|
| Komentāri |
|
| zairo |
2003-07-10 13:05 |
Ir rupji meli, ir baltie "melinji" un ir VIENKAARSHI STATISTIKA..!
Lai jums veicas noveerojumos! :)) |
| Hara |
2003-07-10 15:02 |
| Personiigaa pieredze: Ja lietotaajam nav VISMAZ anketa (foto 70% nepiecieshams), parasti nerunaaju..luuk. |
| Cable_guy |
2003-07-10 15:51 |
| No manas personīgas pieredzes varu teikt ka ( tas gan nebūs varbūt īsti pa tēmu) biežāk atsaucās cilvēki uz anketu, kurā ir kāda bildīte un nevis paša foto :). Tātad var secināt ka izskatam ir diezgan būtiska nozīme kaut vai tikai sarakstes sākumam, nerunājot par ko vairāk. Runaajot par Hārvardas profesoru darbu ... cepuri nost, kādi procenti 80 tiešām manā gadījumā tas tā arī ir :) |
| TEA |
2003-07-10 16:25 |
| Ir jocīgi vērot kā cilvēki, kuri paši meklē oho kaut ko sev, kaut ko cilvēcīgu - paši ar sarakstes partneriem apietas diezgan bezceremonēšanās stilā. Nu ko viņš (viņa) var dot mīļu otram, ja , izlēmis vairs nesarakstīties,pat nepaziņo par to? Un ir patīkami saņemt pieklājīgu "kurvīti". Nezinu - varbūt daudziem viss šķiet vienkāršāk. Man ir svarīga labvēlīga attieksme arī tukšajā variantā. |
| harpija |
2003-07-10 16:40 |
| Mana personiigaa pieredze ir nefig domaat par to kas seezh otraa vada galaa, bet njemt un izsmieties no visas sirds. |
| neredzams |
2003-07-10 16:52 |
:-)))) Izkatam ir izšķiroša nozīme gadijumos
1) Ja abi ir brīvi
2) Ja kāds grib padraiskoties
3) :_)) Vīriešiem tomēr vairāk gribās lai meitene ir superīga, bet superīga nekad neparakstīsies uz reiz. |
| miegapele |
2003-07-10 17:15 |
| peec shiem statistikas datiem stipri velk uz to, ka zem mana nika sleepjas baardains teevainis ;))))))) |
| Alisija84 |
2003-07-10 18:07 |
Man laikam ir miegapeles variants:)
Pēc Hārvardas universitātes psihologu pētījumiem es laikam esmu vecis. Kas tu būtu domājis:))
|
| pavasarisss@inbox.lv |
2003-07-10 18:31 |
| Jāpievienojas miegapelei un Alisija84. Es arī, izrādās, esmu vecis...:( TEA, man arī neizprotami superie vēstuļu draugi, kas pazūd miglā... Un uz satikšanos es tāpat nekad neeju (un nekas tur nav šūts), jo pagaidām man nav vajadzīgs jauns partneris :) |
| Hameleone |
2003-07-10 18:37 |
| un man ar nekas cits neatliek, kā pievienoties miegapelei... kā izrādās, šeit ir tik daudz bārbainu veču... :) |
| Gumijkoks |
2003-07-10 20:23 |
| Nu, ko - es klaiksm esmu vecis triiskaartiigaa palielinaajumaa ;)) Visi peetiijumi par shamajiem ir tieshi attiecinaami uz mani :))) |
| Efesa |
2003-07-10 23:28 |
Man atkal patīk cilvēki ar dzīvnieku, augļu un augu nikiem. :) Bet, protams, ne jau tikai. Tas nav noteicošais. :)
Piekrītu TEA viedoklim. Stulbi, ka džeks pēc randiņa pazūd kā akā, it kā tāds nekad nebūtu bijis un jūs nekad nebūtu tikušies. Tādi rada tikai negatīvas emocijas pret "aklajiem" randiņiem kā tādiem. Es tagad vispār neeju uz randiņu ne ar vienu, pirms man nav radies no tekstiem kaut kāds priekštats. |
| vagrants |
2003-07-11 09:05 |
Hmm...
Pārbaudu pastu ik pēc 10 min, ir 4 pastkastītes, čats nepatīk, bet ja runāju, tad tikai privātā, ko darīšu rīt, šajā laikā - nezinu, no randiņiem izvairos. Laikam iekļaujos statistikas rādītājos. :) |
| rowdy |
2003-07-11 09:26 |
| Nav nepieciešama nekāda statistika,ja kaut nedaudz prot analizēt,tekstus,izteikšanās stilu,tad ir skaidrs ļoti ātri vai tur baba va čalis:)) |
| Homo_Ludens |
2003-07-11 11:30 |
Nu,par mani veel zinaatne striidaas
tobish par manu vecumu
:)))
23 gadi skanot nepaarliecinoshi:)))
|
| dzeloncuka |
2003-07-11 13:29 |
| Labaakais veids kaa atsuut dzeku - uzreiz iedot telefonu. 90%, ka nepiezvaniis. |
| Nezināms |
2003-07-11 13:44 |
Tas ir bullšits!!!
