cik daudz no tā visa arī es piedzīvoju...un nu...nu mēģinu dzīvot no jauna, bet teikšu godīgi ...ir ļoti ļoti grūti... |
| Aizved_mani |
2009-03-29 15:13 |
| Rakstīts gluži kā par mani....es tikai joprojām esmu viena un nevienu tuvāk vairs nelaižu! Nevaru... |
| paradox |
2009-04-02 17:54 |
| Beidziet te jaukt sev un džekiem galvas. |
| Ilona1960 |
2009-04-05 23:35 |
| Cik skumji, ka no pagātnes atceramies to slikto...Bet...bija taču laiks, kad lidoji! Paldies par šo lidojumu! Vai tad nevar arī tā? |
| Weejainaa_ |
2009-04-26 19:11 |
| Njā,negodīgi pret Tevi.Pretējā gadījumā Tev būtu bijusi izvēle-būt vai nebūt...Tevi nolika fakta priekšā.Nedaudz skumji,bet no otras puses Tu tagad zini,kā tas ir-klusējot sarunāties ar otra sirdi,reti kuram ir šī māka...un saskaņa... |
| Jaukaa_23 |
2009-04-30 11:15 |
| Arī man tagad velkas līdzīga "bagāža"..un es to nepavisam nesauktu par skaistām atmiņām, jo ikreiz atceroties..tās sāpes ir tik... |
| elizzite25 |
2009-05-10 19:57 |
| jā, tā tas notiek uz katra stūra, neko darīt, tikai vēl uz kaut ko cerēt ir tiešām bezjēdzīgi! lai paliktu vieglāk, jāiedomājās tā cilvēka trūkumi, tie noteikti ir, bet ja nevar atrast, tad par trūkuma var būt tas, ka viņš sāpinājis tevi! |
| Beartriche |
2009-05-20 12:37 |
| Taa ir cilveeka buutiiba sniegties peec neaizsniedzamaa,peec maakonja,kas izpleen.Gala rezuultaats-sasista sile |
| paakjis |
2009-06-08 12:50 |
| tāda ir dzīve...arī ar mums,večiem ,tā gadās,tikai mēs par to cenšamies nerunāt.... |
| estere7362 |
2009-06-08 20:38 |
| Skaisti,bet taisnība jau vien ir.... |
| 123_123 |
2009-06-15 14:27 |
-> XXL
kaut kur dziļi sirdī ceru, ka kādreiz atnāks Viņš un pateiks - piedot, ka tev bija jāgaida tik ilgi! piedod!... un ļauj man būt ar tevi kopā!
Izlasot radās tik viens jautajums - Un ko, Ļautu arī!? |
| sidrabota |
2009-06-15 22:16 |
| eh...ļautu :)) |
| 123_123 |
2009-06-16 09:33 |
-> sidrabota
Nav loģikas! |
| sidrabota |
2009-06-16 14:51 |
| Katrām jūtam laikam ir sava loģika un to nevienam nevar izskaidrot... arī pats sev...:) |
| 123_123 |
2009-06-16 16:30 |
| Tā laikam ir! Mana loģika citu loģikai nederēs ... :) |
| Dzina1976 |
2009-06-17 13:21 |
| Tu esi romantiķe, kas dzīvo savā sapņu pasaulē..... un vai tu spēj redzēt to kas ir tev blakus???? Kaut kāds murgs, Tu jau nezini ko viņš klusējot domāja... |
| sidrabota |
2009-06-17 16:14 |
| Var dzīvot divās pasaulēs vienlaicīgi un apzināties ka viena no tām nekad neīstenosies.. |
| 123_123 |
2009-06-19 17:54 |
| Virkne notikumu un pasauļu, kas it kā savā starpā nav saistīti, reizēm tik līgani tuvinās viens otram, ka reizēm viegli tos noturēt par viena iemesla sekām.. Un vai tad nē?! Cilvēks kā iemesls! Cilvēks kā vieta, kur saplūst tik daudz pasauļu.... vienlaicīgi... Un pofig apziņa - īstenosies kaut kas vai nē! |
| ta_esmu_es |
2009-06-19 22:50 |
| Labi uzrakstīts. |
| sidrabota |
2009-06-19 23:29 |
| Apziņa - tā saliek visu savās vietās...ja viņu izmantot... es vairāk paļaujos uz zemapziņu.:)) |
| 123_123 |
2009-06-22 08:07 |
| Apziņa, zemapziņa. Visi baigie mākslinieki un elektriķi! Redz spēj te ieslēgt, te izslēgt apziņas un zemapziņas! Un vēl trakāk - atšķirt tās! Tur jau tā štelle, ka nav svarīgi uz ko paļaujies, uzsvars bija uz īstenošanos/neīstenošanos. |
| 123_123 |
2009-06-22 08:09 |
| Apziņa, zemapziņa. Visi baigie mākslinieki un elektriķi! Redz spēj te ieslēgt, te izslēgt apziņas un zemapziņas! Un vēl trakāk - atšķirt tās! Tur jau tā štelle, ka nav svarīgi uz ko paļaujies, uzsvars bija uz īstenošanos/neīstenošanos. |
| sidrabota |
2009-06-22 09:13 |
| Ja sapnis var izdzist dzīves notikumu dēļ, tad zūd pati īstenošanās jēga.... |
| 123_123 |
2009-06-22 09:43 |
Sapņi zūd un rodas no jauna.