Manējais nosmejas... šī, konkrētā statistika ir pilnīgi un galīgi garām.. |
| Sliktaa_meitene |
2003-07-11 14:21 |
| Nu tamm raxtitajam 100%nepiekritu,ta nav un tas neatbilst realitaatei!!! |
| Stefanija |
2003-07-11 16:19 |
| Pirms vairakiem gadiem, kad es tikko saku patuset pa OHO.. man bija ideja uztaisit niku kaa dzhekam..:) vienkarshi tapec, lai redzetu ko raksta un kaa uzvedas citas sievietes..:) nevis lai kadu chakaretu vai prikolam, bet tiiri zinatniskiem petijumiem ...:) bet es to neizdariiju... jo padomaju, ka es tachu nepratishu atbildet kaa dzheks... :) taa ka... protams, tas ir slikti un nav atbalstami.. slepties zem otra dzimuma... bet visu cienju tiem, kas to ir varejushi izvest lidz kaut kadam galam un vinji nav piekjerti..:)) tas tomer ir talants.:) |
| sauljuks |
2003-07-11 16:55 |
| dzeloncuka, Tev ir liela taisniiba!! :))))))) |
| chimaera |
2003-07-11 18:08 |
| Nu sieviete sievieti varbuut arii vareetu piekjert, bet dzeki ir tik biezaadaini, ka kameer tas baardainais teevainis neatsuutiis savu iisto bildi, tameer vinjam pat aizdomas neradiisies ;))) Un arii tad veel dazji shaubiisies, jo damaas, ka zakjis aazeejas :))) |
| nezināms |
2003-07-11 19:07 |
nesaprotu kaada jeega muljkjoties ar svesiem nickiem, maaniit cilveekus...prieks kam tas viss???vai tiesaam sii lapa domaata tam, lai kaads vareetu pajokoties??man taada attieksme skiet beerniskjiiga...
man nekad nav bijusi fotograafija,bet ja ir garastaavoklis un chata partneris ieintereseejis nesleepju patieso info par sevi.un ceru to pasu sagaidiit arii no citiem!tiesa, viilusies esmu tikai savos secinaajumos un spriedumos... |
| youdontknowwhoiam |
2003-07-12 03:51 |
| Vispaar labaak ir baudiit sauli Leipaajas pludmalees un nesatraukties par tik mazsvariigiem apstaakljiem - kas notiek datoraa... tas teksts jums beerni:) |
| lilinja@oho.lv |
2003-07-12 17:02 |
nepiekriitu harai. man ariinav anketa ar foto bet tas nav taapeec ka uzdodos par citu.vienkaarshi chataa naaku parunaaties un vieglaak ir runaat ja tevi nepaziist un zinu ka to cilveeku nesatikshu,ja gribeeshu aizsuutiishu bildi individuaali katram kam gribeeshu. visiem mani nav jaaredz bet tas nenoziimee ka bkefoju par dzimumu
|
| Lithia |
2003-07-13 00:19 |
| ohlalah.. man piemīt 2 vīrišķu un 2 sievišķu īpašības.. :)) |
| mazscirceniitis |
2003-07-13 01:50 |
| Neko nesapratu, t kas man ir jaadara ar to ar ko iesu iedzert kafiju? Nu jaa ka arii bez ieteikuma, noteiksu ne jau 200 km attaalu vietu, bet tuvaak kautkur, galiigs mulkis ir tas patiesiibu sacereetaajs, nu ja sodien es vispaar neparbaudiiju emailu, bet aizvakar pat ik peec 5 minuuteem pa dinu, tad tas nav taapeec ka man taada domaasana, bet gaidiiju kaadu veestuli un ne jau kafijas sakaraa. |
| psihopaate |
2003-07-13 02:02 |
| aapaac, es arii ierakstos baardaino vechu kategorijaa - peec visiem raadiitaajiem:)) shausmas, laikam jaasaak domaat par dzimuma mainjas operaaciju.... |
| premium |
2003-07-13 13:12 |
| A es laikam abiem dzimumiem piederu :( Mailu chekoju reti pastkastiishu man daudz. Visas nespeeju atcereeties (pat darba). Pielauzt doties uz chata randinju mani ir pagruuti, jo te atrast nav iespeejams neko (ja nu vilshanos tikai). Un apsolot ka buushu tajaa pashaa laikaa varu ierasties +/- stundu agraak veelaak vai nemaz. |
| unpy |
2003-07-13 13:43 |
| njaaa...savukaart, no taa, ka gandriiz nekad nerunaaju privaatajaa...un - Nekad to nepiedaavaaju sarunas partnerim...izriet, ka zinaamaa meeraa tomeer sieviete esmu:)))ak jaa - uz randinjiem tak ar neeju ij visiem speekiem censhos sarunu biedru "atshuut":))) |
| nezināms |
2003-07-13 14:31 |
Statistika ir jaaprot izmantot...