Un kas tad ir svarīgāks?! Sapnis vai īstenošanās?! Skaidrs, ka ne visi sapņi īstenojas. Skaidrs, ka notikumi un apstākļi spēj nokaut jebkuru īstenošanos, bet ar to jau dzīve ir dzīve ne paradīze. |
| sidrabota |
2009-06-22 09:51 |
| Ja zūd un rodas no jauna tas pats sapnis, tad īstenošanās ir nepieciešama... |
| 123_123 |
2009-06-22 11:03 |
| Taisnība, taisnība! Nekad nav dāvāti sapņi bez iespējām tos piepildīt. |
| sidrabota |
2009-06-22 11:12 |
| Pateicība...par cerīgiem vārdiem :)) |
| 123_123 |
2009-06-22 11:17 |
Liecies mierā ar pateicībām! Un nevienam nekādas cerības neesmu devis!
Bet XXL vajadzētu grāmatas rakstīt! Kaut gan tagad jau krīzes nodokļi! :) |
| 1duujinja |
2009-07-04 10:45 |
| Nekad nedari otram to ,ko nevēlies lai izdara Tev!Dots devējam atdodas! |
| Bred_Pitt |
2009-07-06 14:24 |
...dzIve ir viss, gan grāmata un kino, gan bojeviks un multene, gan jebkura ziepene, meksikaņu, itāļu vai spāņu,... visiem ir gan rozā brilles, gan viņas plist, gan kāpjam uz tiem pašiem grābekļiem...
.... vienīgi mums visiem atšķiras filmas garums jeb grāmatas biezums, kuram n-tie sējumi, kurš nočammmājis dzīvi pāris nospeķotās lapelēs:))))bet var jau vēl visu paspēt:)) |
| Maigucis |
2009-07-19 15:36 |
| Pasakiet man...paskaidrojiet man muļķei, kāpēc vīrieši ir tik vāji....viņi paspēlējas, pagriežas un aizmirst, mums pēc viņu aiziešanas nākas sevi salasīt un salikt kopā pa gabaliņiem....kāpēc!!!!!!!?Kāpēc viņi tā dara, ja zin atbildi jau tad!!!!! |
| zivtele |
2009-07-22 01:28 |
| Mēs- sievietes-dzemdējam un audzinam tos vīriešus. Un lai Dievs dod, ka mums visām ar līdzīgām situācijām izdotos izaudzināt godīgus, atbildīgus un sirsnīgus vīriešus. |
| dubled |
2009-07-31 11:40 |
| protams, šādas situācijas dzīvē notiek. tomēr es nedaudz gribēju uz to visu paskatīties savādāk. tu runā par to, ka, filmās un grāmatām mīl tikai vienu cilvēku neskatoties uz to, ka ir kopā ar citu. tad nu tā. cik liela un stipra tad ir viņu mīlestība? vai tad, ja tu kādu mīli, tu spēj šo mīlestību nodot? ja to spēj, tad tā vairs nav TĀ mīlestība. ja tu patiešām kādu mīli, tad tu nekad nevarētu šo mīlestību nodot un būt ar kādu citu. tas liktos vienkārši amorāli. tātad - par kādu īsto mīlestību mēs te runājam?... un, ja arī tu esi kopā ar kādu citu, tātad viņš tevī izraisa skaistas jūtas. bet..vai tad atkal tā nav kāda cilvēka nodošana? tā cilvēka silto jūtu nodošana? un kas beigās sanāk? ka tu dzīvo vienos melos, gan pret sevi, gan cilvēku, kas tev ir blakus, kas tevi atbalsta, rūpējas. un, vai tas ir tā vērts? galu galā, kāpēc tad jābūt kopā ar citu? tā ir sevis žēlošana. ja jau neesmu ar VIŅU, tad būšu ar citu, kurš mani mīl.. uzskatu, ka tā ir nodevība no jebkura skata punkta. protams, tas ir tikai mans subjektiivais viedoklis, bet, ja tu patiešām kādu mīli tik ļoti, tad tu nespētu būt ar kādu citu, un gaidīt, kad VIŅŠ atnāks un teiks "esmu klāt"..... |
| Lucy |
2009-08-10 14:02 |
| Kas par ziepeni,noraušu prieka asariņu:)))))))))) |
| almuce |
2009-08-14 14:37 |
palasīju pirmos 10-tus komentāru... un saprotiet - mēs saņemam to, ko katra esam pelnījušas un tā tas būs arī tālāk!
padomāsim, pārdomāsim - kāpēc tas tā ar mani un par ko - sapratīsim, tad pašām jau jo labāk!
un galvenais - iedomājies sevi tās otras vietā |
| danete |
2009-08-17 19:01 |
| Tev jālaiž pagātni vaļā, jāpiedod viņam! Tikai tad Tu būsi laimīga tagad un šajās attiecībās! |
| unikaalaa |
2009-08-20 22:15 |
Sievietes dveesele ir kaa okeaans, tik plasha, ka pat simtiem un tuukstoshiem uudensliideeju to nevar izpeetiit...
Un kas notiek dzilji, dzilji sievietes dveeselee un sirdii neviens taa laagaa nezin, kaa vien vnjas pashas.... |
| pievilta1986 |
2009-08-25 18:24 |
| njā,nu ari es esmu pievilta un mana sirds vai plīst pušu no sāpēm...gribas kliegt uz visu pasauli to sāpi,kas manī mīt... |
| flosalucia |
2009-09-19 22:00 |
| Izskataas peec kolosaalas kaisliibas...un tas kursh tagad tevi uz rokaam neesaa tev sho kaisliibu nerada-toties ir komfortabls...nu bet taa notiek ne reti...bet ja shim staastam pieiet no sentimentaalaas puses-A.Elksnei bija dzejas rindas-Cik labi ka dziivee paliek kas nepiepildiits;Taa ir muuziigaa uguns pie kuras dveeseli sildiit... |
| gerdiana |
2009-09-22 23:03 |
| ....rūpējies par Cilvēku , kas ir Tev līdzās, nesāpini viņu.......un ar katru dienu Tavas jūtas kļūs stiprākas, un tās tiešam varēs nosaukt mīlestības vārdā! Ja ne...paliksi viena ar saviem sapņiem...:( |
| skumiga |
2009-09-29 18:08 |
| Jā! Arī es patreiz piedzīvoju to pašu.Lasu un domāju-Vai tas nav par mani???;( |
| kamolitis |
2009-10-13 22:40 |
| cik pazīstami..... |
| pativainiga |
2009-10-17 22:10 |
| Tāda sajūta, ka es to būtu rakstījusi. arī man bija skaisti vārdi, bija rozes(un vienmēr sarkanas), bija skaisti braucieni, daudz,daudz sarunas utt.Arī es vēl ceru uz nezin ko, kaut veselais saprāts visu jau sen ir sapratis. Bet es laikam tai purvā esmu iebridusi par dziļu... nepietiek, ka raudu,vēl arī neguļu un ēdiens sprūst kaklā. |
| pativainiga |
2009-10-17 22:12 |
| Aizmirsu piebilst, ka mani nomainīja ar citu - jaunāku. |
| inesitta18 |
2009-10-18 13:56 |
ak vai , ak vai, ak vai.
Ak vai.
Es arī.
jā. bet manuprāt, viss ir daļēji pareizi,. egoistiski, tomēr....vai tad labāk dzīvot vienai un ļauties lai skumjas un sirdssāpes Tevi sagrauž?..protams, nē. IR jādzivo tālāk, ir jācenšas atkal rast sevī spēku IEmīlēties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) Mīlēt.
Godīgāk būtu, ja Tu vismaz daļēji atklātos tam cilvēkam ar kuru pašlaik esi kopā, padalies jūtās...mazliet.. bet ne visu..:)
ak...mokam sevi.
Bailes, aizvanojums vai lepnība..ir vislielākie, visgrūtāk noveļamie akmeņi dzīves līkločos.
p.s. es domāju.."ja Tu patiešām kādu ļoti mīli, Tu spēsi palaidt Viņu vaļā. " |
| barometrs |
2009-10-23 16:40 |
| stulbie veči, tikai nodrāzties, pidari izmantotāji. |
| annemarie33 |
2009-10-24 02:22 |
Tev pieder tas, kas ar Tevi ir noticis...Cik cilvēku, tik patiesību...
Jā,skaisti, bet tomēr uz citu sāpēm celtā pils lai paliek kā skaists sapnis, kas tomēr BIJIS un Tev piederējis....
Es zinu to, ka katram sava taisnība īstā.... |
| santucis |
2009-11-13 14:27 |
| Aizkustinoshi:)) man arii bija liidziigi, taadel Tevi saprotu. tikai manaa gadiijuma vinsh izteica tos vaardus....Piedod!!! Bet ko lai iesaaku ar sho- Piedod! man no taa vieglak nepaliek, jo man ir nepiecieshams vins.....:)) |
| Made5 |
2009-11-15 09:22 |
| Gruuti teikt, vai vajag gaidiit?Es gaidiiju 15 gadus, atgriezaas mana lielaa miila, piedzima mums meitinja, bet kaasaruna saakaas par oficiaalu attieciibu nokaartoshanu, taa pagaidi, drusku veelaak. Nu jau gaidu septinjus gadus, viss ticamaak ka tas nekad nenotiks un septinju gadu laikaa esmu arii piekraapta. Tagad gruuti pat noformuleet muusu attieciibas, bet es veel gaidu, kaa mulkje. Sapnji ir zudushi, tikai sirsninjaa ljoti saap... |
| classic1974 |
2009-11-15 20:58 |
Made5, :))mums līdzīgi stāsti, tikai mēs ar meitiņu palikām vienas uzreiz pēc mazās dzimšanas. Un zini, es priecājos, ka tā. Slikti paliek iedomājoties, kas notiktos ar mani, ar meitiņu, ja ticētu tiem meliem vēl n-tos gadus, brrr.