6ajaa gadiijumaa taa ir galiigi garaam.
Piemeers iz dziives - simniicaa videejaa pacientu temperatuutra ir 36,6 ... vienam ir drudzis, otrs ir liikkis. |
| DuCat |
2003-07-13 22:07 |
| piekrītu harai. |
| administrator2 |
2003-07-14 07:45 |
| Droshi vien ka pa procentiem Harai un Oksfordas un Kembridzhas koleegiem ir taisniiba. Bet... |
| Kukaramba |
2003-07-15 12:06 |
| Hmmm...palasot sho statistiku, konstateeju, ka driizaak esmu viirietis...:) |
| Cjiepuks |
2003-07-15 13:29 |
| potams jo sho stat taisa vechi .. kuriem ir shizofreenija :PP vispaar ieteicams neiet uz teejaam ... bet gan iepaziities kaut kaados kopiigos chata tusos, ja gadiijumaa kas nesanaak, lai ir atkaapshanaas iespeejas... |
| Dinkija |
2003-07-16 00:34 |
| Es savu dzimumu kaut kaa nesleepju, bet tas jau nenoziimee, ka es uzreiz skrieshu uz randinju... preciizaak- es nekad nesatiekos ar chatieshiem un citiem netieshiem un tas ir mans princips... statistika ir slikta, jo nepieljauj taadus iznjeemumus kaa mani!!!!! :) |
| Gogamots |
2003-07-16 09:52 |
To: Efesa
Tas ir pavisam normaali, ka choms peec randinja pazuud!
Piemeeram randinjaa vinjsh ir saticis sievieti, kas galiigi nav vinja gaumee un pieklaajiibas (vai arii stuulbuma) peec vinjai to nepasaka!
Nu tad kaads rezons vinjam peec shii randinja kontakteeties ar to sievieti???? |
| Dzeja |
2003-07-16 13:42 |
| hi-hi, izlasot shos peetiijumu, un drusku pareekjinot, sanaak, ka par 87% esmu viirieshu dzimuma :D nevis sievieshu, kaa ir patiesiibaa :) Hm, hm,, nez ko tas vareetu noziimeet......... :)) |
| ondatra |
2003-07-16 16:34 |
| mjaa, es tad ar esmu baardains vecis:(( un par telefona iedoshanu pilniigas muljkjiibas. atkauties nevar kaa luudzas un, ja iedod, tad vaaks:( |
| Exoriri |
2003-07-16 18:52 |
| Hmmmm...shodien jaanopeerk skuveklis. Man, kaa jau vecis driiz laikam saaks augt arii baarda :)) |
| chabulitis |
2003-07-16 19:19 |
| Pilniigas mulkjiibas!!! |
| Inga* |
2003-07-17 09:53 |
Manuprāt tā ir tikai ASV statistika. Iespeejasm taa darojas taados chatos kaa TVNET, Delfi u.c. chatos, kur sabiedriiba nav tik sleegta kaa OHO. Lielaakaa vai mazaakaa meeraa, mees viens otru sheit paziistamu un vienmeer ir iespeeja paskatiities anketu. Nav tik viegli izlikties par cita dzimuma paarstaavi! Lai arī visi mees esam virtuaalaas dziives elementi, mentalitaates atshkjiriibas ieziimeejas arii interneta videe. Es nepiekriitu apgalvojumam, ka Latvijaa shaada prakse buutu aktuaala.
Personiskais viedoklis. |
| Inga* |
2003-07-17 09:53 |
Manuprāt tā ir tikai ASV statistika. Iespeejasm taa darojas taados chatos kaa TVNET, Delfi u.c. chatos, kur sabiedriiba nav tik sleegta kaa OHO. Lielaakaa vai mazaakaa meeraa, mees viens otru sheit paziistamu un vienmeer ir iespeeja paskatiities anketu. Nav tik viegli izlikties par cita dzimuma paarstaavi! Lai arī visi mees esam virtuaalaas dziives elementi, mentalitaates atshkjiriibas ieziimeejas arii interneta videe. Es nepiekriitu apgalvojumam, ka Latvijaa shaada prakse buutu aktuaala.