Ja runā par trešajām personām, tad ne vienmēr esi informēta par tādas esamību. Bet kā sievietei sievieti, patiešām žēl viņas, jo ļaunu nudien nevēlēju viņai. Un žēl šo sievu, jo tie pļundraki tak turpinās viņām smadzenes čakarēt, un ne tikai viņām.
Meitenes, dāmas, nu netērējiet savu dārgo laiku ilūzijām un negaidiet tos, kas jau aizgājuši. Ja jau pirmo reizi pameta, tad pametīs arī otru, trešo un ceturto. |
| kreembrule |
2009-11-16 16:06 |
Nekad par kādu lietu nesaki šādi: "Es esmu to zaudējis";
saki: "Es esmu to atdevis atpakaļ." Katrs šķērslis mīlestības ceļā mīlētājiem, to tikai pastiprina.Novēlu izjust kaut vienreiz šo reiboni, kas nelaiž vaļā un vājā līdz izdziest viss...
|
| Rosio |
2009-11-29 23:15 |
| Es trīs gadus gaidīju un cerēju, ka viņš atgriezīsies.Protams,pa šiem trim gadiem bija viss kaut kas, bet neviens neaizķēra,neaizrāva tā kā viņš,jo bijām KOPĀ pavadījuši četrus gadus.Un tad pēc trīs gadiem mēs satikāmies, uz mirkli likās - dzirkstele joprojām ir un viņš gribēja būt kopā ar mani, bet tad es sapratu, ka nē, man pret to cilvēku vairs man nekā nav kā tikai draudzīgas jūtas. Un visus šos trīs gadus es mocījos, bet tagad esmu tik priecīga,jo es esmu tur, kur ir JĀBŪT man un viņš ir tur, kur JĀBŪT viņam. Un es ļooti ceru,ka Tev kādu dienu tā arī būs un Tu būsi atvērta jaunai mīlestībai! |
| Ratte |
2009-12-01 20:28 |
| Ohhh... tas vienigais , tas dargais tas jaukais, Ja ari man sis viss pazistams, Es cinijos Un kopa jau 4 gadi ka cinijos, Gaja sadi un tadi, bet ja vienatne cinies sapini tikai pati sevi, un beidzot atveras acis... jadzivo talak, bet ta sape, ta ir loti liela... |
| Made5 |
2009-12-14 07:52 |
varbuut labaak negaidi kad vinjhs naaks. Es arii gaidiiju 15gadus, sagaidiiju,mums pat ir miilja jauka meitinja, bet vai esmu laimiiga??? noteikti nee.Zinu, ka taapat vinjsh mani kraapj, miiljie vaadrinji pazuud ikdienas rutiinaa un no taas sajuutas, kad taurinji veederaa dejo vairs nav nekaa.Neesnu jau naiva, saprotu, ka ar laiku jau visas juutas pierimst, bet tomeer gribas jau sajust ka tu esi vajadziiga, ka tevi miil.
Priecaajies, ka Tevi kaads miil un turi ciet sho mirkli, tas ir taa veerts. Labaak lai tevi miil, nevis tu kaadu miili!
Lai veicaas. |
| kundzinsh |
2009-12-27 21:03 |
| meli-a varbuut mees redzam to ko gribam redzeet... |
| velgaaira |
2009-12-29 20:49 |
| sapņot ir skaisti ,bet kad atmostie ļoti ļoti sāp dvēsele. |
| av2 |
2009-12-30 14:24 |
...jaa, taa notiek, kad vienaa dienaa tev pasaka, viss cauri.Nekad to nesatratiissu.Un tiessi sievietes.... maak iegriezt vissaapiigaak, ja kas.Lai gan skaidri zinu, ka tiessaam viss ir cauri jau vairaak, kaa 15 gadus , tomer veel ssodien saap sirds. Vajadzeetu it kaa vienkaarssi neieredzeet to otru cilveeku, bet....nesanaak, lai kaa censtos.
Hmm, vieniigi ir apzinna radusies, ka pasauliitee ir veel miljonienm citu sieviessu :) |
| dorianna |
2010-01-02 16:41 |
| ..šīs sajūtas tik pazīstamas...Tu pareizi pateici, bija jācīnās, jo mīlestības dēļ ir to vērts darīt....diemžēl, Tu paliki viena cīnītāja....labāk, lai viņš nenāk atpakaļ, tici man, tā vairs nekad nebūs kā bija....ir pārāk daudz pārdzīvojumi pa starpā... |
| saarinja |
2010-01-13 14:29 |
| Bija reiz spēcīga abpusēja jūtu ķīmija, kad traģiski zaudēju šo cilvēku, domāju, ka atlicis ir dzīvot ne lidot. Tad manā dzīvē ienāca cilvēks, kurš mani ļoti mīlēja vai pareizāk pierādīja iepriekšējai sievai, ka var atrast jaunāku utt., aprecējāmies, bet dziļi sirdī es ilgojos šīs skaistās neprātīgās sajūtas, kad debesis ar zemi griežas. Neizturēju no simpātijām, salūzu un izšķīros. Bija rēta, uzliku plāksteri, bet nu to noņēmu, lai lidotu. Protams to visu sapratu pēc notikušā...var nosodīt, bet centos vīru iemīlēt no sirds. Ja ir tad ir, ja nav tad nebūs.Vismaz man. |
| robsvells |
2010-01-26 12:36 |
| a kā te var ievietot rakstu? |
| Rika_S |
2010-02-03 12:40 |
| Es pilniba saaku raudaat,jo man taa pati situaacija kaadreiz bija..pagaatne dazhreiz ir saldaaka par naakotni...ehh |
| Riebekle_78 |
2010-02-05 20:20 |
| Reizēm vnk sievietes vēlas tam noticēt, un neredzēt acīm redzamo, ja patiesi mīl,tad nevienu vīrieti nevar atturēt sabiedrība ,pienākums u.t.t ,pēc stāsta izklausās ,ka vīrietim vajadzēja svaigas vēsmas un kad tika pieķerts,tad nu sāka trīcēt ceļi un Tevi pameta-LŪK TĀ!!!! |
| Tumsone_ |
2010-04-22 21:27 |
Cik gan daudziem cilvēkiem ir līdzīgas dzīves...
Ir grūti vienlaicīgi mīlēt un censties aizmirst!!! Pazīstami un saprotami..ir grūti.. Ļauties kādam citam cenšoties tikt pāri bijušajam/aizgājušajam... skumīgi... |
| puukiitis |
2010-04-28 14:30 |
| Skaisti! Es jau gadus 10 nevar aizmirst savu PIRMO! Aprecējos ar citu, kuru nezinu vai patiesi mīlu, bet arī ar viņu ir labi |
| injchuks |
2010-05-03 10:46 |
Jā pazīstama situācija... Bet atšķirība tā, ka man pagājuši nu jau gandrīz seši gadi, bet aizmirts nav nemirklis no tā, kas notika tajā laikā, kad bijām kopā... Jūs runājāt par laiku un attālumu, ka spēj dziedēt un likt aizmirst, bet tas viss ir murgs... Jā es pēc šīm jaukajām un arī sāpīgājām attiecībām satiku savu nu jau vīru. Sākumā tikos ar viņu, lai aizmirstu savas jūtas, bet vēlāk jau likās, ka neiespējamais ir izdarīts... Nē šis cilvēks man neko nesolīja un deveva nekādas cerības, bet es viņam ļoti pieķēros- iespējam pat iemīlējos- viņš aizbrauca no Latvijas un visus šos gadus es neko par viņu nezināju, bet nu, kad esmu precēta sieviete viņš uzradās un pats sāpīgākais, ka arī viņš vēlas pavadīt laiku ar mani kopā- mana sirds raujas uz pusēm... Esmu sapratusi, ka vīru tā arī neesmu iemīlējusi, bet tikai ļoti pieradusi pie viņa... Es nezinu ne ko darīt ne kā darīt- esmu izmisumā... Ar prātu apzinos, ka ir pagāji laiks un mēs esam mainījušies un nepazīstam viens otru, bet šķiet, ja viņš man piedāvātu braukt pie viņa es prāta aptumsuma brīdi to arī izdarītu, ja viņš man piedziedātu pilnas ausis par to, ka mīl utt... Nē mums ar vīru nav ideālas attiecības un iespējams tieši tādēļ, ka nejūtos novērtēta un mīlēta šajās attiecībās mana situācija ir tieši tāda, kada viņa ir...