Personiskais viedoklis. |
| dreadful |
2003-07-18 21:09 |
| Buutiiba par sevi var sarakstiit visu ko veelies ,un tad jau tikai atklaajas cilveeka patiesaa buutiba,ticiet vai nee,bet mana personiigaa pieredze saka ka uz taadu ideaalu aprakstu jebkursh atsaucas....esmu taada un shaada man neko nevajag,jaa buutiibaa nevajag,bet:)))statistika ir viena forsha padariishana ja to pareizi veic:)))) |
| sexman22 |
2003-07-21 21:24 |
| daljeeji piekriitu peetiijumiem, bet teikums par baadaino teevoci tur neiederas, jo sievietes arii ir baigi slimas buutnes un nezheeliigi uzmaacas. suuta ljoti daudz veestules un nevaru atkauties... |
| skumyais |
2003-07-22 12:56 |
| Ne jau maaniishanaas chataa mani tracina visvairaak, bet gan niki. "Superiigais", "COOLGIRL", "Seksiigaa","Seksguru"...utt. Ir arii taadi DONI, ZIGSI, SOHO, FLEIMI un citi, kas taadaa veidaa meegjina pieveerst sev uzmaniibu...Paskatieties, vai tieshaam juusu niks atbilst juusu teelam, izskatam, un asociaacijaam, kaadas rodas, izlasot tos!! Skaistums, seksiigums un miiljums ir relatiivs jeedziens - nu nebuus SEKSIIGAA seksiiga visiem, arii FORSHAIS forshs var likties tikai sev...Liekot nikus, kas muus padara labaakus, iekaarojamaakus, veelamaakus, mees kaiteejam pashi sev - realitaatee 99% buus liels fiasko. Ja arii chato, un zinaams ir, ka reaali netiksies, taapat jaareekjinaas, ka neviens NORMAALS chatotaajs neuzkjeras uz shiem slavinoshajiem nikiem! Mani personiigi saista interesanti, un kaut ko no cilveeka buutiibas izsakoshi niki, kuri nav tieshi un pliki. Mans teksts neko nemainiis, neviens neveeleesies zaudeet KRUTOS nosaukumus, bet paareejiem no pieredzes varu teikt - jo krutaaks niks, jo kompleksainaaks, iedomiigaaks, vai vulgaaraaks ir taa valkaataajs! Neticiet? Lai veicas tiem, kas satiks KRUTOS, lai KRUTIE paskataas psihiatra kabineta spogulii!! Veiksmi visiem! |
| Adatainais Runcis |
2003-07-22 13:46 |
Piekriitu Skumyais. Varbuut ne 100% gadiijumu, bet lielaakoties taa arii ir.
Chataa, dzimumus nosaku peec runas veida, vaardu izveeles. Ja sieviete izmanto vulgaarus vai rupjus vaardus, tad taa nav sieviete, vismaz prieksh manis noteikti nee. Ne reizi neesmu uztraapiijies uz viltota dzimuma. Ceru, ka arii turpmaak taa nenotix.:)
Un OHO tieshaam ir saliidzinoshi maza iespeeja uzrauties uz nepareizaa dzimuma.:)
Delfos - jaa, tur ir jaabuut uzmaniigam. |
| principal |
2003-07-24 20:29 |
| cilveki ljoti biezhi bleedas. personigi esmu izjutusi to uz savas aadas. katru reizi mani parsteidz, cik viens cilveks var but izmanigs, mainot gan nikus, gan stilu. nu uzkjeeros es paaris reizes, ko tur sleept. |
| mullkiite |
2003-07-25 13:01 |
kad sito izlasiju sapratu ka biku jaapadomaa par sarunu biedra riiciibu, jautaajumiem, piedaavaajumiem! tikai i viens bet, vai tagad man arii ir jaa atsakaas no sava viedokla un impulsivitaates?!
|
| slay3r |
2003-07-26 03:13 |
| *pasmīn |
| liesma |
2003-07-26 15:07 |
Mani tas kaitina un dazreiz ari apvaino.Nedomaju ka ir tik daudz cilveki kas neatbilst savam nikam un to izmanto.
|
| DaSaint |
2003-07-28 17:15 |
Kas par bulshitu.. juus ljaudis esat atsaldeeti =]
Ja arii izraadaas vecis.. nu un?
iedzer pa bairiitim pasmejaas un noskataas futeni..
jopcik popcik.. |
| saules_darzs |
2003-07-29 20:22 |
| hmm.. un kas tad slēpjas zem mana nika? Varbūt esmu pats Pērkontētiņš? :DD |
| Corinne |
2003-07-30 15:11 |
Baardainie dodoet pieci! jo redz, ar nokaartu galvu bij vien pashai sev jaatziistas, ka arii man ir vairaakas pasta kastiites un arii veestulinjas paarbaudu biezhaak kaa katras 2 - 3 stundas!