Bet ja tiešām šis vīrietis ar kuru esi kopā Tevi mīl, tad pacenties iemīlēt viņu pēc iespējas ātrāk un pacenties, lai viņš nepamata Tavas jūtas pret to otro vīrieti, jo viņa attieksme var manīties to ievērojot! |
| Gerduulja |
2010-05-11 19:37 |
| lasot, secināju, tā bija spēle vienos vārtos..tas bija tavs sapnis, ne viņejais. viņš izmatoja situāciju. kā var runāt par jelkādu idilli, ja ar muguras smedzenēm juti, ka viņš melo.dzīvo uz priekšu, kaut grūti attiekties no tā ziepju burbuļa,tas atmiņas un sajūtas nav graša vērtas, nemoci sevi..dzīvo, mīli, radi bērnus..neateceros, kura no meitenēm labi uzrakstija - palaid..esi brīva, lido.. |
| absinth |
2010-05-27 16:27 |
| http://s1.gladiatus.lv/game/c.php?uid=53931 |
| helgucis |
2010-06-01 23:08 |
| Jā, tāpēc jau tie vīrieši staigā no vienas pie otras, jo ir tādas muļķes kuras gatavas tūlīt pieņemt atpakaļ šos klaidoņas. Diemžēl tāda biju es pati līdz šodienai.Man laikam ir apnicis gaidīt un ciest.Iesaku arī Tev ļauties jaunai mīlestībai, diemžēl man tāda vēl ir jāgaida. |
| Danete555 |
2010-06-06 23:14 |
| vīrieši ir lielāki aktieri nekā varētu šķist! |
| Ledy1969 |
2010-06-29 21:54 |
| Izlasot,mani arī šis stāsts aizkustināja. Bet diemžēl mēs nedzīvojam ar pagātni un nekad vairs nebūs kā bija. Katrs stāsts,kā aizvērta lpp grāmatai, kuru ne vienmēr mēs pārlasām...lai veicās autorītei mīlestībā, tik uz priekšu. |
| ivcha21 |
2010-07-28 10:33 |
| Var piepildīt jebkuru sapni!Tikai tas nenotiks pagātnē,bet nākotnē!Ja kādu esi mīlējusi no sirds-bezprātīgi,tad atliek vien atkal savā sirdī sameklēt,kur mīlestība ir ieslodzīta un atkal ļaut tai uzplaukt!Dāvā savu mīlestību un viņa atgriezīsies pie Tevis! |
| Devil303 |
2010-08-08 19:07 |
| Lai cik tas nebutu ironiski, es lasot sapartu,ka tas ir ari mans stasts. parsutiju masai un vina jautaja:"kam tu to raksti? tu tak neliksi to draugos dienasgramata?!" es atbildeju,ne, to nerakstiju es,bet izklausas pec manis, tikai beigas atskiras pagaidam vel, es vel sevi loloju ceribas,kad iezvanisies telefons vai draugos atnaks vestule no vina,jo es neceru,kad vins ieradisies pie manis.Bet vins bija mans idealais virietis un kaut kada zina joprojam ir :)bet mes nedzivojam pagatnei,bet tikai nakotnei, no katra cilveka,mes macamies,ari slikta pieredze - ir pieredze :) |
| Singapuura |
2010-08-11 21:06 |
| sariesās asaras, izlasot |
| eretse |
2010-08-12 23:34 |
| Irjādzīvo šodienai,lai ar cik skaista ir bijusi vakardiena... |
| Donatella28 |
2010-08-15 10:39 |
Man pietiktu tikai ar vienu. Lai mani mīl un vēlas būt ar mani kopā un sargāt ik minūti. Bet sanāk tā, ka nekad jau nav labi. Tas, ko mēs gribam - negrib mūš... Un otrādi.
Skarba, skarba šī pasaule. |
| kenija7 |
2010-08-20 10:35 |
| Ja cilveeku vari Cieniit, tad rodas stipra miilestiiba. Cienja ir stipru attieciibu pamataa.Cieniit var tikai Personiibu ;)...nevis Dieva apdaliitu Zigolo. |
| Hatora |
2010-08-20 21:01 |
| smagi,smagi... uzrakstīts gan smuki. |
| dzhuma |
2010-08-22 18:57 |
| mjaaaa...bet tu vismaz nevari vainot ne pie kā sevi...tu biji tu pati----------bet mani muužigi dīda velns(kas tas ir????)liidzko ka juutu-ka iemīlos ,nezkāpēc pati sev lieku šķēršļus priekšā-uzvedos kretīniski-bet tur neko nevaru padarīt----visu izjaucu un tad pinkšķju...ļoti nodaru otram pāri,mjā tās sekas no pagātnes....ēee-ko te gaudot |
| Milestiba |
2010-08-25 16:58 |
| Skumji. Bet jāizrunā un jāizdzīvo no sevis šīs sāpes ir. Jo nevar piepildīt pilno glāzi ar jaunām attiecībām, pirms to neiztukšo.. |
| Zuzy |
2010-08-29 10:37 |
| apstājos un pārdomāju- vai labāk būtu nemaz šo lielo mīlestību nesatikt? pat ja fināls ir sāpīgs. meitenes un puiši, par to jau mazā prinča lapsa reiz izteica visu. |
| jewel |
2010-09-07 12:55 |
| nu jā... lasīju un brīžiem likās... vai tik tas nav stāsts par mani.... |
| Huliganka |
2010-09-26 10:11 |
| Cik skaisti uzrakstīts! Tev jāraksta romāni...:) Kāpēc tu domā ka viņš Tev meloja? Varbūt nemeloja? :)Varbūt vēl mīl...Tu tagad melo...savam draugam, jo negribi būt viena. |
| TERA |
2010-09-29 00:13 |
| meitenes un zeeni nekad negaidiet atpakalj to lielo, smeldziigo miilu.....izsaapiet un aizmirstiet kaa ljaunu murgu.....kursh sasita tavu sirdi vienteiz,to pashu izdariis veelreiz un buus veel saapiigaak!!! |
| ddijs |
2010-09-29 22:30 |
| jūs domājat kad veči ir tikai tādi |
| Herods |
2010-10-21 12:30 |
Zini, es esmu arī ļoti sāpīgi, tajā pašā laikā skaisti, mīļi, jauki pavadījis arī savu draudzeni, bet jāsaka, ka neatbalstu dzīvošanu pagātnē.
Kaut pats to meiteni mīlēšu vienmēr un mūžīgi, nekad nebūsim kopā, jo tā tas ir, nespēju piedot viāni nodevību.......
Kaut ir bijis sāpīgi varu teikt ka dzīvojam tālāk, nav nozīmes bēdāt par pagājušo, jādzīvo tālāk, un kamēr tu neaizvērsi to lapusi, tu nespēsi alklāties šīm attiecībām, nespēsi pa īstam novērtēt šo cilvēku, atver acis, paskaties uz viņu kaut uz brīdi kā uz vislabāko puisi, visuzticamāko, un tad tu jūtīsi tieši to. Viņš jau nav pelnījis to, ka iekšēji tu tā pa īstam viņam neesi pievērsusies, viņš ir tagad tev blakus, nesabojā visu, un lai tev veicas.
|
| tigra1988 |
2010-10-31 02:12 |
| Cerība ir striķis kurā pakārušies daudz jauni cilvēki! |
| Inzeniere |
2010-11-04 14:14 |
Šī problēma laikam vairāk aktuāla sieviešu kārtas pārstāvēm. Jo mēs esam emovionālākas, bet neteiktu, ka diži daudz jūtīgākas. Acīmredzot esam vai nu stulbākas vai sentimentālākas.
Nav kāds, kas to var psiholoģiski paskaidrot? |
| eiger |
2010-11-24 00:57 |
| Negribi ciest, atsakies no milestibas. |
| Bonita77 |
2010-11-24 23:09 |
| Parasti visās attiecībās viens mīl vairāk kā otrs. Pirmajā gadījumā tā biji Tu, tagad ir otrādi. Un kā likums - līdz galam neprotam novērtēt to, kurš mīl vairāk. Bet, vai Tava dzīve nebūtu daudz tukšāka, ja nebūtu bijis šī skaistā lidojuma? Atceries to ar smaidu, bez sāpēm. Visu dzīvi mēs nevaram lidot, piezemēšanās ir neizbēgama:)Tāda nu ir šīs dzīves kārtība... |
| Ragana_veejaa |
2010-11-27 19:53 |
Zini,viss pāriet.Sadzīst.Un tomēr nav tā mīlestība mūžiga....Arī šāda,nepiepildītā.Gadās, ka pēc gadiem VIŅŠ nāk...bet Tev vairs nevajag..
Jo viss jau izsāpēts..
..pārāk ilgi gaidīts.. |
| inga77 |
2010-12-06 19:20 |
| diemzeel taaaaaaaaada dziive,aizkustinaaja pamatiiigi.. |
| keitucis |
2010-12-07 14:54 |
| pāries, sadzīs.... bet rētas paliks.... |
| Es_Daniels |
2011-02-09 21:09 |
| No vienas puses tas ir stulbi,jo tagat tas cilvecins ar ko esi kopa,un kas tevi neesa uz rokam,varbut tas ir tas istais,un zemapziņā,tu sapini to cilvecinu ar ko esi kopa tagat...Iedomajies,tagat vins atnak atpakal,un saka,sory,ka liku tev gaidit uut.Bet talak dzivojot,nekas nesanaktu,ko tad tu teiktu? |
| bigucis1 |
2011-02-20 01:22 |
| Nekad neatskaties uz pagatni,jo tad tu nespesi redzet nakotni.Dzivot pagatnes sapnos,nozime sevi iznicinat un palikt vientuliba. |
| magdalenantone |
2011-03-16 09:15 |
| pašasvienvainīgasesam,kaatļaujamtaureņiemaizlidotpienākošāzieda,nesaņemotparsavuneapdomīgorīcībunekādunosodījumu,vaivismazneērtībusagādāšanu,laizēnamirkoatcerēties,būtuguviskādumācību,navkoskumtunslaucītasaras... |
| lorabella |
2011-03-18 19:09 |
| Jā......piektdienas vakaram(manam)atbilstoša lasāmviela..skumji,ka tā notiek,bet tas mūs dara stiprākus! Un tomēr...zināma sajūta pārņēma arī mani... |
| gitina132 |
2011-03-29 18:08 |
| negaidi vinu vairs nekad tev nevajag pec izlasita sapratu tu esi jayka butne un tev nevajag ciest man puisis meloja gadu un teica kad mil un tas viss izradiijas meli un liekuliba vel esmu viena dzivokli ar vinu bet atseviskas istabas esmu loti slima un pateicoties arii vinam un tagad gulu uz gultas un vins mani aprupe bet tikai tadel kad jutas vainigs citadi jau vins sen butu tales zilajas jo tada kada viju kad mileju vinu un vins mani dzivesprieciiga stipra un laimiiga tad tagad gulta gul vienkarsi slima un varga nevarosa sieviete tev ja tiek no pagatnes ara jo tev ir puisis kas tevi noverte |
| sancho9 |
2011-04-14 13:40 |
Skaists raksts,visas izjuutas ir pateiktas!