tja..katram savs krusts jaanes! :) |
| funkycat@inbox.lv |
2003-07-31 10:41 |
| Interesanti ir tas, ka laikam arī es esmu vīrietis pēc profesoru pētījumiem.Par tām satikšanām.Reizēm tas liekas kaitinoši, ka tiko tu sāc ar kādu sarakstīties, tā uzreiz,davaj satiekamies,vēl ar piebildi paskatīsimies viens uz otru, kas zin, varbūt kaut kas sanāks, pēc tādas frāzes 100% nekas nesanāks.TEA, ja kāds no sarunu partneriem pazūd, nav iemesla pārdzīvot, nevar taču ar visiem uzturēt sarunu, vieniem tu neliecies interesanta, citi tev pašai liekas garlaicīgi.Tas ir arī viss. |
| JerryMouse |
2003-08-03 12:11 |
| BULLSHIT. Amerikā tāda statistika varbūt tiešām darbojas, tur vispār dīvaini cilvēki dzīvo.. Bet pie mums viss ir pavisam citādi. |
| jacis@e-apollo.lv |
2003-08-03 20:23 |
| jaa... teema interesanta...) |
| Blacky |
2003-08-05 04:10 |
| Woot tas gan ir smiekliigi. Es dzeks buudams e-pastu paarbaudu reizi meenesii ja sanaak, tad kas es esmu? Lai gan man maajaas ir interneta piesleegums...Nu nav man vajadziibas paarbaudiit to e-pastu :) nekas jauns tur nav. Ziniet 75 % statistikas ir izdomaajums! :) |
| SEX_IR_LAPS |
2003-08-06 19:54 |
| Bet kada vaina baardainam vecim? |
| mrt@e-apollo.lv |
2003-08-07 03:41 |
| Ja godiigi tad ir taa - es seezhu ganiibu dambii un naturaali dzeru (1X gadaa var atljauties) un praatoju par to, ka tas tomeer ir shiizi - mekleet pazinjas caur web. Vairaak vai mazaak mietpilsonji un citi "gariigi veselie" sapaziistas tomeer "dziivajaa". |
| Iveetaa@navigators.lv |
2003-08-08 07:43 |
| ...ar nikiem uzreiz veidojas asociaacijas...var jau buut vairaaki varianti: var atklaat teeelu, radiit teelu, sleept teelu...viss atkariigs no cilveeka personiibas...vai tas ir labi, vai slikti?...lai kaa nosodiit nevienu nevar...var tikai meegjinaat izprast...par statistuku runaajot....jaanjem veeraa androgenitaates teorija - par maskuliinaa un feminiinaa zinaamu "sajaukshanos" vienaa personiibaa...kaadreiz sievietee dominee viirishkjaas iipashiibas un viirietii - sievishkjaas...iemesli? daudz un dazhaadi...saakot ar izmainjaam hormonos, beidzot ar masu meediju ietekmi... |
| Real1 |
2003-08-10 11:47 |
haaaaaaaa BULLSHIT!
nekaa taada naf! |
| genital_traffic |
2003-08-13 15:58 |
| man jaasecina, ka esmu viirietis |
| miss_you_so@inbox.lv |
2003-08-15 15:15 |
| njā... esmu sieviete bet man ir vismaz 7 pastkastītes(neskaitot oficiālo)... ja esmu ielikusi sludekli tad meilu čekoju ik pēc 10-20min.. tā ka jau 2 jautājumi ir garām..... |
| nezināms |
2003-08-15 15:18 |
| un mana anketa oho! ir dikti šķidra bet randiņus tāpat esmu sarunājusi.... kaut kas šķidrs ir visā tajā pētījumā.. amoš es arī ar savām lielām krūtīm esmu maskēts vecis???:D :D |
| nezināms |
2003-08-16 23:33 |
| uz statistiku virn paljauties nevar |
| Zhanete |
2003-08-17 15:09 |
| Ljautinji, izskataas, ka arii man peec Haarvardas profesoru statistikas saak augt olinjas!! |
| acidum |
2003-08-20 21:23 |
| Lab, pietiek atbalstiit tagat Baardainos teevochus:)))))) |
| LETIISIJA |
2003-08-21 17:23 |
| Patiesiiba ir vienkaarsha:esam sheit un gaidaam vilcienu, naakamo!Gaidiitaaju pulkaa gadaas daudzi, kas dziivot nevar bez "melnaa humora"!un vinjiem labi padodas paareejos ievilinaat savos murdos/murgos! |
| LOLlTA |
2003-08-30 23:04 |
| puse sviests puse taisniiba |
| Juods |
2003-09-01 13:31 |
"... peec Harvardas zinaatnieku veiktajiem peetiijumiem atklaajaas, ka peles vairojas aatraak, ja taam netraucee Harvardas zinaatnieki."
... un es esmu kristiiga jaunava :) |
| sidrs |
2003-09-02 17:21 |
| Tel. nr no vinjas, ir vieniigaa iespeeja sevi neapchakareet! |
| emile |
2003-09-11 17:36 |
| Ļoti normāla parunāšanās.Esmu no tiem, kam vēstulītes iekrīt reti, nav vairs tie gadi. Man čati nepatīk, jo tie domāti jaunajiem un tie čato brīžiem " Briesmīgi". Ākstās.Lai gan tas viss ir interesanti. |
| es013 |
2003-09-20 18:05 |
| vai kaac man kau ko vareetu atsuutiit uz meilu??? PLZZZ PLZZZ |
| Drolls |
2003-09-22 10:23 |
| Tāpat kā loterijā, nekad neko nevar zināt, tāpēc vienkārši Jāriskē un vis. Mana dzīves pieredze saka,kad diezgan bieži statistika ir galīgi aplamama padarīšana.:) |
| Nezkaadaaste |
2003-09-24 19:07 |
| atljausiet pasmaidiiit.......un pakluseet. Jo vaardi neizteic neko...kaut gan buuutu gan, ko jums paveestiit! |
| sexa_fans@inbox.lv |
2003-10-02 12:26 |
| zem nika ir liela dalja patiesiibas. ja arii ir meli, tad tie ir apzinaata patiesiiba tikai citaa formaa /ar zemtextu/ :) |
| ShANkaja |
2003-10-07 13:20 |
| vai ir tik svariigi kaads ir tas cilveeksar ar ko tu saraksties.......?preksh manis nee |
| painkiller |
2003-10-08 00:36 |
| Zem nika sleepjos es, kas ta cic |
| Freeway |
2003-10-23 12:03 |
| Ja nav bildes, tad tevis nav vispaar, taatad manis nav. Pievienojos es013 atsuutiet man kaut ko, nu luuudzu... |
| Naaviite |
2003-10-23 13:11 |
| pilniigi piekriitu ShANkjai.man arii nav svariigi,kas ir otraa pusee.ja nu vieniigi tad,kad saruna ievirzaas aizraujoshaakaa formaa, tad es labpraat redzeetu ar ko runaajos:) un starp citu niks ne visiem viemneer ir taads,kas patiesiibaa cilveeks ir!mans niks jau nu noteikti taads nav! |
| janchus |
2004-01-20 04:22 |
| niks ir buutiiba,simboli,saistiits ar vaardu,saistiits ar sho cilveeku vai arii bezteema domaa ko gribi |
| Vario |
2004-01-30 12:46 |
| peec nika ir iespeejams noveerteet vinja domu gaajienu un visdriizaak ja iesaisties sarunas tad pirmais par ko aizdomaajies ir niks! |
| kija |
2004-03-09 15:58 |
| NEKĀDA SAISTĪBA AR MANI,TĀ BIJA MIRKĻA IZDOMA... |
| Maarimara |
2004-03-15 16:08 |
| No nika var daudz pateikt par cilvēku. Mans niks izsaka visu par mani. Tas vienkārši ir jauks, īpšs un tajā pašā laikā arī vienkāršs, tāds pats kā es.. |
| vinja_kas_pazuda |
2004-04-12 22:19 |
| Tad jau laikam es ar esmu baardainais vecis:)Un par to statistiku,es e-pasta kastiiti varu,laikam jau taa ir,ka paarbaudu ljoti biezzi...ar sveicieniem no manis-baardainaa vecca-:)))))))))))))) |
| Artijs |
2004-04-19 09:53 |
| Nu tad jau sanak ka zem mana nika slepjas baiga skaistule nevis dzeks un bildi no interneta ielicis esmu. Tapec nepiekritu sim aptaujam vismaz daleji. |
| LindY_MindY |
2004-04-29 22:17 |
| un kas zem mana sleepjaas??? :D divi vechi mosh ? :DDD |
| I__SHMIGA__I |
2004-05-07 16:07 |
| kas tad es esmu ??? |
| aishiteru |
2004-05-13 17:52 |
a ko vispaar par mani padomaas? niks taads ka tikpat labi sirmai vecmaaminjai kas beerniibaa bija viirietis un paarcieta operaaciju, gan arii kaads mazs bomziitis treninjbiksees
|
| Zilie_atvari |
2004-05-22 17:30 |
| Sliktaa meitene, kas vispaar atbilst realitaatei virtuaalajaa pasaulee? |
| EHEI |
2004-05-27 12:20 |
nu nezinu gan, viedoklji var buut visdazhaadaakie, viss ir iespeejams. es iepazinos ar draugu un draudzeejos ar vinju jau ilgu laiku, juutos ljoti labi, darbojaas tikai anketa, iespeejams, ka man paveicaas.