lai Tev veicas XXL un zini,ka laimiigaakaas pasakas beidzas laimiigaakaas vietaas,varbuut arii Taveejai nemaz turpinaajumu nevajag,lai nesaskartos ar realitaati...
paliec,kur esi un netiecies tikt atpakal,tici man tas nav vajadziigs,lai ar kaa gribeetos!!! |
| Frikadelle |
2011-04-16 17:36 |
| Bija patikami lasit sho stastu.. un vrb kkur taja stastaa es atradu kadu mazinu dalinu no sevis.. |
| mazins1988 |
2011-05-07 19:02 |
| Lasot šo tekstu,nodomāju cik foršas sajūtas pārņem ,kad kāds pastāsta,par kādu jauku atgadījumu-sāku pat smaidīt-bet izlasot visu tekstu smaids pazuda--es arī uzskatu-lai kā sirds sāp-nevajag sevi pazemo,tas nozīmē ka viņa nau viņas vērta-viņa ir pelnijusi labāku :) |
| maacekle |
2011-06-04 13:43 |
| http://maceklis.blogspot.com/ |
| mis_parkere |
2011-06-12 00:18 |
| Man arī tā ir bijis..nemaz nenožēloju,kaut arī ļoti sāpēja.Tā ir fantastiska sajūta-mīlēt,lai arī bez atbildes jūtām :) |
| lidzina15 |
2011-08-14 14:44 |
| Patiesi,skaisti,cik gan mīlēt ir skaisti,caur sāpem ,ciešanām,tik un tā..gaidīt,cerēt,arī tas viss. |
| Peliite31 |
2011-08-24 11:38 |
| Njā,lasīju un raudāju,jo tieši tā man arī viss sākās un beidzās. Un arī es ceru, ka atnāks un teiks , piedod,ka liku tev tik ilgi gaidīt un ciest... Es tevi ļoti labi saprotu, jo tas laiks bija skaists,bet..... ;( |
| tereze25 |
2011-10-23 00:31 |
| zini...tu neesi vieniigaa!!! un peec komentaaru izlasiisanas, konstateeju, ka mees te vareetu dibinaat "lauzto sirzu" klubinu. labaakaas zaales - pateiciiba...par to, ka nenojuku, par to, ka nenolaadeeju, par to, ka iztureeju un par to, ka turpinu miileet un smaidiit, bet nu jau ne konkreetu cilveeku... |
| eena63 |
2011-10-26 16:44 |
| smaidi vai nesmaidi,bet tajā mājā,kur sieviete neprot "gatavot" vis resnākais ir suns..:)) |
| mona__liza |
2011-11-10 14:44 |
| skaisti,īsts taureņa lidojums,labi,ka šis to sprata pirmais,ka tas ir tikai mirklis |
| rihardija |
2011-11-24 15:30 |
šādi stāsti, domāju, nav retums...!
Neko nevaram paturēt, ja tas neietilpst Dieva plānos... |
| akunamatata |
2011-12-18 00:18 |
| Ļoti asaraina izrāde ar vēlmi darīt tāpat kā dara tie nelietīgie vīrieši, tikai nabadzītei nav diemžēl dota tāda iespēja, un tas viņas gaužās sāpes dara vēl spēcīgākas. Bravo. Es gandrīz apraudājos lasot. |
| kakite22 |
2012-01-23 00:14 |
Man liekas, jāpriecājas, ka to esi izbaudījusi. Jo var gadīties, ka liela daļa tādas jūtas neizbauda nekad. Mēs gribam mirkli piesiet uz mūžu, bet līdz ko tā ir - tā nākas vilties ...
|
| Mandragora1 |
2012-08-15 19:35 |
Nwdomaaju,ka kaut 10 dalja ir izlasiijusi sho veestiijumu liidz galam.
Arii maqn tam pietruuka pacietiibas,jo kameer tiek liidz beigaam esi jau aimirsis par ko iet runa.Tikai intereses peec lasiiju.
Ja jau taa,tad varam par to parunaat, esmu sertificeets koučs Eiropas Kouču Federaacijaa,ja izveelies sho jautaajumu risinaat - dod zinju.
Vai arii veelies dziivot shajaa probleemu teritorijaa?
|
|
|