|
| 5784 |
2004-06-11 12:38 |
| Nav nepieciešams gudri izrunāties,lai novērtētu Tavu gudrību. |
| 5784 |
2004-06-11 12:40 |
| Nav nepieciešams gudri izrunāties,lai novērtētu Tavu gudrību. |
| 5784 |
2004-06-11 13:33 |
| Nevajag gudri izrunāties,lai pierādītu savu gudrību. |
| 5784 |
2004-06-11 13:34 |
| Nevajag gudri izrunāties,lai pierādītu savu gudrību. |
| naveline |
2004-07-31 00:45 |
| Man ir divas priv.pasta kastes;Ja gaidu kādu inf.-pārbaudu tās bieži/biežāk kā statist.vīr./;utt------ESMU VĪRIETIS/vēl neesmu noskaidrojusi-kā es izskatos:)/ |
| H2SO4 |
2004-07-31 18:34 |
Haha,izraadaas,ka es ar esmu baigais teevainis-nemaz nezinaaju=)))es ar saviem 5epastiem :))
Hmm..a ja nu tomeer tas kaadas kam iedevi nummuru pazvana un veel izdala to saviem chomiem-labaak jau nummuru nedot... |
| Marik |
2004-08-15 23:30 |
Piekritu dzeloncukai pa tel. Nr... Trāpit desmitniekā...Vīrietis par sievieti un otrādi...Laikam viniem tas pietrūkst...
Bet to kā daudziem nav tikai viens nick, un to viņi pazud to paradas jauni... Katrs izklaidas kā māk...
Žel kā daudz cilvēkus māk tikai tā:))) |
| didona |
2004-09-10 15:21 |
| Piekriitu pilniigi visiem, kas pateica, ka sjii statistika nerulee. Vislaabaak laikam atkost ar kaadu dzimumu tu runaa, var peec sjii cilveeka rakstiisjanas stila. Sievietes raksta daudz pareizaak gramatiski, bet viiriesji nee. |
| Ottomars |
2004-10-13 00:33 |
| Statistika-pupu mizas.Protams aiz nick daļēji slēpjas.Bet ja tu bērnībā esi dabūjis ar"slapju spilvenu",to nenoslēpsi.Sauc sevi kāgribi-superīgais,seksīgais utt.-auns paliek auns. |
| Lauvinsh |
2004-10-21 18:50 |
| Mans nicks, piemeeram izsaka visu, nu gandriiz... Lauvas zvaigznaajs un "vinjsh"... |
| ezitis |
2004-10-24 23:51 |
Niku izvēlējos pēc tābrīža "garīgā",
un-laimējās nekļūdīties:;-sarakstoties niku var"apspēlēt"-nesrunājos vis es,bet ezītis-viņš arī
"palīdz"iziet no situācijām;var jau iekārtot kaut10nikus,ja iziet uz tādu sportu-arī virtuālajā cits darbojas,lai"nestu cauri"-ar laiku to jau var just//tlf.jau nav slikti,ja dabū,bet tūlīt zvanīt?-vai nebūs tas pats,kas sex pirmā vakarā pēc ballītes-ziepju burbulis pārplīsīs,un pasaciņa cauri!!! |
| Quilland |
2004-11-10 11:30 |
| Tā vien škiet ka visvētīgākā "valūta" OHO lappusēs ir cilvēka juridiskā brivība. Visas pērējās vērtības ir sekundāras. |
| rausitis5 |
2004-12-18 19:44 |
| Vienai personai- vismaz 7 niki! Ak- nabadziņš! |
| Cherry_Coke |
2004-12-20 20:03 |
Nu bet protams statistika..tas ir visparejs skaitlju kopums kuru juus zinot varat izkartot peec savas vajadzibas. Lielakais ierocis atmaskosanai i tavas zinasanas par catu utt. kaa jau ieprieks ir teikts loti daudz par niku stasta pats saimnieks .....:))) vajag tikai macet izlasit starp rindam...
Lai jums veicaas:))) |
| debore |
2004-12-22 19:59 |
| Eee,ko,lai saka...Nu kaa...gadiijies jau,protams,ir visaadi..Telef.var dot un var nedot...taapat ar bildeem..te gan jaapiebilst,ka taa jau ir-esi briivs,liec to bildi un otraadi...Un vispaar...tos fluiidus jau var sajust caur textiem...buut vai nebuut...Jaariikojas peec sajuutaam..:))))) |
| zemenjuks2 |
2004-12-24 18:55 |
| Stefanija,es tieshi pashlaik vienaa chataa uzdodos par dzeku,un sachatoju ar vienu meiteni.Teikshu kaa ir meitenes ne ar ko daudz neatsskiras no dzekiem.Bet chatot ar dzeku tomeer ir labaak!Es ljoti priecaajos,par to,ka esmu piedzimusi par sievieti!:) |
| Stailere |
2004-12-25 15:54 |
Patiesiibaa tas viss ir viens vieniigs-sviests.Cataa sapazinos ar puisi ar kuru veel joprojam saraxtos,driiz satiksimies.Jauks cilveeks.Bet tadu cilveku ir looti maz.Parasti aiz nika-tiesi viriesa kartas parstavis slepjas viens izvirtulis,kuram ir vajadzigs nolaupiit meitenes pascienu,godigumu,lepnumu....uttt.
Un nevajag ticeet katram,jo tie tacu var izradiities meli.No sakta gala neesmu tadiem ticejusi,tapec vajag parbaudiit cilveku,nogaidiit.Taa luuk! |
| iceelvis |
2004-12-31 17:41 |
| dzeloncuka,iedod man es pazvanisu |
| ateena_cita |
2005-01-21 14:43 |
| Nu ljoti smiekliigi!!! |
| dzika7 |
2005-03-29 18:47 |
| rakstu eakstu ,bet tas ir tik īsu brīdi,varbūt maldos |
| MAZAIS113 |
2005-04-08 20:38 |
| Niki ir ļoti maldīga lieta.Manu patstāvīgi pārprot. |
| Inaa |
2005-06-21 13:50 |
| Sveicinaati! Ari man ir kaada pieredze OHo iepaziissanaas.Foto viirietis nepsiija, teica, ka tas nav nepieciessams, jo tapat ir jaasatiekas.Sarakstiijaamies pavisam maz, tad satikaamies.Viss bija jauki.Romantikas vakars.Taccu ar to arii viss pagaidaam ir beidzies. Vin$ man nezvana.Nedomaaju, ka man to vajadzeetu dariit.Kaut gan daudzi netic, ka vispaar ir iespeejams satikties $aadaa veidaa. Ataa |
| vaidavinna |
2005-08-22 11:15 |
| Esmu sseit gauzzam mazu laiku,bet ak vai!!!,muusu stiprais dzimums gauzzam slikti uzvedas!!!Varu to teikt par tiem kam paari 50 nu galigidziives sagraustie!!!passi nezin ko grib,humora izjuutas zem nulles,varbuut dazzi kaut nedaudz ko saprot,man meitai 35 nav miera no vecajiem aazziem!!!tak saprotiet jel,juusu vilciens aizgaajis!!!! |
| corva |
2006-07-06 13:52 |
| Es cita dzimuma parstavjus neteloju,nav vajadzibas.Ari niks man ir viriesu dzimte,ja rodas saubas. |
| insa |
2006-07-21 10:37 |
| Liela dalju muljkjiibu. Jau saakot ar pasta kastiites chekoshanu...nu noteikti biezjaak kaa reizi 2-3h. Un paraleeli man ir piemeeram 6 pasta kastiites. Par to repliku redzeeshanu varu piekrist...man vienalga taas ir privaataas vai publiskaas. Vai buushu tepat un shajaa laikaa - noteikti...necieshu kaveeshanos, jo iespeejams, ka man jau peec tam veel ir citi plaani. |
| shubada |
2006-08-14 18:58 |
| protams, patiikami ja viss notiek godiigi un bez atsaapeem, bet statistikai ticeet var tikai daljeeji, pati esmu uzdevusies par puisi un saapinaajusi meiteni, viss galu galaa veiksmiigi atrisinaajaas...bet galvenais ko gribeeju teikt, buusim sieviskjiigas, ticeesim meliem, tiksim apmuljkjotas un cereesim, ka viirieshi nenojaush, ka tas notiek taadeelj, ka ljaujam tam notikt, patiesiibaa tachu viss tiek kontroleets... |
| GUNVARA |
2006-08-18 12:03 |
| Nesaprotu , kādēļ man būtu jānodarbojas ar sarunu biedra "atšifrēšanu" ? Ja kādam kas ir slēpjams , vai vēlme kādu piemānīt, tad tās ir sarunu biedra problēmas un ne man risināmas |
| steelheart |
2007-08-09 12:26 |
| Mans niks nemts,no muzikas grupas nosaukuma,ja cilveks gribes ar TEVI runat par jekuru temu vins runas............. |
| burtsabc |
2008-04-06 21:34 |
| jo stulbaks niks,jo lielaks gudrinieks...es noteikti esmu gudirs , ja ? |
| aina5555 |
2008-07-20 00:00 |
| Jā, te ir viela pārdomām. Arī es esmu jauniņā......dzīvosim redzēsim! |
| Shweiks |
2009-05-15 11:15 |
| Autors ir eezelis:DDD |
| zakitis |
2009-10-16 12:20 |
| Un kaadeelj nav peetiijuma Latvijaa?- iznaak es ar esmu viirietis!:) |
| zakitis |
2009-10-16 12:24 |
| Ar to telefondoshanu...var uztraapiit " maniakam" kas saaks trauceet jebkuraa diennakts stundaa ar glupiem tekstinjiem vai bombardeet ar sms...ljoti biezji uzdod sveshu numuru vai kaadu " rezerves variantu" kuru peec tam noliek uz plauktinja...:)Varbuut tomeer padomaat, kam ko dodam, un vai veelamies ar vinju tikties... |